abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_68970129
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 10:18 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

dat ziet er goed uit
wat is het er voor een?

wij hebben nu een miele (er is geen zijn alleen maar betere)
Tis een DOMO.
Ik zou het liefst een Dyson willen, maar geen Dyson centen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 13 mei 2009 @ 10:20:16 #252
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68970135
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 10:15 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

zet dit op je balkon:

[ afbeelding ]
Make love, not war ☮
  † In Memoriam † woensdag 13 mei 2009 @ 10:23:05 #253
37843 lady-wrb
kortaf
pi_68970241
domo?

dat doet me dan weer hier aan denken
pi_68970298
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 10:23 schreef lady-wrb het volgende:
domo?

dat doet me dan weer hier aan denken
whaha ja mij ook
ach, alsi k er een jaartje of 3 mee doe ben ik weer tevreden
heb nu een AFK, daar heb ik 3 jaar mee gedaan.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_68970443
Miss Sly, je moet wel oppassen met die duiven. Ik hoorde laatst toevallig dat die een of ander soort luizen ofzo over kunnen brengen... Bij mijn oma op het balkon zit nu een duivennest, en dat moet ook snel worden weggehaald omdat ze vorig jaar het hele bejaardenhuis moesten ontsmetten vanwege die luizen die door de duiven naar binnen waren gekomen...
...and together we'll stand on the threshold of a dream[
  † In Memoriam † woensdag 13 mei 2009 @ 10:29:40 #256
37843 lady-wrb
kortaf
pi_68970447
onze miele is nog geen 2 jaar oud en laat constant de stofzakken onploffen onder een luid geloei
  † In Memoriam † woensdag 13 mei 2009 @ 10:30:20 #257
37843 lady-wrb
kortaf
pi_68970469
heeee geloei ----> domo

ik zie een link

wij moeten ook een domo... dat is het!
pi_68970510
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 10:30 schreef lady-wrb het volgende:
heeee geloei ----> domo

ik zie een link

wij moeten ook een domo... dat is het!
whahahaah

en ik heb een hekel aan stofzuigers met zakken, dus ik koop stofzuigers met reservoirs... reservoirtje leeggooien in de prullenbak, ff schonmaken onder de kraan en klaar
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68971265
Dames, er is natuurlijk maar één stofzuiger die al die andere stofzuigers overtreft en dat is de Roomba Die doet het namelijk gewoon zelf allemaal.
ti amo più di ieri ma meno di domani
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 10:56:02 #260
5428 crew  miss_sly
pi_68971295
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 10:29 schreef tessie het volgende:
Miss Sly, je moet wel oppassen met die duiven. Ik hoorde laatst toevallig dat die een of ander soort luizen ofzo over kunnen brengen... Bij mijn oma op het balkon zit nu een duivennest, en dat moet ook snel worden weggehaald omdat ze vorig jaar het hele bejaardenhuis moesten ontsmetten vanwege die luizen die door de duiven naar binnen waren gekomen...
Ow, nooit van gehoord, maar goed om te weten.
We houden ook goed in de gaten of er geen nest wordt gemaakt, want dat gooien we dus meteen weg, eventueel inclusief ei. Dat klinkt misschien wel hard, maar ik moet geen broedende duiven op mijn balkon.

Mijn kraamkadootjes voor mijn zusje en vriendinnetje zijn eindelijk klaar
Ik heb weer twee bayboeken gemaakt, net als voor de vorige kindjes en ze zijn weer goed gelukt

Hebben jullie ook problemen met die advertentie onderin die telkens over het reply-venster staat zodat je niet op invoeren kunt drukken of niet kunt zien wat je tikt?
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
pi_68971365
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 10:56 schreef miss_sly het volgende:

[..]

Mijn kraamkadootjes voor mijn zusje en vriendinnetje zijn eindelijk klaar
Ik heb weer twee bayboeken gemaakt, net als voor de vorige kindjes en ze zijn weer goed gelukt
LEUK!!
quote:
Hebben jullie ook problemen met die advertentie onderin die telkens over het reply-venster staat zodat je niet op invoeren kunt drukken of niet kunt zien wat je tikt?
ja soms, heel irritant!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68971397
Vriendje belt.
"Ben jij er vannacht nog uitgeweest om te plassen?"
"Eh, ja, één keer. Hoezo?"
"Enig idee hoe laat?"
"Nee... hoezo?"
"Nou, ik heb hier twee politieagenten op de koffie, ze hebben vannacht geprobeerd in te breken aan de voorkant."

POLLETJE PREE MUURSCHILDERINGEN! Facebook en website
pi_68971439
he bah Innepin. Wat een naar idee
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie woensdag 13 mei 2009 @ 11:00:39 #264
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_68971449
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 10:58 schreef innepin het volgende:
Vriendje belt.
"Enig idee hoe laat?"
"Nee... hoezo?"
"Nou, ik heb hier twee politieagenten op de koffie, ze hebben vannacht geprobeerd in te breken aan de voorkant."

das schrikken
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_68971452
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 10:58 schreef innepin het volgende:
Vriendje belt.
"Enig idee hoe laat?"
"Nee... hoezo?"

jetej...
had gister mijn moeder aan de telefoon. de bovenoverbuurman van mijn ouders was bij mijn vader langsgeweest om te vragen of mijn vader thuis geweest was want ze hadden bij hem ingebroken via het bovenraampje. Heel vaag, want hij woont boven en mijn vader staat regelmatig in de keuken en het raam van die vent zit aan de voorkant aan een groot plein..
Tis geloof ik niet zo'n lieverdje die bovenoverbuurman..
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 mei 2009 @ 11:08:36 #266
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_68971714
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 10:55 schreef Estrys het volgende:
Dames, er is natuurlijk maar één stofzuiger die al die andere stofzuigers overtreft en dat is de Roomba Die doet het namelijk gewoon zelf allemaal.
Die komt er volgende week zodra het vakantiegeld is gestort
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_68971745
Ugh, waarom moest ik ook zo nodig de hele woonkamer anders inrichten waardoor de laptoptafel dichter bij het raam kwam te staan?
Vriendje is nu bezig met alles maar weer terug te veranderen

Schijnbaar heeft onze overbuurman het zien gebeuren vannacht, die heeft de politie gebeld, waarna ze weg zijn gegaan. Moet er niet aan denken dat ik in mijn zwangere nakie naar de wc waggel en inbrekers tegenkom in m'n huis

*ril*
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:09:52 #268
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68971749
Ah get Innepin wat naar

hier geen problemen met advertenties meer.
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68971818
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:09 schreef innepin het volgende:
Ugh, waarom moest ik ook zo nodig de hele woonkamer anders inrichten waardoor de laptoptafel dichter bij het raam kwam te staan?
Vriendje is nu bezig met alles maar weer terug te veranderen

Schijnbaar heeft onze overbuurman het zien gebeuren vannacht, die heeft de politie gebeld, waarna ze weg zijn gegaan. Moet er niet aan denken dat ik in mijn zwangere nakie naar de wc waggel en inbrekers tegenkom in m'n huis

*ril*
brrr eng idee inderdaad..
helaas ook BIJNA ervaring mee gehad... tis dat ik op tijd was en 'm kon meppen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:12:58 #270
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_68971846
Oh bah Innepin!

Ik heb nooit problemen met Invoeren, klik dan ook nooit op het knopje maar druk alt-s, dat gemuis elke keer word ik ook ziek van
I`m not weird. I`m limited edition.
pi_68971910
Vicky Een inbreker een mep verkocht?
pi_68971913
mppff ik moet de woonkamer stofzuigen en dweilen maar mijn spook zit een film te kijken...
geloof dat ik haar maar ga verplaatsen naar de slaapkamer Kan ik iig IETS doen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68971988
Nou jaaa hier dan. Mijn ene collega heeft gisteren mijn andere collega verrot gescholden en was zo boos dat die collega bijna niet meer haar kantoor uitdurfde. Omdat mijn collega om vijf uur naar huis wilde en die agressieve collega dan het kantoor af moest sluiten. Het moet verdorie niet gekker worden hier. Lekker sfeertje ook.
pi_68971989
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:15 schreef innepin het volgende:
Vicky Een inbreker een mep verkocht?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:18:52 #275
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_68972042
Vicky Held
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:18:58 #276
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68972045
Oh jakkes Innepin, wat eng!
Ik krijg gelijk ook weer de kriebels. Brr...
Alles maar goed op slot doen en beveiligen hoor!
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 11:19:49 #277
5428 crew  miss_sly
pi_68972066
Wat een naar idee, Innepin Gelukkig is er niets gebeurd.

alt-s...die zocht ik, nou heb ik dan ook geen problemen meer met invoeren, maar het blijft stom dat die advertentie telkens verkeerd staat.
pi_68972158
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:18 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Vicky Held
whaha ja op dat moment.. maar 5 minuten later was ik een vaatdoek...
had al een trauma van een inbraak een paar jaar daarvoor
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
dat trauma was zo goed als over.. maar na de 2e keer wastie 10x zo erg

wat ben ik blij dat ik nu een bovenwoning heb
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:22:41 #279
77815 Dakota
AWESOM-O
pi_68972180
hullo
http://elinhuijboom.punt.nl/
wanna rub mah puppeh?!
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 11:23:12 #280
5428 crew  miss_sly
pi_68972195
Vicky heldhaftig hoor
pi_68972230
Vicky Adrenaline of wat?

BE, er worden as we speak sloten enzo aangeschaft om alles goed dicht te maken. Het gaat om een heel klein tochtraampje dat helemaal tegen het plafond aanzit, en dat openstaat voor de frisse lucht. Kennelijk kan je makkelijk de haak erafhalen, en dan naar binnen kruipen (ik zie het niet voor me, maar het schijnt dus te kunnen als je slank en lenig bent). Dus nu komen er twee dikke ijzeren staven in de weg te zitten
pi_68972275
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:23 schreef innepin het volgende:
Vicky Adrenaline of wat?
dat moet het wel geweest zijn..

silm van die ijzeren staven!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68972470
Wo vicky !

Ik droom daar altijd van, maar dan kan ik op moment surprime niets uitbrengen... hoop dat het in het echt anders gaat.
pi_68972588
kind is op het grote bed tv aan het kijken.. mama kan stofzuigen
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:33:15 #285
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68972597
heftig vicky maar ook wel stoer.
Innepin dat is schrikken

Hier heeft m'n moeder zo es een inbreker weggejaagd, op een ochtend in een weekend, hoorde ze wat op de oprit (kiezeloprit) en dacht dat het haar schoonvader was,
dus ze doet haar ochtendjas aan en gaat naar beneden.
Gooit de achterdeur open en roept,
"Pa ik ga koffie zetten, ik zie je zo"
Maar kreeg geen reactie, dus ze roept nog eens "pa"
En toen weer niks
daarna de poort open gedaan en toen zag ze nog net iemand weglopen.
gelijk daarna politie gebeld en aangifte gedaan.

Hier een Dysonn stofzuiger en zou geen andere ooit meer willen, wat een fijn ding is het toch, alleen het jammere is de slang, die is zo lang en flexibel dat die nog wel eens geregeld in de knoop gaat en dan ook amper zuigkracht meer hebt.
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:33:20 #286
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68972602
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:23 schreef innepin het volgende:
Vicky Adrenaline of wat?

BE, er worden as we speak sloten enzo aangeschaft om alles goed dicht te maken. Het gaat om een heel klein tochtraampje dat helemaal tegen het plafond aanzit, en dat openstaat voor de frisse lucht. Kennelijk kan je makkelijk de haak erafhalen, en dan naar binnen kruipen (ik zie het niet voor me, maar het schijnt dus te kunnen als je slank en lenig bent). Dus nu komen er twee dikke ijzeren staven in de weg te zitten

'Ze' willen dus ook nog wel eens kleine kindjes daar doorheen schuiven die dan de deur voor papa en mama open doen.
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:36:21 #287
1627 dutchie
Eámanë Súrion
pi_68972717
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:18 schreef Brighteyes het volgende:
Oh jakkes Innepin, wat eng!
Ik krijg gelijk ook weer de kriebels. Brr...
Alles maar goed op slot doen en beveiligen hoor!
Ja dat blijf je toch houden hè?

Vicky wow... gij zijt echt een stoer wijf.
Dat van dat vaatdoekje doet niet eens afbreuk aan het verhaal.

Innepin, hebben ze ook sporen gevonden aan de voorkant dan en heeft de buurman een goede beschrijving kunnen geven over de inbrekers?
Als je niet lacht, ben je dood.
pi_68972823
wow vicky

innepin wat schrikken zeg
mama van 3 kids!
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:40:07 #289
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_68972870
ik ben blij dat ik in zo'n goede buurt woon!
I am unconditionally and irrevocably in love with him.
I'm 97% sure you don't like me, I'm 100% sure I don't care.
pi_68972932
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:36 schreef dutchie het volgende:

[..]

Vicky wow... gij zijt echt een stoer wijf.
Dat van dat vaatdoekje doet niet eens afbreuk aan het verhaal.
geen idee of ik het een volgende keer weer zou doen maar het was het eerste dat in me opkwam
later nog met de politie zitten praten, stel ik had 'm met een pan op zijn hoofd geslagen ofzo en hij was gewond geweest, oftie me dan aan had kunnen klagen voor mishandeling. Dat had ie kunnen doen maar hij zou dan geen poot hebben om op te staan omdat het van mijn kant verdediging van eigendommen was
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:51:35 #291
164686 _Bar_
Carpe Diem
pi_68973311
Reinhilde en evenstar hoe gaat het met jullie?
Herinnering is een vorm van ontmoeting.
pi_68973369
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:40 schreef Ticootje het volgende:
ik ben blij dat ik in zo'n goede buurt woon!
Sorry hoor Tico, maar waar slaat dit nou weer op? Ten eerste weet je dat ik niet in een achterstandsbuurt woon, dat heb je zelf kunnen zien, en ten tweede lijkt het mij dat juist in de 'goede' buurten ingebroken wordt, want daar valt veel te halen. Ik snap echt niet wat je nou met zo'n opmerking probeert te bereiken
pi_68973395
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:53 schreef innepin het volgende:

[..]

Sorry hoor Tico, maar waar slaat dit nou weer op? Ten eerste weet je dat ik niet in een achterstandsbuurt woon, dat heb je zelf kunnen zien, en ten tweede lijkt het mij dat juist in de 'goede' buurten ingebroken wordt, want daar valt veel te halen. Ik snap echt niet wat je nou met zo'n opmerking probeert te bereiken
idd

mijn ouders wonen in een van de beste buurten van Delft en zelfs daar gebeurd het...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:54:38 #294
255392 De_Taartjesfee
Hoardin' like a hoarder
pi_68973414
Tico woont juist in de achterbuurt van den haag joh ik denk dat ze een beetje sarcastisch was
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:55:32 #295
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_68973455
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:53 schreef innepin het volgende:

[..]

Dat was niet serieus.... En het sloeg ook niet echt op jouw verhaal.
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 11:56:35 #296
5428 crew  miss_sly
pi_68973488
Mijn ouders vinden het maar eng dat ik in Amsterdam woon (grote, enge, gevaarlijke stad) maar bij hun in de straat wordt regelmatig ingebroken en worden veel auto's gestolen.

Het zegt niets, maar volgens mij was Tico sarcastisch
  woensdag 13 mei 2009 @ 11:58:22 #297
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_68973538
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 11:54 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Tico woont juist in de achterbuurt van den haag joh ik denk dat ze een beetje sarcastisch was
Het is mijn standaard opmerking... Mijn oom zat laatst bij ons op visite en die bleef zn auto maar in de gaten houden... "
Geen zorgen het is een goede buurt"... Hij had m pal tegenover de coffeeshop geparkeerd en er stonden al een groepje hangjongeren omheen....

Oh en onze nieuwe caravan hebben we weg moeten halen. die kon nog geen eens een half uur blijven staan voordat de eerste probeerde de deur te openen.

(De caravan van onze buurman is in de fik gezet)
pi_68973606
Dan zal het wel aan mij liggen dat ik er op dit moment niet zo erg de humor van inzie.
pi_68973636
ik weet waarom mijn stofzuiger niet zo goed meer zoog...
de zuigmond zat verstopt
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 13 mei 2009 @ 12:01:05 #300
125853 Ticootje
<3 6970 <3
pi_68973639
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 12:00 schreef innepin het volgende:
Dan zal het wel aan mij liggen dat ik er op dit moment niet zo erg de humor van inzie.
Maar dat begrijp ik ook wel hoor.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')