You've got to be kidding?!?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:19 schreef Pearlbitch het volgende:
Het leuke is dat als je op Lowlife het woord 'bunker' typt, dit automatisch wordt veranderd in 'RLS'. Een typische Sly-wraakactie..
Censuurquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Het leuke is dat als je op Lowlife het woord 'bunker' typt, dit automatisch wordt veranderd in 'RLS'. Een typische Sly-wraakactie..
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:21 schreef D. het volgende:
[..]
Censuur
Heeft Fok dat niet ook ooit gehad?
Daar heeft ze wel een punt natuurlijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:21 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Peuter en "Doet me Niets" klagen over de biefstuk... hij is koud van binnen....
Ja KUT dan moet je het beter klaar maken!!!!!!
En jankt nog even dat Pim een klaargemaakte biefstuk kreeg...
Jeeh.... wat een triest volk zeg...
Als ie nou automatisch 'de zon' in Sly verandert, dan is het liedje:quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
De traumaheli is onderweg!quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tip voor de redactie : Hebben jullie toevallig wat druivensuiker voor Eline ? Geeft snel energie en je sluit een eventuele flauwte door lage suiker uit.
Pim wiequote:Op woensdag 13 mei 2009 14:21 schreef Supersoep het volgende:
Waarom praat niemand over Pim eigenlijk? Jeroen zus, Peter zo. Iedereen komt aan bod maar niemand merkt onzer allen Pim op. Doe eens praten over Punker Bim.
Okey, hier een weekverslag van onze Pim:quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:21 schreef Supersoep het volgende:
Waarom praat niemand over Pim eigenlijk? Jeroen zus, Peter zo. Iedereen komt aan bod maar niemand merkt onzer allen Pim op. Doe eens praten over Punker Bim.
Grappig, in dit geval geef ik ze gelijk! Ik vind het ook niet oke dat er om een conflict tussen B en B en Fok dit zo wordt uitgespeeld. Verder zijn er zat mensen die niet 150 euro even kunnen dokken om te stemmen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:19 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
ze is echt laat met reageren op alles ... nog even en ze valt neer ... zitten we daar op te wachten?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:18 schreef Gast_op_afstand het volgende:
Eline is tot nu toe iedere dag vrolijk en spraakzaam geweest... In tegenstelling tot een paar hangende jankende en/of stille andere figuren daar die zich de hele dag lopen aan te stellen om peuken , oneerlijkheid en sokken...
Nu is ze een halve dag van slag/ziek en nog klaagt ze niet echt.. zit gewoon even sip te wezen..
... en dan zijn er mensen die haar gelijk een aansteller vinden?
Beetje zielig gedrag...
Polletje: Dextro energy voor de bewoners?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:21 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Tip voor de redactie : Hebben jullie toevallig wat druivensuiker voor Eline ? Geeft snel energie en je sluit een eventuele flauwte door lage suiker uit.
*van de stoel valtquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:22 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Daar heeft ze wel een punt natuurlijk.
Je hebt toch ook voorvertoning daar kan je ook met de kleuren rotzooienquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:14 schreef BobbyRond het volgende:
Ik schaam me diep voor de slechte fotosoep, maar ik had hier alleen iPhoto en geen Adobe PS...
Dit kwam van de quote van Eline van een half uur geleden: 'Het lijkt alsof ik in de Matrix zit'.
[ afbeelding ]
Of geen poll en het gewoon erinquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:23 schreef BobbyRond het volgende:
[..]
Polletje: Dextro energy voor de bewoners?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:22 schreef Espabilado het volgende:
[..]
Daar heeft ze wel een punt natuurlijk.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |