Wat is er mis mijn mijn mijn-achtigheid.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:27 schreef xalo het volgende:
[..]
Die komt in m'n FoBo, al is het wel heel MASD-achtig.
Niets, lieverd, helemaal niets.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:35 schreef MASD het volgende:
[..]
Wat is er mis mijn mijn mijn-achtigheid.
en over zichzelf pratenquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:36 schreef -SG- het volgende:
Die Sef doet ook niks anders dan EUH roepen.
Sefquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:36 schreef -SG- het volgende:
Die Sef doet ook niks anders dan EUH roepen.
Je kunt niet overdosen op de hoeveelheid koffie die in een koffieapparaat gaat.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:35 schreef Noortje. het volgende:
Ons koffiezetapparaat kijkt me met zijn vragende ogen schreeuwend aan: "Koffieeeeeeee, kofffieeeeeeeeeeeeeeeee!!". Vervolgens begint hij geniepig te lachen. "Wheheheheehheehehehhehe." Ik vraag hem verlekkerd wat er scheelt, of hij soms Gilles de la Tourette heeft gekregen door een overdosis caffeïne. Plotseling kijkt hij verdwaasd uit zijn ogen. "Ik heb een goedje in me." zegt hij. "Ik ben aan het ontkalken."
Wrong. ONS koffiezetapparaat.quote:
Is dat kijkbaar ?quote:
Ik niet, ons koffiezetapparaat wel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Je kunt niet overdosen op de hoeveelheid koffie die in een koffieapparaat gaat.
Oké, ik zal op je wachten. Moet ik m'n haren ook nog laten groeien en uit 't torenraampje gooien?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Goed punt.
[..]
Gaaf joh, MASD is mijn voorbeeld.
Ik zal je komen redden op een centaur die ik bevrijd heb van de dood door een tijdverdraaier of hoe dat ding ook heet. We zullen wegvliegen de donkere nacht in, op naar Utrecht.
Typhoon.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:39 schreef Blaxje het volgende:
DioSef
Echte Nederlandse rappers: Jiggy Dje, Typhoon, Sticks
Joah kan, voor de vorm.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:40 schreef xalo het volgende:
[..]
Oké, ik zal op je wachten. Moet ik m'n haren ook nog laten groeien en uit 't torenraampje gooien?
Kempi jwtzquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:39 schreef Blaxje het volgende:
DioSef
Niets, ik vind 't altijd erg grappig hoe jij een drama kan maken van de meest onzinnige dingen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:35 schreef MASD het volgende:
[..]
Wat is er mis mijn mijn mijn-achtigheid.
mudkid?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:42 schreef -SG- het volgende:
Hoe heet dat beest ook alweer wat op een mudkid lijkt?
Mudkip?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:42 schreef -SG- het volgende:
Hoe heet dat beest ook alweer wat op een mudkid lijkt?
Kernkoppen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:39 schreef Blaxje het volgende:
DioSef
Ik zal de kapper gelijk afbellen.quote:
Nog geleerd?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:44 schreef Bakakame het volgende:
Zo, het werd wel wat koud buiten.. Dus ik ben er weer om jullie gezelschap te houden![]()
Wauw. Die naam moet ik even op google intikken.quote:
Kopieren en plakken gaat makkelijkerquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:46 schreef xalo het volgende:
[..]
Wauw. Die naam moet ik even op google intikken.
Ik 'n rat, maar dat mocht ik niet.quote:
Heb ik ook gedaan. Wat 'n tof beest trouwens.quote:
Blackbirb.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:45 schreef blckbb het volgende:
Dit topic staat in 't teken van jullie Aura,
Welkom bij dokter Blackbird
Kwakzalverquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:45 schreef blckbb het volgende:
Dit topic staat in 't teken van jullie Aura,
Welkom bij dokter Blackbird
Die synth klinkt dus echt totaal niet he.quote:
Jep! Examen gemaakt! Niet helemaal afgemaakt, maar de punten die ik gehaald heb vs de punten die ik in dat stuk kon halen > 7 of 8 ofzoquote:
Maar die toetsenist is wel lekker.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:48 schreef MASD het volgende:
[..]
Die synth klinkt dus echt totaal niet he.
Netjes! Je hebt dus al meer examens gemaakt dan ik in die week dat ik aan 't leren benquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:48 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Jep! Examen gemaakt! Niet helemaal afgemaakt, maar de punten die ik gehaald heb vs de punten die ik in dat stuk kon halen > 7 of 8 ofzo
Ik zou 'm doen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:49 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Maar die toetsenist is wel lekker.
En ik heb naast hem gedanst en en en!
Dat mondje is echt schattig!quote:
Ja ik ook, en hard ook.quote:
Ah, balen. Succes.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:44 schreef MASD het volgende:
[..]
Opleiding is een beetje fucked up nu. Dus dat wil ik eerst voor elkaar hebben voor ik ga enzo.
Dan word je ook blauw.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb liever een echte mudkip
[ afbeelding ]
Emo mudkip.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:51 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik heb liever een echte mudkip
[ afbeelding ]
ik zie het al,quote:
Ik moest lachen.quote:
Ik moest keihard lachen.quote:
Waar is je PI?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:52 schreef MASD het volgende:
Heinrich Himmler: You will all be taken by train to Auschwitz, where you will be held in internment for as long as we deem necessary.
Dee-Ron Rosenbling: (Horrified) Auschwitz?
Tyrone Crunkenstein: Gehzunteit!
*proest*
Nee, smurvin wil niemand doen.quote:
En nu?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:53 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
make up zit kut.
das mijn oog.
Oké.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:53 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
make up zit kut.
das mijn oog.
Ik zie het probleem nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:53 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
make up zit kut.
das mijn oog.
Wauw. Die komt oppeens uit het niets.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:53 schreef Daniane het volgende:
[ afbeelding ]
make up zit kut.
das mijn oog.
quote:
Haha ja.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet
En eindelijk weer blauwe ogen
quote:
Van Noortje's koffiezetapparaat.quote:
Je OV is ook wel zo handig.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:56 schreef xalo het volgende:
Ik ga m'n studiefinanciering even fixen.
Jupsquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:55 schreef Daniane het volgende:
[..]
Haha ja.
is dat ijsblauw ofzo?
dat zegt iemand
[..]
Klonterige wimpers. Het enige dat qua onaantrekkelijkheid op een vrouw boven de string van Viola Holt staat.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:54 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik zie het probleem niet
En eindelijk weer blauwe ogen
M'n pa had het erover dat je die pas na je 18de verjaardag kreeg, en dat vind ik raar.quote:
SMAKZOEN!!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:58 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je zou maar een kusje van die vis krijgen
quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:58 schreef Jotcha het volgende:
Bij mij zie je mn lenzen zitten van de zijkant
quote:
Wie recht op studiefinanciering heeft, heeft ook recht op een OV-studentenkaart.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:58 schreef xalo het volgende:
[..]
M'n pa had het erover dat je die pas na je 18de verjaardag kreeg, en dat vind ik raar.
Onee, iPod.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:59 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Dan moet je je instellingen goed doen.
en ik wacht nog steeds op mn digiD dinges.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:02 schreef KingGone het volgende:
[..]
Wie recht op studiefinanciering heeft, heeft ook recht op een OV-studentenkaart.
iPod?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:02 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Onee, iPod.
Nou voor jou nog een keertje in het klein dan:
[ afbeelding ]
Ik heb groen/grijsquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:01 schreef Daniane het volgende:
[..]tof.
weet je wat mooi is
grijsblauw.
[..]
mooi
Oh wacht ik dacht dat je Jotcha was.quote:
Jimbo heeft mooie ogen, inclusief de vorm.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:01 schreef Daniane het volgende:
[..]tof.
weet je wat mooi is
grijsblauw.
[..]
mooi
Ik denk: voor die ene keerquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oh wacht ik dacht dat je Jotcha was.
Maar ja, dan moet je niet zeuren.
[..]
Jimbo heeft mooie ogen, inclusief de vorm.![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
En bedankt!
Ik zeur niet. Ik deel mee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:05 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Oh wacht ik dacht dat je Jotcha was.
Maar ja, dan moet je niet zeuren.
Wie wat huh hoe?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:06 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ik denk: voor die ene keerMaar nu los je het zelf op
Ik heb grijsblauwquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:01 schreef Daniane het volgende:
[..]tof.
weet je wat mooi is
grijsblauw.
[..]
mooi
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Groengrijsblauw. Ligt aan de lichtinval.
Bij mij ligt het aan mijn pupilgrote hoeveel kleuren ik in mijn ogen heb.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik ook, met lenzen iets blauwerquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:06 schreef RenRen- het volgende:
[..]
quote:
Ik heb sowieso zo'n geel-ig randje om mijn pupil.quote:Op woensdag 13 mei 2009 @ 20:07 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Bij mij ligt het aan mijn pupilgrote hoeveel kleuren ik in mijn ogen heb.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
[..]
Ik heb sowieso zo'n geel-ig randje om mijn pupil.Heel rare ogen heb ik gewoon.
Heb ik ook!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:08 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb sowieso zo'n geel-ig randje om mijn pupil.Heel rare ogen heb ik gewoon.
Ik vind lichte ogen juist heel mooi.quote:
No you.quote:
Dat doe je goedquote:Op woensdag 13 mei 2009 @ 20:09 schreef Noortje. het volgende:
Whehe mijn camera herkent mijn oog als een gezicht.
Is niet alleen de kleur, gewoon de hele uitstralingquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind lichte ogen juist heel mooi.
[..]
No you.
[..]
Dat doe je goedMet een eigen mond en zo?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind lichte ogen juist heel mooi.
[..]
No you.
Nee, ik krijg een groen hokje eromheen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:10 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Dat doe je goedMet een eigen mond en zo?
Pushups?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:12 schreef Noortje. het volgende:
OMG ik heb zo'n pijn in mijn arm! Ging nadat ik de hele dag niets had gedaan behalve school ineens 20 push-ups doen, da's niet goed voor je spieren kan ik je vertellen.![]()
![]()
Alleen maar bruin hierquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Is niet alleen de kleur, gewoon de hele uitstraling
Ik vind lichte ogen bijna altijd mooi.quote:Op woensdag 13 mei 2009 @ 20:12 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Is niet alleen de kleur, gewoon de hele uitstraling
Raarquote:Op woensdag 13 mei 2009 @ 20:13 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Nee, ik krijg een groen hokje eromheen.
Ja precies.quote:Op woensdag 13 mei 2009 @ 20:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
Same here, donkere ogen zijn nja weet nietzooo donker
(
)
Zo fel of diep groenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik vind lichte ogen bijna altijd mooi.
Je moet alleen wel een goede camera hebbenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:15 schreef Noortje. het volgende:
Ik houd ook niet van bruine/donkere ogen, ze zijn zo saai.In lichte ogen zijn vaak allemaal dingen te ontdekken, vlekjes en andere kleurtjes enzulks.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:15 schreef RenRen- het volgende:
Puk, liefje, ga eens met je kont uit m'n neus en je poot van m'n toetsen. Dankje
Eh?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je moet alleen wel een goede camera hebben
Of zelf ogen hebben waarmee je in die ogen kunt kijkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 @ 20:16 schreef Hyman het volgende:
[..]
Je moet alleen wel een goede camera hebben
Is ie er weerquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:15 schreef RenRen- het volgende:
Puk, liefje, ga eens met je kont uit m'n neus en je poot van m'n toetsen. Dankje
Dit dusquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Of zelf ogen hebben waarmee je in die ogen kunt kijken
Dat vinden we stom, daarom gooien we er een slotje opquote:Op woensdag 13 mei 2009 @ 20:18 schreef 107846baz het volgende:
wat is er tegen meer dan 300 posts?
Yesquote:
Jij hebt er 45quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:18 schreef 107846baz het volgende:
wat is er tegen meer dan 300 posts?
En nu lief doen Pukquote:
Wat is jouw probleem zegquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:19 schreef KingGone het volgende:
[..]
Oké. Hoef je er ook niet continu over te klagen. So problem fixed.
quote:
Da's liefquote:Op woensdag 13 mei 2009 @ 20:21 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jouw ogen![]()
![]()
Ik staar altijd
jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Heb je geen ogenquote:
Ren is niet lief.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het mijne is dat mijn arm tyfuszeer doet. Wil je hem komen masseren? Jimbo is er niet nml.
Maarquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ren is niet lief.
Althans, ze word boos als ik haar lief noem
Ik doe altijd gewoon normaal tegen haar en zeg altijd netjes hoi en sla haar vaak.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maarmisschien doe je dan iets verkeerd
quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik sla dan iets minder... waarschijnlijk dat daar het verschil dan in zitquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik doe altijd gewoon normaal tegen haar en zeg altijd netjes hoi en sla haar vaak.
liek so:quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik, maar hoe las jij het dan?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Of zelf ogen iemand hebben waarmee je in die ogen kunt kijken
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ben je ook gelijk verlost van de ietsminderschone Spaanse deernes.
Je hebt al wel iemand alleen gaat dat momenteel wat lastigquote:
Fucking bastardquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt al wel iemand alleen gaat dat momenteel wat lastig
Ik mis iets, licht me in!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt al wel iemand alleen gaat dat momenteel wat lastig
Jawel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef Onorgineel het volgende:
Er worden hormonen en neurotransmitters (oa. fenylethylamine, noradrenaline, adrenaline, endorfine, dopamine en oxytocine) in je hersenen aangemaakt als je het doelwit van je verliefdheid ziet. Die hormonen zijn verslavend, waardoor je je geliefde zo vaak mogelijk wilt zien en mist.
Zo klinkt het helemaal niet zo boeiend meer eigenlijk
OKE maar alleen via msnquote:
Dat is tijdens bio. Daarna moet je daar niet meer aan denkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef Onorgineel het volgende:
Er worden hormonen en neurotransmitters (oa. fenylethylamine, noradrenaline, adrenaline, endorfine, dopamine en oxytocine) in je hersenen aangemaakt als je het doelwit van je verliefdheid ziet. Die hormonen zijn verslavend, waardoor je je geliefde zo vaak mogelijk wilt zien en mist.
En dat zijn dezelfde soort hormonen die voorkomen bij mensen die een tic of neurotisch iets hebben, stond in de national geopraphic.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef Onorgineel het volgende:
Ah, daarom noemen ze mij altijd stalker.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef Onorgineel het volgende:
Zo'n beetje, m'n pa stond mee te kijken dus het lijkt me sterkt dat het mis is gegaan. Nu alleen nog alles op de post gooien.quote:
Ik heb het zelfs als ik bier zie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:40 schreef xalo het volgende:
[..]
En dat zijn dezelfde soort hormonen die voorkomen bij mensen die een tic of neurotisch iets hebben, stond in de national geopraphic.
Doe ik ook nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat is tijdens bio. Daarna moet je daar niet meer aan denken
Omdat ik het lief probeer te brengen.quote:
Op de post?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:41 schreef xalo het volgende:
[..]
Zo'n beetje, m'n pa stond mee te kijken dus het lijkt me sterkt dat het mis is gegaan. Nu alleen nog alles op de post gooien.
Waardeloosquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:42 schreef Bakakame het volgende:
BAH! M'n ouders hebben vandaag de 'je moet zelf maar weten of je weggaat, maar wij vinden het niet zo'n goed plan om bij mensen te gaan logeren tijdens je examens'-preek gehouden!
Schuldgevoel en het gevoel dat ik moet leren zijn volop aanwezig
Dat mocht niet hier!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:43 schreef KingGone het volgende:
[..]
Op de post?
Ik deed alles via 't internet hoor.
Ohja , binnenland.
Geen idee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:43 schreef Rauw. het volgende:
WIE HEEFT ER MET DE OP GEKLOOT!!!!!11111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beter dan straffen toch? Zo hebben mijn ouders me ook opgevoed, ze zeggen gewoon of ze het verstandig vinden of niet en je moet het zelf weten. Daar word je nog eens verstandig en zelfstandig vanquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:42 schreef Bakakame het volgende:
BAH! M'n ouders hebben vandaag de 'je moet zelf maar weten of je weggaat, maar wij vinden het niet zo'n goed plan om bij mensen te gaan logeren tijdens je examens'-preek gehouden!
Schuldgevoel en het gevoel dat ik moet leren zijn volop aanwezig
Zoveel geld is 't niet eens is.quote:
Veel plezierquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:45 schreef ImTheBase het volgende:
Ik ga richting bios mensen, loeterrr!
Pabo.quote:
Rond de 90 euro.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:48 schreef ImTheBase het volgende:
Nog even snel, hoeveel krijg je waarschijnlijk?
Dan verdienen je ouders redelijk wat, ik kreeg 150 ongeveer (eerste halve studiejaar 190 ofzoiets). Nu krijg ik 341 i.v.m. uitwonende beurs.quote:
De studie. Blijkbaar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En wat kan je daar zoal mee financieren?
Drank.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En wat kan je daar zoal mee financieren?
Hoe weet jij dat zo goed? Maar kan wel kloppen, pap zei volgens mij 94.quote:
Een leraar en verpleegkundige en veel verdienen? Grapjas.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:49 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dan verdienen je ouders redelijk wat, ik kreeg 150 ongeveer (eerste halve studiejaar 190 ofzoiets). Nu krijg ik 341 i.v.m. uitwonende beurs.
Ik ben nu echt weg, loeters![]()
Ik snap echt niet wat jij nu achter de computer zit. Dude, je bent in Madrid!quote:
Als je thuis woont, en beide ouders werken, is het dit jaar 93,80.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:50 schreef xalo het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo goed? Maar kan wel kloppen, pap zei volgens mij 94.
Dat vroeg ik me nou ook af.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:53 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat jij nu achter de iPod zit. Dude, je bent in Madrid!
Daar worden roodharigen nog gecared.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:53 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat jij nu achter de computer zit. Dude, je bent in Madrid!
Is echt verschillend hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:53 schreef MarkM het volgende:
[..]
Als je thuis woont, en beide ouders werken, is het dit jaar 93,80.
Applefanboy waarschijnlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:53 schreef xalo het volgende:
[..]
Juist.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:53 schreef xalo het volgende:
[..]
Eens een FOK!kert altijd een FOK!ker.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:53 schreef xalo het volgende:
[..]
Ja, we gaan zo weerwolf in wakkerdam doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:53 schreef xalo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is echt verschillend hoorAfhankelijk aan het inkomen van je ouders
Hoe meer je ouders verdienen hoe minder je krijgt. Je ouders 'mogen' dan zelf meer bijdragen
Als beide ouders werken is het zo goed als altijd 93,80, dat is toch het minimum?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoe meer je ouders verdienen hoe minder je krijgt. Je ouders 'mogen' dan zelf meer bijdragen
Basis en OV krijgt iedereen. Aanvullend is inkomensafhankelijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Juist.
Je hoort nu achter de dames aan te zitten.
En jij dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Juist.
Je hoort nu achter de dames aan te zitten.
Ligt erook nog aan hoeveel broertjes je hebt op voorgezet,quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:51 schreef xalo het volgende:
[..]
Een leraar en verpleegkundige en veel verdienen? Grapjas.
Straks in Italia zou ik ook wel een dagje WiFi zoeken denk ik hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Eens een FOK!kert altijd een FOK!ker.
Overigens zit ik nooit op vakantie achter internet
DUS WAT DOE JE NU OP FOK?!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:55 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, we gaan zo weerwolf in wakkerdam doen
Mooie laptophoes van DX.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:56 schreef Hyman het volgende:
Het Puber en Tiener Userfototopic! [#31]...
Ik heb een minimum van 73 euro dacht ik.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:55 schreef MarkM het volgende:
[..]
Als beide ouders werken is het zo goed als altijd 93,80, dat is toch het minimum?
Ik heb één broertje die in de 3de zit, en ééntje die zit in groep 8.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:56 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ligt erook nog aan hoeveel broertjes je hebt op voorgezet,
Als ik er geen had gehad had ik ook maar 94/pm gehad.
Maar nu zijn het er 3 dus krijg ik basis 94 en aanvullend er nog eens 200 bovenop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |