You've got to be kidding?!?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Het leuke is dat als je op Lowlife het woord 'bunker' typt, dit automatisch wordt veranderd in 'RLS'. Een typische Sly-wraakactie..
Censuurquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het leuke is dat als je op Lowlife het woord 'bunker' typt, dit automatisch wordt veranderd in 'RLS'. Een typische Sly-wraakactie..
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:21 schreef D. het volgende:
[..]
Censuur
Heeft Fok dat niet ook ooit gehad?
Daar heeft ze wel een punt natuurlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Peuter en "Doet me Niets" klagen over de biefstuk... hij is koud van binnen....
Ja KUT dan moet je het beter klaar maken!!!!!!
En jankt nog even dat Pim een klaargemaakte biefstuk kreeg...
Jeeh.... wat een triest volk zeg...
Als ie nou automatisch 'de zon' in Sly verandert, dan is het liedje:quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De traumaheli is onderweg!quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tip voor de redactie : Hebben jullie toevallig wat druivensuiker voor Eline ? Geeft snel energie en je sluit een eventuele flauwte door lage suiker uit.
Pim wiequote:Op woensdag 13 mei 2009 14:21 schreef Supersoep het volgende:
Waarom praat niemand over Pim eigenlijk? Jeroen zus, Peter zo. Iedereen komt aan bod maar niemand merkt onzer allen Pim op. Doe eens praten over Punker Bim.
Okey, hier een weekverslag van onze Pim:quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:21 schreef Supersoep het volgende:
Waarom praat niemand over Pim eigenlijk? Jeroen zus, Peter zo. Iedereen komt aan bod maar niemand merkt onzer allen Pim op. Doe eens praten over Punker Bim.
Grappig, in dit geval geef ik ze gelijk! Ik vind het ook niet oke dat er om een conflict tussen B en B en Fok dit zo wordt uitgespeeld. Verder zijn er zat mensen die niet 150 euro even kunnen dokken om te stemmen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ze is echt laat met reageren op alles ... nog even en ze valt neer ... zitten we daar op te wachten?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:18 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eline is tot nu toe iedere dag vrolijk en spraakzaam geweest... In tegenstelling tot een paar hangende jankende en/of stille andere figuren daar die zich de hele dag lopen aan te stellen om peuken , oneerlijkheid en sokken...
Nu is ze een halve dag van slag/ziek en nog klaagt ze niet echt.. zit gewoon even sip te wezen..
... en dan zijn er mensen die haar gelijk een aansteller vinden?
Beetje zielig gedrag...
Polletje: Dextro energy voor de bewoners?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tip voor de redactie : Hebben jullie toevallig wat druivensuiker voor Eline ? Geeft snel energie en je sluit een eventuele flauwte door lage suiker uit.
*van de stoel valtquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:22 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Daar heeft ze wel een punt natuurlijk.
Je hebt toch ook voorvertoning daar kan je ook met de kleuren rotzooienquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:14 schreef BobbyRond het volgende:
Ik schaam me diep voor de slechte fotosoep, maar ik had hier alleen iPhoto en geen Adobe PS...
Dit kwam van de quote van Eline van een half uur geleden: 'Het lijkt alsof ik in de Matrix zit'.
[ afbeelding ]
Of geen poll en het gewoon erinquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:23 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Polletje: Dextro energy voor de bewoners?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:22 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Tis fase II hoor...quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:22 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Dat was Fase 1, dit is Fase 2.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:22 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Danny heeft zijn min stemmen voor jeroen alweer omgezet ik plus stemmen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:23 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Grappig, in dit geval geef ik ze gelijk! Ik vind het ook niet oke dat er om een conflict tussen B en B en Fok dit zo wordt uitgespeeld. Verder zijn er zat mensen die niet 150 euro even kunnen dokken om te stemmen.
Al met al, ik vind het niet eerlijk gaan.
Jammer Danny, mocht je/mag je altijd graag maar dit vind ik ook niet oké.
Dat kan ook, maar is een duurdere oplossing. Druivensuiker (of desnoods een glas cola) doet wonderen in veel gevallen dat iemand flauw wordt door lage suiker.quote:
Dat heeft Danny niet gedaan toch?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:24 schreef blomst het volgende:
[..]
Danny heeft zijn min stemmen voor jeroen alweer omgezet ik plus stemmen.
Ik zie het meer als een meningsverschil tussen Danny en de redactiequote:Op woensdag 13 mei 2009 14:23 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
... een conflict tussen B en B en Fok...
Alle 1000?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:24 schreef blomst het volgende:
[..]
quote:
ik vind echt geen klap aan die griet, mag zo vertrekken, zeurpruim eerste klas.quote:
Hoelaat? Of linkje?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:26 schreef NrTH het volgende:
[..]
Dat heeft Danny niet gedaan toch?
Vannacht was er iemand hier op Fok! die normaal alleen lurkt die even kwam melden dat hij/zij Jeroen weer hard omhoog had gestemd.
eensquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Peuter en "Doet me Niets" klagen over de biefstuk... hij is koud van binnen....
Ja KUT dan moet je het beter klaar maken!!!!!!
En jankt nog even dat Pim een klaargemaakte biefstuk kreeg...
Jeeh.... wat een triest volk zeg...
Mijn mening over het Amber incident werd ook gedelete paar dagen terug, terwijl Herr Danny zelf nog vrolijk door ging.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik typte dat Danny de cos zat te vervuilen met zijn mening over de Regie (daar zijn tenslotte aparte topics over) en dat hij zijn energie beter in zijn eigen werk kon steken door te zorgen dat de serverproblemen bij drukte maar eens opgelost moesten worden. Hij zijn werk, de bunkercrew hun werk... en dan praten we daarna wel verder..
Dat mocht niet. En werd gewijzigd in: Ik ben fan van Danny of zoiets...
Ach ja...
Daar ben ik heel blij mee! Dus zand erover!quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:24 schreef blomst het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ik typte dat Danny de cos zat te vervuilen met zijn mening over de Regie (daar zijn tenslotte aparte topics over) en dat hij zijn energie beter in zijn eigen werk kon steken door te zorgen dat de serverproblemen bij drukte maar eens opgelost moesten worden. Hij zijn werk, de bunkercrew hun werk... en dan praten we daarna wel verder..
Ach ja...
Kloon van Dannyquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:26 schreef NrTH het volgende:
[..]
Vannacht was er iemand hier op Fok! die normaal alleen lurkt die even kwam melden dat hij/zij Jeroen weer hard omhoog had gestemd.
Zou haar heel graag minstemmen geven, maar wil mijn credits bewaren om Jeroen omhoog te krijgen morgen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:29 schreef NoNickOne het volgende:
Ik wil eigenlijk dat er massaal tegen Marielin gestemd gaat worden!
Kan het wel hebben!quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:29 schreef Jian het volgende:
[..]
ah, dat vind ik dan wel weer humor van 'm.......... sorry
Nee hoor, volgens mij niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:26 schreef NrTH het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:30 schreef Woepsje het volgende:
[..]
Zou haar heel graag minstemmen geven, maar wil mijn credits bewaren om Jeroen omhoog te krijgen morgen.
Daarom stem ik ook pas morgen en denk dat heel veel dat doen. Dus hoop dat Jeroen morgenavond omhoog gaat schieten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:31 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Het heeft pas zin om te stemmen in het laatste uur voordeat de poll sluit.. dan weet je wie waar + of - stemmen nodig heeft... nu is het alleen maar betaald tijdverdrijf.
Dank jequote:Op woensdag 13 mei 2009 14:32 schreef NrTH het volgende:
[..]
[TBO COS#183] Keuvelend de nacht in... <- vanaf hier.
Nope, echt waar. Ze hebben en standaard autocorrectie instelling die 'bunker' in 'RLS' wijzigt.quote:
ze had liever een pakje sigaretten gekregen, maar het biefstuk bedankt ze dan toch net wel voorquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:23 schreef Chanel5 het volgende:
Zit Marielin nu weer te zeuren dat zij haar beifstuk zelf moet bakken en Pim niet?
Klagen en dan weer lachen omdat zij zich realiseert dat dit haar gegund is, zeikwijf.
En weer hoppa dat ze hem zelf moest bakken.
Die moet nog een keer wat gegund worden
En weer zeggen dat ze zich er niet druk om maakt, ja sure, ze doet niet anders.
Ook GP is beetje hypocrietquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:33 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Nope, echt waar. Ze hebben en standaard autocorrectie instelling die 'bunker' in 'RLS' wijzigt.
riames! Ben je nog boos? Of tot bedaren gekomen?quote:
Het topic was waarschijnlijk gewoon op slot. Dat gebeurt hier, na circa 300 posts.quote:
Wat een sneuheid.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:33 schreef Pearlbitch het volgende:
Nope, echt waar. Ze hebben en standaard autocorrectie instelling die 'bunker' in 'RLS' wijzigt.
Is dat ook een vorm van censuur?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:36 schreef Copycat het volgende:
[..]
Het topic was waarschijnlijk gewoon op slot. Dat gebeurt hier, na circa 300 posts.
Ben je familie van Marielin? Je kan ook net zo zeiken...quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:27 schreef Gast_op_afstand het volgende:
[..]
Ach ja...
Jep, liever een sukkel met 5000 euro (die kritiek verwacht ik wel namelijk) dan een extreem blutte FOK!kerquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:38 schreef NoNickOne het volgende:
Stel die wilcard gaat door, zou je daar dan gebruik van willen maken Bobby?
Ja, geen ban.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:39 schreef blomst het volgende:
[..]
een ban lijkt me sterk, ws was de Cos vol.
5000 euro voor een klein weekje, je zou dom zijn om het niet te doen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:40 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jep, liever een sukkel met 5000 euro (die kritiek verwacht ik wel namelijk) dan een extreem blutte FOK!ker
Battle of the admins?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:40 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
[..]
Nee, Marrije heeft haar best gedaan gisteren en heeft veel plus stemmen gegeven
Als je tot morgen kunt stemmen lijkt me niet dat het vrijdag of zaterdag pas is, toch?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:41 schreef Dottey het volgende:
Wie heeft er nog niet gestemd?
Eliminatie?
donderdag
vrijdag
zaterdag
Wij zijn echt benieuwd wat het gaat worden...
Hahaha, is het nú al "wij"?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:41 schreef Dottey het volgende:
Eliminatie?
donderdag
vrijdag
zaterdag
Nog een keer dan:quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:41 schreef riames het volgende:
nee ben niet boos hoor en ik denk dat ik n fout gemaakt heb kan niet zo met pc omgaan sorry
Geeft niks, het gaat tenslotte om de boodschap die je brengtquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:41 schreef riames het volgende:
nee ben niet boos hoor en ik denk dat ik n fout gemaakt heb kan niet zo met pc omgaan sorry
quote:
goede opdrachtenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:24 schreef jopie1983 het volgende:
Heb even wat bedacht om de boel daar een beetje op te leuken....
- opdracht voor Peter:
konijn eten in ruil voor al zijn kleren (kunnen we zien hoe principieel hij is)
Opdracht geslaagd: 2 dagen lang al zijn kleren ter beschikking
Opdracht mislukt: schoenen inleveren en in ruil daarvoor 2 dagen op damesschoenen, uiteraard MET hak
- Eline:
Zij heeft het zo vaak over haar school en dan met name wiskunde! Geef haar een raadsel ofzo waar ze uit moet komen binnen een uur zonder de hulp van anderen.
Opdracht geslaagd: een sticker op haar hand
Opdracht misllukt: een uur in de hoek staan
- Marielin:
De redactie kan wat foldertjes gaan halen bij de huisarts of apotheek over roken. Laat Marielin daar maar een mooi praatje over houden van 10 minuten. Beetje betuttelend, maar iemand die zo kan zeuren moet maar eens leren niet te klagen.
Opdracht geslaagd: een fruitmand, lekker gezond
Opdracht mislukt: 3 dagen niet roken
- Pim:
Die moet maar eens wat meer bijdragen in mijn ogen. Hij is stil, zit daar maar wat en praat alleen 1 op 1. Tijd om hem een lesje assertiviteit te leren dus! Bijvoorbeeld door hem de opdracht te geven constant 1 van de anderen te onderbreken (bv Peter) zonder dat de rest doorheeft dat het een geheime opdracht is. Steeds als Peter iets wil zeggen erdoorheen gaan praten en dat een dag volhouden.
Opdracht geslaagd: iets lekkers te eten
Opdracht mislukt:verplichte les communiactietraining van Emiel Ratelband
- Jeroen: heb geen inspiratie meer
Die gaat de annalen in.quote:
Bart heeft toch al geschreven dat het morgen zal zijn. En schreef erbij dat hij liever gewacht zou hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:41 schreef Dottey het volgende:
Eliminatie?
donderdag
vrijdag
zaterdag
We hebben het hier dan ook over een forumbeheerder die zijn eigen moderators bans geeft.quote:
ik heb een iPhone die helpt ook de weg terug te vindenquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:40 schreef LekkerSimpel het volgende:
[..]Hey je Tom Tom doet het dus nog, je hebt de uitgang van je grote bed kunnen vinden.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:40 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Jep, liever een sukkel met 5000 euro (die kritiek verwacht ik wel namelijk) dan een extreem blutte FOK!ker
wat heb ik gemistquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:46 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
We hebben het hier dan ook over een forumbeheerder die zijn eigen moderators bans geeft.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |