Daarom stem ik ook pas morgen en denk dat heel veel dat doen. Dus hoop dat Jeroen morgenavond omhoog gaat schieten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het heeft pas zin om te stemmen in het laatste uur voordeat de poll sluit.. dan weet je wie waar + of - stemmen nodig heeft... nu is het alleen maar betaald tijdverdrijf.
Dank jequote:Op woensdag 13 mei 2009 14:32 schreef NrTH het volgende:
[..]
[TBO COS#183] Keuvelend de nacht in... <- vanaf hier.
Nope, echt waar. Ze hebben en standaard autocorrectie instelling die 'bunker' in 'RLS' wijzigt.quote:
ze had liever een pakje sigaretten gekregen, maar het biefstuk bedankt ze dan toch net wel voorquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:23 schreef Chanel5 het volgende:
Zit Marielin nu weer te zeuren dat zij haar beifstuk zelf moet bakken en Pim niet?
Klagen en dan weer lachen omdat zij zich realiseert dat dit haar gegund is, zeikwijf.
En weer hoppa dat ze hem zelf moest bakken.
Die moet nog een keer wat gegund worden
En weer zeggen dat ze zich er niet druk om maakt, ja sure, ze doet niet anders.
Ook GP is beetje hypocrietquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nope, echt waar. Ze hebben en standaard autocorrectie instelling die 'bunker' in 'RLS' wijzigt.
riames! Ben je nog boos? Of tot bedaren gekomen?quote:
Het topic was waarschijnlijk gewoon op slot. Dat gebeurt hier, na circa 300 posts.quote:
Wat een sneuheid.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Nope, echt waar. Ze hebben en standaard autocorrectie instelling die 'bunker' in 'RLS' wijzigt.
Is dat ook een vorm van censuur?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het topic was waarschijnlijk gewoon op slot. Dat gebeurt hier, na circa 300 posts.
Ben je familie van Marielin? Je kan ook net zo zeiken...quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik typte dat Danny de cos zat te vervuilen met zijn mening over de Regie (daar zijn tenslotte aparte topics over) en dat hij zijn energie beter in zijn eigen werk kon steken door te zorgen dat de serverproblemen bij drukte maar eens opgelost moesten worden. Hij zijn werk, de bunkercrew hun werk... en dan praten we daarna wel verder..
Dat mocht niet. En werd gewijzigd in: Ik ben fan van Danny of zoiets...
Ach ja...
Jep, liever een sukkel met 5000 euro (die kritiek verwacht ik wel namelijk) dan een extreem blutte FOK!kerquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:38 schreef NoNickOne het volgende:
Stel die wilcard gaat door, zou je daar dan gebruik van willen maken Bobby?
Ja, geen ban.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:39 schreef blomst het volgende:
[..]
een ban lijkt me sterk, ws was de Cos vol.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |