is hij gegroeid dan?quote:
Ook wel. Stuntdag op school,daardoor vallen net de lessen uit die ik zou gaan volgen. Dus nu heb ik weer dagje vrijquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:29 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Ook wel. Stuntdag op school,daardoor vallen net de lessen uit die ik zou gaan volgen. Dus nu heb ik weer dagje vrij
quote:
Vlinders in je buik?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:28 schreef Hyman het volgende:
Ik heb de laatste paar weken last van de zenuwen in mn buik, de hele dag lang.
Kon ik wel andere les gaan volgen,maar die was toch nutteloos en moest ik te vroeg uit bedquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:28 schreef Hyman het volgende:
Ik heb de laatste paar weken last van de zenuwen in mn buik, de hele dag lang.
Lul, betalen zul je!!!!!111quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:24 schreef Desunoto het volgende:
Oeh nieuwe single van Vamps online![]()
Even downloaden
wel als hij ervan opknapt, en met een masker met mijn hoofd lukt dat wel!quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:30 schreef DownPoison het volgende:
[..]maar nou denk ik ook niet dat een jongen er vrolijk van wordt als je hem een masker opzet
Neuh. Ik ga geen 20 euro betalen voor een single of zo. Koop sowieso nooit singles.quote:
Hahaha. Ik zie het al voor me: hai, je lichaamquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:37 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
wel als hij ervan opknapt, en met een masker met mijn hoofd lukt dat wel!
Maar nu kunnen ze nooit op wereldtourneequote:Op woensdag 13 mei 2009 10:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Neuh. Ik ga geen 20 euro betalen voor een single of zo. Koop sowieso nooit singles.
Als hun volledige album uitkomt en die is tof dan koop ik die.![]()
Albums.
Dan denkt hij, als ik die chick maar versierquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:39 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Hahaha. Ik zie het al voor me: hai, je lichaammaar je gezicht
. Zet even op a.u.b. ?
![]()
Lol
Sukkel.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:39 schreef Rauw. het volgende:
[..]
Maar nu kunnen ze nooit op wereldtournee![]()
![]()
Singles zijn dan meestal ook maar 4 euro ofzo. Staan soms wel nummers bij op die niet op album staanquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:38 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Neuh. Ik ga geen 20 euro betalen voor een single of zo. Koop sowieso nooit singles.
Als hun volledige album uitkomt en die is tof dan koop ik die.![]()
Albums.
4 euro voor een single van Jan Smit ja.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:40 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Singles zijn dan meestal ook maar 4 euro ofzo. Staan soms wel nummers bij op die niet op album staan
Hmm dan moet ik ook maar een masker opzetten denk ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:39 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Dan denkt hij, als ik die chick maar versier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |