Co is aan het wachten op az, volgens geruchten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:36 schreef denthemen het volgende:
[..]
Heeft niets met Ajax te maken, hij weet zelf gewoon nog niet wat hij wilt gaan doen.
Waren dat dezelfde geruchten die vertelde dat hij op Ajax aan het wachten was? Want die geruchten hadden we ook alquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Co is aan het wachten op az, volgens geruchten.
Slimme man. Zou precies hetzelfde doen.. tis lekker rustig in Alkmaar en Co heeft er een goed verleden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:44 schreef Cordoba32 het volgende:
Co gaat gewoon naar AZ... mark my words.....
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:36 schreef Nashje het volgende:
List of available foreign coaches:
- Eriksson
- Scolari
- Karel Bruckner
- Jacques Santini
- Oleg Blokhin
- José Pekerman
- Henri Michel
- Roger Lemerre (status?)
- Philippe Troussier
- Clemens Westerhof
- Javier Clemente
- Aimé Jacquet
- Daniel Passarella
- Kevin Keegan
- Avram Grant
- David O'Leary
- Jean Tigana
- Glenn Roeder
Ajax is toch ook allang niet meer de top die het is geweest, lijkt me moeilijk te ontkennen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Klopt, maar dit is heel wat anders dan zeggen dat Ajax geen top meer is
Het is de grootste, rijkste, mooiste en beste club met de rijkste historie, maar op dit moment meer een tobclub dan een topclub.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:43 schreef denthemen het volgende:
[..]
Klopt, maar dit is heel wat anders dan zeggen dat Ajax geen top meer is
Sinds het rapport van Coronel is er een hoop veranderd en staat Ajax als bedrijf veel beter. Dat zullen de trainers ook wel weten, alleen wie durft het risico te nemen? Na het (voorlopig) afvallen van Co en ook Rijkard die aangegeven heeft het niet te doen, heb ik geen idee welke Nederlandse trainer het zou moeten worden.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:39 schreef Kopbal het volgende:
[..]
Elke (Nederlandse) toptrainer ziet in dat Ajax een slangenkuil is, kijk alleen eens naar hoeveel trainers jullie hebben versleten de afgelopen 10 jaar. Als iemand aan verstandige carrièreplanning doet zal hij niet meer zo snel voor Ajax kiezen lijkt me.
Dat weet ik niet. Maar waarom zou Co over zijn toekomst moeten nadenken? Ik vind het maar een kutsmoes.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:45 schreef denthemen het volgende:
[..]
Waren dat dezelfde geruchten die vertelde dat hij op Ajax aan het wachten was? Want die geruchten hadden we ook al
Mwoh, volgens mij spreek Bruckner geen Engels. Wordt een beetje lastig.quote:
Omdat hij bij meerdere clubs kan tekenen? Lijkt me toch dat je daar eens goed over moet nadenken..quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar waarom zou Co over zijn toekomst moeten nadenken? Ik vind het maar een kutsmoes.
Blind deed het nou ook echt niet zo goed in zijn vorige periodequote:Op woensdag 13 mei 2009 09:48 schreef Nashje het volgende:
Laat Blind het maar worden, met Neeskens als assistent ofzo.
Koeman zie ik echt niet zitten.
Liever Blind + de boer /Neeskens dan Koemanquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:48 schreef Nashje het volgende:
Laat Blind het maar worden, met Neeskens als assistent ofzo.
Koeman zie ik echt niet zitten.
Waarschijnlijk is er een club waar ie meer kan verdienen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:47 schreef Nashje het volgende:
[..]
Dat weet ik niet. Maar waarom zou Co over zijn toekomst moeten nadenken? Ik vind het maar een kutsmoes.
Mourinho zal wel stoppen bij Inter, Wenger presteert ook al tijden niets meer.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:50 schreef M0NTANA het volgende:
Louis van Gaal, Co Adriaanse en Frank Rijkaard waren mijn favorieten, maar zullen het niet worden.
Zou nu echt niemand willen noemen die ik heel graag wil.
Zenit, als opvolger van Advocaatquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:50 schreef Dr.Daggla het volgende:
[..]
Waarschijnlijk is er een club waar ie meer kan verdienen.
Ik denk niet dat Ajax nog een keer buiten de eisen van het rapport van Coronel om een trainer aanstelt. Dus dan zou De Boer geen optie zijn.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:50 schreef BliksemSchigt het volgende:
Ze willen wel weer gelijk een verbintenis voor 4 of 5 jaar aangaan met de trainer, maar ik weet niet of dat direct verstandig is... Misschien toch maar eerst erboven op komen.
Wellicht dat coaches dat ook niet direct aanstaat, behalve degene die wel echt iets willen gaan bouwen en formeren, met een echt Ajax-hart.
En daarna is Frank er ook klaar voor.
Ja Hiddink, maar dat gaat 'm ook niet wordenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:50 schreef M0NTANA het volgende:
Louis van Gaal, Co Adriaanse en Frank Rijkaard waren mijn favorieten, maar zullen het niet worden.
Daarna zeg ik elke keer. Dus over 5 a 6 jaar. Dan mag Frank van mij Ajax 1 doen hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:53 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat Ajax nog een keer buiten de eisen van het rapport van Coronel om een trainer aanstelt. Dus dan zou De Boer geen optie zijn.
ohh kak. Je hebt gelijk, en ik ben het met je eens.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:55 schreef BliksemSchigt het volgende:
[..]
Daarna zeg ik elke keer. Dus over 5 a 6 jaar. Dan mag Frank van mij Ajax 1 doen hoor.
zitten best een paar goede coaches tussenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:36 schreef Nashje het volgende:
List of available foreign coaches:
- Eriksson
- Scolari
- Karel Bruckner
- Jacques Santini
- Oleg Blokhin
- José Pekerman
- Henri Michel
- Roger Lemerre (status?)
- Philippe Troussier
- Clemens Westerhof
- Javier Clemente
- Aimé Jacquet
- Daniel Passarella
- Kevin Keegan
- Avram Grant
- David O'Leary
- Jean Tigana
- Glenn Roeder
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:50 schreef M0NTANA het volgende:
Bilic.. is die vrij dan komend seizoen?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:58 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
zitten best een paar goede coaches tussen
ik zou bilic van kroatie ook nog proberen. is die vroegere coach van italie, roberto donadoni, ook nog vrij?
ja met een bijbehorend salaris dat 1/6 van de begroting van ajax beslaat. denk het ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:59 schreef denthemen het volgende:
Mourinho dan maar, die is nog gek genoeg om het te doen ook hehe. Hij past wel bij Ajax, heerlijk arrogant
Zit bij Napoli.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:58 schreef Fortitudo het volgende:
is die vroegere coach van italie, roberto donadoni, ook nog vrij?
Ik betaal hem wel uit eigen zakquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:00 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ja met een bijbehorend salaris dat 1/6 van de begroting van ajax beslaat. denk het ook.
Die gast is gewend om half Europa weg te kopenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:00 schreef Fortitudo het volgende:
[..]
ja met een bijbehorend salaris dat 1/6 van de begroting van ajax beslaat. denk het ook.
Zowat elke toptrainer is dat tegenwoordig gewend. Alleen Wenger niet, maar die haalt weer iedereen die 10 keer kan hooghouden naar de jeugdopleiding in de hoop dat het wat wordt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:02 schreef Chadi het volgende:
[..]
Die gast is gewend om half Europa weg te kopen
Jan Mulder dacht dat jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:34 schreef Robinhoo het volgende:
Sommigen dachten ook nog serieus dat Arsené Wenger een optie was.
Nu blijkt dat Co niet eens wil komen
http://www.nieuws.nl/551502quote:Slaven Bilic geen trainer bij Schalke
Slaven Bilic wordt bij Schalke 04 niet de opvolger van de ontslagen Fred Rutten. De bondscoach van Kroatië heeft naar eigen zeggen een aanbieding van de Duitse club afgeslagen. Eerder liet ook de beoogde nieuwe technisch directeur Oliver Kahn weten niet naar Gelsenkirchen te komen.
Volgens Schalke is er geen direct contact geweest met Bilic, maar dat spreekt de 40-jarige Kroaat zelf tegen. "Ik heb met een afvaardiging van Schalke gesproken", vertelde hij op een persconferentie in aanloop naar het WK-kwalificatieduel met Andorra. "Het is een enorme eer als zo'n grote club interesse in je toont, maar ik heb besloten de nationale ploeg van mijn land trouw te blijven."
Omdat Adriaanse niet wil? Hou op manquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:10 schreef Dvm86 het volgende:
Co wilt nietEen maand terug ging hij nog zowat op z'n knieën voor PSV en nu lijkt het hem niet verstandig om al voor een nieuwe groep te staan. Die gaat dus naar AZ. Het is wel pathetisch om te zien hoe ver Ajax afgegleden is.
Over snel conclusies getrokken gesprokenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:10 schreef Dvm86 het volgende:
Co wilt nietEen maand terug ging hij nog zowat op z'n knieën voor PSV en nu lijkt het hem niet verstandig om al voor een nieuwe groep te staan. Die gaat dus naar AZ. Het is wel pathetisch om te zien hoe ver Ajax afgegleden is.
heb ik ook gehoord, we zullen het wel horequote:Op woensdag 13 mei 2009 09:44 schreef Nashje het volgende:
[..]
Co is aan het wachten op az, volgens geruchten.
Hij kan in Alkmaar meer verliezen, dan winnen lijkt me.... HIj zal dit niet snel evenaren....quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:45 schreef Jnk18 het volgende:
[..]
Slimme man. Zou precies hetzelfde doen.. tis lekker rustig in Alkmaar en Co heeft er een goed verleden.
Hij blijft sowieso niet bij RBS. Stevens volgt hem op. Ik geloof er ook nog niet helemaal in dat Adriaanse absoluut niet naar Ajax komt.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:13 schreef Prosac het volgende:
Toch wel tekenend dat een Co Adriaanse, die ongetwijfeld hier in NL weer naar erkenning zou willen streven, niet op zijn blote knieen naar Ajax komt kruipen als die zich melden, maar liever bij -met alle respect- fucking Red Bull Salzburg wil blijven en daarna kijken wat hij wil.
Brian Laudrup heeft zich toch teruggetrokken uit het voetbal?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:40 schreef sjimz het volgende:
[..]
Ik mis Michael Laudrup op de lijst.
Brian Laudrup en de gebroeders De Boer als assistenten.
Hij mocht het seizoen gewoon afmaken. Geen contractverlenging alleen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:14 schreef fuckbuddy het volgende:
[..]
heb ik ook gehoord, we zullen het wel hore
n vandaag...hij moest weg bij Salzburg las ik, wegens randzaken en nu zegt ie dat ie gaat afmaken?!
Dat snap ik niet, maar geduld zal beloont worden denk ik
http://www.vi.nl/NieuwsIt(...)TerugkeerBijAjax.htmquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:15 schreef Kopbal het volgende:
Waarom gaat iedereen er trouwens al vanuit dat Adriaanse niet komt?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |