Oh, zegt me niets, is dat zo'n rickroll-like internethype ofzo?quote:
user in PUBquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Oh, zegt me niets, is dat zo'n rickroll-like internethype ofzo?
quote:
Nee, maikquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:06 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Oh, zegt me niets, is dat zo'n rickroll-like internethype ofzo?
same here, tijden geleden dat ik naar school ben geweestquote:
Te koudquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 @ 09:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
same here, tijden geleden dat ik naar school ben geweestWerkkleding ftw
casualquote:
Koltrui, overall en klompen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:12 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
same here, tijden geleden dat ik naar school ben geweestWerkkleding ftw
Goeie!quote:
Hier in het Florida van Drenthe is het best uit te houden buiten.quote:
Hier in Assen zijn we het jaar 1880 inmiddels voorbijquote:
Florida van Drenthequote:Op woensdag 13 mei 2009 09:13 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Hier in het Florida van Drenthe is het best uit te houden buiten.
Valt best mee hoorquote:
Ik heb je te lang blootgesteld aan Marsquote:Op woensdag 13 mei 2009 @ 09:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Goeie!![]()
Ik denk aan een lange roze rok met extreem hoge naaldhakken
Heey lekker dierquote:
fakaquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:13 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Hier in Assen zijn we het jaar 1880 inmiddels voorbij
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik heb je te lang blootgesteld aan Mars
quote:
Zou je daar in passen? Hij is een stokje hoorquote:Op woensdag 13 mei 2009 @ 09:15 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
Zou ik zijn jurk mogen lenen denk je?![]()
![]()
Met de kibbelkoele in de rol van Miami Beach, en het stieltjeskanaal is Miami Boulevard.quote:
Slimquote:
Hmm... dan kom ik wel daarheen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Slimom in die regionen van het land naakt over straat te gaan als meisje zijnde
nee ook nog eensquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:16 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Zou je daar in passen? Hij is een stokje hoor
Kibbelkoelequote:Op woensdag 13 mei 2009 09:16 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Met de kibbelkoele in de rol van Miami Beach, en het stieltjeskanaal is Miami Boulevard.
he pubertje van me.quote:
Ik heb laatst nog een paar homo's door het bos opgejaagd toen ik in een bouwvakkersuitrusting YMCA ging staan zingenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:18 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Kibbelkoele![]()
dan ga ik ook liever nooit naar florida als dat te vergelijken valt
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:20 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Ik heb laatst nog een paar homo's door het bos opgejaagd toen ik in een bouwvakkersuitrusting YMCA ging staan zingen![]()
Ik was weer eens dronken en vond het nodig een maffe actie uit te halen.
waar is je avatar?quote:
Ik denk dat het er nogal hilarisch uit gezien heeftquote:
chickiieeequote:
loesoequote:
alles goe?quote:
Jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:27 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga me even aankleden, want mn voorgevoel heeft vaak gelijk
Ik mis gegevens waardoor ik niet kan rekenenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:28 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Mwah, ik bel nou al 2 keer iets af maar hoor niets terug.
En daar?
waarover?quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:27 schreef RenRen- het volgende:
Ik ga me even aankleden, want mn voorgevoel heeft vaak gelijk
Ik kan ook niet op jou rekenen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:30 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Ik mis gegevens waardoor ik niet kan rekenen
Om 9:29 hoor je sowieso al niet meer in slaapkledij te zitten op een doordeweekse dagquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:29 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Jaook zo stom als je daar nog in je slaap kledij zit als ze wel komt
Op een vrije dag welquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:31 schreef HuHu het volgende:
[..]
Om 9:29 hoor je sowieso al niet meer in slaapkledij te zitten op een doordeweekse dag.
09:31.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:31 schreef HuHu het volgende:
[..]
Om 9:29 hoor je sowieso al niet meer in slaapkledij te zitten op een doordeweekse dag.
Steuntrekkersquote:
Ja dus?quote:
Ik welquote:Op woensdag 13 mei 2009 @ 09:31 schreef HuHu het volgende:
[..]
quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:31 schreef HuHu het volgende:
[..]
* Renesite ligt NIET NIET NIET NIET op bed nog met slaapkledij aan. ECHT NIET HOORquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:31 schreef HuHu het volgende:
[..]
16 oktober.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:32 schreef Hyman het volgende:
Wanneer was greenday nao?
en van hoe laat tot hoelaat?
quote:
paleis?quote:
Ik weet niet of ik daar wel blij mee ben.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:39 schreef Plums het volgende:
[..]
Je mag al blij zijn dat ik uberhaupt al wakker ben.
ff kijkenquote:
Charlieeee charlieeeeequote:Op woensdag 13 mei 2009 09:51 schreef Hyman het volgende:
van de makers van charlie the unicorn volgens mij
Ben ik ook, we gaan zo naar een of ander paleisquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:08 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
'booohhhh mot jij niet in madrid zijn op dit moment?
Zijn de spaanse jongens nog knap?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ben ik ook, we gaan zo naar een of ander paleis
En hoi DP
Wat vind je leuk? Ze zijn wel erg kleinquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:12 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Zijn de spaanse jongens nog knap?(je melde wel over de dames namelijk
)
Ik ga er in juli heen,wil niet 3 dagen aant strand verslijten als er geen leuke jongens rondlopen
Neem je een foto van mij mee, maak je daar een masker van en zet je die op bij een spaanse jongen met hele grote spieren. Dan heb je een soort mij, maar dan ietsjes beter.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:12 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Zijn de spaanse jongens nog knap?(je melde wel over de dames namelijk
)
Ik ga er in juli heen,wil niet 3 dagen aant strand verslijten als er geen leuke jongens rondlopen
Owjah dat was ik ff vergeten,hoef geen jongens die kleiner zijn dan ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wat vind je leuk? Ze zijn wel erg klein
En er zijn toeristen zat toch?
Hoe lang ben jij dan wel nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:16 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Owjah dat was ik ff vergeten,hoef geen jongens die kleiner zijn dan ik![]()
Ja okstraks is het zo'n bekend strand voor oude mensen ofzo. O.o mijn ouders hebben het uitgezocht
Hahahaha :p wil ik dat?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neem je een foto van mij mee, maak je daar een masker van en zet je die op bij een spaanse jongen met hele grote spieren. Dan heb je een soort mij, maar dan ietsjes beter.
Valt wel mee , 1.79 , maar die spanjaarden zijn meestal wel kleinerquote:
Ik ben hartstikke lekkerquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:17 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Hahahaha :p wil ik dat?
Heel grote spieren is ook lelijk
Moet ik alsnog wel een foto van je hebben waar ik een masker van kan maken hequote:
Dat is waarquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:25 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Moet ik alsnog wel een foto van je hebben waar ik een masker van kan maken he
MASD was dus kleiner dan jijquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:18 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Valt wel mee , 1.79 , maar die spanjaarden zijn meestal wel kleiner
is hij gegroeid dan?quote:
Ook wel. Stuntdag op school,daardoor vallen net de lessen uit die ik zou gaan volgen. Dus nu heb ik weer dagje vrijquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:29 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Ook wel. Stuntdag op school,daardoor vallen net de lessen uit die ik zou gaan volgen. Dus nu heb ik weer dagje vrij
quote:
Vlinders in je buik?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:28 schreef Hyman het volgende:
Ik heb de laatste paar weken last van de zenuwen in mn buik, de hele dag lang.
Kon ik wel andere les gaan volgen,maar die was toch nutteloos en moest ik te vroeg uit bedquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:28 schreef Hyman het volgende:
Lul, betalen zul je!!!!!111quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:24 schreef Desunoto het volgende:
Oeh nieuwe single van Vamps online![]()
Even downloaden
wel als hij ervan opknapt, en met een masker met mijn hoofd lukt dat wel!quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:30 schreef DownPoison het volgende:
[..]maar nou denk ik ook niet dat een jongen er vrolijk van wordt als je hem een masker opzet
Neuh. Ik ga geen 20 euro betalen voor een single of zo. Koop sowieso nooit singles.quote:
Hahaha. Ik zie het al voor me: hai, je lichaamquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
wel als hij ervan opknapt, en met een masker met mijn hoofd lukt dat wel!
Maar nu kunnen ze nooit op wereldtourneequote:Op woensdag 13 mei 2009 10:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Neuh. Ik ga geen 20 euro betalen voor een single of zo. Koop sowieso nooit singles.
Als hun volledige album uitkomt en die is tof dan koop ik die.![]()
Albums.
Dan denkt hij, als ik die chick maar versierquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:39 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Hahaha. Ik zie het al voor me: hai, je lichaammaar je gezicht
. Zet even op a.u.b. ?
![]()
Lol
Sukkel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Maar nu kunnen ze nooit op wereldtournee![]()
![]()
Singles zijn dan meestal ook maar 4 euro ofzo. Staan soms wel nummers bij op die niet op album staanquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Neuh. Ik ga geen 20 euro betalen voor een single of zo. Koop sowieso nooit singles.
Als hun volledige album uitkomt en die is tof dan koop ik die.![]()
Albums.
4 euro voor een single van Jan Smit ja.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:40 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Singles zijn dan meestal ook maar 4 euro ofzo. Staan soms wel nummers bij op die niet op album staan
Hmm dan moet ik ook maar een masker opzetten denk ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan denkt hij, als ik die chick maar versier
Ik luister ook echt jan smitquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
4 euro voor een single van Jan Smit ja.
Vlinders!quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:28 schreef Hyman het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:42 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
Oi.
Ik duwde gewoon random op play hier in media player en boem, daar waren zequote:Op woensdag 13 mei 2009 10:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik luisterde gisteren nog naar ze.
[..]
Gelukkig maar
Zoiets zou ik dan ook niet snel hier vertellen denk ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al maar hij ontweek m'n vraag.
Deed ik eerst ook nooit, nu heb ik de afgelopen maand 6 albums gekocht.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:44 schreef Hyman het volgende:
"Waarom koop je een cd (los van dat je de muziek leuk vind)? Noem de meest belangrijke redenen."
Ik koop helemaal geen cd's dat heb ik bij de vorige vraag ook al aangegeven
Kut enquête
Dan doet ie het hier wel: Ben je verliefd? Vertel het hier #6quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:44 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Zoiets zou ik dan ook niet snel hier vertellen denk ik
Maandelijks koop ik er wel 3 tot 5 ofzo, maar dat zijn dan ook goedkope aanbiedingenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:45 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Deed ik eerst ook nooit, nu heb ik de afgelopen maand 6 albums gekocht.
Niks mis met soms een cd kopen,al helemaal niet als ze maar 1pond kosten ofzoquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:44 schreef Hyman het volgende:
"Waarom koop je een cd (los van dat je de muziek leuk vind)? Noem de meest belangrijke redenen."
Ik koop helemaal geen cd's dat heb ik bij de vorige vraag ook al aangegeven
Kut enquête
Vul nou maar gewoon in en kijk over dat 'illegaal' heen. Zoals iemand al zei in dat enquetetopic is het stemmingmakerij.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:46 schreef Hyman het volgende:
Vind je dat de overheid strenger of minder streng moet controleren op illegaal downloaden?
Dan kun je het nog net zo goed hier zeggenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan doet ie het hier wel: Ben je verliefd? Vertel het hier #6
Ontkenning.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al maar hij ontweek m'n vraag.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:47 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Dan kun je het nog net zo goed hier zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:48 schreef Desunoto het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
' ooh ik ben smoorverliefd op ..... ,oh shit misschien heeft die hier ook wel een account,nouja weet iedereen het inieder geval'
You were poison, spinning round my mind...
DT!quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Hij antwoord er niet op dus zwijgt ie erover.
Ik dacht dat jij weg was.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:56 schreef Juicyhil het volgende:
ik ben rijk, wie wilt er met me trouwen?
usbquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:51 schreef Hyman het volgende:
Jemig wat is USB 1.0 traag zeg
duurt nu 3 uur ipv 30 min.
Deze keer heb ik NIETS verdraait.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:53 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Jij verdraait ze weer zoals gewoonlijk.
Bah, sowieso bordspellenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:00 schreef Lauriette91 het volgende:
School is echt saai.
Wilt ze dat we een bordspel gaan maken!
In HBO1.
of je koopt hem gewoon.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:01 schreef mstr het volgende:
Klote InDesign
Installatie corrupt geraakt.
Moet ik hem downloaden, met 300 kb/s
maar noobs die niet weten hoe, en dan nog aan klagen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:02 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Of je download gewoon de master collection.
Die heb ik thuis liggenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:02 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Of je download gewoon de master collection.
10,8 Mb/squote:Op woensdag 13 mei 2009 11:01 schreef mstr het volgende:
Klote InDesign
Installatie corrupt geraakt.
Moet ik hem downloaden, met 300 kb/s
Als jij geen fight wilt met Do, zit hem dan ook niet uit te dagen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
maar noobs die niet weten hoe, en dan nog aan klagen.
Dat kan nog best lastig zijn hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 @ 11:00 schreef Lauriette91 het volgende:
School is echt saai.
Wilt ze dat we een bordspel gaan maken!
In HBO1.
Aah. Keequote:Op woensdag 13 mei 2009 11:03 schreef mstr het volgende:
[..]
Die heb ik thuis liggen
Maar niet bij de hand nu dus.
Heldin.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:03 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Als jij geen fight wilt met Do, zit hem dan ook niet uit te dagen.
ik heb het niet specifiek over hemquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:03 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Als jij geen fight wilt met Do, zit hem dan ook niet uit te dagen.
quote:
Stiekem toch wel een beetje hé.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
maar noobs die niet weten hoe, en dan nog aan klagen.
Welkom terug.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:06 schreef R0BR0 het volgende:
goeie morgen mensen ben lekker vroeg opgestaan vandaag om jullie te verblijden met alles wat ik doe vandaag zo wil ik de dag openen met als de zon weer gaat schijnen van zanger bob
Handig, zo'n kloonquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:06 schreef R0BR0 het volgende:
goeie morgen mensen ben lekker vroeg opgestaan vandaag om jullie te verblijden met alles wat ik doe vandaag zo wil ik de dag openen met als de zon weer gaat schijnen van zanger bob
Wanner krijg je ook weer een ban op dit account?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:06 schreef R0BR0 het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:06 schreef KingGone het volgende:
Goooooooooooooooedemorgen.
nee ik doe nu me best en die andere ban loopt ook volgendeweek af volgensmijquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Wanner krijg je ook weer een ban op dit account?
Zo snel mogelijk?
Feest!quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:06 schreef R0BR0 het volgende:
Daarom juist.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:08 schreef R0BR0 het volgende:
[..]
nee ik doe nu me best en die andere ban loopt ook volgendeweek af volgensmij
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kut nogal ja. Wat een rotwerk, zeker als je alles erop en d'r aan ook nog moet maken
Als dit serieus een kloon is, doet hij het wel heel slechtquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:06 schreef R0BR0 het volgende:
maar het eindresultaat zag er wel leuk uitquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kut nogal ja. Wat een rotwerk, zeker als je alles erop en d'r aan ook nog moet maken
Een fusie maken, dat is makkelijkerquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik moet deze periode een eigen console bedenken. Met controler en zo. Is ook best veel werk
Maar van die het een kloon is, is ook om te huilen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:13 schreef danielgazza het volgende:
[..]
Als dit serieus een kloon is, doet hij het wel heel slecht
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:14 schreef KingGone het volgende:
[..]
Nee.
Sta je vroeg op om naar school te gaan. Kom je op school. Is de docent er pas 's middags.![]()
Omdat Hogeschool Rotterdam.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:15 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Hoezo weet je dat van tevoren niet?
God verlaagt zich niet tot dat niveau. Een amorf persoon verdient dat nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:14 schreef Juicyhil het volgende:
God. Ik geloof pas in je zodra je Mark hebt vermoord.
hoezoquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:13 schreef danielgazza het volgende:
[..]
Als dit serieus een kloon is, doet hij het wel heel slecht
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik moet deze periode een eigen console bedenken. Met controler en zo. Is ook best veel werk
Neem is een UI Thom.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:14 schreef Juicyhil het volgende:
Bewijs jezelf, laat een fobo bericht achter bij mij ofzo, onder je andere robro acc.quote:
Onkruid vergaat niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:14 schreef Juicyhil het volgende:
Ja. Maarquote:Op woensdag 13 mei 2009 @ 11:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
Maar op zich wel een toffe opdracht
Ohquote:
Wel leuke mensen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:18 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Oh![]()
Weet ik ook weer dat ik daar niet heen hoefscheelt open dagen bezoeken zo
Nee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:17 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ligt het rooster er bij jou ook uit?
Duur hier hoor, kamersquote:Op woensdag 13 mei 2009 @ 11:21 schreef Hyman het volgende:
Ik wil ook wel naar Rotterdam ofzo, als ik HBO ga doen, en dan op kamers ofzo
Dat lijkt me gaaf
Hmm, je bent het idd welquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:18 schreef Hyman het volgende:
[..]
Bewijs jezelf, laat een fobo bericht achter bij mij ofzo, onder je andere robro acc.
Rotterdam, mooiste stad van Nederland.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:21 schreef Hyman het volgende:
Dat lijkt me gaaf
Nou échtquote:Op woensdag 13 mei 2009 @ 11:22 schreef MarkM het volgende:
[..]
Rotterdam, mooiste stad van Nederland.
Gezien jaquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:23 schreef R0BR0 het volgende:
hymans ik heb in je fobo geschreve check maar speciale geile tekst voor jou
zwolle is niets dan?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:21 schreef Hyman het volgende:
Dat lijkt me gaaf
Tof.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:23 schreef DownPoison het volgende:
Ik wil naar Haarlem. International music management doen
Maar ik ga maar eens.
Rotterdam valt op zich mee. Als ik zou moeten kiezen zou ik liever naar Amsterdam gaan.quote:Op woensdag 13 mei 2009 @ 11:24 schreef Hyman het volgende:
Grote steden lijken me veel toffer dan Zwolle bijv.
Rotterdam is modern, en Amsterdam heeft meer sfeer door het oude.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:25 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Rotterdam valt op zich mee. Als ik zou moeten kiezen zou ik liever naar Amsterdam gaan.
Dus je kloont?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:08 schreef R0BR0 het volgende:
[..]
nee ik doe nu me best en die andere ban loopt ook volgendeweek af volgensmij
Groningenquote:
Ik vind Rotterdam alleen maar saai. Het heeft winkels, maar daar houdt het ook wel weer opquote:Op woensdag 13 mei 2009 @ 11:27 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Rotterdam is modern, en Amsterdam heeft meer sfeer door het oude.
Heeft allebei wel wat.
Ben je weer aan het kwijlenquote:
Nee, als een josti aan het drinkenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:30 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]
Ben je weer aan het kwijlen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |