quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:11 schreef beequeen het volgende:
Heel goed Peter. Zout op de biefstuk voordat je gaat bakken.
Enthousiasme uit ik altijd andersquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:10 schreef Dottey het volgende:
[..]
lukt het typen nog?
of ben je zo enthousiast om mij te zien?
Weet Huub gelijk waar z'n bolletje bruin is gebleven..quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die heeft de hele maandag lijnen zitten wegsnuiven aan de bar boven The Bunker. En toen zijn coke op was, is ie overgestapt op mijn heroïne, de uitsnuiver.
wild met je armen zwaaien?quote:
Als iemand lijkbleek wegtrekt, zit te trillen maar zegt dat er niks aan de hand is dàn hoor je alert te zijn.quote:
bij voorbaat piepen is vergeten?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wel stoer van Eline dat ze zonder mokken of morren 'n stukje konijn opeet. Menig ander zou gaan piepen !
Ik vind Eline sowieso een bikkel! Laatste dagen doet ze het echt onwijs top!quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:17 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Wel stoer van Eline dat ze zonder mokken of morren 'n stukje konijn opeet. Menig ander zou gaan piepen !
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:05 schreef D. het volgende:
Benieuwd of Marielin beter is in biefstukjes bereiden dan in pannekoeken bakken
Zegt genoegquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:16 schreef NrTH het volgende:
Kan Marielin nou serieus niet zelf haar biefstukje klaarmaken?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:17 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Agree!
Zat voor mezelf ff een top te maken:
1. Jeroen
2. Eline
3. Pim
4. Marielin
5. Peter.
Het leuke is dat als je op Lowlife het woord 'bunker' typt, dit automatisch wordt veranderd in 'RLS'. Een typische Sly-wraakactie..quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:11 schreef Debbie1977 het volgende:
RLS lijkt uit te draaien op een bitchfight tussen Danny (eigenaar FOK) en de regie (met name Huub). Danny lijkt veel belang erbij te hebben dat Jeroen eruit gaat en lijkt dan ook alles op alles te zetten om Jeroen eruit te krijgen. Met grof geschut slaat Danny credits in om zijn zin door te drijven wat voor de andere kijkers niet meer leuk is. Het lijkt er nu op dat het geld wat je in credits steekt gewoon weggegooid geld is. Hoe dan ook lijkt het ons verstandig eerst alles goed te volgen voordat men überhaupt 1 cent uitgeeft aan het wat lijkt te worden een "oneerlijk programma"
Danny de eigenaar van FOK helpt RLS om zeep. Hij wil kosten wat het kost Jeroen eruit hebben. Ook binnen FOK zelf heerst onrust over de gang van zaken en er lijkt een ware bitch fight tussen Huub en Danny gaande te zijn.
Het is van de zotte dat sponsors of in dit geval de site eigenaar met wie B & B samen werken het spel bepalen
Mee eens, die 2 moet ik dus gewoon niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:18 schreef NrTH het volgende:
[..]
![]()
Alleen 4 en 5 wisselen bij mij nog regelmatig, vind ze beide even irritant atm
Ik zelf zou de nummers 4 en 5 omdraaien. Marielin doet zo verongelijkt en Peter is weliswaar hypocriet dat ie nu wel de 007-missie uitvoert, maar toch had ie een binnenpretje met Jeroen, daar geniet ik dan weer vanquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:17 schreef Kaat38 het volgende:
[..]
Agree!
Zat voor mezelf ff een top te maken:
1. Jeroen
2. Eline
3. Pim
4. Marielin
5. Peter.
Precies, en ze kláágt niet eens.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:18 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eline is tot nu toe iedere dag vrolijk en spraakzaam geweest... In tegenstelling tot een paar hangende jankende en/of stille andere figuren daar die zich de hele dag lopen aan te stellen om peuken , oneerlijkheid en sokken...
Nu is ze een halve dag van slag/ziek en nog klaagt ze niet echt.. zit gewoon even sip te wezen..
... en dan zijn er mensen die haar gelijk een aansteller vinden?
Beetje zielig gedrag...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |