Zucht.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:00 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Die gast heeft ook geen zelfreflectie, bij NEC moesten ze hem al niet meer, en nu zou hij het bij Ajax wel weer even maken.
Het enige wat ie toentertijd bij psv kon was heel hard naar de achterlijn draven. Dat lukt hem nu al niet meer dus is echt een totaal waardeloze voetballer gewordenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:00 schreef w00h00 het volgende:
[..]
Die gast heeft ook geen zelfreflectie, bij NEC moesten ze hem al niet meer, en nu zou hij het bij Ajax wel weer even maken.
Dat gebeurt ook wel, door de nieuwe trainer. Wie moet dat nu beslissen dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:07 schreef Chadi het volgende:
Ze mnoeten die lui gewoon duidelijk maken dat ze op zoek moeten naar een nieuwe werkgever. Niks nieuwe kansen of zo.
Die gaat niet naar Ajax, heeft hij afgelopen weekend al verklaard op Radio Noord.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:42 schreef kriele het volgende:
[..]
Vooral van Jans ben ik wel aardig gecharmeerd.
Wij zijn wel goed in het losweken van figuurtjes uit Groningen hoor, maak je geen zorgenquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:12 schreef venomsnake het volgende:
[..]
Die gaat niet naar Ajax, heeft hij afgelopen weekend al verklaard op Radio Noord.
In Jans hebben we nou net iets meer vertrouwen dan de zuidamerikaanse zakkenvullers.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:20 schreef Jeroen427 het volgende:
[..]
Wij zijn wel goed in het losweken van figuurtjes uit Groningen hoor, maak je geen zorgen
Als assistent wel, als hoofdtrainer niet. Dan nog liever Koeman.quote:
van Gaal was ook een debacle bij Oranje. En oh ja van Basten ook.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:01 schreef Nashje het volgende:
[..]
Nou dat debacle bij Oranje staat me anders nog vers in het geheugen. Advocaat is een man zonder flair en uitstraling. Daarnaast heeft ie een irritante stem. Advocaat en Ajax is zo'n beetje de slechtste combi die ik zou kunnen bedenken. Past totaal niet bij elkaar.
Want Suarez is een miskoop?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:21 schreef Prosac het volgende:
[..]
In Jans hebben we nou net iets meer vertrouwen dan de zuidamerikaanse zakkenvullers.
Al dat negatieve gezeik over debacles bij Oranje.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:32 schreef TUFKAL het volgende:
[..]
van Gaal was ook een debacle bij Oranje. En oh ja van Basten ook.
Dat zegt hij toch niet...quote:
Volledig mee eens.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:28 schreef Silenus het volgende:
Even een lijstje maken.
De-categorie, maar komt niet: Louis van Gaal, Guus Hiddink
De-categorie, maar ik ben er niet helemaal zeker van, komen ook niet: Co Adriaanse, Frank Rijkaard
De![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
-categorie, als hij komt zeg ik m'n seizoenskaart op: Ronald Koeman (
)
Demaar
-categorie, dus -doe maar liever niet-: Danny Blind
De-kut, wat moeten we nu-categorie: De rest. Oftewel, ik pleit nu voor Olsen met als assistent Laudrup en De Boer. Gooi er maar flink wat pieken tegenaan, gaat meer opleveren dan weer een Elia'tje kopen. Nadeel is dat Olsen zich met Denemarken al bijna geplaatst heeft voor het WK 2010 en dat wel effe wil meemaken. Maar dan doet 'ie dat onbenullige baantje er maar effe bij voor een paar uur in de week.
Ben ik toch ff benieuwd....Wanneer is er dan bij oranje boven verwachting gepresteerd?quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:34 schreef twi het volgende:
[..]
Al dat negatieve gezeik over debacles bij Oranje.
Zowel alle bondscoaches van de afgelopen 20 jaar doen het meer dan goed bij Oranje, met uitzondering van Van Gaal en Beenhakker. Voor de rest is er naar behoren en regelmatig boven verwachting gepresteerd. Ook door Van Basten, ja.
daarom, ik gaf op deze manier aan dat het nietzeggend isquote:Op woensdag 13 mei 2009 12:34 schreef twi het volgende:
[..]
Al dat negatieve gezeik over debacles bij Oranje.
Zowel alle bondscoaches van de afgelopen 20 jaar doen het meer dan goed bij Oranje, met uitzondering van Van Gaal en Beenhakker. Voor de rest is er naar behoren en regelmatig boven verwachting gepresteerd. Ook door Van Basten, ja.
1988quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:35 schreef kriele het volgende:
[..]
Ben ik toch ff benieuwd....Wanneer is er dan bij oranje boven verwachting gepresteerd?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |