Wat is er mis mijn mijn mijn-achtigheid.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:27 schreef xalo het volgende:
[..]
Die komt in m'n FoBo, al is het wel heel MASD-achtig.
Niets, lieverd, helemaal niets.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:35 schreef MASD het volgende:
[..]
Wat is er mis mijn mijn mijn-achtigheid.
en over zichzelf pratenquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:36 schreef -SG- het volgende:
Die Sef doet ook niks anders dan EUH roepen.
Sefquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:36 schreef -SG- het volgende:
Die Sef doet ook niks anders dan EUH roepen.
Je kunt niet overdosen op de hoeveelheid koffie die in een koffieapparaat gaat.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:35 schreef Noortje. het volgende:
Ons koffiezetapparaat kijkt me met zijn vragende ogen schreeuwend aan: "Koffieeeeeeee, kofffieeeeeeeeeeeeeeeee!!". Vervolgens begint hij geniepig te lachen. "Wheheheheehheehehehhehe." Ik vraag hem verlekkerd wat er scheelt, of hij soms Gilles de la Tourette heeft gekregen door een overdosis caffeďne. Plotseling kijkt hij verdwaasd uit zijn ogen. "Ik heb een goedje in me." zegt hij. "Ik ben aan het ontkalken."
Wrong. ONS koffiezetapparaat.quote:
Is dat kijkbaar ?quote:
Ik niet, ons koffiezetapparaat wel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:37 schreef MASD het volgende:
[..]
Je kunt niet overdosen op de hoeveelheid koffie die in een koffieapparaat gaat.
Oké, ik zal op je wachten. Moet ik m'n haren ook nog laten groeien en uit 't torenraampje gooien?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:29 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Goed punt.
[..]
Gaaf joh, MASD is mijn voorbeeld.
Ik zal je komen redden op een centaur die ik bevrijd heb van de dood door een tijdverdraaier of hoe dat ding ook heet. We zullen wegvliegen de donkere nacht in, op naar Utrecht.
Typhoon.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:39 schreef Blaxje het volgende:
DioSef
Echte Nederlandse rappers: Jiggy Dje, Typhoon, Sticks
Joah kan, voor de vorm.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:40 schreef xalo het volgende:
[..]
Oké, ik zal op je wachten. Moet ik m'n haren ook nog laten groeien en uit 't torenraampje gooien?
Kempi jwtzquote:Op woensdag 13 mei 2009 19:39 schreef Blaxje het volgende:
DioSef
Niets, ik vind 't altijd erg grappig hoe jij een drama kan maken van de meest onzinnige dingen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:35 schreef MASD het volgende:
[..]
Wat is er mis mijn mijn mijn-achtigheid.
mudkid?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:42 schreef -SG- het volgende:
Hoe heet dat beest ook alweer wat op een mudkid lijkt?
Mudkip?quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:42 schreef -SG- het volgende:
Hoe heet dat beest ook alweer wat op een mudkid lijkt?
Kernkoppen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 19:39 schreef Blaxje het volgende:
DioSef
Ik zal de kapper gelijk afbellen.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |