Eens!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik vind Parijs echt niks. Ik houd niet van Fransen, van Frankrijk etc.
Berlijn.
ja Antwerpen is inderdaad superstad.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Rome ben ik nog niet geweest. Antwerpen vind ik ook heel mooi.België heeft wat dat betreft heel veel mooie steden. En zo ook Nederland! Kijk naar Alkmaar.
Ik versta er ook niks van, maar het is wel mooi.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:23 schreef DownPoison het volgende:
[..]
daar versta ik geen bal vanen spaans ook niet.
Maar die praten ook zo snel, dat is eng
Nederland in dezelfde zin met België.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Rome ben ik nog niet geweest. Antwerpen vind ik ook heel mooi.België heeft wat dat betreft heel veel mooie steden. En zo ook Nederland! Kijk naar Alkmaar.
Er staat een punt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:25 schreef xalo het volgende:
[..]
Nederland in dezelfde zin met België.!
Rome hoop ik ook ooit nog eens heen te kunnen gaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:23 schreef xalo het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillen, al is Berlijn inderdaad gaaf. Ik ben zelf vooral fan van Rome, dat is echt 'n ontzettend mooie stad. En ik wil ook echt nog naar Venetië en Athene toe.
Venetië wil ik ook nog keer graag heen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:23 schreef xalo het volgende:
[..]
Tja, smaken verschillen, al is Berlijn inderdaad gaaf. Ik ben zelf vooral fan van Rome, dat is echt 'n ontzettend mooie stad. En ik wil ook echt nog naar Venetië en Athene toe.
In dezelfde post dan. In ieder geval, ik vind Nederland alles behalve mooi.quote:
Wat nog meer dan? Brussel? Luik?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Ik ga met mam als ik m'n examens gehaald hebquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:26 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
Rome hoop ik ook ooit nog eens heen te kunnen gaan
Alkmaar is best mooi.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:26 schreef xalo het volgende:
[..]
In dezelfde post dan. In ieder geval, ik vind Nederland alles behalve mooi.
Gent.quote:
Gent, eensquote:
Die van mij is in dusdanige conditie dat ie net niet rammelt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:24 schreef xalo het volgende:
[..]
Zelfs mijn oude krot heeft het tot Parijs volgehouden, als je een béetje voorzichtig bent..
Tofquote:Op woensdag 13 mei 2009 13:26 schreef xalo het volgende:
[..]
Ik ga met mam als ik m'n examens gehaald heb.
Alkmaar is best tof.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:27 schreef xalo het volgende:
[..]
Gent, eens. En Alkmaar ben ik nog nooit geweest, of ik weet het niet meer, dat kan ook
.
Daar wil ik ook nog 'n keer heen! Staat zeker in m'n top10.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:27 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
[..]
TofIk Barcelona dit jaar, ook een plek waar ik een keer geweest moet zijn
ik had 2 smilies!quote:
En terecht!quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:28 schreef xalo het volgende:
[..]
Daar wil ik ook nog 'n keer heen! Staat zeker in m'n top10.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |