quote:
Stiekem toch wel een beetje hé.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:03 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
maar noobs die niet weten hoe, en dan nog aan klagen.
Welkom terug.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:06 schreef R0BR0 het volgende:
goeie morgen mensen ben lekker vroeg opgestaan vandaag om jullie te verblijden met alles wat ik doe vandaag zo wil ik de dag openen met als de zon weer gaat schijnen van zanger bob
Handig, zo'n kloonquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:06 schreef R0BR0 het volgende:
goeie morgen mensen ben lekker vroeg opgestaan vandaag om jullie te verblijden met alles wat ik doe vandaag zo wil ik de dag openen met als de zon weer gaat schijnen van zanger bob
Wanner krijg je ook weer een ban op dit account?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:06 schreef R0BR0 het volgende:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:06 schreef KingGone het volgende:
Goooooooooooooooedemorgen.
nee ik doe nu me best en die andere ban loopt ook volgendeweek af volgensmijquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:07 schreef mstr het volgende:
[..]
Wanner krijg je ook weer een ban op dit account?
Zo snel mogelijk?
Feest!quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:06 schreef R0BR0 het volgende:
Daarom juist.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:08 schreef R0BR0 het volgende:
[..]
nee ik doe nu me best en die andere ban loopt ook volgendeweek af volgensmij
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kut nogal ja. Wat een rotwerk, zeker als je alles erop en d'r aan ook nog moet maken
Als dit serieus een kloon is, doet hij het wel heel slechtquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:06 schreef R0BR0 het volgende:
maar het eindresultaat zag er wel leuk uitquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:11 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Kut nogal ja. Wat een rotwerk, zeker als je alles erop en d'r aan ook nog moet maken
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |