Geen idee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:43 schreef Rauw. het volgende:
WIE HEEFT ER MET DE OP GEKLOOT!!!!!11111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Beter dan straffen toch? Zo hebben mijn ouders me ook opgevoed, ze zeggen gewoon of ze het verstandig vinden of niet en je moet het zelf weten. Daar word je nog eens verstandig en zelfstandig vanquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:42 schreef Bakakame het volgende:
BAH! M'n ouders hebben vandaag de 'je moet zelf maar weten of je weggaat, maar wij vinden het niet zo'n goed plan om bij mensen te gaan logeren tijdens je examens'-preek gehouden!
Schuldgevoel en het gevoel dat ik moet leren zijn volop aanwezig
Zoveel geld is 't niet eens is.quote:
Veel plezierquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:45 schreef ImTheBase het volgende:
Ik ga richting bios mensen, loeterrr!
Pabo.quote:
Rond de 90 euro.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:48 schreef ImTheBase het volgende:
Nog even snel, hoeveel krijg je waarschijnlijk?
Dan verdienen je ouders redelijk wat, ik kreeg 150 ongeveer (eerste halve studiejaar 190 ofzoiets). Nu krijg ik 341 i.v.m. uitwonende beurs.quote:
De studie. Blijkbaar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En wat kan je daar zoal mee financieren?
Drank.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:49 schreef Jotcha het volgende:
[..]
En wat kan je daar zoal mee financieren?
Hoe weet jij dat zo goed? Maar kan wel kloppen, pap zei volgens mij 94.quote:
Een leraar en verpleegkundige en veel verdienen? Grapjas.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:49 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Dan verdienen je ouders redelijk wat, ik kreeg 150 ongeveer (eerste halve studiejaar 190 ofzoiets). Nu krijg ik 341 i.v.m. uitwonende beurs.
Ik ben nu echt weg, loeters![]()
Ik snap echt niet wat jij nu achter de computer zit. Dude, je bent in Madrid!quote:
Als je thuis woont, en beide ouders werken, is het dit jaar 93,80.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:50 schreef xalo het volgende:
[..]
Hoe weet jij dat zo goed? Maar kan wel kloppen, pap zei volgens mij 94.
Dat vroeg ik me nou ook af.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:53 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat jij nu achter de iPod zit. Dude, je bent in Madrid!
Daar worden roodharigen nog gecared.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:53 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik snap echt niet wat jij nu achter de computer zit. Dude, je bent in Madrid!
Is echt verschillend hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:53 schreef MarkM het volgende:
[..]
Als je thuis woont, en beide ouders werken, is het dit jaar 93,80.
Applefanboy waarschijnlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:53 schreef xalo het volgende:
[..]
Juist.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:53 schreef xalo het volgende:
[..]
Eens een FOK!kert altijd een FOK!ker.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:53 schreef xalo het volgende:
[..]
Ja, we gaan zo weerwolf in wakkerdam doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 20:53 schreef xalo het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Is echt verschillend hoorAfhankelijk aan het inkomen van je ouders
Hoe meer je ouders verdienen hoe minder je krijgt. Je ouders 'mogen' dan zelf meer bijdragen
Als beide ouders werken is het zo goed als altijd 93,80, dat is toch het minimum?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hoe meer je ouders verdienen hoe minder je krijgt. Je ouders 'mogen' dan zelf meer bijdragen
Basis en OV krijgt iedereen. Aanvullend is inkomensafhankelijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:54 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Juist.
Je hoort nu achter de dames aan te zitten.
En jij dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:55 schreef mstr het volgende:
[..]
Juist.
Je hoort nu achter de dames aan te zitten.
Ligt erook nog aan hoeveel broertjes je hebt op voorgezet,quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:51 schreef xalo het volgende:
[..]
Een leraar en verpleegkundige en veel verdienen? Grapjas.
Straks in Italia zou ik ook wel een dagje WiFi zoeken denk ik hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Eens een FOK!kert altijd een FOK!ker.
Overigens zit ik nooit op vakantie achter internet
DUS WAT DOE JE NU OP FOK?!quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:55 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ja, we gaan zo weerwolf in wakkerdam doen
Mooie laptophoes van DX.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:56 schreef Hyman het volgende:
Het Puber en Tiener Userfototopic! [#31]...
Ik heb een minimum van 73 euro dacht ik.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:55 schreef MarkM het volgende:
[..]
Als beide ouders werken is het zo goed als altijd 93,80, dat is toch het minimum?
Ik heb één broertje die in de 3de zit, en ééntje die zit in groep 8.quote:Op woensdag 13 mei 2009 20:56 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ligt erook nog aan hoeveel broertjes je hebt op voorgezet,
Als ik er geen had gehad had ik ook maar 94/pm gehad.
Maar nu zijn het er 3 dus krijg ik basis 94 en aanvullend er nog eens 200 bovenop
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |