DE OP IS HIER TE VINDEN! 
Helaas zullen er ook wel plaatsen vrij zijn bij Real(?), AC MIlan(?), Chelsea.. dus de echte toppers kunnen we wel vergeten ben ik bang.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso maken ze zich belachelijk als ze met Blind aankomen, niets tegen de beste man, maar dat is wederom niet de ervaren gelauterde man die ze zoeken. Zou een "het moet maar" oplossing zijn, weer...
Ze zullen flink in de buidel moeten tasten vrees ik, voor een echte topper, maar dat zullen ze vast weer niet doen.
Wat heb ik niet wat een Rijkaard wel heeft, op ervaring na?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:10 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
oh en Nashje voor trainerhaha aub zeg.
Ik vrees het ook. Maar wie verrassen ze ons eens positiefquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:14 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Helaas zullen er ook wel plaatsen vrij zijn bij Real(?), AC MIlan(?), Chelsea.. dus de echte toppers kunnen we wel vergeten ben ik bang.
Nooit in de haren van Rudi gespuugd.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:14 schreef Nashje het volgende:
[..]
Wat heb ik niet wat een Rijkaard wel heeft, op ervaring na?
Liever Blind dan Koeman. Liever Blind dan Ron Jans.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:10 schreef HeatWave het volgende:
Sowieso maken ze zich belachelijk als ze met Blind aankomen, niets tegen de beste man, maar dat is wederom niet de ervaren gelauterde man die ze zoeken. Zou een "het moet maar" oplossing zijn, weer...
Ze zullen flink in de buidel moeten tasten vrees ik, voor een echte topper, maar dat zullen ze vast weer niet doen.
Johan Cruijff springt als een Jack-in-the-box uit de hoge hoed om z'n money te stoppen waar z'n mouth is.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:14 schreef sjimz het volgende:
Laat het namedropping maar weer beginnen.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:16 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Johan Cruijff springt als een Jack-n-the-box uit de hoge hoed om z'n money te stoppen waar z'n mouth is.
Klopt, dat is een heldendaad, máár heeft niets met zijn trainerskwaliteiten te maken.quote:
Ja, net als de afgelopen 10 jaar.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:14 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik vrees het ook. Maar wie verrassen ze ons eens positief.
Is op zich niet eens zo'n zo slecht idee...quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:28 schreef Rejected het volgende:
Gert Jan Verbeek
Inderdaad, Ajax heeft nog steeds geen trainer en er vallen steeds meer namen af.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:32 schreef Dr.Daggla het volgende:
Damn, lang geleden dat ik zo vrolijk was zo vroeg in de ochtend.
Maar de naam van Co is er iig van af.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Inderdaad, Ajax heeft nog steeds geen trainer en er vallen steeds meer namen af.
Als bondscoach bakt hij er niet veel van, maar als clubtrainer heeft die man erg goed gepresteerd, dus niet overdrijven.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:23 schreef Dr.Daggla het volgende:
Zijn er serieus mensen die Eriksson als coach willen hebben? Die gast faalt overal echt kei en keihard.
Dan nog liever Frank the Farmer.
quote:Promotie met Degerfors naar de 2e divisie.
Göteborg, 2 nationale bekers, kampioenschap, UEFA-Cup.
Benfica: nationale beker, 2 kampioenschappen en verliezend finalist UEFA Cup.
AS Roma: Coppa Italia
Fiorentina: 2 jaar niets
Nogmaals Benfica: verliezend finalist Europa Cup 1 en nog een kampioenschap
Sampdoria: Coppa Italia
Lazio: 2x Coppa Italia, 2x Italiaanse supercup, UEFA Cup 2, UEFA Super Cup, kampioenschap.
quote:Cruijff noemt Van Basten als nieuwe coach Milan
Uitgegeven: 13 mei 2009 08:45
Laatst gewijzigd: 13 mei 2009 08:49
AMSTERDAM – Nu Carlo Ancelotti, trainer van AC Milan, onder vuur ligt is Marco van Basten volgens Johan Cruijff de ideale kandidaat om bij de Italiaanse club aan de slag te gaan.
Ancelotti kreeg gisteren stevige kritiek van clubeigenaar Silvio Berlusconi, meldt het AD woensdag.
“Met de spelers die wij hebben, hadden we eenvoudig boven Inter moeten eindigen. Als we dit jaar de titel niet pakken, ligt de fout volledig bij Ancelotti.”
Juiste man
Bovendien zou de coach van Milan kandidaat zijn voor de trainersvacature bij Chelsea en zou er in Milaan dus een nieuwe leider nodig zijn.
“Van Basten is de juiste man voor AC Milan”, vertelt Cruijff tegen La Gazzetta dello Sport. “Hij heeft de ervaring om een elftal leiding te geven. Ik denk dat hij er klaar voor is. Van Guardiola werd ook gezegd dat hij niet klaar was voor Barcelona. Hij is nu nog in de race voor drie prijzen.”
Inderdaad om van het huis af te springen zo geweldig!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:33 schreef sjimz het volgende:
[..]
Inderdaad, Ajax heeft nog steeds geen trainer en er vallen steeds meer namen af.
Hoop dat het Blind wordt!quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Liever Blind dan Koeman. Liever Blind dan Ron Jans.
Als de echte top niet wil komen, dan kan je moeilijk zonder trainer blijven steken, niet?.
Onzin, dit jaar zijn we 3e geworden, maar de 2 jaar hiervoor zijn we 1 keer op gelijk aantal punten met psv gekomen en 1 keer 3 eronder. Dat gat is zo groot nog niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:33 schreef Happel het volgende:
De echte top komt sowieso niet naar Ajax, simpelweg omdat Ajax al jaren geen top meer is. In Nederland wel, maar ook daar gaat al hard dezelfde kant op als mijn cluppie...
quote:
Staat nergens dat hij niet wil komen, er staat dat hij tijd nodig heeft om z'n toekomst te bedenken... en Ajax heeft NU een coach nodig, niet over een maand ofsow..quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:34 schreef Robinhoo het volgende:
Sommigen dachten ook nog serieus dat Arsené Wenger een optie was.
Nu blijkt dat Co niet eens wil komen
Heeft niets met Ajax te maken, hij weet zelf gewoon nog niet wat hij wilt gaan doen.quote:
Laatste trainer die Ajax successen wist te brengen. Maar dan moet er wel iemand bij voor de aankopen e.d.quote:
Pass pass en pass. allemaal niet geschikt lijkt me.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:36 schreef Nashje het volgende:
List of available foreign coaches:
- Eriksson
- Scolari
- Karel Bruckner
- Jacques Santini
- Oleg Blokhin
- José Pekerman
- Henri Michel
- Roger Lemerre (status?)
- Philippe Troussier
- Clemens Westerhof
- Javier Clemente
- Aimé Jacquet
- Daniel Passarella
- Kevin Keegan
- Avram Grant
- David O'Leary
- Jean Tigana
- Glenn Roeder
Precies, mss tekent Co aan het einde van het Oostenrijkse seizoen welquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heeft niets met Ajax te maken, hij weet zelf gewoon nog niet wat hij wilt gaan doen.
Elke (Nederlandse) toptrainer ziet in dat Ajax een slangenkuil is, kijk alleen eens naar hoeveel trainers jullie hebben versleten de afgelopen 10 jaar. Als iemand aan verstandige carrièreplanning doet zal hij niet meer zo snel voor Ajax kiezen lijkt me.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:35 schreef denthemen het volgende:
[..]
Onzin, dit jaar zijn we 3e geworden, maar de 2 jaar hiervoor zijn we 1 keer op gelijk aantal punten met psv gekomen en 1 keer 3 eronder. Dat gat is zo groot nog niet.
Natuurlijk gaat het niet goed, maar dezelfde kant op als Feyenoord??
Dat klopt 100%quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:39 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Elke (Nederlandse) toptrainer ziet in dat Ajax een slangenkuil is, kijk alleen eens naar hoeveel trainers jullie hebben versleten de afgelopen 10 jaar. Als iemand aan verstandige carrièreplanning doet zal hij niet meer zo snel voor Ajax kiezen lijkt me.
En om nou een paar weken te wachten totdat Co klaar is, zittn ze bij ajax ook niet op te wachten denk ik.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:38 schreef Rossoneri het volgende:
[..]
Precies, mss tekent Co aan het einde van het Oostenrijkse seizoen welAl is dat wel wishfull thinking ben ik bang
Ik mis Michael Laudrup op de lijst.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:36 schreef Nashje het volgende:
List of available foreign coaches:
- Eriksson
- Scolari
- Karel Bruckner
- Jacques Santini
- Oleg Blokhin
- José Pekerman
- Henri Michel
- Roger Lemerre (status?)
- Philippe Troussier
- Clemens Westerhof
- Javier Clemente
- Aimé Jacquet
- Daniel Passarella
- Kevin Keegan
- Avram Grant
- David O'Leary
- Jean Tigana
- Glenn Roeder
Ja, dat is ook wel weer zo.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:39 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Elke (Nederlandse) toptrainer ziet in dat Ajax een slangenkuil is, kijk alleen eens naar hoeveel trainers jullie hebben versleten de afgelopen 10 jaar. Als iemand aan verstandige carrièreplanning doet zal hij niet meer zo snel voor Ajax kiezen lijkt me.
Men kan het ook als een grote uitdaging zien.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:39 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Klopt, maar dit is heel wat anders dan zeggen dat Ajax geen top meer isquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:39 schreef Kopbal het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |