Ik luister ook echt jan smitquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:41 schreef Desunoto het volgende:
[..]
4 euro voor een single van Jan Smit ja.
Vlinders!quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:28 schreef Hyman het volgende:
Ik heb de laatste paar weken last van de zenuwen in mn buik, de hele dag lang.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:42 schreef Dramatic_Chipmunk het volgende:
Oi.
Ik duwde gewoon random op play hier in media player en boem, daar waren zequote:Op woensdag 13 mei 2009 10:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Ik luisterde gisteren nog naar ze.
[..]
Gelukkig maar
Zoiets zou ik dan ook niet snel hier vertellen denk ikquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al maar hij ontweek m'n vraag.
Deed ik eerst ook nooit, nu heb ik de afgelopen maand 6 albums gekocht.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:44 schreef Hyman het volgende:
"Waarom koop je een cd (los van dat je de muziek leuk vind)? Noem de meest belangrijke redenen."
Ik koop helemaal geen cd's dat heb ik bij de vorige vraag ook al aangegeven
Kut enquête
Dan doet ie het hier wel: Ben je verliefd? Vertel het hier #6quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:44 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Zoiets zou ik dan ook niet snel hier vertellen denk ik
Maandelijks koop ik er wel 3 tot 5 ofzo, maar dat zijn dan ook goedkope aanbiedingenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:45 schreef ImTheBase het volgende:
[..]
Deed ik eerst ook nooit, nu heb ik de afgelopen maand 6 albums gekocht.
Niks mis met soms een cd kopen,al helemaal niet als ze maar 1pond kosten ofzoquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:44 schreef Hyman het volgende:
"Waarom koop je een cd (los van dat je de muziek leuk vind)? Noem de meest belangrijke redenen."
Ik koop helemaal geen cd's dat heb ik bij de vorige vraag ook al aangegeven
Kut enquête
Vul nou maar gewoon in en kijk over dat 'illegaal' heen. Zoals iemand al zei in dat enquetetopic is het stemmingmakerij.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:46 schreef Hyman het volgende:
Vind je dat de overheid strenger of minder streng moet controleren op illegaal downloaden?
Dan kun je het nog net zo goed hier zeggenquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:46 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dan doet ie het hier wel: Ben je verliefd? Vertel het hier #6
Ontkenning.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:43 schreef Desunoto het volgende:
[..]
Dat dacht ik ook al maar hij ontweek m'n vraag.
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:47 schreef DownPoison het volgende:
[..]
Dan kun je het nog net zo goed hier zeggen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |