tenzij hij inderdaad al een afspraak heeft met Scheringa...quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
Denk dat als Ajax blijft volhouden Co geen nee kan blijven zeggen.
Dan stem ik ook voor tha dark... Ik krijg Ajax nooit aan de praat...quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:26 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb met Ajax al 3x de CL achter elkaar gewonnen.
Bij fm, maar dat is volgens sommigen ook realistisch.
Ja, want Blind deed het zo goed he? Lekker kortzichtig ben jij. Daarnaast is er niets, maar dan ook helemaal niets dat aangeeft dat Olsen en Laudrup willen en/of benaderd gaan worden. Die namen zijn hier door een aantal mensen genoemd en verder niets.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als een Olsen, een Laudrup, een Jol of een Blind het straks doen - heb je gewoon een prima trainer. Als we naar de Jans'en en Verbeek'jes moeten, ja... Dan is het wel een beetje onder het niveau waar we zouden willen zitten.
Denk dat dat ook zomaar zou kunnen om de een of andere reden...quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik denk nog steeds Verbeek
Ik kan genoeg trainers noemen die ik niet zie zitten, waaronder ook Michael Laudrup (te onervaren), Ronald Koeman (niet weer) en Danny Blind (heeft nu een prima functie). Maar zou niemand weten in wie ik het écht zie zitten. Misschien maar eens een totaal onbekende? Een ervaren, gedisciplineerde buitenlander?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Eerste training is de 22e toch? Vooralsnog vind ik de uitspraken van Adriaane zorgen voor uitstel. Of het ook afstel wordt, weet ik niet.
Maar wat je zegt. Wie moet het anders worden?
En behoorlijk wat minder bij Spartak toen hij wel moest opbouwen en niet kon voortborduren op het werk van iemand als Schuster.quote:
Dat is wel een realistisch spel dan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:37 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ik krijg Ajax nooit aan de praat...
Laudrup zit al bijna 10 jaar in het trainersvakquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik kan genoeg trainers noemen die ik niet zie zitten, waaronder ook Michael Laudrup (te onervaren), Ronald Koeman (niet weer) en Danny Blind (heeft nu een prima functie). Maar zou niemand weten in wie ik het écht zie zitten. Misschien maar eens een totaal onbekende? Een ervaren, gedisciplineerde buitenlander?
Zit ook ook al over na te denken. Maar ik kan echt niet met een goede, realistische naam komen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien maar eens een totaal onbekende? Een ervaren, gedisciplineerde buitenlander?
Ik ben voor hoor Sjimz. Al heb ik nog liever Morten Olsen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laudrup zit al bijna 10 jaar in het trainersvak
22 juni begint de voorbereiding. Dan moet je dus al die paupers die je niet wil hebben eruit hebben gewerkt. En je versterkingen binnen hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:19 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik zie daar niet concreet in staan dat hij Ajax afzegt. Hij maakt deze 2 weken af en maakt daarna z'n beslissing, die kan toch nog altijd op Ajax vallen? Of heeft Ajax geen zin om zo 'lang' te wachten?
Spartak is nog erger dan Ajax.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
En behoorlijk wat minder bij Spartak toen hij wel moest opbouwen en niet kon voortborduren op het werk van iemand als Schuster.
Als voetballers ja. Nu gaat het om trainers.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het zijn absolute helden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jupp Heynckes, nu adje interim bij Bayern.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zit ook ook al over na te denken. Maar ik kan echt niet met een goede, realistische naam komen.
Olsen en Laudrup als duo, maar dan houdt het wel op.
Precies. Want dit Ajax heeft iemand nodig die excelleert in het vak, niet de eerste de beste average Joe die komt opdagen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als voetballers ja. Nu gaat het om trainers.
Laudrups weet ik niet hoor... Ik vind het erg moeilijk worden.
Laudrup stond er bij Brondby juist om bekend dat hij goed met jonge spelers om kon gaan en aanhanger was van aanvallend voetbal.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:45 schreef Prosac het volgende:
Maar is Olsen (en Laudrup ook) wel de keiharde onderwijzer die deze groep volgens velen nodig zou hebben?
Ik denk bij Olsen altijd aan zachtmoedige vriendelijk man, die je beter voor een ervaren groep kan zetten..
Heb jij dan een suggestie nu Co niet komt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als voetballers ja. Nu gaat het om trainers.
Laudrups weet ik niet hoor... Ik vind het erg moeilijk worden.
Zoals ik al zei in die reactie. Ik vind het erg moeilijk worden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heb jij dan een suggestie nu Co niet komt?
Als persoon mag ik 'm totaal niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:46 schreef kevin6188 het volgende:
Martin Jol (puur de trainer) vind ik ook een prima optie. Hoe onrealistisch misschien ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |