Ja, misschien wil ik je wel iets duidelijk makenquote:Op woensdag 13 mei 2009 00:57 schreef s0k het volgende:
[..]
heeeeeeeeeee daar heb ik het net over, scherp man
nee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 00:58 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Ja, misschien wil ik je wel iets duidelijk maken
maar komt het niet goed over?
Denk dan maar eens goed na dan.quote:
nee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 01:00 schreef Fredo55 het volgende:
[..]
Denk dan maar eens goed na dan.
Misschien kom je wel tot de conclusie dat ik toch wel een beetje gelijk heb.
nee robro dat mag nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 01:07 schreef R0BR0 het volgende:
mag ik dan nu de topic afsluiten of heb ik daar nog niet lang genoeg op gewacht?
Euh, nee.quote:
Dat is al 2-3 dagen, iemand had de tekst verneukt, vervolgens gezeik over dat de OP korter moest etc, en nu hebben we dezequote:Op woensdag 13 mei 2009 08:31 schreef kanovinnie het volgende:
En wie heeft de op verandert?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:35 schreef Jotcha het volgende:
[..]
Dat is al 2-3 dagen, iemand had de tekst verneukt, vervolgens gezeik over dat de OP korter moest etc, en nu hebben we deze
hihi, je zei neuktquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wie verneukt die OP toch steeds? met dat gekanker over te lang hij moet korter. optyfen
hij was eerst gewoon goed, vaste mensen erin enzo, en nu is dat opeens wegquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
wie verneukt die OP toch steeds? met dat gekanker over te lang hij moet korter. optyfen
wat een debiel! hij ramt dat hele ding zijn bek inquote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:51 schreef Rauw. het volgende:
De OP moet korter!!!!!!11111111![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
WIE HEEFT ER AAN DE OP GEZETEN?!!!11!!!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
ja, geweldigquote:Op woensdag 13 mei 2009 08:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
wat een debiel! hij ramt dat hele ding zijn bek in
goeie morgen renquote:
Dat geeft hem het recht om zo vreemd te doen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:53 schreef kanovinnie het volgende:
[..]
wat een debiel! hij ramt dat hele ding zijn bek in
Hoe gaat het?quote:
HAHA IK DELETE JE POSTquote:
en andersquote:
quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:42 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
temptingquote:
Joahquote:Op woensdag 13 mei 2009 @ 09:02 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]buikpijn is stom
![]()
uitgeslapen![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |