DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Helaas zullen er ook wel plaatsen vrij zijn bij Real(?), AC MIlan(?), Chelsea.. dus de echte toppers kunnen we wel vergeten ben ik bang.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso maken ze zich belachelijk als ze met Blind aankomen, niets tegen de beste man, maar dat is wederom niet de ervaren gelauterde man die ze zoeken. Zou een "het moet maar" oplossing zijn, weer...
Ze zullen flink in de buidel moeten tasten vrees ik, voor een echte topper, maar dat zullen ze vast weer niet doen.
Wat heb ik niet wat een Rijkaard wel heeft, op ervaring na?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:10 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
oh en Nashje voor trainerhaha aub zeg.
Ik vrees het ook. Maar wie verrassen ze ons eens positiefquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:14 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Helaas zullen er ook wel plaatsen vrij zijn bij Real(?), AC MIlan(?), Chelsea.. dus de echte toppers kunnen we wel vergeten ben ik bang.
Nooit in de haren van Rudi gespuugd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat heb ik niet wat een Rijkaard wel heeft, op ervaring na?
Liever Blind dan Koeman. Liever Blind dan Ron Jans.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso maken ze zich belachelijk als ze met Blind aankomen, niets tegen de beste man, maar dat is wederom niet de ervaren gelauterde man die ze zoeken. Zou een "het moet maar" oplossing zijn, weer...
Ze zullen flink in de buidel moeten tasten vrees ik, voor een echte topper, maar dat zullen ze vast weer niet doen.
Johan Cruijff springt als een Jack-in-the-box uit de hoge hoed om z'n money te stoppen waar z'n mouth is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:14 schreef sjimz het volgende:
Laat het namedropping maar weer beginnen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:16 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Johan Cruijff springt als een Jack-n-the-box uit de hoge hoed om z'n money te stoppen waar z'n mouth is.
Klopt, dat is een heldendaad, máár heeft niets met zijn trainerskwaliteiten te maken.quote:
Ja, net als de afgelopen 10 jaar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vrees het ook. Maar wie verrassen ze ons eens positief.
Is op zich niet eens zo'n zo slecht idee...quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:28 schreef Rejected het volgende:
Gert Jan Verbeek
Inderdaad, Ajax heeft nog steeds geen trainer en er vallen steeds meer namen af.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Damn, lang geleden dat ik zo vrolijk was zo vroeg in de ochtend.
Maar de naam van Co is er iig van af.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Inderdaad, Ajax heeft nog steeds geen trainer en er vallen steeds meer namen af.
Als bondscoach bakt hij er niet veel van, maar als clubtrainer heeft die man erg goed gepresteerd, dus niet overdrijven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zijn er serieus mensen die Eriksson als coach willen hebben? Die gast faalt overal echt kei en keihard.
Dan nog liever Frank the Farmer.
quote:Promotie met Degerfors naar de 2e divisie.
Göteborg, 2 nationale bekers, kampioenschap, UEFA-Cup.
Benfica: nationale beker, 2 kampioenschappen en verliezend finalist UEFA Cup.
AS Roma: Coppa Italia
Fiorentina: 2 jaar niets
Nogmaals Benfica: verliezend finalist Europa Cup 1 en nog een kampioenschap
Sampdoria: Coppa Italia
Lazio: 2x Coppa Italia, 2x Italiaanse supercup, UEFA Cup 2, UEFA Super Cup, kampioenschap.
quote:Cruijff noemt Van Basten als nieuwe coach Milan
Uitgegeven: 13 mei 2009 08:45
Laatst gewijzigd: 13 mei 2009 08:49
AMSTERDAM – Nu Carlo Ancelotti, trainer van AC Milan, onder vuur ligt is Marco van Basten volgens Johan Cruijff de ideale kandidaat om bij de Italiaanse club aan de slag te gaan.
Ancelotti kreeg gisteren stevige kritiek van clubeigenaar Silvio Berlusconi, meldt het AD woensdag.
“Met de spelers die wij hebben, hadden we eenvoudig boven Inter moeten eindigen. Als we dit jaar de titel niet pakken, ligt de fout volledig bij Ancelotti.”
Juiste man
Bovendien zou de coach van Milan kandidaat zijn voor de trainersvacature bij Chelsea en zou er in Milaan dus een nieuwe leider nodig zijn.
“Van Basten is de juiste man voor AC Milan”, vertelt Cruijff tegen La Gazzetta dello Sport. “Hij heeft de ervaring om een elftal leiding te geven. Ik denk dat hij er klaar voor is. Van Guardiola werd ook gezegd dat hij niet klaar was voor Barcelona. Hij is nu nog in de race voor drie prijzen.”
Inderdaad om van het huis af te springen zo geweldig!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Inderdaad, Ajax heeft nog steeds geen trainer en er vallen steeds meer namen af.
Hoop dat het Blind wordt!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Liever Blind dan Koeman. Liever Blind dan Ron Jans.
Als de echte top niet wil komen, dan kan je moeilijk zonder trainer blijven steken, niet?.
Onzin, dit jaar zijn we 3e geworden, maar de 2 jaar hiervoor zijn we 1 keer op gelijk aantal punten met psv gekomen en 1 keer 3 eronder. Dat gat is zo groot nog niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:33 schreef Happel het volgende:
De echte top komt sowieso niet naar Ajax, simpelweg omdat Ajax al jaren geen top meer is. In Nederland wel, maar ook daar gaat al hard dezelfde kant op als mijn cluppie...
quote:
Staat nergens dat hij niet wil komen, er staat dat hij tijd nodig heeft om z'n toekomst te bedenken... en Ajax heeft NU een coach nodig, niet over een maand ofsow..quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:34 schreef Robinhoo het volgende:
Sommigen dachten ook nog serieus dat Arsené Wenger een optie was.
Nu blijkt dat Co niet eens wil komen
Heeft niets met Ajax te maken, hij weet zelf gewoon nog niet wat hij wilt gaan doen.quote:
Laatste trainer die Ajax successen wist te brengen. Maar dan moet er wel iemand bij voor de aankopen e.d.quote:
Pass pass en pass. allemaal niet geschikt lijkt me.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:36 schreef Nashje het volgende:
List of available foreign coaches:
- Eriksson
- Scolari
- Karel Bruckner
- Jacques Santini
- Oleg Blokhin
- José Pekerman
- Henri Michel
- Roger Lemerre (status?)
- Philippe Troussier
- Clemens Westerhof
- Javier Clemente
- Aimé Jacquet
- Daniel Passarella
- Kevin Keegan
- Avram Grant
- David O'Leary
- Jean Tigana
- Glenn Roeder
Precies, mss tekent Co aan het einde van het Oostenrijkse seizoen welquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heeft niets met Ajax te maken, hij weet zelf gewoon nog niet wat hij wilt gaan doen.
Elke (Nederlandse) toptrainer ziet in dat Ajax een slangenkuil is, kijk alleen eens naar hoeveel trainers jullie hebben versleten de afgelopen 10 jaar. Als iemand aan verstandige carrièreplanning doet zal hij niet meer zo snel voor Ajax kiezen lijkt me.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Onzin, dit jaar zijn we 3e geworden, maar de 2 jaar hiervoor zijn we 1 keer op gelijk aantal punten met psv gekomen en 1 keer 3 eronder. Dat gat is zo groot nog niet.
Natuurlijk gaat het niet goed, maar dezelfde kant op als Feyenoord??
Dat klopt 100%quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:39 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Elke (Nederlandse) toptrainer ziet in dat Ajax een slangenkuil is, kijk alleen eens naar hoeveel trainers jullie hebben versleten de afgelopen 10 jaar. Als iemand aan verstandige carrièreplanning doet zal hij niet meer zo snel voor Ajax kiezen lijkt me.
En om nou een paar weken te wachten totdat Co klaar is, zittn ze bij ajax ook niet op te wachten denk ik.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:38 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Precies, mss tekent Co aan het einde van het Oostenrijkse seizoen welAl is dat wel wishfull thinking ben ik bang
Ik mis Michael Laudrup op de lijst.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:36 schreef Nashje het volgende:
- Eriksson
- Scolari
- Karel Bruckner
- Jacques Santini
- Oleg Blokhin
- José Pekerman
- Henri Michel
- Philippe Troussier
- Clemens Westerhof
- Javier Clemente
- Aimé Jacquet
- Daniel Passarella
- Kevin Keegan
- Avram Grant
- David O'Leary
- Jean Tigana
- Glenn Roeder
Ja, dat is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:39 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Elke (Nederlandse) toptrainer ziet in dat Ajax een slangenkuil is, kijk alleen eens naar hoeveel trainers jullie hebben versleten de afgelopen 10 jaar. Als iemand aan verstandige carrièreplanning doet zal hij niet meer zo snel voor Ajax kiezen lijkt me.
Men kan het ook als een grote uitdaging zien.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:39 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Klopt, maar dit is heel wat anders dan zeggen dat Ajax geen top meer isquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:39 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Co is aan het wachten op az, volgens geruchten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heeft niets met Ajax te maken, hij weet zelf gewoon nog niet wat hij wilt gaan doen.
Waren dat dezelfde geruchten die vertelde dat hij op Ajax aan het wachten was? Want die geruchten hadden we ook alquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Co is aan het wachten op az, volgens geruchten.
Slimme man. Zou precies hetzelfde doen.. tis lekker rustig in Alkmaar en Co heeft er een goed verleden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:44 schreef Cordoba32 het volgende:
Co gaat gewoon naar AZ... mark my words.....
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:36 schreef Nashje het volgende:
- Eriksson
- Scolari
- Karel Bruckner
- Jacques Santini
- Oleg Blokhin
- José Pekerman
- Henri Michel
- Philippe Troussier
- Clemens Westerhof
- Javier Clemente
- Aimé Jacquet
- Daniel Passarella
- Kevin Keegan
- Avram Grant
- David O'Leary
- Jean Tigana
- Glenn Roeder
Ajax is toch ook allang niet meer de top die het is geweest, lijkt me moeilijk te ontkennen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Klopt, maar dit is heel wat anders dan zeggen dat Ajax geen top meer is
Het is de grootste, rijkste, mooiste en beste club met de rijkste historie, maar op dit moment meer een tobclub dan een topclub.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Klopt, maar dit is heel wat anders dan zeggen dat Ajax geen top meer is
Sinds het rapport van Coronel is er een hoop veranderd en staat Ajax als bedrijf veel beter. Dat zullen de trainers ook wel weten, alleen wie durft het risico te nemen? Na het (voorlopig) afvallen van Co en ook Rijkard die aangegeven heeft het niet te doen, heb ik geen idee welke Nederlandse trainer het zou moeten worden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:39 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar waarom zou Co over zijn toekomst moeten nadenken? Ik vind het maar een kutsmoes.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waren dat dezelfde geruchten die vertelde dat hij op Ajax aan het wachten was? Want die geruchten hadden we ook al
Mwoh, volgens mij spreek Bruckner geen Engels. Wordt een beetje lastig.quote:
Omdat hij bij meerdere clubs kan tekenen? Lijkt me toch dat je daar eens goed over moet nadenken..quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar waarom zou Co over zijn toekomst moeten nadenken? Ik vind het maar een kutsmoes.
Blind deed het nou ook echt niet zo goed in zijn vorige periodequote:Op woensdag 13 mei 2009 09:48 schreef Nashje het volgende:
Laat Blind het maar worden, met Neeskens als assistent ofzo.
Koeman zie ik echt niet zitten.
Liever Blind + de boer /Neeskens dan Koemanquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:48 schreef Nashje het volgende:
Laat Blind het maar worden, met Neeskens als assistent ofzo.
Koeman zie ik echt niet zitten.
Waarschijnlijk is er een club waar ie meer kan verdienen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar waarom zou Co over zijn toekomst moeten nadenken? Ik vind het maar een kutsmoes.
Mourinho zal wel stoppen bij Inter, Wenger presteert ook al tijden niets meer.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:50 schreef M0NTANA het volgende:
Louis van Gaal, Co Adriaanse en Frank Rijkaard waren mijn favorieten, maar zullen het niet worden.
Zou nu echt niemand willen noemen die ik heel graag wil.
Zenit, als opvolger van Advocaatquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er een club waar ie meer kan verdienen.
Ik denk niet dat Ajax nog een keer buiten de eisen van het rapport van Coronel om een trainer aanstelt. Dus dan zou De Boer geen optie zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze willen wel weer gelijk een verbintenis voor 4 of 5 jaar aangaan met de trainer, maar ik weet niet of dat direct verstandig is... Misschien toch maar eerst erboven op komen.
Wellicht dat coaches dat ook niet direct aanstaat, behalve degene die wel echt iets willen gaan bouwen en formeren, met een echt Ajax-hart.
En daarna is Frank er ook klaar voor.
Ja Hiddink, maar dat gaat 'm ook niet wordenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:50 schreef M0NTANA het volgende:
Louis van Gaal, Co Adriaanse en Frank Rijkaard waren mijn favorieten, maar zullen het niet worden.
Daarna zeg ik elke keer. Dus over 5 a 6 jaar. Dan mag Frank van mij Ajax 1 doen hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:53 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ajax nog een keer buiten de eisen van het rapport van Coronel om een trainer aanstelt. Dus dan zou De Boer geen optie zijn.
ohh kak. Je hebt gelijk, en ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daarna zeg ik elke keer. Dus over 5 a 6 jaar. Dan mag Frank van mij Ajax 1 doen hoor.
zitten best een paar goede coaches tussenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:36 schreef Nashje het volgende:
- Eriksson
- Scolari
- Karel Bruckner
- Jacques Santini
- Oleg Blokhin
- José Pekerman
- Henri Michel
- Philippe Troussier
- Clemens Westerhof
- Javier Clemente
- Aimé Jacquet
- Daniel Passarella
- Kevin Keegan
- Avram Grant
- David O'Leary
- Jean Tigana
- Glenn Roeder
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:50 schreef M0NTANA het volgende:
Bilic.. is die vrij dan komend seizoen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:58 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
zitten best een paar goede coaches tussen
ik zou bilic van kroatie ook nog proberen. is die vroegere coach van italie, roberto donadoni, ook nog vrij?
ja met een bijbehorend salaris dat 1/6 van de begroting van ajax beslaat. denk het ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:59 schreef denthemen het volgende:
Mourinho dan maar, die is nog gek genoeg om het te doen ook hehe. Hij past wel bij Ajax, heerlijk arrogant
Zit bij Napoli.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:58 schreef Fortitudo het volgende:
is die vroegere coach van italie, roberto donadoni, ook nog vrij?
Ik betaal hem wel uit eigen zakquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:00 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ja met een bijbehorend salaris dat 1/6 van de begroting van ajax beslaat. denk het ook.
Die gast is gewend om half Europa weg te kopenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:00 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ja met een bijbehorend salaris dat 1/6 van de begroting van ajax beslaat. denk het ook.
Zowat elke toptrainer is dat tegenwoordig gewend. Alleen Wenger niet, maar die haalt weer iedereen die 10 keer kan hooghouden naar de jeugdopleiding in de hoop dat het wat wordt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die gast is gewend om half Europa weg te kopen
Jan Mulder dacht dat jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:34 schreef Robinhoo het volgende:
Sommigen dachten ook nog serieus dat Arsené Wenger een optie was.
Nu blijkt dat Co niet eens wil komen
http://www.nieuws.nl/551502quote:Slaven Bilic geen trainer bij Schalke
Slaven Bilic wordt bij Schalke 04 niet de opvolger van de ontslagen Fred Rutten. De bondscoach van Kroatië heeft naar eigen zeggen een aanbieding van de Duitse club afgeslagen. Eerder liet ook de beoogde nieuwe technisch directeur Oliver Kahn weten niet naar Gelsenkirchen te komen.
Volgens Schalke is er geen direct contact geweest met Bilic, maar dat spreekt de 40-jarige Kroaat zelf tegen. "Ik heb met een afvaardiging van Schalke gesproken", vertelde hij op een persconferentie in aanloop naar het WK-kwalificatieduel met Andorra. "Het is een enorme eer als zo'n grote club interesse in je toont, maar ik heb besloten de nationale ploeg van mijn land trouw te blijven."
Omdat Adriaanse niet wil? Hou op manquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:10 schreef Dvm86 het volgende:
Co wilt nietEen maand terug ging hij nog zowat op z'n knieën voor PSV en nu lijkt het hem niet verstandig om al voor een nieuwe groep te staan. Die gaat dus naar AZ. Het is wel pathetisch om te zien hoe ver Ajax afgegleden is.
Over snel conclusies getrokken gesprokenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:10 schreef Dvm86 het volgende:
Co wilt nietEen maand terug ging hij nog zowat op z'n knieën voor PSV en nu lijkt het hem niet verstandig om al voor een nieuwe groep te staan. Die gaat dus naar AZ. Het is wel pathetisch om te zien hoe ver Ajax afgegleden is.
heb ik ook gehoord, we zullen het wel horequote:Op woensdag 13 mei 2009 09:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Co is aan het wachten op az, volgens geruchten.
Hij kan in Alkmaar meer verliezen, dan winnen lijkt me.... HIj zal dit niet snel evenaren....quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:45 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Slimme man. Zou precies hetzelfde doen.. tis lekker rustig in Alkmaar en Co heeft er een goed verleden.
Hij blijft sowieso niet bij RBS. Stevens volgt hem op. Ik geloof er ook nog niet helemaal in dat Adriaanse absoluut niet naar Ajax komt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:13 schreef Prosac het volgende:
Toch wel tekenend dat een Co Adriaanse, die ongetwijfeld hier in NL weer naar erkenning zou willen streven, niet op zijn blote knieen naar Ajax komt kruipen als die zich melden, maar liever bij -met alle respect- fucking Red Bull Salzburg wil blijven en daarna kijken wat hij wil.
Brian Laudrup heeft zich toch teruggetrokken uit het voetbal?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik mis Michael Laudrup op de lijst.
Brian Laudrup en de gebroeders De Boer als assistenten.
Hij mocht het seizoen gewoon afmaken. Geen contractverlenging alleen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:14 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
heb ik ook gehoord, we zullen het wel hore
n vandaag...hij moest weg bij Salzburg las ik, wegens randzaken en nu zegt ie dat ie gaat afmaken?!
Dat snap ik niet, maar geduld zal beloont worden denk ik
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)TerugkeerBijAjax.htmquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:15 schreef Kopbal het volgende:
Waarom gaat iedereen er trouwens al vanuit dat Adriaanse niet komt?
Misschien lijkt het hem wat om met die groep de champions league in te gaan? Ziet hij meer potentie? Heeft Dirk een mooi plaatje voorgeschoteld?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:14 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Hij kan in Alkmaar meer verliezen, dan winnen lijkt me.... HIj zal dit niet snel evenaren....
Ik zie daar niet concreet in staan dat hij Ajax afzegt. Hij maakt deze 2 weken af en maakt daarna z'n beslissing, die kan toch nog altijd op Ajax vallen? Of heeft Ajax geen zin om zo 'lang' te wachten?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)TerugkeerBijAjax.htm
Ja precies, omdat Adriaanse niet wil. Als het nou Rijkaard en Hiddink zouden zijn (oh ja die willen ook nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Omdat Adriaanse niet wil? Hou op man!!!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:22 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ja precies, omdat Adriaanse niet wil. Als het nou Rijkaard en Hiddink zouden zijn (oh ja die willen ook niet), dan zou dat nog begrijpelijk zijn. Maar zelfs Co Adriaanse wilt niet. Dat geeft inderdaad aan hoe ver Ajax is afgegleden.
Hij is ook gewoon keihard op zijn pik getrapt door Ajax destijds. Kan me wel iets voorstellen dat hij niet meteen nederig 'Ja' zegt tegen een nieuw aanbod.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:23 schreef kevin6188 het volgende:
Toen Adriaanse de eerste keer voor Ajax koos, stond de club er beroerder voor dan nu..
Och, hij heeft in interviews vaak zat aangegeven dat hij best terug wil naar Ajax. Kort na het ontslag van Ten Cate nog.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon keihard op zijn pik getrapt door Ajax destijds. Kan me wel iets voorstellen dat hij niet meteen nederig 'Ja' zegt tegen een nieuw aanbod.
Schoen opeten #8quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:01 schreef navigator het volgende:
Als Ajax met Koeman op de proppen komt zeg ik mijn kaart op.
Nouja hij zegt tijd nodig te hebben om over z'n toekomst te beslissen. En Ajax heeft een coach snel nodig zodat hij mee kan plannen in de transfers(als die er komen wat wel waarschijnlijk is)quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:15 schreef Kopbal het volgende:
Waarom gaat iedereen er trouwens al vanuit dat Adriaanse niet komt?
Deed het prima bij Getafe hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:30 schreef Prosac het volgende:
Laudrup..
Lijkt me voor de Ajax hater een uitstekend trainersduo voor Ajax.
Ach, hij heeft ook vaak nog gezegd nooit meer in Nederland te willen werken. Maar echt, alsof we ten dode zijn opgeschreven nu Adriaanse niet wil, tief opquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:26 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Och, hij heeft in interviews vaak zat aangegeven dat hij best terug wil naar Ajax. Kort na het ontslag van Ten Cate nog.
Ajax wil bij de eerste training (op 12 juni) een trainer voor de groep staan. Mooi zou zijn als deze dan ook al de aankopen heeft gedaan, die hij wenst. Als Adriaanse eerst het seizoen wil afmaken en zich daarna wil bezinnen op zijn toekomst, denk ik niet dat we daarop kunnen wachten. Maar goed, wie moet het dan worden?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:18 schreef kevin6188 het volgende:
Ik wacht even af tot De Telegraaf iets meldt...
Eerste training is de 22e toch? Vooralsnog vind ik de uitspraken van Adriaane zorgen voor uitstel. Of het ook afstel wordt, weet ik niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax wil bij de eerste training (op 12 juni) een trainer voor de groep staan. Mooi zou zijn als deze dan ook al de aankopen heeft gedaan, die hij wenst. Als Adriaanse eerst het seizoen wil afmaken en zich daarna wil bezinnen op zijn toekomst, denk ik niet dat we daarop kunnen wachten. Maar goed, wie moet het dan worden?
Het zijn absolute heldenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:30 schreef Prosac het volgende:
Laudrup..
Lijkt me voor de Ajax hater een uitstekend trainersduo voor Ajax.
We moeten kampioen wordenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar echt, twee trainers zeggen af, en we voetballen nog net niet in de Jupiler League volgend seizoen.
tenzij hij inderdaad al een afspraak heeft met Scheringa...quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
Denk dat als Ajax blijft volhouden Co geen nee kan blijven zeggen.
Dan stem ik ook voor tha dark... Ik krijg Ajax nooit aan de praat...quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:26 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb met Ajax al 3x de CL achter elkaar gewonnen.
Bij fm, maar dat is volgens sommigen ook realistisch.
Ja, want Blind deed het zo goed he? Lekker kortzichtig ben jij. Daarnaast is er niets, maar dan ook helemaal niets dat aangeeft dat Olsen en Laudrup willen en/of benaderd gaan worden. Die namen zijn hier door een aantal mensen genoemd en verder niets.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als een Olsen, een Laudrup, een Jol of een Blind het straks doen - heb je gewoon een prima trainer. Als we naar de Jans'en en Verbeek'jes moeten, ja... Dan is het wel een beetje onder het niveau waar we zouden willen zitten.
Denk dat dat ook zomaar zou kunnen om de een of andere reden...quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik denk nog steeds Verbeek
Ik kan genoeg trainers noemen die ik niet zie zitten, waaronder ook Michael Laudrup (te onervaren), Ronald Koeman (niet weer) en Danny Blind (heeft nu een prima functie). Maar zou niemand weten in wie ik het écht zie zitten. Misschien maar eens een totaal onbekende? Een ervaren, gedisciplineerde buitenlander?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Eerste training is de 22e toch? Vooralsnog vind ik de uitspraken van Adriaane zorgen voor uitstel. Of het ook afstel wordt, weet ik niet.
Maar wat je zegt. Wie moet het anders worden?
En behoorlijk wat minder bij Spartak toen hij wel moest opbouwen en niet kon voortborduren op het werk van iemand als Schuster.quote:
Dat is wel een realistisch spel dan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:37 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ik krijg Ajax nooit aan de praat...
Laudrup zit al bijna 10 jaar in het trainersvakquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik kan genoeg trainers noemen die ik niet zie zitten, waaronder ook Michael Laudrup (te onervaren), Ronald Koeman (niet weer) en Danny Blind (heeft nu een prima functie). Maar zou niemand weten in wie ik het écht zie zitten. Misschien maar eens een totaal onbekende? Een ervaren, gedisciplineerde buitenlander?
Zit ook ook al over na te denken. Maar ik kan echt niet met een goede, realistische naam komen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien maar eens een totaal onbekende? Een ervaren, gedisciplineerde buitenlander?
Ik ben voor hoor Sjimz. Al heb ik nog liever Morten Olsen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laudrup zit al bijna 10 jaar in het trainersvak
22 juni begint de voorbereiding. Dan moet je dus al die paupers die je niet wil hebben eruit hebben gewerkt. En je versterkingen binnen hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:19 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik zie daar niet concreet in staan dat hij Ajax afzegt. Hij maakt deze 2 weken af en maakt daarna z'n beslissing, die kan toch nog altijd op Ajax vallen? Of heeft Ajax geen zin om zo 'lang' te wachten?
Spartak is nog erger dan Ajax.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
En behoorlijk wat minder bij Spartak toen hij wel moest opbouwen en niet kon voortborduren op het werk van iemand als Schuster.
Als voetballers ja. Nu gaat het om trainers.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het zijn absolute helden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jupp Heynckes, nu adje interim bij Bayern.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zit ook ook al over na te denken. Maar ik kan echt niet met een goede, realistische naam komen.
Olsen en Laudrup als duo, maar dan houdt het wel op.
Precies. Want dit Ajax heeft iemand nodig die excelleert in het vak, niet de eerste de beste average Joe die komt opdagen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als voetballers ja. Nu gaat het om trainers.
Laudrups weet ik niet hoor... Ik vind het erg moeilijk worden.
Laudrup stond er bij Brondby juist om bekend dat hij goed met jonge spelers om kon gaan en aanhanger was van aanvallend voetbal.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:45 schreef Prosac het volgende:
Maar is Olsen (en Laudrup ook) wel de keiharde onderwijzer die deze groep volgens velen nodig zou hebben?
Ik denk bij Olsen altijd aan zachtmoedige vriendelijk man, die je beter voor een ervaren groep kan zetten..
Heb jij dan een suggestie nu Co niet komt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als voetballers ja. Nu gaat het om trainers.
Laudrups weet ik niet hoor... Ik vind het erg moeilijk worden.
Zoals ik al zei in die reactie. Ik vind het erg moeilijk worden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heb jij dan een suggestie nu Co niet komt?
Als persoon mag ik 'm totaal niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:46 schreef kevin6188 het volgende:
Martin Jol (puur de trainer) vind ik ook een prima optie. Hoe onrealistisch misschien ook.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:37 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Dan stem ik ook voor tha dark... Ik krijg Ajax nooit aan de praat...
Martin Jol zal niet te licht zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:52 schreef Sethje het volgende:
Ik denk dat die Laudrups toch allebei te licht zijn voor deze klus
Het was maar een grapje.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:53 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Geef me een goede reden waarom hij weg zou gaan bij HSV?
Doen dan lijkt mij. Vrij, buitenlands en hopelijk schijt aan de heilige Ajax huisjes.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:46 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laudrup stond er bij Brondby juist om bekend dat hij goed met jonge spelers om kon gaan en aanhanger was van aanvallend voetbal.
Nee, Adriaanse deed het briljant bij Ajax toenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:38 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ja, want Blind deed het zo goed he? Lekker kortzichtig ben jij. Daarnaast is er niets, maar dan ook helemaal niets dat aangeeft dat Olsen en Laudrup willen en/of benaderd gaan worden. Die namen zijn hier door een aantal mensen genoemd en verder niets.
Van Gaal of Adriaanse konden dit zaakje redden, misschien Olsen. Maar bij de rest zie ik het net zo'n mislukking worden als bij de vorige trainers. En oh ja, Laudrup, want die deed het zo goed bij Spartak Moscow he?
Sinds 2002 op eigen benen, dat is twee seizoenen langer dan Marco van Basten. Bij Getafe deed hij het leuk, maar in Rusland faalde hij. Michael Laudrup is te vergelijken met Van Basten, we waren het er toch over eens dat er juist een andere koers gevaren moest worden? Een ervaren rot, een 'type schoolmeester'?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laudrup zit al bijna 10 jaar in het trainersvak
Ben ik niet met je eens dat hij is te vergelijken met Van Basten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sinds 2002 op eigen benen, dat is twee seizoenen langer dan Marco van Basten. Bij Getafe deed hij het leuk, maar in Rusland faalde hij. Michael Laudrup is te vergelijken met Van Basten, we waren het er toch over eens dat er juist een andere koers gevaren moest worden? Een ervaren rot, een 'type schoolmeester'?
Het type schoolmeester is niet meer voorhanden. Geen enkele geschikte haalbare coach is voorhanden. Maak je maar op voor Koeman of Blindquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:57 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Sinds 2002 op eigen benen, dat is twee seizoenen langer dan Marco van Basten. Bij Getafe deed hij het leuk, maar in Rusland faalde hij. Michael Laudrup is te vergelijken met Van Basten, we waren het er toch over eens dat er juist een andere koers gevaren moest worden? Een ervaren rot, een 'type schoolmeester'?
poep.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:59 schreef kriele het volgende:
[..]
Het type schoolmeester is niet meer voorhanden. Geen enkele geschikte haalbare coach is voorhanden. Maak je maar op voor Koeman of Blind
Die gaat toch naar Turkije? Galataray dacht ik?quote:
Dat hebben we toch ook? In geen jaren een landstitel noch Champions League voetbal. Dramatisch genoeg, want wat maakt dan voor jonge spelers en trainers aantrekkelijk om naar Ajax te komen? Rijkaard en Cruijff bewijzen maar weer eens hoeveel clubliefde er bestaatquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
Je doet echt alsof we jarenlang degradatie voetbal hebben gespeeld en niemand naar Ajax wil komen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:07 schreef Cavalier1 het volgende:
Wie is Co Adriaanse om Ajax af te zeggen? Moet toch niet gekker worden.
Als van Gaal toch op eenvoudige - "in onderling overleg" - wijze vertrekt bij AZ, dan kan je daar vanuit gaan inderdaadquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:10 schreef kriele het volgende:
[..]
Misschien omdat Scheringa hem al een voorcontract heeft aangeboden?
Ik wil Koeman dus echt niet terug.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:07 schreef sjonbeton het volgende:
Koeman lijkt op het moment de meest logische keus
quote:
Als je alles uit deze selectie knijpt word je gewoon kampioen, dus in dat geval: Koeman halen!quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:15 schreef kriele het volgende:
[..]
Als iemand ongeschikt is voor de functie is het Koeman wel. Ik hoor hem nog zo zeggen dat hij geen opbouwtrainer is, maar iemand die de selectie in korte tijd helemaal leeg knijpt om dan weer verder te gaan. Ik vrees overigens wel dat hij komt.
En Bruins Slot komt dan natuurlijk mee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:18 schreef Cavalier1 het volgende:
[..]
Als je alles uit deze selectie knijpt word je gewoon kampioen, dus in dat geval: Koeman halen!
quote:
http://www.telegraaf.nl/t(...)dvocaat__.html?p=2,1quote:Principeakkoord België met Advocaat
Dick Advocaat moet België als bondscoach leiden naar het Europees kampioenschap van 2012 in Polen en Oekraïne. In Sint Petersburg zat de Nederlander voor de tweede maal rond de tafel met een delegatie van de Belgische voetbalbond.
Ik ook niet. En tevens denk ik dat 90% dat met ons eens is.quote:
Wat een poep praat jij zeg.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:09 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Dat hebben we toch ook? In geen jaren een landstitel noch Champions League voetbal. Dramatisch genoeg, want wat maakt dan voor jonge spelers en trainers aantrekkelijk om naar Ajax te komen? Rijkaard en Cruijff bewijzen maar weer eens hoeveel clubliefde er bestaat
quote:
Advocaat wil nooit meer een Nederlandse club trainen zag ik net in een bericht op nu.nl:quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:21 schreef Nashje het volgende:
Advocaat en Koeman alsjeblieft niet. Dat zijn echt mijn grootste nachtmerries ;'(.
Als die komen komt het nooit meer goed met Ajax.
Advocaat had wat mij betreft ook niet naar Ajax hoeven komen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:27 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Advocaat wil nooit meer een Nederlandse club trainen zag ik net in een bericht op nu.nl:
http://www.nu.nl/sport/19(...)oord-met-belgie.html
Heb je die wel eens op de bank zien zitten? Daar word je niet vrolijk van.quote:
Inderdaad. Heb daar helemaal niks mee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Advocaat had wat mij betreft ook niet naar Ajax hoeven komen.
Die zit naast Ten Cate op de bank.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:30 schreef Houniet het volgende:
Waar is Gerard van der Lem gebleven trouwens?
21 = 5quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:32 schreef M0NTANA het volgende:
Gelukkig gaat Aad de Mos (waarschijnlijk) vandaag elders tekenen.
heb er ook niet zoveel mee, maar voldoet wel aan t profiel lijkt me. En doet het bijna overal goed.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:28 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Advocaat had wat mij betreft ook niet naar Ajax hoeven komen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:32 schreef Chadi het volgende:
Geen man overboord.. nog zat goede nederlandse trainers. Ron Jans / verbeek / Jol / etc etc.
Ze hebben het toch beide met erg beperkte middelen goed gedaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:37 schreef kriele het volgende:
[..]
Jans en Verbeek schijnen vieze woorden te zijn in de ogen van veel randstedelingen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:39 schreef Chadi het volgende:
[..]
Ze hebben het toch beide met erg beperkte middelen goed gedaan.
Die past dus echt niet in de Ajax-cultuur.....quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:42 schreef kriele het volgende:
[..]
Dat hoef je mij niet te vertellen. Vooral van Jans ben ik wel aardig gecharmeerd.
Des te beter!quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die past dus echt niet in de Ajax-cultuur.....
Sja, ik snap dat dus wel, je kan eigenlijk alleen maar falen en jezelf beschadigen... Dus het zal echt een trainer met een goed zelfvertrouwen moeten zijnquote:
Gast, op Co na is er niemand benaderd, en die heeft aangegeven op dit moment nog geen beslissing te willen nemen.quote:
Rijkaard wil ook niet...quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:54 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Gast, op Co na is er niemand benaderd, en die heeft aangegeven op dit moment nog geen beslissing te willen nemen.
Zelfde geldt voor Verbeek, die ook nog eens een vieze "legioen" nasmaak heeft....quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:49 schreef Doopy-X- het volgende:
[..]
Die past dus echt niet in de Ajax-cultuur.....
Ik kijk nergens meer van opquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:59 schreef Chadi het volgende:
Koeman wordt het heus niet. Dat weten ze bij Ajax ook wel.
Die gast heeft ook geen zelfreflectie, bij NEC moesten ze hem al niet meer, en nu zou hij het bij Ajax wel weer even maken.quote:Rommedahl gaat voor nieuwe kans bij Ajax
Nu Marco van Basten is opgestapt bij Ajax, hoopt Dennis Rommedahl volgend seizoen een nieuwe kans te krijgen in Amsterdam. De Deense aanvaller werd het voorbije half jaar verhuurd aan NEC, omdat hij niet in de plannen van de voormalige bondscoach van het Nederlands elftal voorkwam. "Wie zegt dat de vorige trainer gelijk had?", vraagt Rommedahl zich woensdag hardop af in het weekblad Sportweek. "Er komt nu een nieuwe trainer, dat betekent voor iedereen bij Ajax een nieuwe kans. Dus ook voor mij. In principe ga ik de komende tijd daarom niet op zoek naar clubjes. Ik ga er vanuit dat ik er straks gewoon bij ben op de eerste training van Ajax in het nieuwe seizoen."
Rommedahl (30) kwam dit seizoen slechts drie competitieduels in actie voor de Amsterdammers. De laatste keer was tegen PSV op 16 november. Na zijn overgang naar Nijmegen stond hij in de Eredivisie veertien keer op het veld. Voor Ajax speelde hij voor onder meer Charlton Athletic, PSV en RKC Waalwijk.
Vervolgens wil ik proberen om een plekje in het elftal af te dwingen. Als dat niet lukt, kan ik daarna altijd nog om me heen gaan kijken. Maar éérst ga ik naar het Deense team en even lekker op vakantie," besluit de 86-voudig international, die in Amsterdam nog een contract tot volgend jaar zomer heeft.
Met Tonny Bruins Slot natuurlijk!quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:57 schreef Doopy-X- het volgende:
Echt, mijn grootste nachtmerrie is dat ze Koeman weer aanstellen met Van 't Schip als zijn assistent![]()
![]()
Nou dat debacle bij Oranje staat me anders nog vers in het geheugen. Advocaat is een man zonder flair en uitstraling. Daarnaast heeft ie een irritante stem. Advocaat en Ajax is zo'n beetje de slechtste combi die ik zou kunnen bedenken. Past totaal niet bij elkaar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:36 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
heb er ook niet zoveel mee, maar voldoet wel aan t profiel lijkt me. En doet het bijna overal goed.
Dat mag ik goddomme wel hopen. Ze zouden ook maar eens zo kortzichtig kunnen zijn dat ze kijken naar het behaalde resultaat (kampioen geworden)...quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:59 schreef Chadi het volgende:
Koeman wordt het heus niet. Dat weten ze bij Ajax ook wel.
Bij NEC heeft hij het prima gedaan. Stuk of acht assists. Publiek floot als hij gewisseld werd - omdat hij vaak de gevaarlijkste man was. Het is puur een centenkwestie.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:00 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Die gast heeft ook geen zelfreflectie, bij NEC moesten ze hem al niet meer, en nu zou hij het bij Ajax wel weer even maken.
Wie gaat hij uit de basis spelen dan? Helemaal niemand. En dan kun je beter Martina een kans geven wmb.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:01 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Bij NEC heeft hij het prima gedaan. Stuk of acht assists. Publiek floot als hij gewisseld werd - omdat hij vaak de gevaarlijkste man was. Het is puur een centenkwestie.
Niet dat hij goed genoeg is om 30 wedstrijden bij Ajax in de basis te beginnen, dat niet. Maar toch.
Niemand, denk ik. Dat zeg ik ook helemaal niet. Maar hij heeft het bij NEC niet slecht gedaan. En bij Ajax heeft hij met name vorig seizoen tijdens invalbeurten in de laatste twintig minuten zijn waarde bewezen. Maar ik ben er ook weer niet rouwig om als hij vertrekt, hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:04 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Wie gaat hij uit de basis spelen dan? Helemaal niemand. En dan kun je beter Martina een kans geven wmb.
Zucht.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:00 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Die gast heeft ook geen zelfreflectie, bij NEC moesten ze hem al niet meer, en nu zou hij het bij Ajax wel weer even maken.
Het enige wat ie toentertijd bij psv kon was heel hard naar de achterlijn draven. Dat lukt hem nu al niet meer dus is echt een totaal waardeloze voetballer gewordenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:00 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook wel, door de nieuwe trainer. Wie moet dat nu beslissen dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:07 schreef Chadi het volgende:
Ze mnoeten die lui gewoon duidelijk maken dat ze op zoek moeten naar een nieuwe werkgever. Niks nieuwe kansen of zo.
Die gaat niet naar Ajax, heeft hij afgelopen weekend al verklaard op Radio Noord.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:42 schreef kriele het volgende:
[..]
Vooral van Jans ben ik wel aardig gecharmeerd.
Wij zijn wel goed in het losweken van figuurtjes uit Groningen hoor, maak je geen zorgenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die gaat niet naar Ajax, heeft hij afgelopen weekend al verklaard op Radio Noord.
In Jans hebben we nou net iets meer vertrouwen dan de zuidamerikaanse zakkenvullers.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:20 schreef Jeroen427 het volgende:
[..]
Wij zijn wel goed in het losweken van figuurtjes uit Groningen hoor, maak je geen zorgen
Als assistent wel, als hoofdtrainer niet. Dan nog liever Koeman.quote:
van Gaal was ook een debacle bij Oranje. En oh ja van Basten ook.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou dat debacle bij Oranje staat me anders nog vers in het geheugen. Advocaat is een man zonder flair en uitstraling. Daarnaast heeft ie een irritante stem. Advocaat en Ajax is zo'n beetje de slechtste combi die ik zou kunnen bedenken. Past totaal niet bij elkaar.
Want Suarez is een miskoop?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
In Jans hebben we nou net iets meer vertrouwen dan de zuidamerikaanse zakkenvullers.
Al dat negatieve gezeik over debacles bij Oranje.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
van Gaal was ook een debacle bij Oranje. En oh ja van Basten ook.
Dat zegt hij toch niet...quote:
Volledig mee eens.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:28 schreef Silenus het volgende:
Even een lijstje maken.
De-categorie, maar komt niet: Louis van Gaal, Guus Hiddink
De-categorie, maar ik ben er niet helemaal zeker van, komen ook niet: Co Adriaanse, Frank Rijkaard
De![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-categorie, als hij komt zeg ik m'n seizoenskaart op: Ronald Koeman (
)
Demaar
-categorie, dus -doe maar liever niet-: Danny Blind
De-kut, wat moeten we nu-categorie: De rest. Oftewel, ik pleit nu voor Olsen met als assistent Laudrup en De Boer. Gooi er maar flink wat pieken tegenaan, gaat meer opleveren dan weer een Elia'tje kopen. Nadeel is dat Olsen zich met Denemarken al bijna geplaatst heeft voor het WK 2010 en dat wel effe wil meemaken. Maar dan doet 'ie dat onbenullige baantje er maar effe bij voor een paar uur in de week.
Ben ik toch ff benieuwd....Wanneer is er dan bij oranje boven verwachting gepresteerd?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:34 schreef twi het volgende:
[..]
Al dat negatieve gezeik over debacles bij Oranje.
Zowel alle bondscoaches van de afgelopen 20 jaar doen het meer dan goed bij Oranje, met uitzondering van Van Gaal en Beenhakker. Voor de rest is er naar behoren en regelmatig boven verwachting gepresteerd. Ook door Van Basten, ja.
daarom, ik gaf op deze manier aan dat het nietzeggend isquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:34 schreef twi het volgende:
[..]
Al dat negatieve gezeik over debacles bij Oranje.
Zowel alle bondscoaches van de afgelopen 20 jaar doen het meer dan goed bij Oranje, met uitzondering van Van Gaal en Beenhakker. Voor de rest is er naar behoren en regelmatig boven verwachting gepresteerd. Ook door Van Basten, ja.
1988quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:35 schreef kriele het volgende:
[..]
Ben ik toch ff benieuwd....Wanneer is er dan bij oranje boven verwachting gepresteerd?
Nou afgelopen zomer verwachtte niemand er iets van. Italië en Frankrijk zouden onmogelijk worden. Alleen zijn we met z'n allen zó opportunistisch dat we na die twee wedstrijden wel dachten dat we tot in de eeuwigheid Europees én Wereldkampioen zouden worden en dat de Gouden Eeuw bovendien zou terugkeren.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef Afwazig het volgende:
De verwachtingen bij Oranje zijn altijd Kampioen of Finale dus vind je het gek dat iedereen ondermaats presteert volgens de 'norm'?
De afgelopen veertig jaar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:35 schreef kriele het volgende:
[..]
Ben ik toch ff benieuwd....Wanneer is er dan bij oranje boven verwachting gepresteerd?
Die zou het nu zelfs nog beter doen dan Marcoquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:38 schreef Afwazig het volgende:
De verwachtingen bij Oranje zijn altijd Kampioen of Finale dus vind je het gek dat iedereen ondermaats presteert volgens de 'norm'?
Qua emotietonen langs de zijlijn is de overeenkomst treffend ja.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:45 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Die zou het nu zelfs nog beter doen dan Marco.
Ja, bogarde dus ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:47 schreef jna het volgende:
Ik heb Gullit gister gezien in de Arena. geen grap.
gelukkig was dat voor de aftrap van de Suriprofs
Nou ze hebben het verdiend die extra vakantiequote:Ajacieden vervroegd met vakantie
De Ajax-selectie mag gaan genieten van zijn vakantie. Volgens de officiële website van de Amsterdammers is de laatste training van de selectie komen te vervallen.
Ajax zou woensdagmiddag voor het laatst op het trainingsveld te zien zijn. Op het digitale thuis van de club valt echter te lezen dat deze oefensessie is geannuleerd.
Daardoor mogen de Ajacieden - behoudens de internationals binnen de selectie - zich opmaken voor hun zomervakantie. De spelers worden op 22 juni weer in de Amsterdam Arena verwacht. Dan staat de eerste training van het nieuwe seizoen te gebeuren.
Hij is ook alleen maar naar az gegaan uit revanche naar Ajaxquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:47 schreef Silenus het volgende:
[..]
Qua emotietonen langs de zijlijn is de overeenkomst treffend ja.![]()
Droomscenario: Louis en Dirk krijgen ruzie, Louis krijgt revanchegevoelens jegens Dirk en wordt over een paar jaar weer coach van Ajax-1.
Sulejmani staat al met z'n nieuwe mercedes in de rij voor de mcdrivequote:Op woensdag 13 mei 2009 12:54 schreef DuvelDuvel het volgende:
[..]
Nou ze hebben het verdiend die extra vakantie
quote:Ook Rijkaard wil niet naar Ajax
Het lijstje met kandidaten om de nieuwe hoofdtrainer van Ajax te worden wordt steeds korter. Na de eerdere afzegging van Co Adriaanse, die na dit seizoen rustig over zijn toekomst na wil denken, heeft ook Frank Rijkaard gemeld dat hij niet in Amsterdam aan de slag wil gaan. De voormalig trainer van Barcelona wil in het buitenland aan de slag gaan, zo meldt de NOS.
Ajax is op zoek naar een opvolger voor Marco van Basten, die vorige week zijn ontslag indiende bij de Amsterdamse club. Algemeen directeur Rik van den Boog zei de beslissing van de voormalig bondscoach te accepteren en liet weten dat Ajax snel een vervanger wilde aanstellen. Adriaanse viel om die reden af, omdat de huidig trainer van Red Bull Salzburg rustig de tijd wil nemen om over zijn toekomst na te denken.
Ook Rijkaard kan nu van het kandidatenlijstje geschrapt worden. De oefenmeester, die sinds een klein jaar zonder werk zit na zijn vertrek bij Barcelona, heeft volgens de NOS geen zin om de uitdaging aan te gaan en hoopt op een buitenlandse topclub. Vooralsnog heeft Rijkaard, die als speler van Ajax nog de Champions League won, geen aanbiedingen ontvangen waar hij op wil ingaan.
Hij zit tegenwoordig toch al bij de selectie?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:20 schreef Nashje het volgende:
Alderweireld had wel veel geleerd van Bogarda. Niet dat ik hier iets mee wil zeggen ofzo.
Zeker hoe hij het beste z'n benen in een hoek van 90 graden kan houden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:20 schreef Nashje het volgende:
Alderweireld had wel veel geleerd van Bogarda.
Geen nieuws toch?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:19 schreef Cordoba32 het volgende:
Rijkaard officieel nee gezegd (teletekst)
Spijkerquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:28 schreef Silenus het volgende:
Even een lijstje maken.
De-categorie, maar komt niet: Louis van Gaal, Guus Hiddink
De-categorie, maar ik ben er niet helemaal zeker van, komen ook niet: Co Adriaanse, Frank Rijkaard
De![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-categorie, als hij komt zeg ik m'n seizoenskaart op: Ronald Koeman (
)
Demaar
-categorie, dus -doe maar liever niet-: Danny Blind
De-kut, wat moeten we nu-categorie: De rest.
Ja. En?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:20 schreef bloodysunday het volgende:
[..]
Hij zit tegenwoordig toch al bij de selectie?
Dat denk ik ook.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:15 schreef Dr.Daggla het volgende:
Het gaat Koeman worden, mark my words.
Dit was al een beetje bekend toch. Jammer dat de 2 beste kandidaten het nu niet worden.quote:
Wie is 'ze'?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:37 schreef TheClown1 het volgende:
Gaan ze dan ook afstappen van het 4-3-3 systeem? want mag toch hopen van wel. met de huidige spelers is dat gewoon niet te doen
quote:Zaakwaarnemer: 'Rijkaard is nog niet toe aan Ajax'
Ajax kan ook een streep zetten door de naam van Frank Rijkaard. Net als Co Adriaanse heeft de voormalig bondscoach vooralsnog geen interesse in een functie bij de Amsterdamse club.
'Via via is Frank gepolst voor de trainersvacature bij Ajax', liet zaakwaarnemer Perry Overeem weten aan Voetbal International. 'Maar hij heeft de Amsterdamse club laten weten dat hij daar nog niet aan toe is.'
'Frank zou in de toekomst wellicht bij Ajax willen werken, maar nu nog niet. Hij geeft de voorkeur aan werken in het buitenland. Daarbij vindt hij de Premier League en de Serie A het interessantst.'
Ajax is op zoek naar een opvolger voor Marco van Basten. Deze stapte op omdat hij de gestelde doelen niet heeft gehaald. Ook verklaarde hij niet het gevoel te hebben dat hij het volgend seizoen beter zou doen.
Je denkt dat ie na 1 seizoen alweer weg is bij een buitenlandse club?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Prima. Volkomen begrijpelijk. Tot over een paar jaar Frank.
Ooit zal hij terugkomen...quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:40 schreef Nashje het volgende:
[..]
Prima. Volkomen begrijpelijk. Tot over een paar jaar Frank.
Wat snap jij niet aan paar jaar?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:42 schreef Ritmo het volgende:
[..]
Je denkt dat ie na 1 seizoen alweer weg is bij een buitenlandse club?
Alleen omdat ie trainer van feyenoord is geweest?quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:43 schreef Jeroen427 het volgende:
Verbeek... Ik moet er niet aan denken.
Van Basten, Blind en Ten Cate hadden wel een 'Ajax-uitstraling' dus dat zegt weinig.quote:Op woensdag 13 mei 2009 13:48 schreef Houniet het volgende:
Verbeek vind ik ook geen optie. Te vroeg geleden vertrokken bij Feyenoord en heeft geen Ajax uitstraling.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |