HOI RENquote:
Misschien zit het op je pc?quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:19 schreef Desunoto het volgende:
Daar is het weer.![]()
Liedje is afgelopen en opeens duschdum (kan het niet anders omschrijven) bij de voordeur.![]()
Terwijl er niemand binnenkomt.
Mijn pc maakt geen enge geluiden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:21 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Misschien zit het op je pc?
OEWIEDOOEEEE BUDDY HOLLY.
Mijne nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh. Die van mij zingt over Buddy Holly.
Mijne zingt nu human.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:24 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Oh. Die van mij zingt over Buddy Holly.
TYPOquote:
Er zitten bij ons meestal geen chick's aan de waterkant. Prachtig dik en rood verbrand.quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:18 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Niet met je toeter op je waterscooter?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er zitten bij ons meestal geen chick's aan de waterkant. Prachtig dik en rood verbrand.
Heldquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Er zitten bij ons meestal geen chick's aan de waterkant. Prachtig dik en rood verbrand.
en! prachtigquote:
Gelukkig nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 13 mei 2009 14:31 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan moet je bruin wordenquote:
Je hebt van die dingetjesquote:Op woensdag 13 mei 2009 14:38 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Succes als je bijna geen pigment in je huid hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |