Nou, het klinkt inderdaad wel interessant jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:01 schreef moussy het volgende:
Ja, we willen allemaal op onze liefde van ons leven schieten!
quote:
ja ze had het al over zeezout gehad, daar spoelt ze mee. Piercer zit in Rotterdam en zij zit van dr enkel tot dr lies in een brace (en dus ook een rolstoel)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:14 schreef k_i_m het volgende:
Spoelen met kokend water met zeezout. En niet (!!) eruit halen, maar terug naar de piercer.
Het staafje is waarschijnlijk te kort omdat haar lip zo gezwollen is.
ja, zij had het over wonderolie ofzo?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:17 schreef k_i_m het volgende:
Ik kreeg van mijn piercer een flesje mee met ontsmettingsspul wat je erop kon spuiten, dat hielp ook altijd goed bij beginnende ellende. Ik weet alleen niet meer hoe het heet.
Bij mij is het resultaat van het spoelen meestal met een dag wel zichtbaar. De volgende dag is wat er ook ontsteekt vrijwel altijd over. Zit er niet een andere piercer dichter in de buurt? Daar kan ze ook naartoe voor advies, daar zullen ze heus niet lullig over doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja ze had het al over zeezout gehad, daar spoelt ze mee. Piercer zit in Rotterdam en zij zit van dr enkel tot dr lies in een brace (en dus ook een rolstoel)hendig...
Mn moeder is nu onderweg zusje is erg in paniek geloof ik nu ze belde huilend op![]()
thanks voor de tip
Ze zien der aankomenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:31 schreef Faja-Lobi het volgende:
dat ziet er behoorlijk pijnlijk uit Huup. Is er geen piercingshop in de buurt waar ze woont?
Ze kan ook even bellen en uitleggen dat ze niet mobiel genoeg is om helemaal naar de piercer te gaan die het verkloot heeft. Ik durfde mijn piercing er nooit zelf uit te halen en heb dat ook bij een wildvreemde tattoo en piercingshop toen gevraagd, geen enkel probleem.quote:
Buuv, lief dat je aan mij dacht...maar waarom precies? Of ben ik nu een doosje?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo! we zijn weer terug. Ik vond het echt een heeeeeeeeeeele gave voorstellingIk geloof niet dat alle kinderen dat ook vonden, maar ik heb nog genoten. Nog aan Memmel gedacht
![]()
hier zijn we geweest. Drempelen.![]()
Balen zeg Huup!Hopelijk krijg je iemand te pakken zeg!
onverdund zou ik niet doen, dan vallen er gaten in.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:38 schreef Faja-Lobi het volgende:
oh zie je vergeet ik het weer. Even een stomme vraag misschien maar als je iets wat van origine wit is en nu grauw geworden wilt bleken hoe moet dat dan? Alleen bleek in een emmer of verdunt?
verdunnen 1/10 ofzo, anders beschadigt het weefsel te sterkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:38 schreef Faja-Lobi het volgende:
oh zie je vergeet ik het weer. Even een stomme vraag misschien maar als je iets wat van origine wit is en nu grauw geworden wilt bleken hoe moet dat dan? Alleen bleek in een emmer of verdunt?
OK, ik doe vast een paar gokjes:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:43 schreef Memmel het volgende:
Buuv, lief dat je aan mij dacht...maar waarom precies? Of ben ik nu een doosje?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:45 schreef Belana het volgende:
oei die piercing![]()
pfff...ik heb ziggo en dus storing...
bel je ze...krijg je een bandje te horen dat de klantenservice storing heeft, of je later even terug wilt bellen![]()
![]()
per 30 juni zitten we ergens anders...
Nee, juist wèl verdunnenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:46 schreef Faja-Lobi het volgende:
okay onverdunt dan en enig idee hoe lang je zo iets moet laten staan?
Ik doe zulke dingen niet met bleek, maar met Echfaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:38 schreef Faja-Lobi het volgende:
wat liefquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:47 schreef Rewimo het volgende:
Belana, hoe is het met je? Hou je het nog steeds goed vol?
En in de zon hangenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:48 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik doe zulke dingen niet met bleek, maar met Echfa
Waarom niet als k vragen mag? Ik bedoel, begrijpelijjk dat jij als shop niet blij bent met het prutswerk van een ander, dat snap ik. Maar de piercer die het gezet heeft, waarom is die er niet blij mee als ze ermee terugkomt? Vies werk?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:50 schreef RockabeIIa het volgende:
Ik heb zelf jaren in een shop gestaan en veel van dit soort dingen gezien die door andere shops gezet waren. Zowel de shop waar de piercing gezet als de shop die het resultaat mag behandelen zijn niet blij met dit soort klanten. Just saying...
Goed joh!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:51 schreef Belana het volgende:
wat lief
gaat goedbijna een maand nu. wel moeilijk soms, maar al heel regelmatig helemaal niet. dus het komt goed denk ik
wel snoep ik te veel en ik ben een kilo gegroeid, maar dat is te overzien en het is even niet anders. de discipline om dan oom helemaal niks te snoepen is wat moeilijk op te brengen...
Ik denk dat ze hun klanten liever zelf helpen als er iets niet goed is. Is voor hun ook belangrijk om te weten als er iets mis is gegaan, kunnen ze het een volgende keer hopelijk voorkomen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:53 schreef huuphuup het volgende:
Waarom niet als k vragen mag? Ik bedoel, begrijpelijjk dat jij als shop niet blij bent met het prutswerk van een ander, dat snap ik. Maar de piercer die het gezet heeft, waarom is die er niet blij mee als ze ermee terugkomt? Vies werk?
NIET onverdund he, dus wél eerst VERDUNNEN!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:46 schreef Faja-Lobi het volgende:
okay onverdunt dan en enig idee hoe lang je zo iets moet laten staan?
Ja, daarom gebeurde het ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:53 schreef Faja-Lobi het volgende:
ik snap wel dat mensen niet blij worden om andermans rotzooi op te ruimen maar sommige zullen vast bereid zijn te helpen als je het normaal vraagt.
oh op zo'n manier, ja dat is erg logisch inderdaad. Dan had ik het verkeerd begrepen, ik had het los van elkaar begrepen, dat zeg maar de piercer die het ding gezet had er niet blij mee zou zijn als mn zusje terugging naar hun shop.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:58 schreef Rewimo het volgende:
[..]
Ik denk dat ze hun klanten liever zelf helpen als er iets niet goed is. Is voor hun ook belangrijk om te weten als er iets mis is gegaan, kunnen ze het een volgende keer hopelijk voorkomen.
Hoezo? Je kan toch geen garantie geven dat iets niet ontsteekt? Dat kan toch bij iedere piercer gebeuren?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:00 schreef RockabeIIa het volgende:
[..]
Ja, daarom gebeurde het ook.
Huup, omdat die andere piercer zo niet echt in een goed daglicht blijft bijv.
Google appquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:26 schreef k_i_m het volgende:
Als je ermee wil Googelen en zulks, moet je een extra bril aanschaffen.
Ik heb deze. Samsung Pixon. Ik heb die genomen omdat er een goeie camera opzit. (8 mp.) op die manier heb ik altijd een cameraatje bij me, dat vind ik zelf wel leuk. En dat internet he.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:32 schreef dutchie het volgende:
Huup, wat heb jij dan?
Ik wil nl. alles wel even kunnen vergelijken natuurlijk.
En ja, hier hebben we vast een heel mooi sub-forum voor. Maar hier zitten dames die zo'n phone ws net zo gebruiken als ik en niet van die semi ict-ers. Begrijpelijke taal enzo.
Ja nou dat is zeg maar gewoon een Ipod, maar heeft behalve de telefoon dezelfde functies. Dus hetzelfde als een Iphone, maar je kan er niet mee bellen...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:40 schreef bixister het volgende:
een iphone zonder phone! dat lijkt me nou reuze-handig pyttpytt.
Ik heb echt geen dikke vingers, maar als ik wat intyp komen er altijd 3 in plaats van 1 letters tevoorschijn. Ik word manisch agressief van die Iphone, en dat terwijl ik toch heul nie digibetisch ben. Ik zie een telefoon eigenlijk het liefst alleen doen wat hij moet doen. En dat is bellenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:31 schreef Lishe het volgende:
Ik had eerst een telefoon met internet, maar dan moest ik de letters met een stokje intypen, daar werd ik echt heul chagerijnig van.
Omdat er een briljant stukje mc Hammer inzat.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:43 schreef Memmel het volgende:
Huup, dat ziet er idd niet lekker uit.
[..]
Buuv, lief dat je aan mij dacht...maar waarom precies? Of ben ik nu een doosje?
Sinds mijn moeder zo ongeveer de enige is die mij nog belt, heb ik een haatverhouding met mijn telefoon gekregen. Die ligt dus lekker thuis, of staat uitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:50 schreef dutchie het volgende:
Ken je de seniorentelefoons dan al Kim? Die dan dat nl. 'gewoon bellen' verder geen tierelantijntjes.
en geen foto's maken...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:44 schreef Pyttpytt het volgende:
[..]
Ja nou dat is zeg maar gewoon een Ipod, maar heeft behalve de telefoon dezelfde functies. Dus hetzelfde als een Iphone, maar je kan er niet mee bellen...![]()
/onduidelijke modus
Ja dat kan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:30 schreef Syrena het volgende:
Nu jullie het er toch over hebbenKun je met de iPhone synchroniseren met Outlook? Want daarom wil ik zo'n smartphone.
En dat je er op kunt internetten met wifi en bellen met Skype en en en en en![]()
Het is waarschijnlijker dat iemand hem ergens een gracht ingetrapt heeft. Randjes hebben we nog naar gekeken, we hebben zelfs nog bij vuilnisbakken naar binnen gegluurdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:08 schreef Brighteyes het volgende:
k_i_m, mss was het wel een hele brave borst die het ding bij de politie afgegeven heeft? Of daar ergens in de buurt op een randje heeft gezet ofzo?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat weten we over een jaar ongeveerSerieus.
Hier heb ik rondom de tuin witte peper gestrooid....geen kat die nog binnen durft.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:37 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmmzzz...
Ons kattezeik probleem wordt steeds boeiender.
Echt... 220V om de tuin heen. Jammer dat het niet mag.
Deze waren hetquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
een jaar? wtf? waarom zo lang?
Kimwelke schoen was het?
Balen joh!
dat is prima hoor, ik heb hem ook niet echt nodig. Heb je er nog wel wat aan gehad??quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:14 schreef k_i_m het volgende:
Oh diaan, ik was vergeten de envelop met de folder op de bus te doen, heb hem net weer gevonden op de kapstok waar ik hem keurig klaar had gezet om mee te nemen. 3 dagen geleden. Dus hij komt er weer aan!
Gisteren was bij tros radar dat je niet zomaar kunt skypen met een iphone.. (of wat voor telefoon dan ook)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:30 schreef Syrena het volgende:
En dat je er op kunt internetten met wifi en bellen met Skype en en en en en![]()
En de lader zo rap stuk is. Ik heb er een paar online bij gekocht. Er ligt er 1 in mijn tas, bij mijn laptop en boven bij mijn bedquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:33 schreef snoopy het volgende:
iPhone is superHet enige nadeel vind ik dat de batterij zo snel leeg is.
Ga je westfries praten ?quote:
Bellen en sms-en? Getsie zeg!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:02 schreef pinquit het volgende:
ik heb een telefoon waarmee je kan bellen en smsenprepaid!
ohja, en er zit een radio op, fijn voor in bad
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:18 schreef Memmel het volgende:
Koot, is die envelop al binnen? Ik was even bang dat ik mijn eigen postcode erop gezet had. Maar ik heb niks ontvangen, zelf. Vandaar
Leukquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:30 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn vanavond naar Hotel Atlantico geweest met Marc-Marie Huibregts, Paul Groot, Hajo Bruins en Dick van den Toorn en het was echt gaaf
Stiekem ook wel een beetje grappig toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:18 schreef moussy het volgende:
Ik hoor Cas kuchen boven aan de trap en zeg nog ga lekker naar bed jongen en ineens hoor ik gekletter
Ik wou het niet zeggen taartjesfee maar als ik dik word dan is het jouw schuld!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ik krijg steeds trek van m`n avatar. Hoe erg
quote:
Oh okquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:21 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen taartjesfee maar als ik dik word dan is het jouw schuld!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:21 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen taartjesfee maar als ik dik word dan is het jouw schuld!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:15 schreef moussy het volgende:
Slaapwandelen is een ding, maar ik vind het toch knap dat ik een kind heb wat boven aan de trap op het randje gaat zitten en zo naar beneden piest
Cas in de bocht... het begint nu wel ernstig te worden zo.
Ik kan dat niet hoor, mijn man wel, die is een echte westfries..die zingt echt zowat. Ik kom niet verder dan Nohh moidje doeh es eff normaal Gelukkig spreekt ie ook ABN..quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:53 schreef innepin het volgende:
Muuhhhh reageer ik es braaf op iedereen, krijg ik een foutmelding, hele post weg![]()
Poging 2:
Stout! Doe es Westfries praten? Ah toe?![]()
Ah okee. Jammer welquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:01 schreef Stout het volgende:
[..]
Ik kan dat niet hoor, mijn man wel, die is een echte westfries..die zingt echt zowat. Ik kom niet verder dan Nohh moidje doeh es eff normaal Gelukkig spreekt ie ook ABN..
Ik kom uit Emmeloord, daar spreken ze behoorlijk ABN. Ik versta wel zowat alle dialecten/talen
Wij hebben daarover nog getwijfeld en besloten niet te gaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:30 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn vanavond naar Hotel Atlantico geweest met Marc-Marie Huibregts, Paul Groot, Hajo Bruins en Dick van den Toorn en het was echt gaaf
Oh ja. dat is hier ook al eens gebeurd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:15 schreef moussy het volgende:
Slaapwandelen is een ding, maar ik vind het toch knap dat ik een kind heb wat boven aan de trap op het randje gaat zitten en zo naar beneden piest
Cas in de bocht... het begint nu wel ernstig te worden zo.
Ow dat moet ik ook nog, maar niet vandaagquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja. dat is hier ook al eens gebeurd.Ook een open trap trouwens. Hij is er overheen gegroeid. Heel zelden nog hoor ik 'm boven lopen, her en der deuren openend en moppelen. "Eerste deur rechts" is uit als ie slaapt geloof ik.
(wij hebben een soort prijzenslag overloop met 7 deuren)
En goeiemorgen natuurlijk. Moed verzamelen om onkruid te gaan trekken.
Dat is wel net mazzel danquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:14 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had het "geluk" dat ik net al mn wassen had gedraaid en Twan er niet was, dus we konden nog even door zonder te wassen, maar morgen moet ie toch echt wel weer draaien.
Welke schoentjes heb je gekocht, en waar?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, nog vergeten, de supergave See Kai Run schoentjes voor Sasha en de baby zijn binnen. En ze zijn echt zo gaaf!
Alleen moeten Sasha's voeten wel nog even flink doorgroeien, want ze zijn wel erg groot.
Er was gezegd dat ze klen vielen, dus ik heb ze idd niet te klein besteld.
Maar goed... het is nog zomer tot augustus ofzo, dus hij heeft nog even om erin te groeien.![]()
Lilah, wat een cutie ben je toch!
quote:
volgens mij niet veel. Wij jagen ze ook weg. Hebben ook onwijze last van kraaien.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:33 schreef miss_sly het volgende:
Wat kun je doen tegen duiven op je balkon?
Er is een duivenkoppel dat ons balkon gevonden heeft en daar ben ik niet zo gecharmeerd van. Ik heb niet zo'n trek in een hoop duivenstront all over the place. Bovendien komen ze rond een uur of half 7 op het balkon zitten koeren en daar worden we wakker van. Heb ze vanochtend al 5 keer weggejaagd, maar ze bijven terugkomen en ik ben er natuurlijk vaker niet dan wel.
vriendin van mij heeft er ook enorm last van, vooral dat ze er wakker van wordt enzo. Bij haar gaan de literflessen chloor er erg hard doorheenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:33 schreef miss_sly het volgende:
Wat kun je doen tegen duiven op je balkon?
Er is een duivenkoppel dat ons balkon gevonden heeft en daar ben ik niet zo gecharmeerd van. Ik heb niet zo'n trek in een hoop duivenstront all over the place. Bovendien komen ze rond een uur of half 7 op het balkon zitten koeren en daar worden we wakker van. Heb ze vanochtend al 5 keer weggejaagd, maar ze bijven terugkomen en ik ben er natuurlijk vaker niet dan wel.
gewoon de zak verwisselenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
volgens mij niet veel. Wij jagen ze ook weg. Hebben ook onwijze last van kraaien.
ik geloof dat er zo een stofzuiger uit het raam gaat vliegen hier.. dat stomme ding zuigt niet eens meer een haartje op![]()
heb geen zakquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
gewoon de zak verwisselen![]()
vervelend als ie echt stuk is
Eerste wat ik dachtquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
gewoon de zak verwisselen![]()
vervelend als ie echt stuk is
ghehe ik had je wel zo bijdehand ingeschat dat je dat toch wel geprobeert zou hebben als er een zak inmoestquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
heb geen zakHeb stofreservoir.
Ding is gewoon op...
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ghehe ik had je wel zo bijdehand ingeschat dat je dat toch wel geprobeert zou hebben als er een zak inmoest![]()
vroeger in mijn studentenhuis gingen de stofzuigers echt vrij hard zeg maar. Kwam ik thuis zag ik alweer een van de gezamenlijke stofzuigers bij het grofvuil staandus ik nagevraagd, bleek het steeds hetzelfde meisje te zijn die ze wegdeed met de mededeling "ze zijn stuk, hij zuigt niet meer"
Ja doos, verwissel de zak es?![]()
Eentje met een HEPA uitblaasfilterquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
en nu moet ik gaan kiezen.. weet je oheveel stofzuiger er te koop zijn....
nou denk dat ik gewoon ienemienemutte doe
Die van mij is dramatisch, geen zakken bij te krijgenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
en nu moet ik gaan kiezen.. weet je oheveel stofzuiger er te koop zijn....
nou denk dat ik gewoon ienemienemutte doe
ik wil geen zakquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Die van mij is dramatisch, geen zakken bij te krijgenZelfs niet online! Dus ik moet altijd zelf gestaande zakken gaan bijknippen.
Iets om op te letten dus; zijn de zakken simpel te verkrijgen.
Haha idd nare dingenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:57 schreef miss_sly het volgende:
Een net is natuurlijk precies niet wat we willen, dus dat gaan we nog even uitstellen.
huup, die site...daar staan best nare dingen opmaar misschien zo'n electronische vogelverjager, dat zou wel wat kunnen zijn. Ga het schaap eens voorleggen. Het is echt heel erg irritant.
Schaap heeft er bij zijn oude huis ook last van gehad, maar dat werd door de gemeente opgelost door een aantal keer per jaar een roofvogel (of meerdere, dat weet ik niet) een paar dagen los te laten. Heel natuurlijke oplossing. Ik ga hier echt niet met lijm ofzo aan de gang, dat vind ik echt niet kunnen
Ik heb ze net besteld in een maatje kleiner.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:46 schreef pinquit het volgende:
ohh die sandaaltjes!! tot welke maat gaan die?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Haha idd nare dingen![]()
Hier staan wat diervriendelijkere tips. Geen idee of ze allemaal echt heel erg goed werken maar voor nu zou je het even kunnen proberen op zich.
-edit- lijm zou ik ook niet doen, dan moet je zo ook zelf van t balkon plukkenbrrrr
zo'n roofvogel zou idd ook een optie kunnen zijn. Kun je met de VVE ofzo niet zoiets regelen? Valkenier langs laten komen?
Lekker duif bbq-en
wat een grapjasquote:huur een valkenier in, of zet een carbitkanon op je balkon.
Verder denk ik niet dat je dit op een diervriendelijke marnier kan oplossen.
Dat heb je snel gedaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:00 schreef Vicky het volgende:
![]()
zo, nieuwe stofzuiger is besteld
[ afbeelding ]
deze gaat het worden
uh.. filtert het stof op een bepaalde manier.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:59 schreef miss_sly het volgende:
huup, dat meisje in je studentenhuiswat een doos!
wat is een hepafilter?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb je snel gedaan![]()
Mooie stofzuiger
ghehe tsja, pessimisten zitten dr altijd bij hequote:
Goed puntquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:55 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik wil geen zak
Huup, heb er een gevonden met Hepafilter
zet dit op je balkon:quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:57 schreef miss_sly het volgende:
Een net is natuurlijk precies niet wat we willen, dus dat gaan we nog even uitstellen.
huup, die site...daar staan best nare dingen opmaar misschien zo'n electronische vogelverjager, dat zou wel wat kunnen zijn. Ga het schaap eens voorleggen. Het is echt heel erg irritant.
Schaap heeft er bij zijn oude huis ook last van gehad, maar dat werd door de gemeente opgelost door een aantal keer per jaar een roofvogel (of meerdere, dat weet ik niet) een paar dagen los te laten. Heel natuurlijke oplossing. Ik ga hier echt niet met lijm ofzo aan de gang, dat vind ik echt niet kunnen
Haha, dat zei schaap gisteren ook al: weten die beesten niet dat ze op de dam thuishorenquote:
dat ziet er goed uitquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:00 schreef Vicky het volgende:![]()
zo, nieuwe stofzuiger is besteld
[ afbeelding ]
deze gaat het worden
Tis een DOMO.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:18 schreef lady-wrb het volgende:
[..]
dat ziet er goed uit
wat is het er voor een?
wij hebben nu een miele (er is geen zijn alleen maar betere)
whaha ja mij ookquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:23 schreef lady-wrb het volgende:
domo?
dat doet me dan weer hier aan denken
whahahaahquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:30 schreef lady-wrb het volgende:
heeee geloei ----> domo
ik zie een link
wij moeten ook een domo... dat is het!
Ow, nooit van gehoord, maar goed om te weten.quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:29 schreef tessie het volgende:
Miss Sly, je moet wel oppassen met die duiven. Ik hoorde laatst toevallig dat die een of ander soort luizen ofzo over kunnen brengen... Bij mijn oma op het balkon zit nu een duivennest, en dat moet ook snel worden weggehaald omdat ze vorig jaar het hele bejaardenhuis moesten ontsmetten vanwege die luizen die door de duiven naar binnen waren gekomen...
LEUK!!quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:56 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Mijn kraamkadootjes voor mijn zusje en vriendinnetje zijn eindelijk klaar
Ik heb weer twee bayboeken gemaakt, net als voor de vorige kindjes en ze zijn weer goed gelukt
ja soms, heel irritant!quote:Hebben jullie ook problemen met die advertentie onderin die telkens over het reply-venster staat zodat je niet op invoeren kunt drukken of niet kunt zien wat je tikt?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:58 schreef innepin het volgende:
Vriendje belt.
"Ben jij er vannacht nog uitgeweest om te plassen?"
"Eh, ja, één keer. Hoezo?"
"Enig idee hoe laat?"
"Nee... hoezo?"
"Nou, ik heb hier twee politieagenten op de koffie, ze hebben vannacht geprobeerd in te breken aan de voorkant."
jetej...quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:58 schreef innepin het volgende:
Vriendje belt.
"Ben jij er vannacht nog uitgeweest om te plassen?"
"Eh, ja, één keer. Hoezo?"
"Enig idee hoe laat?"
"Nee... hoezo?"
"Nou, ik heb hier twee politieagenten op de koffie, ze hebben vannacht geprobeerd in te breken aan de voorkant."
Die komt er volgende week zodra het vakantiegeld is gestortquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:55 schreef Estrys het volgende:
Dames, er is natuurlijk maar één stofzuiger die al die andere stofzuigers overtreft en dat is de RoombaDie doet het namelijk gewoon zelf allemaal.
brrr eng idee inderdaad..quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:09 schreef innepin het volgende:
Ugh, waarom moest ik ook zo nodig de hele woonkamer anders inrichten waardoor de laptoptafel dichter bij het raam kwam te staan?
Vriendje is nu bezig met alles maar weer terug te veranderen![]()
Schijnbaar heeft onze overbuurman het zien gebeuren vannacht, die heeft de politie gebeld, waarna ze weg zijn gegaan. Moet er niet aan denken dat ik in mijn zwangere nakie naar de wc waggel en inbrekers tegenkom in m'n huis![]()
*ril*
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
whaha ja op dat moment.. maar 5 minuten later was ik een vaatdoek...quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.dat trauma was zo goed als over.. maar na de 2e keer wastie 10x zo ergwat ben ik blij dat ik nu een bovenwoning heb
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
dat moet het wel geweest zijn..quote:
quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:23 schreef innepin het volgende:
Vicky![]()
Adrenaline of wat?
![]()
BE, er worden as we speak sloten enzo aangeschaft om alles goed dicht te maken. Het gaat om een heel klein tochtraampje dat helemaal tegen het plafond aanzit, en dat openstaat voor de frisse lucht. Kennelijk kan je makkelijk de haak erafhalen, en dan naar binnen kruipen (ik zie het niet voor me, maar het schijnt dus te kunnen als je slank en lenig bent). Dus nu komen er twee dikke ijzeren staven in de weg te zitten
Ja dat blijf je toch houden hè?quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:18 schreef Brighteyes het volgende:
Oh jakkes Innepin, wat eng!
Ik krijg gelijk ook weer de kriebels. Brr...
Alles maar goed op slot doen en beveiligen hoor!
geen idee of ik het een volgende keer weer zou doen maar het was het eerste dat in me opkwamquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:36 schreef dutchie het volgende:
[..]
Vicky wow... gij zijt echt een stoer wijf.![]()
Dat van dat vaatdoekje doet niet eens afbreuk aan het verhaal.
Sorry hoor Tico, maar waar slaat dit nou weer op? Ten eerste weet je dat ik niet in een achterstandsbuurt woon, dat heb je zelf kunnen zien, en ten tweede lijkt het mij dat juist in de 'goede' buurten ingebroken wordt, want daar valt veel te halen. Ik snap echt niet wat je nou met zo'n opmerking probeert te bereikenquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:40 schreef Ticootje het volgende:
ik ben blij dat ik in zo'n goede buurt woon!
iddquote:Op woensdag 13 mei 2009 11:53 schreef innepin het volgende:
[..]
Sorry hoor Tico, maar waar slaat dit nou weer op? Ten eerste weet je dat ik niet in een achterstandsbuurt woon, dat heb je zelf kunnen zien, en ten tweede lijkt het mij dat juist in de 'goede' buurten ingebroken wordt, want daar valt veel te halen. Ik snap echt niet wat je nou met zo'n opmerking probeert te bereiken
Dat was niet serieus.... En het sloeg ook niet echt op jouw verhaal.quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:53 schreef innepin het volgende:
[..]
Sorry hoor Tico, maar waar slaat dit nou weer op? Ten eerste weet je dat ik niet in een achterstandsbuurt woon, dat heb je zelf kunnen zien, en ten tweede lijkt het mij dat juist in de 'goede' buurten ingebroken wordt, want daar valt veel te halen. Ik snap echt niet wat je nou met zo'n opmerking probeert te bereiken
Het is mijn standaard opmerking... Mijn oom zat laatst bij ons op visite en die bleef zn auto maar in de gaten houden... "quote:Op woensdag 13 mei 2009 11:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tico woont juist in de achterbuurt van den haag johik denk dat ze een beetje sarcastisch was
Maar dat begrijp ik ook wel hoor.quote:Op woensdag 13 mei 2009 12:00 schreef innepin het volgende:
Dan zal het wel aan mij liggen dat ik er op dit moment niet zo erg de humor van inzie.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |