Een fusie maken, dat is makkelijkerquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik moet deze periode een eigen console bedenken. Met controler en zo. Is ook best veel werk
Maar van die het een kloon is, is ook om te huilen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:13 schreef danielgazza het volgende:
[..]
Als dit serieus een kloon is, doet hij het wel heel slecht
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:14 schreef KingGone het volgende:
[..]
Nee.
Sta je vroeg op om naar school te gaan. Kom je op school. Is de docent er pas 's middags.![]()
Omdat Hogeschool Rotterdam.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:15 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Hoezo weet je dat van tevoren niet?
God verlaagt zich niet tot dat niveau. Een amorf persoon verdient dat nietquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:14 schreef Juicyhil het volgende:
God. Ik geloof pas in je zodra je Mark hebt vermoord.
hoezoquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:13 schreef danielgazza het volgende:
[..]
Als dit serieus een kloon is, doet hij het wel heel slecht
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:14 schreef RenRen- het volgende:
[..]
Ik moet deze periode een eigen console bedenken. Met controler en zo. Is ook best veel werk
Neem is een UI Thom.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:14 schreef Juicyhil het volgende:
Bewijs jezelf, laat een fobo bericht achter bij mij ofzo, onder je andere robro acc.quote:
Onkruid vergaat niet.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:14 schreef Juicyhil het volgende:
Ja. Maarquote:Op woensdag 13 mei 2009 @ 11:17 schreef Surveillance-Fiets het volgende:
[..]![]()
Maar op zich wel een toffe opdracht
Ohquote:
Wel leuke mensen.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:18 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Oh![]()
Weet ik ook weer dat ik daar niet heen hoefscheelt open dagen bezoeken zo
Nee.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:17 schreef Lauriette91 het volgende:
[..]
Ligt het rooster er bij jou ook uit?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |