Geen idee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:43 schreef Rauw. het volgende:
WIE HEEFT ER MET DE OP GEKLOOT!!!!!11111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beter dan straffen toch? Zo hebben mijn ouders me ook opgevoed, ze zeggen gewoon of ze het verstandig vinden of niet en je moet het zelf weten. Daar word je nog eens verstandig en zelfstandig vanquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:42 schreef Bakakame het volgende:
BAH! M'n ouders hebben vandaag de 'je moet zelf maar weten of je weggaat, maar wij vinden het niet zo'n goed plan om bij mensen te gaan logeren tijdens je examens'-preek gehouden!
Schuldgevoel en het gevoel dat ik moet leren zijn volop aanwezig
Zoveel geld is 't niet eens is.quote:
Veel plezierquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:45 schreef ImTheBase het volgende:
Ik ga richting bios mensen, loeterrr!
Pabo.quote:
Rond de 90 euro.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:48 schreef ImTheBase het volgende:
Nog even snel, hoeveel krijg je waarschijnlijk?
Dan verdienen je ouders redelijk wat, ik kreeg 150 ongeveer (eerste halve studiejaar 190 ofzoiets). Nu krijg ik 341 i.v.m. uitwonende beurs.quote:
De studie. Blijkbaar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En wat kan je daar zoal mee financieren?
Drank.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En wat kan je daar zoal mee financieren?
Hoe weet jij dat zo goed? Maar kan wel kloppen, pap zei volgens mij 94.quote:
Een leraar en verpleegkundige en veel verdienen? Grapjas.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:49 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dan verdienen je ouders redelijk wat, ik kreeg 150 ongeveer (eerste halve studiejaar 190 ofzoiets). Nu krijg ik 341 i.v.m. uitwonende beurs.
Ik ben nu echt weg, loeters![]()
Ik snap echt niet wat jij nu achter de computer zit. Dude, je bent in Madrid!quote:
Als je thuis woont, en beide ouders werken, is het dit jaar 93,80.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:50 schreef xalo het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo goed? Maar kan wel kloppen, pap zei volgens mij 94.
Dat vroeg ik me nou ook af.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:53 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat jij nu achter de iPod zit. Dude, je bent in Madrid!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |