quote:Op woensdag 13 mei 2009 @ 13:15 schreef Blaxje het volgende:
xalo
hyman
downpoison
dramatic_chipmunk
renren-
imthebase
nijnja
heroinjunk
juicyhil
wie vergeet ik
Jij hier?quote:
Neeeeeeeeeeee.quote:
CHARLIE YOU ARE THE BANANAKINGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGGquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:20 schreef VASND het volgende:
Tevens Fipo!!11!!!1!einz!1!!!!!1!bbanaan2!@@!1!!
Frans is 'n mooie taal. Het is alleen amper te verstaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:17 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ze praten er frans, dat kan nooit romantisch worden
De klantenservice dan?quote:
Nee, gewoon weer als die-hards op de fietsquote:
Ik vind Parijs echt niks. Ik houd niet van Fransen, van Frankrijk etc.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:18 schreef xalo het volgende:
[..]
Hoezo niet? Ik vind Parijs prachtig! Natuurlijk, er zijn mooiere steden, maar Parijs o Parijs..![]()
..
Serieus, ik doe mee als fietsliefhebberquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:21 schreef xalo het volgende:
[..]
Frans is 'n mooie taal. Het is alleen amper te verstaan.
[..]
De klantenservice dan?
[..]
Nee, gewoon weer als die-hards op de fiets
ik vind het vreselijk. Maar nederlands is ook een lelijke taal. En Duits is het ergst.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:21 schreef xalo het volgende:
[..]
Frans is 'n mooie taal. Het is alleen amper te verstaan.
Doeg!quote:
Italiaans.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:22 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ik vind het vreselijk. Maar nederlands is ook een lelijke taal. En Duits is het ergst.
Eigenlijk is alleen engels mooi
Duits is echt wel een nice taaltje.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:22 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ik vind het vreselijk. Maar nederlands is ook een lelijke taal. En Duits is het ergst.
Tja, smaken verschillen, al is Berlijn inderdaad gaaf. Ik ben zelf vooral fan van Rome, dat is echt 'n ontzettend mooie stad. En ik wil ook echt nog naar Venetië en Athene toe.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind Parijs echt niks. Ik houd niet van Fransen, van Frankrijk etc.
Berlijn.
Ik ook. Lijkt me zo vet...quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:21 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Serieus, ik doe mee als fietsliefhebberIk wil sowieso nog door België/Luxemburg/Duitsland touren met de fiets en tent
daar versta ik geen bal vanquote:
Nederlands is echt lelijk. En Engels kán mooi zijn, maar die dialecten zijn gruwelijk.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:22 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Ik niet.quote:
Rome ben ik nog niet geweest. Antwerpen vind ik ook heel mooi.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:23 schreef xalo het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillen, al is Berlijn inderdaad gaaf. Ik ben zelf vooral fan van Rome, dat is echt 'n ontzettend mooie stad. En ik wil ook echt nog naar Venetië en Athene toe.
Zelfs mijn oude krot heeft het tot Parijs volgehouden, als je een béetje voorzichtig bent..quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:23 schreef BurnaBoy het volgende:
[..]
Ik ook. Lijkt me zo vet...![]()
Zolang de fiets het volhoudt natuurlijk
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |