klopt helemaal ,ik ga dus echt nergens meer op stemmen,mijn credits zijn op en ik koop er niks bij.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:04 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Als dat waar is werkt het wel averechts, ze jagen zo meer mensen weg dan dat ze overhalen om te stemmen.
ruggegraat van een konijn.quote:
Dacht dat die al op was, wat ze er eerst van aan het eten waren zag er een stuk smakelijker uitquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:16 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Dat was een:
[ afbeelding ]
Volgens mij moest dat van de redactie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:16 schreef NrTH het volgende:
[..]
Ah :p
Maar waarom eten ze nu al? Zijn ze zo erg het besef van tijd kwijt vandaag?
Platforms genoeg en anders zetten BB er toch zelf eentje op. Denk nou niet dat je de enige bent. Had trouwens verwacht dat jij slimmer zou zijn, maar had het eigenlijk wel kunnen weten na je gezien te hebben in de kick off. Toen had je zo stoer moeten doen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:12 schreef Danny het volgende:
[..]
dan kan er binnenkort een heel ander platform gezocht worden voor de bunker
ik heb er 10 bij genomen ... wat danny met 1200 kan ... kan ik misschien met 2 ...*gnap*quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:15 schreef kikkertje46 het volgende:
[..]
klopt helemaal ,ik ga dus echt nergens meer op stemmen,mijn credits zijn op en ik koop er niks bij.
Wat jammer. Laat ze dat soort dingen toch lekker zelf uitvogelen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:16 schreef Dottey het volgende:
De regie gaf aan dat het stuk rug ook gewoon gebakken moest worden.
niets meer aan toe te voegenquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:18 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Platforms genoeg en anders zetten BB er toch zelf eentje op. Denk nou niet dat je de enige bent. Had trouwens verwacht dat jij slimmer zou zijn, maar had het eigenlijk wel kunnen weten na je gezien te hebben in de kick off. Toen had je zo stoer moeten doen.
succesquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:18 schreef snetje het volgende:
[..]
ik heb er 10 bij genomen ... wat danny met 1200 kan ... kan ik misschien met 2 ...*gnap*
Eline is wat ziekjes vandaag, denk dat ze weer even een wake up call hebben gehad om toch wat op de gezondheid te blijven letten af en toe.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:18 schreef Danny het volgende:
[..]
Wat jammer. Laat ze dat soort dingen toch lekker zelf uitvogelen.
Dat is toch altijd al zo geweest?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:21 schreef NrTH het volgende:
[..]
Eline is wat ziekjes vandaag, denk dat ze weer even een wake up call hebben gehad om toch wat op de gezondheid te blijven letten af en toe.
Er zit alleen geen ¤10.000 meer in de pot.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:04 schreef bunkerman het volgende:
[..]
ach GOA dat stem systeem klopt voor geen meter.........als dit proggie meer geld had gehad en het was op tv geweest ,was dit ook niet gebeurt......dan was het gewoon per persoon 1 stem op jou of haar favo ...nu is het effe 5000 lenen van de bank en je zet het om in 10.000 makkelijk rente verdienen in 1 maand goeie handel.............
one's more we agree!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |