quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:50 schreef M0NTANA het volgende:
Louis van Gaal, Co Adriaanse en Frank Rijkaard waren mijn favorieten, maar zullen het niet worden.
Zou nu echt niemand willen noemen die ik heel graag wil.
Bilic.. is die vrij dan komend seizoen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:58 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
zitten best een paar goede coaches tussen
ik zou bilic van kroatie ook nog proberen. is die vroegere coach van italie, roberto donadoni, ook nog vrij?
ja met een bijbehorend salaris dat 1/6 van de begroting van ajax beslaat. denk het ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:59 schreef denthemen het volgende:
Mourinho dan maar, die is nog gek genoeg om het te doen ook hehe. Hij past wel bij Ajax, heerlijk arrogant
Zit bij Napoli.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:58 schreef Fortitudo het volgende:
is die vroegere coach van italie, roberto donadoni, ook nog vrij?
Ik betaal hem wel uit eigen zakquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:00 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ja met een bijbehorend salaris dat 1/6 van de begroting van ajax beslaat. denk het ook.
Die gast is gewend om half Europa weg te kopenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:00 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ja met een bijbehorend salaris dat 1/6 van de begroting van ajax beslaat. denk het ook.
Zowat elke toptrainer is dat tegenwoordig gewend. Alleen Wenger niet, maar die haalt weer iedereen die 10 keer kan hooghouden naar de jeugdopleiding in de hoop dat het wat wordt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die gast is gewend om half Europa weg te kopen
Jan Mulder dacht dat jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:34 schreef Robinhoo het volgende:
Sommigen dachten ook nog serieus dat Arsené Wenger een optie was.
Nu blijkt dat Co niet eens wil komen
http://www.nieuws.nl/551502quote:Slaven Bilic geen trainer bij Schalke
Slaven Bilic wordt bij Schalke 04 niet de opvolger van de ontslagen Fred Rutten. De bondscoach van Kroatië heeft naar eigen zeggen een aanbieding van de Duitse club afgeslagen. Eerder liet ook de beoogde nieuwe technisch directeur Oliver Kahn weten niet naar Gelsenkirchen te komen.
Volgens Schalke is er geen direct contact geweest met Bilic, maar dat spreekt de 40-jarige Kroaat zelf tegen. "Ik heb met een afvaardiging van Schalke gesproken", vertelde hij op een persconferentie in aanloop naar het WK-kwalificatieduel met Andorra. "Het is een enorme eer als zo'n grote club interesse in je toont, maar ik heb besloten de nationale ploeg van mijn land trouw te blijven."
Omdat Adriaanse niet wil? Hou op manquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:10 schreef Dvm86 het volgende:
Co wilt nietEen maand terug ging hij nog zowat op z'n knieën voor PSV en nu lijkt het hem niet verstandig om al voor een nieuwe groep te staan. Die gaat dus naar AZ. Het is wel pathetisch om te zien hoe ver Ajax afgegleden is.
Over snel conclusies getrokken gesprokenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:10 schreef Dvm86 het volgende:
Co wilt nietEen maand terug ging hij nog zowat op z'n knieën voor PSV en nu lijkt het hem niet verstandig om al voor een nieuwe groep te staan. Die gaat dus naar AZ. Het is wel pathetisch om te zien hoe ver Ajax afgegleden is.
heb ik ook gehoord, we zullen het wel horequote:Op woensdag 13 mei 2009 09:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Co is aan het wachten op az, volgens geruchten.
Hij kan in Alkmaar meer verliezen, dan winnen lijkt me.... HIj zal dit niet snel evenaren....quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:45 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Slimme man. Zou precies hetzelfde doen.. tis lekker rustig in Alkmaar en Co heeft er een goed verleden.
Hij blijft sowieso niet bij RBS. Stevens volgt hem op. Ik geloof er ook nog niet helemaal in dat Adriaanse absoluut niet naar Ajax komt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:13 schreef Prosac het volgende:
Toch wel tekenend dat een Co Adriaanse, die ongetwijfeld hier in NL weer naar erkenning zou willen streven, niet op zijn blote knieen naar Ajax komt kruipen als die zich melden, maar liever bij -met alle respect- fucking Red Bull Salzburg wil blijven en daarna kijken wat hij wil.
Brian Laudrup heeft zich toch teruggetrokken uit het voetbal?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik mis Michael Laudrup op de lijst.
Brian Laudrup en de gebroeders De Boer als assistenten.
Hij mocht het seizoen gewoon afmaken. Geen contractverlenging alleen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:14 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
heb ik ook gehoord, we zullen het wel hore
n vandaag...hij moest weg bij Salzburg las ik, wegens randzaken en nu zegt ie dat ie gaat afmaken?!
Dat snap ik niet, maar geduld zal beloont worden denk ik
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)TerugkeerBijAjax.htmquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:15 schreef Kopbal het volgende:
Waarom gaat iedereen er trouwens al vanuit dat Adriaanse niet komt?
Misschien lijkt het hem wat om met die groep de champions league in te gaan? Ziet hij meer potentie? Heeft Dirk een mooi plaatje voorgeschoteld?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:14 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Hij kan in Alkmaar meer verliezen, dan winnen lijkt me.... HIj zal dit niet snel evenaren....
Ik zie daar niet concreet in staan dat hij Ajax afzegt. Hij maakt deze 2 weken af en maakt daarna z'n beslissing, die kan toch nog altijd op Ajax vallen? Of heeft Ajax geen zin om zo 'lang' te wachten?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:17 schreef sjimz het volgende:
[..]
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)TerugkeerBijAjax.htm
Ja precies, omdat Adriaanse niet wil. Als het nou Rijkaard en Hiddink zouden zijn (oh ja die willen ook nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:11 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Omdat Adriaanse niet wil? Hou op man!!!
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:22 schreef Dvm86 het volgende:
[..]
Ja precies, omdat Adriaanse niet wil. Als het nou Rijkaard en Hiddink zouden zijn (oh ja die willen ook niet), dan zou dat nog begrijpelijk zijn. Maar zelfs Co Adriaanse wilt niet. Dat geeft inderdaad aan hoe ver Ajax is afgegleden.
Hij is ook gewoon keihard op zijn pik getrapt door Ajax destijds. Kan me wel iets voorstellen dat hij niet meteen nederig 'Ja' zegt tegen een nieuw aanbod.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:23 schreef kevin6188 het volgende:
Toen Adriaanse de eerste keer voor Ajax koos, stond de club er beroerder voor dan nu..
Och, hij heeft in interviews vaak zat aangegeven dat hij best terug wil naar Ajax. Kort na het ontslag van Ten Cate nog.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:25 schreef Suijk het volgende:
[..]
Hij is ook gewoon keihard op zijn pik getrapt door Ajax destijds. Kan me wel iets voorstellen dat hij niet meteen nederig 'Ja' zegt tegen een nieuw aanbod.
Schoen opeten #8quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:01 schreef navigator het volgende:
Als Ajax met Koeman op de proppen komt zeg ik mijn kaart op.
Nouja hij zegt tijd nodig te hebben om over z'n toekomst te beslissen. En Ajax heeft een coach snel nodig zodat hij mee kan plannen in de transfers(als die er komen wat wel waarschijnlijk is)quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:15 schreef Kopbal het volgende:
Waarom gaat iedereen er trouwens al vanuit dat Adriaanse niet komt?
Deed het prima bij Getafe hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:30 schreef Prosac het volgende:
Laudrup..
Lijkt me voor de Ajax hater een uitstekend trainersduo voor Ajax.
Ach, hij heeft ook vaak nog gezegd nooit meer in Nederland te willen werken. Maar echt, alsof we ten dode zijn opgeschreven nu Adriaanse niet wil, tief opquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:26 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Och, hij heeft in interviews vaak zat aangegeven dat hij best terug wil naar Ajax. Kort na het ontslag van Ten Cate nog.
Ajax wil bij de eerste training (op 12 juni) een trainer voor de groep staan. Mooi zou zijn als deze dan ook al de aankopen heeft gedaan, die hij wenst. Als Adriaanse eerst het seizoen wil afmaken en zich daarna wil bezinnen op zijn toekomst, denk ik niet dat we daarop kunnen wachten. Maar goed, wie moet het dan worden?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:18 schreef kevin6188 het volgende:
Ik wacht even af tot De Telegraaf iets meldt...
Eerste training is de 22e toch? Vooralsnog vind ik de uitspraken van Adriaane zorgen voor uitstel. Of het ook afstel wordt, weet ik niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:32 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ajax wil bij de eerste training (op 12 juni) een trainer voor de groep staan. Mooi zou zijn als deze dan ook al de aankopen heeft gedaan, die hij wenst. Als Adriaanse eerst het seizoen wil afmaken en zich daarna wil bezinnen op zijn toekomst, denk ik niet dat we daarop kunnen wachten. Maar goed, wie moet het dan worden?
Het zijn absolute heldenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:30 schreef Prosac het volgende:
Laudrup..
Lijkt me voor de Ajax hater een uitstekend trainersduo voor Ajax.
We moeten kampioen wordenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
Maar echt, twee trainers zeggen af, en we voetballen nog net niet in de Jupiler League volgend seizoen.
tenzij hij inderdaad al een afspraak heeft met Scheringa...quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:36 schreef DuvelDuvel het volgende:
Denk dat als Ajax blijft volhouden Co geen nee kan blijven zeggen.
Dan stem ik ook voor tha dark... Ik krijg Ajax nooit aan de praat...quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:26 schreef tha_dark het volgende:
Ik heb met Ajax al 3x de CL achter elkaar gewonnen.
Bij fm, maar dat is volgens sommigen ook realistisch.
Ja, want Blind deed het zo goed he? Lekker kortzichtig ben jij. Daarnaast is er niets, maar dan ook helemaal niets dat aangeeft dat Olsen en Laudrup willen en/of benaderd gaan worden. Die namen zijn hier door een aantal mensen genoemd en verder niets.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:32 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Als een Olsen, een Laudrup, een Jol of een Blind het straks doen - heb je gewoon een prima trainer. Als we naar de Jans'en en Verbeek'jes moeten, ja... Dan is het wel een beetje onder het niveau waar we zouden willen zitten.
Denk dat dat ook zomaar zou kunnen om de een of andere reden...quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:34 schreef Dirk-Kuijt het volgende:
Ik denk nog steeds Verbeek
Ik kan genoeg trainers noemen die ik niet zie zitten, waaronder ook Michael Laudrup (te onervaren), Ronald Koeman (niet weer) en Danny Blind (heeft nu een prima functie). Maar zou niemand weten in wie ik het écht zie zitten. Misschien maar eens een totaal onbekende? Een ervaren, gedisciplineerde buitenlander?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:34 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Eerste training is de 22e toch? Vooralsnog vind ik de uitspraken van Adriaane zorgen voor uitstel. Of het ook afstel wordt, weet ik niet.
Maar wat je zegt. Wie moet het anders worden?
En behoorlijk wat minder bij Spartak toen hij wel moest opbouwen en niet kon voortborduren op het werk van iemand als Schuster.quote:
Dat is wel een realistisch spel dan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:37 schreef Cordoba32 het volgende:
[..]
Ik krijg Ajax nooit aan de praat...
Laudrup zit al bijna 10 jaar in het trainersvakquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Ik kan genoeg trainers noemen die ik niet zie zitten, waaronder ook Michael Laudrup (te onervaren), Ronald Koeman (niet weer) en Danny Blind (heeft nu een prima functie). Maar zou niemand weten in wie ik het écht zie zitten. Misschien maar eens een totaal onbekende? Een ervaren, gedisciplineerde buitenlander?
Zit ook ook al over na te denken. Maar ik kan echt niet met een goede, realistische naam komen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:39 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Misschien maar eens een totaal onbekende? Een ervaren, gedisciplineerde buitenlander?
Ik ben voor hoor Sjimz. Al heb ik nog liever Morten Olsen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:42 schreef sjimz het volgende:
[..]
Laudrup zit al bijna 10 jaar in het trainersvak
22 juni begint de voorbereiding. Dan moet je dus al die paupers die je niet wil hebben eruit hebben gewerkt. En je versterkingen binnen hebben.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:19 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Ik zie daar niet concreet in staan dat hij Ajax afzegt. Hij maakt deze 2 weken af en maakt daarna z'n beslissing, die kan toch nog altijd op Ajax vallen? Of heeft Ajax geen zin om zo 'lang' te wachten?
Spartak is nog erger dan Ajax.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:40 schreef Prosac het volgende:
[..]
En behoorlijk wat minder bij Spartak toen hij wel moest opbouwen en niet kon voortborduren op het werk van iemand als Schuster.
Als voetballers ja. Nu gaat het om trainers.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:34 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Het zijn absolute helden
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Jupp Heynckes, nu adje interim bij Bayern.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:42 schreef kevin6188 het volgende:
[..]
Zit ook ook al over na te denken. Maar ik kan echt niet met een goede, realistische naam komen.
Olsen en Laudrup als duo, maar dan houdt het wel op.
Precies. Want dit Ajax heeft iemand nodig die excelleert in het vak, niet de eerste de beste average Joe die komt opdagen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als voetballers ja. Nu gaat het om trainers.
Laudrups weet ik niet hoor... Ik vind het erg moeilijk worden.
Laudrup stond er bij Brondby juist om bekend dat hij goed met jonge spelers om kon gaan en aanhanger was van aanvallend voetbal.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:45 schreef Prosac het volgende:
Maar is Olsen (en Laudrup ook) wel de keiharde onderwijzer die deze groep volgens velen nodig zou hebben?
Ik denk bij Olsen altijd aan zachtmoedige vriendelijk man, die je beter voor een ervaren groep kan zetten..
Heb jij dan een suggestie nu Co niet komt?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:45 schreef Nashje het volgende:
[..]
Als voetballers ja. Nu gaat het om trainers.
Laudrups weet ik niet hoor... Ik vind het erg moeilijk worden.
Zoals ik al zei in die reactie. Ik vind het erg moeilijk worden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:46 schreef StarGazer het volgende:
[..]
Heb jij dan een suggestie nu Co niet komt?
Als persoon mag ik 'm totaal niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:46 schreef kevin6188 het volgende:
Martin Jol (puur de trainer) vind ik ook een prima optie. Hoe onrealistisch misschien ook.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |