Daarom stem ik ook pas morgen en denk dat heel veel dat doen. Dus hoop dat Jeroen morgenavond omhoog gaat schieten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het heeft pas zin om te stemmen in het laatste uur voordeat de poll sluit.. dan weet je wie waar + of - stemmen nodig heeft... nu is het alleen maar betaald tijdverdrijf.
Dank jequote:Op woensdag 13 mei 2009 14:32 schreef NrTH het volgende:
[..]
[TBO COS#183] Keuvelend de nacht in... <- vanaf hier.
Nope, echt waar. Ze hebben en standaard autocorrectie instelling die 'bunker' in 'RLS' wijzigt.quote:
ze had liever een pakje sigaretten gekregen, maar het biefstuk bedankt ze dan toch net wel voorquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:23 schreef Chanel5 het volgende:
Zit Marielin nu weer te zeuren dat zij haar beifstuk zelf moet bakken en Pim niet?
Klagen en dan weer lachen omdat zij zich realiseert dat dit haar gegund is, zeikwijf.
En weer hoppa dat ze hem zelf moest bakken.
Die moet nog een keer wat gegund worden
En weer zeggen dat ze zich er niet druk om maakt, ja sure, ze doet niet anders.
Ook GP is beetje hypocrietquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nope, echt waar. Ze hebben en standaard autocorrectie instelling die 'bunker' in 'RLS' wijzigt.
riames! Ben je nog boos? Of tot bedaren gekomen?quote:
Het topic was waarschijnlijk gewoon op slot. Dat gebeurt hier, na circa 300 posts.quote:
Wat een sneuheid.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Nope, echt waar. Ze hebben en standaard autocorrectie instelling die 'bunker' in 'RLS' wijzigt.
Is dat ook een vorm van censuur?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het topic was waarschijnlijk gewoon op slot. Dat gebeurt hier, na circa 300 posts.
Ben je familie van Marielin? Je kan ook net zo zeiken...quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik typte dat Danny de cos zat te vervuilen met zijn mening over de Regie (daar zijn tenslotte aparte topics over) en dat hij zijn energie beter in zijn eigen werk kon steken door te zorgen dat de serverproblemen bij drukte maar eens opgelost moesten worden. Hij zijn werk, de bunkercrew hun werk... en dan praten we daarna wel verder..
Dat mocht niet. En werd gewijzigd in: Ik ben fan van Danny of zoiets...
Ach ja...
Jep, liever een sukkel met 5000 euro (die kritiek verwacht ik wel namelijk) dan een extreem blutte FOK!kerquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:38 schreef NoNickOne het volgende:
Stel die wilcard gaat door, zou je daar dan gebruik van willen maken Bobby?
Ja, geen ban.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:39 schreef blomst het volgende:
[..]
een ban lijkt me sterk, ws was de Cos vol.
5000 euro voor een klein weekje, je zou dom zijn om het niet te doen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:40 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jep, liever een sukkel met 5000 euro (die kritiek verwacht ik wel namelijk) dan een extreem blutte FOK!ker
Battle of the admins?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, Marrije heeft haar best gedaan gisteren en heeft veel plus stemmen gegeven
Als je tot morgen kunt stemmen lijkt me niet dat het vrijdag of zaterdag pas is, toch?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:41 schreef Dottey het volgende:
Wie heeft er nog niet gestemd?
Eliminatie?
donderdag
vrijdag
zaterdag
Wij zijn echt benieuwd wat het gaat worden...
Hahaha, is het nú al "wij"?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:41 schreef Dottey het volgende:
Eliminatie?
donderdag
vrijdag
zaterdag
Nog een keer dan:quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:41 schreef riames het volgende:
nee ben niet boos hoor en ik denk dat ik n fout gemaakt heb kan niet zo met pc omgaan sorry
Geeft niks, het gaat tenslotte om de boodschap die je brengtquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:41 schreef riames het volgende:
nee ben niet boos hoor en ik denk dat ik n fout gemaakt heb kan niet zo met pc omgaan sorry
quote:
goede opdrachtenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:24 schreef jopie1983 het volgende:
Heb even wat bedacht om de boel daar een beetje op te leuken....
- opdracht voor Peter:
konijn eten in ruil voor al zijn kleren (kunnen we zien hoe principieel hij is)
Opdracht geslaagd: 2 dagen lang al zijn kleren ter beschikking
Opdracht mislukt: schoenen inleveren en in ruil daarvoor 2 dagen op damesschoenen, uiteraard MET hak
- Eline:
Zij heeft het zo vaak over haar school en dan met name wiskunde! Geef haar een raadsel ofzo waar ze uit moet komen binnen een uur zonder de hulp van anderen.
Opdracht geslaagd: een sticker op haar hand
Opdracht misllukt: een uur in de hoek staan
- Marielin:
De redactie kan wat foldertjes gaan halen bij de huisarts of apotheek over roken. Laat Marielin daar maar een mooi praatje over houden van 10 minuten. Beetje betuttelend, maar iemand die zo kan zeuren moet maar eens leren niet te klagen.
Opdracht geslaagd: een fruitmand, lekker gezond
Opdracht mislukt: 3 dagen niet roken
- Pim:
Die moet maar eens wat meer bijdragen in mijn ogen. Hij is stil, zit daar maar wat en praat alleen 1 op 1. Tijd om hem een lesje assertiviteit te leren dus! Bijvoorbeeld door hem de opdracht te geven constant 1 van de anderen te onderbreken (bv Peter) zonder dat de rest doorheeft dat het een geheime opdracht is. Steeds als Peter iets wil zeggen erdoorheen gaan praten en dat een dag volhouden.
Opdracht geslaagd: iets lekkers te eten
Opdracht mislukt:verplichte les communiactietraining van Emiel Ratelband
- Jeroen: heb geen inspiratie meer
Die gaat de annalen in.quote:
Bart heeft toch al geschreven dat het morgen zal zijn. En schreef erbij dat hij liever gewacht zou hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:41 schreef Dottey het volgende:
Eliminatie?
donderdag
vrijdag
zaterdag
We hebben het hier dan ook over een forumbeheerder die zijn eigen moderators bans geeft.quote:
ik heb een iPhone die helpt ook de weg terug te vindenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]Hey je Tom Tom doet het dus nog, je hebt de uitgang van je grote bed kunnen vinden.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:40 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jep, liever een sukkel met 5000 euro (die kritiek verwacht ik wel namelijk) dan een extreem blutte FOK!ker
wat heb ik gemistquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben het hier dan ook over een forumbeheerder die zijn eigen moderators bans geeft.
Close, but still no cigar.quote:
dat mocht wel. ik wilde aantonen dat het vervelend is als je woorden in je mond gelegd krijgt zoals de kijker gisteren kreeg toen werd verteld dat wij hadden besloten dat ze NIETS terug zouden krijgen, terwijl daar geen poll voor was geweest. Jij vond dat onzin en dus besloot ik als voorbeeld JOU een paar woorden in de mond te leggen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik typte dat Danny de cos zat te vervuilen met zijn mening over de Regie (daar zijn tenslotte aparte topics over) en dat hij zijn energie beter in zijn eigen werk kon steken door te zorgen dat de serverproblemen bij drukte maar eens opgelost moesten worden. Hij zijn werk, de bunkercrew hun werk... en dan praten we daarna wel verder..
Dat mocht niet. En werd gewijzigd in: Ik ben fan van Danny of zoiets...
Ach ja...
je zou helemaal gelijk hebben dat je er in dat geval gebruik van maakt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:40 schreef BobbyRond het volgende:
klopt. ik heb nog wat minstemmen gedaan vandaag en anderen omhoog gestemd om de kloof te vergroten, gezien de complete weigering van TB ook maar in het minst toe te geven dat er gisteren dingen niet helemaal top verliepen met de bunker fase 2.0 polls en de belachelijke wildcard poll van vandaag.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:40 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat komt dus niet van Danny
[TBO COS#183] Keuvelend de nacht in...
Vertel waarom ¤ 5.000,= heb ik iets gemist?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:40 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
zaterdag .... alles er zolang mogelijk inhoudenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:41 schreef Dottey het volgende:
Eliminatie?
donderdag
vrijdag
zaterdag
Mag Danny dan ook even 9 dagen een banquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben het hier dan ook over een forumbeheerder die zijn eigen moderators bans geeft.
En mij. Omdat ik verborgen mee lees. Tenminste, ik denk dat dat de reden is. Misschien ook wel omdat ik reageerde op zijn uit niets meer dan één smiley bestaand mailtje naar mij.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:46 schreef Pearlbitch het volgende:
Thanks.quote:
No problemo, iemand vroeg er naar en ik gaf antwoord. Verder hoor je mij er niet meer over.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:50 schreef Danny het volgende:
[..]
dat mocht wel. ik wilde aantonen dat het vervelend is als je woorden in je mond gelegd krijgt zoals de kijker gisteren kreeg toen werd verteld dat wij hadden besloten dat ze NIETS terug zouden krijgen, terwijl daar geen poll voor was geweest. Jij vond dat onzin en dus besloot ik als voorbeeld JOU een paar woorden in de mond te leggen.
Viel niet goed zo te zien
[..]
Heel wat.quote:
Dat geeft niet, ik probeer ik dat dan wel te doenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:50 schreef Danny het volgende:
Overigens zou ik op basis van voorkeur beslist jeroen er niet uitstemmen.
Banaanvragers zijn ook bannablequote:Op woensdag 13 mei 2009 14:50 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mag Danny dan ook even 9 dagen een banof gaat dat tever.
Gelukkig ben jij totaal niet koppig hequote:Op woensdag 13 mei 2009 14:50 schreef Danny het volgende:
klopt. ik heb nog wat minstemmen gedaan vandaag en anderen omhoog gestemd om de kloof te vergroten, gezien de complete weigering van TB ook maar in het minst toe te geven dat er gisteren dingen niet helemaal top verliepen met de bunker fase 2.0 polls en de belachelijke wildcard poll van vandaag.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:50 schreef Danny het volgende:
[..]
dat mocht wel. ik wilde aantonen dat het vervelend is als je woorden in je mond gelegd krijgt zoals de kijker gisteren kreeg toen werd verteld dat wij hadden besloten dat ze NIETS terug zouden krijgen, terwijl daar geen poll voor was geweest. Jij vond dat onzin en dus besloot ik als voorbeeld JOU een paar woorden in de mond te leggen.
[..]
je zou helemaal gelijk hebben dat je er in dat geval gebruik van maakt.
ik zou iig niet meer op je stemmen, maar dat is omdat ik sowieso niet meer zou stemmen.
[..]
klopt. ik heb nog wat minstemmen gedaan vandaag en anderen omhoog gestemd om de kloof te vergroten, gezien de complete weigering van TB ook maar in het minst toe te geven dat er gisteren dingen niet helemaal top verliepen met de bunker fase 2.0 polls en de belachelijke wildcard poll van vandaag.
Als de eerste wordt rechtgezet krijgt jeroen z'n inmiddels 1200+ stemmen van mij terug. Zo niet gaat hij nog veel verder zakken morgen voor de exit.
oh ik kon nog stemmen...raar?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bart heeft toch al geschreven dat het morgen zal zijn. En schreef erbij dat hij liever gewacht zou hebben.
Kan je ook niet een paar maanden boos op mij worden, dan stuur ik je mijn girorekeningnummer wel even per PMquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:50 schreef Danny het volgende:
[..]
Als de eerste wordt rechtgezet krijgt jeroen z'n inmiddels 1200+ stemmen van mij terug. Zo niet gaat hij nog veel verder zakken morgen voor de exit.
Thanks voor de info, ben gewoon niet blij met aktie giga veel geld ertegenaan om Joen eruit te werken.quote:
Tjeez, wat kinderachtig.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:55 schreef swarmahoer het volgende:
weer 300 - stemmen voor jeroen, nu ik f5de
't Gaat weer hard naar benedenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:55 schreef swarmahoer het volgende:
en alle anderen een berg plusstemmen idd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:55 schreef swarmahoer het volgende:
jij hebt dezelfde macht, alleen als je verstandig bent doe je het niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:53 schreef bunkerman het volgende:
[..]
hoe voelt dat danny.....zo'n gevoel van macht..........
voelt het lekker?................krijg je er een ..... van......je statement is duidelijk en kan er ook ergens nog mee inkomen.......maar kerel wat laat jij je kennen......ga er boven staan.........gewoon een tip...
Op een banaanvraag staat ook een banquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:50 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Mag Danny dan ook even 9 dagen een banof gaat dat tever.
weet wie dat ook steeds doet?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:50 schreef Danny het volgende:
[..]
[..]
[Marielin]quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:58 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
't Gaat weer hard naar beneden![]()
[ afbeelding ]
Jij doet het, niet TB.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:59 schreef Danny het volgende:
[..]
en alle anderen een berg plusstemmen idd.
klagen kan bij TB
Het project lijkt financieel te gaan slagenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:55 schreef swarmahoer het volgende:
Door haar vriendje en Goldenpage..quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Dat Jeroen zo keldert door de kleuter acties dat snap ik...
Maar Hoe the fuck komt die Marilin toch steeds bovenaan?
Als het al beslist zou zijn.. zou dan de poll niet zijn gesloten?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:46 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Bart heeft toch al geschreven dat het morgen zal zijn. En schreef erbij dat hij liever gewacht zou hebben.
klopt ...........maar ik koop liever een mega bos bloemen voor me lieve vrouwtje dan dat ik me geld verspil aan onzin...............quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:59 schreef blomst het volgende:
[..]
jij hebt dezelfde macht, alleen als je verstandig bent doe je het niet.
Ging ze al op haar knieen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:54 schreef akveor het volgende:
Het gaat bij Marielin weer over de peuken en Peter.
Uh, het was toch zo dat gewonnen items toch sowieso niet meer gedeeld mochten worden...![]()
Marielin vraagt de streamers of ze haar misschien wat peuken willen gunnen ... al was het er maar eentje.![]()
Hoe is de stand van die poll?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:01 schreef Dottey het volgende:
Als het al beslist zou zijn.. zou dan de poll niet zijn gesloten?
Oh, maar het boeit me niet en ik maak me er niet druk omquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:01 schreef NrTH het volgende:
[..]
Jij doet het, niet TB.
We klagen dus bij jou, jij maakt het programma kapot, niet TB zelf.
Alles is gewoon via polls gegaan, overal is voor gestemd zoals het hoort.
Ik vind het belachelijk om zoveel geld te pompen in een programma waar je alleen maar op kunt schelden. Als je het zo erg vind, kijk dan niet. Nu verziekt die het gewoon voor de mensen die er wel met plezier naar kijken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:59 schreef blomst het volgende:
[..]
jij hebt dezelfde macht, alleen als je verstandig bent doe je het niet.
Eej goedemiddag Danny.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:59 schreef Danny het volgende:
[..]
en alle anderen een berg plusstemmen idd.
klagen kan bij TB
Zakken geld toeschuiven is bedoeld als straf..quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:03 schreef rooie3 het volgende:
Denk dat er hier een paar gek zijn geworden.Danny snap echt niks van jou,wie gaat er nu zoveel stemmen en als de fout goed gemaakt word,geef je Jeroen weer zijn stemmen terug.Dat is toch echt zonde van je geld en slaat nergens op.Ik ga bijna denken dat je de bunkerredactie helpt om mensen gauw meer te laten stemmen.
Dus gewoon lekker de boel opnaaien en hoppa hoop fans van Jeroen over dezeik en proberen het verschil goed te maken.Ook wil jezelf Jeroen er niet uit,maar geeft toch een hoop geld uit.Nou ik snap dat niet meer.
Wie gooit er nou kapitalen tegen aan voor Jan lul.
Vorm van "oneigenlijk" gebruik van de stemmogelijkheid... Aan "chantage" moet je nooit toegeven ! Als ik de redaktie was zou ik m'n poot stijf houden en blunt reageren door met een een eveneens oneigenlijke actie Jeroen erin houdenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:50 schreef Danny het volgende:
<knip>
Ik heb daar al 4 keer een ban gehad en als hij zou weten onder welke nick ik daar nu ben had ik mijn 5e ook al binnen gehad. Ik heb in de Huub-Sly oorlog aardig wat lopen knippen en plakken naar andere fora en hij had nog net geen prijs op m'n hoofd gezet, maar het scheelde niet veel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:51 schreef Copycat het volgende:
[..]
En mij. Omdat ik verborgen mee lees. Tenminste, ik denk dat dat de reden is. Misschien ook wel omdat ik reageerde op zijn uit niets meer dan één smiley bestaand mailtje naar mij.
Je weet het niet, hè.
Het schijnt dat ze een vriendjuh heeftquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Als dat waar is werkt het wel averechts, ze jagen zo meer mensen weg dan dat ze overhalen om te stemmen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:03 schreef rooie3 het volgende:
Denk dat er hier een paar gek zijn geworden.Danny snap echt niks van jou,wie gaat er nu zoveel stemmen en als de fout goed gemaakt word,geef je Jeroen weer zijn stemmen terug.Dat is toch echt zonde van je geld en slaat nergens op.Ik ga bijna denken dat je de bunkerredactie helpt om mensen gauw meer te laten stemmen.
Dus gewoon lekker de boel opnaaien en hoppa hoop fans van Jeroen over dezeik en proberen het verschil goed te maken.Ook wil jezelf Jeroen er niet uit,maar geeft toch een hoop geld uit.Nou ik snap dat niet meer.
Wie gooit er nou kapitalen tegen aan voor Jan lul.
Ik wil ook strafquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:04 schreef NrTH het volgende:
[..]
Zakken geld toeschuiven is bedoeld als straf..
ik wil het niet meer weten, ben er moedeloos vanquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:55 schreef swarmahoer het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:04 schreef Jian het volgende:
[..]
Vorm van "oneigenlijk" gebruik van de stemmogelijkheid... Aan "chantage" moet je nooit toegeven ! Als ik de redaktie was zou ik m'n poot stijf houden en blunt reageren door met een een eveneens oneigenlijke actie Jeroen erin houden
daar valt ook weinig over te vertellen.quote:
Alleen op je hoofd? Tsss.. wat een amateurquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:04 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik heb daar al 4 keer een ban gehad en als hij zou weten onder welke nick ik daar nu ben had ik mijn 5e ook al binnen gehad. Ik heb in de Huub-Sly oorlog aardig wat lopen knippen en plakken naar andere fora en hij had nog net geen prijs op m'n hoofd gezet, maar het scheelde niet veel.
Wacht maar af tot Jeroen weg is, dan is het nog interessanter om naar groeiend gras te kijken.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:05 schreef hondjes het volgende:
[..]
daar valt ook weinig over te vertellen.
wat een stelletje lamlendigen zeg..moet je dit beeld zien...
Waarschijnlijk doet Phillip Morris dat.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Waarom de poll niet is gesloten, weet ik niet. Maar zie .....quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:01 schreef Dottey het volgende:
[..]
Als het al beslist zou zijn.. zou dan de poll niet zijn gesloten?
Wellicht moet je het dus even bij Bart navragen, want hij swchreef het al 2+uur geleden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:36 schreef dieenebart het volgende:
[..]
Nogmaals, wij hadden Bobby niet voor ogen, de kijker had Bobby voor ogen, en blijkbaar hadden andere kijkers Jeroen voor ogen. Daar was toch de controverse omWat wil je nou? Er uit is er uit, tenzij de kijker anders beslist. Momenteel staat de poll op 18 voor en 27 tegen. Er zijn dus ook kijkers die een wildcard wél een goed idee vinden.
Ook wat de exits betreft heeft de kijker zijn zegje mogen doen. Morgen is er een exit, in plats van (wat wij wilden) zaterdag. En anders lees je ons contract nog even door
sigaretjesquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doet Phillip Morris dat.
als iedereen dat nu eens doet die dit alles oneerlijk vindquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:04 schreef evaxsis het volgende:
[..]
ik wil het niet meer weten, ben er moedeloos van![]()
ik heb daarom maar op de Wildcard gestemd om de pijn te verzachten
Dus dat is d'r vriendjequote:Op woensdag 13 mei 2009 15:09 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Waarschijnlijk doet Phillip Morris dat.
marielin is mijn favoriet, dus die heb ik ook al een beetje gesponsordquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:01 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Ik doe het omdat we in de maling worden genomenquote:
Ik gebruik mijn recht als streamer om te stemmen. kan iedereen doen.quote:We klagen dus bij jou, jij maakt het programma kapot, niet TB zelf.
nope. niet.quote:Alles is gewoon via polls gegaan, overal is voor gestemd zoals het hoort.
dan kan er binnenkort een heel ander platform gezocht worden voor de bunkerquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:11 schreef snetje het volgende:
[..]
als iedereen dat nu eens doet die dit alles oneerlijk vind
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:12 schreef Danny het volgende:
[..]
marielin is mijn favoriet, dus die heb ik ook al een beetje gesponsord
[..]
als ze verstandig zijn maken ze er zelf 1 ja...quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:12 schreef Danny het volgende:
[..]
dan kan er binnenkort een heel ander platform gezocht worden voor de bunker
klopt helemaal ,ik ga dus echt nergens meer op stemmen,mijn credits zijn op en ik koop er niks bij.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Als dat waar is werkt het wel averechts, ze jagen zo meer mensen weg dan dat ze overhalen om te stemmen.
ruggegraat van een konijn.quote:
Dacht dat die al op was, wat ze er eerst van aan het eten waren zag er een stuk smakelijker uitquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was een:
[ afbeelding ]
Volgens mij moest dat van de redactie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:16 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ah :p
Maar waarom eten ze nu al? Zijn ze zo erg het besef van tijd kwijt vandaag?
Platforms genoeg en anders zetten BB er toch zelf eentje op. Denk nou niet dat je de enige bent. Had trouwens verwacht dat jij slimmer zou zijn, maar had het eigenlijk wel kunnen weten na je gezien te hebben in de kick off. Toen had je zo stoer moeten doen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:12 schreef Danny het volgende:
[..]
dan kan er binnenkort een heel ander platform gezocht worden voor de bunker
ik heb er 10 bij genomen ... wat danny met 1200 kan ... kan ik misschien met 2 ...*gnap*quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:15 schreef kikkertje46 het volgende:
[..]
klopt helemaal ,ik ga dus echt nergens meer op stemmen,mijn credits zijn op en ik koop er niks bij.
Wat jammer. Laat ze dat soort dingen toch lekker zelf uitvogelen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:16 schreef Dottey het volgende:
De regie gaf aan dat het stuk rug ook gewoon gebakken moest worden.
niets meer aan toe te voegenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:18 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Platforms genoeg en anders zetten BB er toch zelf eentje op. Denk nou niet dat je de enige bent. Had trouwens verwacht dat jij slimmer zou zijn, maar had het eigenlijk wel kunnen weten na je gezien te hebben in de kick off. Toen had je zo stoer moeten doen.
succesquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:18 schreef snetje het volgende:
[..]
ik heb er 10 bij genomen ... wat danny met 1200 kan ... kan ik misschien met 2 ...*gnap*
Eline is wat ziekjes vandaag, denk dat ze weer even een wake up call hebben gehad om toch wat op de gezondheid te blijven letten af en toe.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat jammer. Laat ze dat soort dingen toch lekker zelf uitvogelen.
Dat is toch altijd al zo geweest?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:21 schreef NrTH het volgende:
[..]
Eline is wat ziekjes vandaag, denk dat ze weer even een wake up call hebben gehad om toch wat op de gezondheid te blijven letten af en toe.
Er zit alleen geen ¤10.000 meer in de pot.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:04 schreef bunkerman het volgende:
[..]
ach GOA dat stem systeem klopt voor geen meter.........als dit proggie meer geld had gehad en het was op tv geweest ,was dit ook niet gebeurt......dan was het gewoon per persoon 1 stem op jou of haar favo ...nu is het effe 5000 lenen van de bank en je zet het om in 10.000 makkelijk rente verdienen in 1 maand goeie handel.............
one's more we agree!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |