quote:Op woensdag 13 mei 2009 @ 13:15 schreef Blaxje het volgende:
xalo
hyman
downpoison
dramatic_chipmunk
renren-
imthebase
nijnja
heroinjunk
juicyhil
wie vergeet ik
Jij hier?quote:
Neeeeeeeeeeee.quote:
CHARLIE YOU ARE THE BANANAKINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:20 schreef VASND het volgende:
Tevens Fipo!!11!!!1!einz!1!!!!!1!bbanaan2!@@!1!!
Frans is 'n mooie taal. Het is alleen amper te verstaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:17 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ze praten er frans, dat kan nooit romantisch worden
De klantenservice dan?quote:
Nee, gewoon weer als die-hards op de fietsquote:
Ik vind Parijs echt niks. Ik houd niet van Fransen, van Frankrijk etc.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:18 schreef xalo het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik vind Parijs prachtig! Natuurlijk, er zijn mooiere steden, maar Parijs o Parijs..![]()
..
Serieus, ik doe mee als fietsliefhebberquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:21 schreef xalo het volgende:
[..]
Frans is 'n mooie taal. Het is alleen amper te verstaan.
[..]
De klantenservice dan?
[..]
Nee, gewoon weer als die-hards op de fiets
ik vind het vreselijk. Maar nederlands is ook een lelijke taal. En Duits is het ergst.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:21 schreef xalo het volgende:
[..]
Frans is 'n mooie taal. Het is alleen amper te verstaan.
Doeg!quote:
Italiaans.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:22 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ik vind het vreselijk. Maar nederlands is ook een lelijke taal. En Duits is het ergst.
Eigenlijk is alleen engels mooi
Duits is echt wel een nice taaltje.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:22 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ik vind het vreselijk. Maar nederlands is ook een lelijke taal. En Duits is het ergst.
Tja, smaken verschillen, al is Berlijn inderdaad gaaf. Ik ben zelf vooral fan van Rome, dat is echt 'n ontzettend mooie stad. En ik wil ook echt nog naar Venetië en Athene toe.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind Parijs echt niks. Ik houd niet van Fransen, van Frankrijk etc.
Berlijn.
Ik ook. Lijkt me zo vet...quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:21 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Serieus, ik doe mee als fietsliefhebberIk wil sowieso nog door België/Luxemburg/Duitsland touren met de fiets en tent
daar versta ik geen bal vanquote:
Nederlands is echt lelijk. En Engels kán mooi zijn, maar die dialecten zijn gruwelijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:22 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Ik niet.quote:
Rome ben ik nog niet geweest. Antwerpen vind ik ook heel mooi.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:23 schreef xalo het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillen, al is Berlijn inderdaad gaaf. Ik ben zelf vooral fan van Rome, dat is echt 'n ontzettend mooie stad. En ik wil ook echt nog naar Venetië en Athene toe.
Zelfs mijn oude krot heeft het tot Parijs volgehouden, als je een béetje voorzichtig bent..quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:23 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik ook. Lijkt me zo vet...![]()
Zolang de fiets het volhoudt natuurlijk
Eens!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind Parijs echt niks. Ik houd niet van Fransen, van Frankrijk etc.
Berlijn.
ja Antwerpen is inderdaad superstad.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Rome ben ik nog niet geweest. Antwerpen vind ik ook heel mooi.België heeft wat dat betreft heel veel mooie steden. En zo ook Nederland! Kijk naar Alkmaar.
Ik versta er ook niks van, maar het is wel mooi.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:23 schreef DownPoison het volgende:
[..]
daar versta ik geen bal vanen spaans ook niet.
Maar die praten ook zo snel, dat is eng
Nederland in dezelfde zin met België.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Rome ben ik nog niet geweest. Antwerpen vind ik ook heel mooi.België heeft wat dat betreft heel veel mooie steden. En zo ook Nederland! Kijk naar Alkmaar.
Er staat een punt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:25 schreef xalo het volgende:
[..]
Nederland in dezelfde zin met België.!
Rome hoop ik ook ooit nog eens heen te kunnen gaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:23 schreef xalo het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillen, al is Berlijn inderdaad gaaf. Ik ben zelf vooral fan van Rome, dat is echt 'n ontzettend mooie stad. En ik wil ook echt nog naar Venetië en Athene toe.
Venetië wil ik ook nog keer graag heen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:23 schreef xalo het volgende:
[..]
In dezelfde post dan. In ieder geval, ik vind Nederland alles behalve mooi.quote:
Wat nog meer dan? Brussel? Luik?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ga met mam als ik m'n examens gehaald hebquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:26 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Rome hoop ik ook ooit nog eens heen te kunnen gaan
Alkmaar is best mooi.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:26 schreef xalo het volgende:
[..]
In dezelfde post dan. In ieder geval, ik vind Nederland alles behalve mooi.
Gent.quote:
Gent, eensquote:
Die van mij is in dusdanige conditie dat ie net niet rammelt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:24 schreef xalo het volgende:
[..]
Zelfs mijn oude krot heeft het tot Parijs volgehouden, als je een béetje voorzichtig bent..
Tofquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:26 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik ga met mam als ik m'n examens gehaald heb.
Alkmaar is best tof.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:27 schreef xalo het volgende:
[..]
Gent, eens. En Alkmaar ben ik nog nooit geweest, of ik weet het niet meer, dat kan ook
.
Daar wil ik ook nog 'n keer heen! Staat zeker in m'n top10.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:27 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
TofIk Barcelona dit jaar, ook een plek waar ik een keer geweest moet zijn
ik had 2 smilies!quote:
En terecht!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:28 schreef xalo het volgende:
[..]
Daar wil ik ook nog 'n keer heen! Staat zeker in m'n top10.
Tijd niet gezienquote:
Hij is bijna afgelopen nu.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:33 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Kwam toevallig net op de radio langs dat nummer
hulp nodig?quote:
Seks?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wil iets leuks doen voor Mark, maar ik kan niet bedenken wat.
Vibo solo'tje.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:36 schreef Heroinjunk het volgende:
Ik wil iets leuks doen voor Mark, maar ik kan niet bedenken wat.
trio?quote:
Rot programmeurs.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:49 schreef DownPoison het volgende:
niet alleen de fobo`s niet. Forum heeft ook steeds weer problemen
Watisserdan?quote:
Kom op zeg, zie die vraagquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:52 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Watisserdan?
Het enige wat ik kut vind zijn die computerexamens
Gokje, PVDA. Maar ik verdiep me niet in de politiek.quote:
Ah, bij geenstijl krijg ik nuquote:
LPFquote:
Ja, tuurlijk.quote:
Tuurlijk PvdA.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Gokje, PVDA. Maar ik verdiep me niet in de politiek.
Verder heb je wel humor hoor.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:57 schreef Lauriette91 het volgende:
Heeimmm ik zie nu pas je onderschrift
Ben jij echt vergeten hoe ik benquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:56 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
Ja, tuurlijk.
Alle buitenlanders het land uit.
En daar gaan allochtonen op stemmen
Smartass +1quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Als je ze nog moet vullen, dan zijn het toch nog geen frikandellenbroodjes?
Krentenbol.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Nee. Want als je ze eet, en ze liggen zwaar op de maag, dan vullen ze ook:quote:
quote:Frikandelbroodjes vullen.
Waarom staat er last.am in jouw sig, en niet last.fm?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Jij... Het is dat je niet meer blauw bentquote:
Scherpe nijnopmerkingquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee. Want als je ze eet, en ze liggen zwaar op de maag, dan vullen ze ook:
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:00 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
AM is veel hipper.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:01 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Waarom staat er last.am in jouw sig, en niet last.fm?
Rebelse dame.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:01 schreef Onorgineel het volgende:
[..]
Waarom staat er last.am in jouw sig, en niet last.fm?
ohquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:01 schreef kanovinnie het volgende:
Zeg hyman, nu zijn we vriendjes op hyves.
als je mij accepteerd
Dan vullen ze je maag, de broodjes worden dan niet gevuld.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:01 schreef nijnja het volgende:
[..]
Nee. Want als je ze eet, en ze liggen zwaar op de maag, dan vullen ze ook:
[..]
Accepteerd kanoman? Accepteerdquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:01 schreef kanovinnie het volgende:
Zeg hyman, nu zijn we vriendjes op hyves.
als je mij accepteerd
WAT?quote:
Klopt, maar wie zegt dat het vullen over de broodjes gaatquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:03 schreef Krentenbol. het volgende:
[..]
Dan vullen ze je maag, de broodjes worden dan niet gevuld.
Klopt.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:05 schreef kanovinnie het volgende:
Heimen (148)
vandaag, 14:04
Ik heb nog geen enkele foto gezien, waarop jij zonder drank staat
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:05 schreef kanovinnie het volgende:
Heimen (148)
vandaag, 14:04
Ik heb nog geen enkele foto gezien, waarop jij zonder drank staat
Je riep me?quote:
Stouterdquote:
quote:
quote:
quote:
quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:02 schreef nijnja het volgende:
[..]
Jij... Het is dat je niet meer blauw bent![]()
Een nerd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ben een buitenbeentje
een zwart schaap
een oelewapper
De zondebok!quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:13 schreef Hyman het volgende:
[..]
Ik ben een buitenbeentje
een zwart schaap
een oelewapper
Ik doe het veel beterquote:
Dat maakt niet uit, het is sowieso gore troepquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:16 schreef nijnja het volgende:
[..]
Dat maakt niet uit, het is sowieso gore troep
Ik heb zin in jou.quote:
HOI RENquote:
Misschien zit het op je pc?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:19 schreef Desunoto het volgende:
Daar is het weer.![]()
Liedje is afgelopen en opeens duschdum (kan het niet anders omschrijven) bij de voordeur.![]()
Terwijl er niemand binnenkomt.
Mijn pc maakt geen enge geluiden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Misschien zit het op je pc?
OEWIEDOOEEEE BUDDY HOLLY.
Mijne nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh. Die van mij zingt over Buddy Holly.
Mijne zingt nu human.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh. Die van mij zingt over Buddy Holly.
TYPOquote:
Er zitten bij ons meestal geen chick's aan de waterkant. Prachtig dik en rood verbrand.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niet met je toeter op je waterscooter?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er zitten bij ons meestal geen chick's aan de waterkant. Prachtig dik en rood verbrand.
Heldquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er zitten bij ons meestal geen chick's aan de waterkant. Prachtig dik en rood verbrand.
en! prachtigquote:
Gelukkig nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan moet je bruin wordenquote:
Je hebt van die dingetjesquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Succes als je bijna geen pigment in je huid hebt.
Al die tekensquote:
Vuile slet!quote:
Je wil maar geen zin. Apart.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:51 schreef nijnja het volgende:
Ik wil douchen maar daar heb ik geen zin in
ZIE JE WEL JIJ WOONT IN LIMBURG!!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:54 schreef Heroinjunk het volgende:
'n Soort uitje met heel Limburg, weet je wel.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:54 schreef Heroinjunk het volgende:
'n Soort uitje met heel Limburg, weet je wel.
Ik ben ook apartquote:
Nee.quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:55 schreef Desunoto het volgende:
[..]
![]()
Ik lees dit op het moment dat ik het hoor. Echt precies.
Sorry.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:57 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Nee.
[..]
"Een mintgroene trui. Met een pratende taart erop..."
HEEJ DAT IS UI VAN JOTCHA!quote:
Pfdsfrerfffffff *ritsel ritsel*quote:
ZAKJEquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:13 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Pfdsfrerfffffff *ritsel ritsel*
geweldig filmpje
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:55 schreef kanovinnie het volgende:
ben er klaar mee, en moet nog 90 minuten.
Kom jij ook weer is langs?quote:
Iets met gezegdes ofzoquote:
awwquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:30 schreef Bakakame het volgende:
Bah ik moet leren, maar ik wil niet leren.
Ik wil geld naar de bank brengen, maar teveel moeite.
Ik wil 'n loempiamaar ook teveel moeite
De dilemma's waar een 18-jarige jongeman van mijn leeftijd toch voor komt te staan, onmenselijk haast
Whehe, handigquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:29 schreef DownPoison het volgende:
ik net naar de apotheek om medicijnen van me op te halen. begint die vrouw: je krijgt het toch wel vergoed he? ik : nee want zijn vitaminen:/ zij : maar wel op speciaal recept en niet op voorraad enzo en 30 euro in de maand, en dat ze het belachelijk vond blablabla.
Vergeet ze me mijn medicijnen mee te doen!
wie niet waagt wie niet wint.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
Iets met gezegdes ofzo....... wie niet neukt krijgt geen kind ofzo
Achja, het is nog altijd minder erg dan wat jij hebt.. Moet je nu weer terug naar de apotheek?! The horror!quote:
quote:
Je kan ook gewoon een formulier thuis laten sturen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:33 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Whehe, handig
Ik moet nog 'n keer naar de apotheek om donordinges in te vullen, maar ook dát is teveel moeite.
Maar als ik nou even doorbijt, kan ik 3 dingen in 1x doen... Wat te doen, wat te doen..
Teveel moeitequote:Op woensdag 13 mei 2009 15:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een formulier thuis laten sturen.
ga munt opgooien. als het kop is ga je het allemaal doen, is het munt blijf je luiquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:33 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Whehe, handig
Ik moet nog 'n keer naar de apotheek om donordinges in te vullen, maar ook dát is teveel moeite.
Maar als ik nou even doorbijt, kan ik 3 dingen in 1x doen... Wat te doen, wat te doen..
Bukkakequote:
http://www.donorregister.nl/quote:
nee ik had het gelukkig zelf door, dus ik keek haar maar aan van volgens mij vergeet je ietsquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:34 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Achja, het is nog altijd minder erg dan wat jij hebt.. Moet je nu weer terug naar de apotheek?! The horror!
Goed, want ik ben ook donor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Bedankt! Je hebt zonet misschien een leven gered, hoe voel je je?
Hmm, ik doe wel gewoon niksquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:38 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ga munt opgooien. als het kop is ga je het allemaal doen, is het munt blijf je lui![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:42 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Hmm, ik doe wel gewoon niks
Ik ga de jager/verzamelaar uithangen, op zoek naar mammoeten!munt opgooien is ook te veel werk?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
ik wil ook gevulde koek![]()
You were poison, spinning round my mind...
Pff, kreeg dus zo`n brief vna het donorregister of ik dus donor wil worden.quote:
maar stel dat je de dag erop dood was gegaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Pff, kreeg dus zo`n brief vna het donorregister of ik dus donor wil worden.
Krap 2 weken later zo vanne "U heeft zich nog niet geregistreerd."
Tyft dan ook maar op
Krijg je die binnen? Ik heb die niet binnen gekregen, ik heb het zelf aangevraagd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:47 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Pff, kreeg dus zo`n brief vna het donorregister of ik dus donor wil worden.
Krap 2 weken later zo vanne "U heeft zich nog niet geregistreerd."
Tyft dan ook maar op
Dan had ik m`n organen lekker in m`n graf meegenomen. Hadden ze maar niet zo opdringerig moeten doen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:48 schreef DownPoison het volgende:
[..]
maar stel dat je de dag erop dood was gegaan![]()
Je mag ze hebben. Ik heb er nog 12 liggen (ja, niet over datum)quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:46 schreef DownPoison het volgende:
[..]
munt opgooien is ook te veel werk?![]()
ik wil ook gevulde koek![]()
1ste was zo met foldertjes, die 2e echt een brief dat ik me nog steeds niet had geregistreerd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:48 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Krijg je die binnen? Ik heb die niet binnen gekregen, ik heb het zelf aangevraagd.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:50 schreef Noortje. het volgende:
Ik hoef vanavond niet te werken dus dan heb ik meer tijd om te leren
En en en natuurkunde ging best wel heel goed dus ik ben heel blij! Ben alleen bang dat mijn cijfer straks tegenvalt.
Oja hoi!
Jij hebt zoiets van 'oh de donorregistratiemensen zijn stom, nu laat ik de kans om een leven te redden maar zitten.'?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:50 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Dan had ik m`n organen lekker in m`n graf meegenomen. Hadden ze maar niet zo opdringerig moeten doen.
Ben jij ook donor Noortje?quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jij hebt zoiets van 'oh de donorregistratiemensen zijn stom, nu laat ik de kans om een leven te redden maar zitten.'?
Ik heb geen zin om die formulieren in te gaan vullen als ik er een hoop spam voor terug krijg.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:51 schreef Noortje. het volgende:
[..]
Jij hebt zoiets van 'oh de donorregistratiemensen zijn stom, nu laat ik de kans om een leven te redden maar zitten.'?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:50 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Je mag ze hebben. Ik heb er nog 12 liggen (ja, niet over datum)
Heb toch maar een boterham met ham gepakt
Zo maar weer verder leren
Dude. Je vult die formulieren in. Je krijgt nog één brief met daarin die kaartjes die je als je wil in je portemonnee kan stoppen zodat ze kunnen checken of je donor bent. Verder niks meer.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om die formulieren in te gaan vullen als ik er een hoop spam voor terug krijg.
Het is 5 minuten werk, en je krijgt nog één brief binnen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:55 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Ik heb geen zin om die formulieren in te gaan vullen als ik er een hoop spam voor terug krijg.
Dat dusquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dude. Je vult die formulieren in. Je krijgt nog één brief met daarin die kaartjes die je als je wil in je portemonnee kan stoppen zodat ze kunnen checken of je donor bent. Verder niks meer.
Nja, ik moet nog zoveel formulieren invullen, ik heb nog geen eens m`n zorgtoeslag aangevraagd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:56 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Dude. Je vult die formulieren in. Je krijgt nog één brief met daarin die kaartjes die je als je wil in je portemonnee kan stoppen zodat ze kunnen checken of je donor bent. Verder niks meer.
Wat jij wil.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nja, ik moet nog zoveel formulieren invullen, ik heb nog geen eens m`n zorgtoeslag aangevraagd.
Dus ik leg dat formulier wel onder op de stapel.
Sociaal voor de medemens.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:59 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Nja, ik moet nog zoveel formulieren invullen, ik heb nog geen eens m`n zorgtoeslag aangevraagd.
Dus ik leg dat formulier wel onder op de stapel.
Oh ja, ik wil -als ik een leven red- pics hebben indien vrouwelijk.quote:
Terwijl je dood bent? Handig.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh ja, ik wil -als ik een leven red- pics hebben indien vrouwelijk.
Want je leeft nog als je donor bent ja.quote:Op woensdag 13 mei 2009 16:01 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Oh ja, ik wil -als ik een leven red- pics hebben indien vrouwelijk.
Dan ben ik een oud mannetjequote:Op woensdag 13 mei 2009 16:02 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Want je leeft nog als je donor bent ja.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |