Ren is niet lief.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:22 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Het mijne is dat mijn arm tyfuszeer doet. Wil je hem komen masseren? Jimbo is er niet nml.
Maarquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:29 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ren is niet lief.
Althans, ze word boos als ik haar lief noem
Ik doe altijd gewoon normaal tegen haar en zeg altijd netjes hoi en sla haar vaak.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:31 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Maarmisschien doe je dan iets verkeerd
quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Of zelf ogen hebben waarmee je in die ogen kunt kijken
Ik sla dan iets minder... waarschijnlijk dat daar het verschil dan in zitquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:32 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik doe altijd gewoon normaal tegen haar en zeg altijd netjes hoi en sla haar vaak.
liek so:quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ja dat snapte ik, maar hoe las jij het dan?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:17 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Of zelf ogen iemand hebben waarmee je in die ogen kunt kijken
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:33 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Ben je ook gelijk verlost van de ietsminderschone Spaanse deernes.
Je hebt al wel iemand alleen gaat dat momenteel wat lastigquote:
Fucking bastardquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt al wel iemand alleen gaat dat momenteel wat lastig
Ik mis iets, licht me in!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:36 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Je hebt al wel iemand alleen gaat dat momenteel wat lastig
Jawel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef Onorgineel het volgende:
Er worden hormonen en neurotransmitters (oa. fenylethylamine, noradrenaline, adrenaline, endorfine, dopamine en oxytocine) in je hersenen aangemaakt als je het doelwit van je verliefdheid ziet. Die hormonen zijn verslavend, waardoor je je geliefde zo vaak mogelijk wilt zien en mist.
Zo klinkt het helemaal niet zo boeiend meer eigenlijk
OKE maar alleen via msnquote:
Dat is tijdens bio. Daarna moet je daar niet meer aan denkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef Onorgineel het volgende:
Er worden hormonen en neurotransmitters (oa. fenylethylamine, noradrenaline, adrenaline, endorfine, dopamine en oxytocine) in je hersenen aangemaakt als je het doelwit van je verliefdheid ziet. Die hormonen zijn verslavend, waardoor je je geliefde zo vaak mogelijk wilt zien en mist.
En dat zijn dezelfde soort hormonen die voorkomen bij mensen die een tic of neurotisch iets hebben, stond in de national geopraphic.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef Onorgineel het volgende:
Ah, daarom noemen ze mij altijd stalker.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:39 schreef Onorgineel het volgende:
Zo'n beetje, m'n pa stond mee te kijken dus het lijkt me sterkt dat het mis is gegaan. Nu alleen nog alles op de post gooien.quote:
Ik heb het zelfs als ik bier zie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:40 schreef xalo het volgende:
[..]
En dat zijn dezelfde soort hormonen die voorkomen bij mensen die een tic of neurotisch iets hebben, stond in de national geopraphic.
Doe ik ook nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:40 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat is tijdens bio. Daarna moet je daar niet meer aan denken
Omdat ik het lief probeer te brengen.quote:
Op de post?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:41 schreef xalo het volgende:
[..]
Zo'n beetje, m'n pa stond mee te kijken dus het lijkt me sterkt dat het mis is gegaan. Nu alleen nog alles op de post gooien.
Waardeloosquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:42 schreef Bakakame het volgende:
BAH! M'n ouders hebben vandaag de 'je moet zelf maar weten of je weggaat, maar wij vinden het niet zo'n goed plan om bij mensen te gaan logeren tijdens je examens'-preek gehouden!
Schuldgevoel en het gevoel dat ik moet leren zijn volop aanwezig
Dat mocht niet hier!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:43 schreef KingGone het volgende:
[..]
Op de post?
Ik deed alles via 't internet hoor.
Ohja , binnenland.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |