Ben ik ook, we gaan zo naar een of ander paleisquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:08 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
'booohhhh mot jij niet in madrid zijn op dit moment?
Zijn de spaanse jongens nog knap?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:09 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Ben ik ook, we gaan zo naar een of ander paleis
En hoi DP
Wat vind je leuk? Ze zijn wel erg kleinquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:12 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Zijn de spaanse jongens nog knap?(je melde wel over de dames namelijk
)
Ik ga er in juli heen,wil niet 3 dagen aant strand verslijten als er geen leuke jongens rondlopen
Neem je een foto van mij mee, maak je daar een masker van en zet je die op bij een spaanse jongen met hele grote spieren. Dan heb je een soort mij, maar dan ietsjes beter.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:12 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Zijn de spaanse jongens nog knap?(je melde wel over de dames namelijk
)
Ik ga er in juli heen,wil niet 3 dagen aant strand verslijten als er geen leuke jongens rondlopen
Owjah dat was ik ff vergeten,hoef geen jongens die kleiner zijn dan ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:13 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Wat vind je leuk? Ze zijn wel erg klein
En er zijn toeristen zat toch?
Hoe lang ben jij dan wel nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:16 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Owjah dat was ik ff vergeten,hoef geen jongens die kleiner zijn dan ik![]()
Ja okstraks is het zo'n bekend strand voor oude mensen ofzo. O.o mijn ouders hebben het uitgezocht
Hahahaha :p wil ik dat?quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:15 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
Neem je een foto van mij mee, maak je daar een masker van en zet je die op bij een spaanse jongen met hele grote spieren. Dan heb je een soort mij, maar dan ietsjes beter.
Valt wel mee , 1.79 , maar die spanjaarden zijn meestal wel kleinerquote:
Ik ben hartstikke lekkerquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:17 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Hahahaha :p wil ik dat?
Heel grote spieren is ook lelijk
Moet ik alsnog wel een foto van je hebben waar ik een masker van kan maken hequote:
Dat is waarquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:25 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Moet ik alsnog wel een foto van je hebben waar ik een masker van kan maken he
MASD was dus kleiner dan jijquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:18 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Valt wel mee , 1.79 , maar die spanjaarden zijn meestal wel kleiner
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |