Iets met gezegdes ofzoquote:
awwquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:30 schreef Bakakame het volgende:
Bah ik moet leren, maar ik wil niet leren.
Ik wil geld naar de bank brengen, maar teveel moeite.
Ik wil 'n loempiamaar ook teveel moeite
De dilemma's waar een 18-jarige jongeman van mijn leeftijd toch voor komt te staan, onmenselijk haast
Whehe, handigquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:29 schreef DownPoison het volgende:
ik net naar de apotheek om medicijnen van me op te halen. begint die vrouw: je krijgt het toch wel vergoed he? ik : nee want zijn vitaminen:/ zij : maar wel op speciaal recept en niet op voorraad enzo en 30 euro in de maand, en dat ze het belachelijk vond blablabla.
Vergeet ze me mijn medicijnen mee te doen!
wie niet waagt wie niet wint.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:30 schreef nijnja het volgende:
[..]
Iets met gezegdes ofzo....... wie niet neukt krijgt geen kind ofzo
Achja, het is nog altijd minder erg dan wat jij hebt.. Moet je nu weer terug naar de apotheek?! The horror!quote:
quote:
Je kan ook gewoon een formulier thuis laten sturen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:33 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Whehe, handig
Ik moet nog 'n keer naar de apotheek om donordinges in te vullen, maar ook dát is teveel moeite.
Maar als ik nou even doorbijt, kan ik 3 dingen in 1x doen... Wat te doen, wat te doen..
Teveel moeitequote:Op woensdag 13 mei 2009 15:37 schreef Heroinjunk het volgende:
[..]
Je kan ook gewoon een formulier thuis laten sturen.
ga munt opgooien. als het kop is ga je het allemaal doen, is het munt blijf je luiquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:33 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Whehe, handig
Ik moet nog 'n keer naar de apotheek om donordinges in te vullen, maar ook dát is teveel moeite.
Maar als ik nou even doorbijt, kan ik 3 dingen in 1x doen... Wat te doen, wat te doen..
Bukkakequote:
http://www.donorregister.nl/quote:
nee ik had het gelukkig zelf door, dus ik keek haar maar aan van volgens mij vergeet je ietsquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:34 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Achja, het is nog altijd minder erg dan wat jij hebt.. Moet je nu weer terug naar de apotheek?! The horror!
Goed, want ik ben ook donor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 15:40 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Bedankt! Je hebt zonet misschien een leven gered, hoe voel je je?
Hmm, ik doe wel gewoon niksquote:Op woensdag 13 mei 2009 15:38 schreef DownPoison het volgende:
[..]
ga munt opgooien. als het kop is ga je het allemaal doen, is het munt blijf je lui![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |