zow, dan hej al een beste spanningquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:37 schreef Dos37 het volgende:
Ik kan niet meer uitslapen van de spanning
Tjonge, ik ben er eigenlijk dik relaxt onderquote:Op donderdag 14 mei 2009 09:37 schreef Dos37 het volgende:
Ik kan niet meer uitslapen van de spanning
vanmorgen zat ie er al bij volgens mijquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef pfaf het volgende:
Morgen een speciaal katern bij de Tubantia over de wedstrijd.
Gelukkig heb ik die niet meerquote:Op donderdag 14 mei 2009 10:59 schreef pfaf het volgende:
Morgen een speciaal katern bij de Tubantia over de wedstrijd.
rode krant iddquote:
Auquote:Op donderdag 14 mei 2009 12:02 schreef TaaiTaai het volgende:
[..]
Toch leuker om over de bekerfinale te berichten dan over degradatievoetbal....
Absoluut.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:02 schreef TaaiTaai het volgende:
[..]
Toch leuker om over de bekerfinale te berichten dan over degradatievoetbal....
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The Killers Heracles Almelo Real Madrid
29.10 Novastar HMH
ik ook.quote:Op donderdag 14 mei 2009 12:02 schreef ReMcOrE het volgende:
ik heb dat plastic vest met de 12de man achterop nog, die kreeg toen iedereen bij de finale 2001
en volgens mij ligt het kaartje voor de bus en het stadion ook nog in de laquote:
Volgens mij heeft die nooit gezegd weg te willen de afgelopen weken? Of moet ik iets gemist hebben.. Maar er is nog steeds niet verlengd, ze praten met elkaar.quote:Op donderdag 14 mei 2009 13:23 schreef BliksemSchigt het volgende:
Braafheid heeft nu in drie weken gezegd te willen blijven, weg te willen en weer te willen blijven
Contract is toch nog steeds niet verlengd?
dit bericht bedoelt BS denk ik.quote:Ambitieuze Braafheid gaat voor hoogst haalbare
Door Sander Berends
Maandag, 11 mei 2009, 17:22
Of Edson Braafheid ook komend seizoen bij FC Twente blijft, is hoogst twijfelachtig. Het contract van de linkervleugelverdediger in Enschede loopt medio 2010 af en gesprekken over verlenging leverden tot het dusver niets op. "Ik wil het hoogst haalbare, net als iedere speler."
"Voor het seizoen hebben we een keer gesproken. Destijds kwamen we er niet uit. Dan is het dus afwachten hoe je ontwikkeling verder zal gaan. De voorbije week hebben we nog met elkaar gesproken om een aantal misverstanden uit de wereld te helpen", vertelt Braafheid in Sportweek.
"Ik ben ambitieus. Het kan alle kanten opgaan. Ik wil me door blijven ontwikkelen. Dat wil deze club ook. We zien wel, ik ben er niet echt mee bezig. Ik wil eerst de beker winnen." Eerder liet hij een aanbieding van Ajax schieten. "Je weet nooit hoe het dan had gelopen. Maar ik kijk niet naar het verleden. Met FC Twente hebben we dit seizoen alle doelstellingen behaald en ik heb zelfs voor Oranje gespeeld. Ik mag niet klagen."
Ah oke, die heb ik idd niet gelezen, maar hij geeft hier niet echt expliciet aan weg te willen toch. Alleen dat het allemaal nog niet zeker is waar zijn toekomst ligt. Afwachten dusquote:
Dan zou ik maar snel wat gaan doen, straks trekken ze de uitnodiging nog af!quote:Op donderdag 14 mei 2009 15:23 schreef Mrakz0r het volgende:
Ik zit in de Kuip zondagavondNet een uitnodiging gekregen van mijn werk.
Mrakz0r is blij!
hopen dat het nog een beetje mooi weer in Enschede wordt... volgens weeronline, regenquote:Op donderdag 14 mei 2009 17:52 schreef kastanova het volgende:
Zondag Grote Markt & Maandag alvast vrij genomen voor de huldiging.
De huldiging is in Heerenveen hoorquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:38 schreef Stienn het volgende:
[..]
hopen dat het nog een beetje mooi weer in Enschede wordt... volgens weeronline, regen
jij hebt wel humor, dat geef ik toequote:Op donderdag 14 mei 2009 18:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
De huldiging is in Heerenveen hoor
Lijkt me erg koud, 100 km rijden vanuit enschede naar heerenveen in een open busquote:Op donderdag 14 mei 2009 18:42 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
De huldiging is in Heerenveen hoor
Maandag mooi een dagje niksen?quote:Op donderdag 14 mei 2009 17:52 schreef kastanova het volgende:
Zondag Grote Markt & Maandag alvast vrij genomen voor de huldiging.
ey, als jullie een feestje houden als jullie niet degraderen, mogen wij dat toch zeker ook als wij de beker winnen?quote:
Mind the sarcasmquote:
zou dat laatste doen!quote:Op donderdag 14 mei 2009 22:29 schreef RobbieT het volgende:
Wat een tijden.
Zit zelf in trein 1.
Mag zondagmorgen om 08.00 uur naar Enschede rijden (Of om 07.30 als ik met de trein ga) vanuit Leeuwarden.
Dan van Enschede naar Rotterdam (half 11 vertrek). Me een paar uur bij het stadion zien te vermaken, en later op de avond weer naar Enschede, en dan nog 2 uur naar Leeuwarden.
(Of als ik met de trein ga van rotterdam naar Leeuwarden).
Dat is nog zo'n 20 minuten eerder dan de eerste treinen uit Heerenveen die rond 10:50u gaanquote:Op donderdag 14 mei 2009 22:29 schreef RobbieT het volgende:
Wat een tijden.
Zit zelf in trein 1.
Mag zondagmorgen om 08.00 uur naar Enschede rijden (Of om 07.30 als ik met de trein ga) vanuit Leeuwarden.
Dan van Enschede naar Rotterdam (half 11 vertrek). Me een paar uur bij het stadion zien te vermaken, en later op de avond weer naar Enschede, en dan nog 2 uur naar Leeuwarden.
(Of als ik met de trein ga van rotterdam naar Leeuwarden).
WTFquote:Op donderdag 14 mei 2009 23:26 schreef Mark-Hgl het volgende:
Nog geen enkele last van spanning. Zal zaterdag wel komen
Waar slaat dit op van Vak P?quote:Vak P boos: te laat bij De Kuip
ENSCHEDE Vak-P is boos omdat de trouwste FC Twente-fans zondag in haar ogen te laat bij De Kuip aankomen. De supportersvereniging vertrekt met het eerste cluster bussen, om 12.45 uur bij De Grolsch Veste. In totaal zijn er zeven clusters met 215 bussen en acht speciale treinen.
De Rotterdamse burgemeester Aboutaleb, de politie en de KNVB willen niet dat supporters voor 15.30 uur in de Maasstad zijn. ‘Iedereen werkt ons tegen en er wordt niet naar ons geluisterd’, meldt de Vak-P-site. Er wordt op gewezen dat supporterstreinen wel voor 15.30 uur in Rotterdam aankomen. ‘Het is te gek voor woorden en er is niks aan te doen’.
Volgens woordvoerder Richard Peters zorgde FC Twente er voor dat het aanvankelijke tijdstip waarop supporters in Rotterdam mogen zijn, is vervroegd van 17.00 naar 15.30 uur.
TC Tubantia
Vak-p wil net zo'n volksfeest als in 2001. Geen veetransport naar de kuip, alleen de wedstrijd en dan weer terug.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:08 schreef Kopbal het volgende:
Juist beter toch? Of wil vak-P het liefst de hele dag op een troosteloos pleintje achter de vakken staan?
Vak P gelooft ook nog in sinterklaas?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 13:28 schreef TaaiTaai het volgende:
[..]
Vak-p wil net zo'n volksfeest als in 2001. Geen veetransport naar de kuip, alleen de wedstrijd en dan weer terug.
Gewoon lekker de stad in, biertje erbij, dan naar het stadion, etc
Geen last ervan. Zit in vak G of F.quote:Op vrijdag 15 mei 2009 11:23 schreef TaaiTaai het volgende:
Ik vind het zo irritant dat we nog niet weten in wat voor een vak we zitten.
ah joh gezellig, kom je ook?quote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:20 schreef Kopbal het volgende:
Geloof er niet in dat de politie het gaat toelaten dat grote groepen Twentenaren het centrum/ Zuid ingaan.
quote:Perez traint apart
15 mei 2009 14:58
ENSCHEDE - Kenneth Perez kon vrijdag wegens een blessure aan de nek bij FC Twente niet voluit trainen. Trainer Steve McClaren verwacht desondanks dat de spelmaker zondag in de bekerfinale tegen Heerenveen speelt.
''Ik ga er vanuit dat iedereen op tijd fit is'', verklaarde de Britse trainer. Ook Ronnie Stam, die al enkele weken buitenspel staat, is weer hersteld. McClaren: ''Hij is er klaar voor. Of hij speelt weet ik niet. Daar moet ik nog even over nadenken.''
Vorige week in de laatste competitiewedstrijd tegen Ajax viel Sander Boschker uit. Maar de geroutineerde doelman is in de Kuip van de partij. Dat geldt ook voor Blaise N'Kufo. In de Arena bleef hij uit voorzorg aan de kant.
Seizoen
In de competitie won FC Twente dit seizoen op eigen veld van Heerenveen met 6-0. Perez was de grote man. McClaren: ''Wij hadden een topdag en Heerenveen zat die avond in een dip. Dat zegt me niet zo veel.''
Recentelijk werd het in het Abe Lenstrastadion 1-1. Ook dat zegt met het oog op zondag niet veel. McClaren: ''Wij misten daar vier basisspelers. Nu staat er een ander elftal.''
inderdaad, je bent gek als je terug nog via Enschede gaat, terwijl dat niet hoeft!!quote:
Ging ik eigelijk ook vanuit.quote:
En vooral niet als Feyenoord dan nog even langskomtquote:Op vrijdag 15 mei 2009 14:20 schreef Kopbal het volgende:
Geloof er niet in dat de politie het gaat toelaten dat grote groepen Twentenaren het centrum/ Zuid ingaan.
Bijna 2 miljoen gaat dus naar ADO, zullen ze in Den Haag ook best blij mee zijn..quote:'Elia praat na bekerfinale over toekomst'
Dat Eljero Elia komende zomer FC Twente verlaat voor een buitenlandse club, staat inmiddels vast. Onduidelijk is echter nog welke club hem weet vast te leggen. Na de bekerfinale zal er meer duidelijkheid komen.
Elia sprak reeds met Hamburger SV en enkele Engelse clubs, waaronder Tottenham Hotspur. Volgens het Algemeen Dagblad zal de rappe flankspeler na de bekerfinale van zondag bekend maken naar welke buitenlandse club hij vertrekt.
FC Twente heeft de transfersom vastgesteld op 9,6 miljoen euro. Twintig procent daarvan wordt afgedragen aan ADO Den Haag, de voormalig werkgever van Elia.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 09:46 schreef jjstyle333 het volgende:
dagboekje van Janssen
jammer van die limiet van 9.6 miljoen. zonder limiet hadden ze er veel meer uit kunnen halenquote:Op zaterdag 16 mei 2009 10:10 schreef ElYefe het volgende:
[..]
Bijna 2 miljoen gaat dus naar ADO, zullen ze in Den Haag ook best blij mee zijn..
Leuk stukje ook weer op twente.tv met Arnautovic en EliaIk hoop dat hun scnenario voor de finale uitkomt!
Hmm ja, misschien wel. Maar 't is wel het hoogste bedrag dat Twente ooit ontvangen heeft voor een speler neem ik aan. Ik denk eerlijk gezegd dat ie niet heel veel meer waard is.quote:Op zaterdag 16 mei 2009 12:28 schreef 9christensen het volgende:
[..]
jammer van die limiet van 9.6 miljoen. zonder limiet hadden ze er veel meer uit kunnen halen
die hebben dan mooi pech dacht ik zoquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:52 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik hoop dat er geen volk achter mij zit dat perse wil zitten
precies!!quote:Op zaterdag 16 mei 2009 19:03 schreef Neleos het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook. Ze hebben ook al drie uur in de bus of trein kunnen zitten.
quote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:45 schreef Zwoerd het volgende:
Ik hoop maar dat ik in een leuk vak word gezet
Ik hoop dat het net zo'n feest wordt als in 2001! Dan komt het met dat vak en dat staan/zitten ook wel goedquote:Op zaterdag 16 mei 2009 18:52 schreef Mark-Hgl het volgende:
Ik hoop dat er geen volk achter mij zit dat perse wil zitten
quote:Grootse sfeeractie op A1
zaterdag, 16 mei 2009 18:24 Redactie
E-mail Print PDF
Ruim 200 supporters verzamelden zich op de brug over de A1
De Enterse supportersvereniging van FC Twente heeft in de namiddag de selectie van de Enschedese club op een prachtige wijze uitgezwaaid. De spelersbus kwam rond de klok van 18.00 uur langs Enter. Ruim 200 supporters, voorzien van fakkels, spandoeken en rookpotten, zorgden voor een fantastische sfeeractie. De selectie zal vannacht verblijven in Hotel Huis ter Duin in Noordwijk waarna ze morgen de finale zullen spelen in De Kuip tegen sc Heerenveen. Een foto-impressie.
http://www.entersnieuws.n(...)feeractie-op-a1.html
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |