Oh ja. dat is hier ook al eens gebeurd.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:15 schreef moussy het volgende:
Slaapwandelen is een ding, maar ik vind het toch knap dat ik een kind heb wat boven aan de trap op het randje gaat zitten en zo naar beneden piest
Cas in de bocht... het begint nu wel ernstig te worden zo.
Ow dat moet ik ook nog, maar niet vandaagquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:05 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Oh ja. dat is hier ook al eens gebeurd.Ook een open trap trouwens. Hij is er overheen gegroeid. Heel zelden nog hoor ik 'm boven lopen, her en der deuren openend en moppelen. "Eerste deur rechts" is uit als ie slaapt geloof ik.
(wij hebben een soort prijzenslag overloop met 7 deuren)
En goeiemorgen natuurlijk. Moed verzamelen om onkruid te gaan trekken.
Dat is wel net mazzel danquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:14 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had het "geluk" dat ik net al mn wassen had gedraaid en Twan er niet was, dus we konden nog even door zonder te wassen, maar morgen moet ie toch echt wel weer draaien.
Welke schoentjes heb je gekocht, en waar?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, nog vergeten, de supergave See Kai Run schoentjes voor Sasha en de baby zijn binnen. En ze zijn echt zo gaaf!
Alleen moeten Sasha's voeten wel nog even flink doorgroeien, want ze zijn wel erg groot.
Er was gezegd dat ze klen vielen, dus ik heb ze idd niet te klein besteld.
Maar goed... het is nog zomer tot augustus ofzo, dus hij heeft nog even om erin te groeien.![]()
Lilah, wat een cutie ben je toch!
quote:
volgens mij niet veel. Wij jagen ze ook weg. Hebben ook onwijze last van kraaien.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:33 schreef miss_sly het volgende:
Wat kun je doen tegen duiven op je balkon?
Er is een duivenkoppel dat ons balkon gevonden heeft en daar ben ik niet zo gecharmeerd van. Ik heb niet zo'n trek in een hoop duivenstront all over the place. Bovendien komen ze rond een uur of half 7 op het balkon zitten koeren en daar worden we wakker van. Heb ze vanochtend al 5 keer weggejaagd, maar ze bijven terugkomen en ik ben er natuurlijk vaker niet dan wel.
vriendin van mij heeft er ook enorm last van, vooral dat ze er wakker van wordt enzo. Bij haar gaan de literflessen chloor er erg hard doorheenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:33 schreef miss_sly het volgende:
Wat kun je doen tegen duiven op je balkon?
Er is een duivenkoppel dat ons balkon gevonden heeft en daar ben ik niet zo gecharmeerd van. Ik heb niet zo'n trek in een hoop duivenstront all over the place. Bovendien komen ze rond een uur of half 7 op het balkon zitten koeren en daar worden we wakker van. Heb ze vanochtend al 5 keer weggejaagd, maar ze bijven terugkomen en ik ben er natuurlijk vaker niet dan wel.
gewoon de zak verwisselenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:34 schreef Vicky het volgende:
[..]
volgens mij niet veel. Wij jagen ze ook weg. Hebben ook onwijze last van kraaien.
ik geloof dat er zo een stofzuiger uit het raam gaat vliegen hier.. dat stomme ding zuigt niet eens meer een haartje op![]()
heb geen zakquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
gewoon de zak verwisselen![]()
vervelend als ie echt stuk is
Eerste wat ik dachtquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:38 schreef huuphuup het volgende:
[..]
gewoon de zak verwisselen![]()
vervelend als ie echt stuk is
ghehe ik had je wel zo bijdehand ingeschat dat je dat toch wel geprobeert zou hebben als er een zak inmoestquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:41 schreef Vicky het volgende:
[..]
heb geen zakHeb stofreservoir.
Ding is gewoon op...
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:48 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ghehe ik had je wel zo bijdehand ingeschat dat je dat toch wel geprobeert zou hebben als er een zak inmoest![]()
vroeger in mijn studentenhuis gingen de stofzuigers echt vrij hard zeg maar. Kwam ik thuis zag ik alweer een van de gezamenlijke stofzuigers bij het grofvuil staandus ik nagevraagd, bleek het steeds hetzelfde meisje te zijn die ze wegdeed met de mededeling "ze zijn stuk, hij zuigt niet meer"
Ja doos, verwissel de zak es?![]()
Eentje met een HEPA uitblaasfilterquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
en nu moet ik gaan kiezen.. weet je oheveel stofzuiger er te koop zijn....
nou denk dat ik gewoon ienemienemutte doe
Die van mij is dramatisch, geen zakken bij te krijgenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:51 schreef Vicky het volgende:
[..]
en nu moet ik gaan kiezen.. weet je oheveel stofzuiger er te koop zijn....
nou denk dat ik gewoon ienemienemutte doe
ik wil geen zakquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:54 schreef freecell het volgende:
[..]
Die van mij is dramatisch, geen zakken bij te krijgenZelfs niet online! Dus ik moet altijd zelf gestaande zakken gaan bijknippen.
Iets om op te letten dus; zijn de zakken simpel te verkrijgen.
Haha idd nare dingenquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:57 schreef miss_sly het volgende:
Een net is natuurlijk precies niet wat we willen, dus dat gaan we nog even uitstellen.
huup, die site...daar staan best nare dingen opmaar misschien zo'n electronische vogelverjager, dat zou wel wat kunnen zijn. Ga het schaap eens voorleggen. Het is echt heel erg irritant.
Schaap heeft er bij zijn oude huis ook last van gehad, maar dat werd door de gemeente opgelost door een aantal keer per jaar een roofvogel (of meerdere, dat weet ik niet) een paar dagen los te laten. Heel natuurlijke oplossing. Ik ga hier echt niet met lijm ofzo aan de gang, dat vind ik echt niet kunnen
Ik heb ze net besteld in een maatje kleiner.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:46 schreef pinquit het volgende:
ohh die sandaaltjes!! tot welke maat gaan die?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:59 schreef huuphuup het volgende:
[..]
Haha idd nare dingen![]()
Hier staan wat diervriendelijkere tips. Geen idee of ze allemaal echt heel erg goed werken maar voor nu zou je het even kunnen proberen op zich.
-edit- lijm zou ik ook niet doen, dan moet je zo ook zelf van t balkon plukkenbrrrr
zo'n roofvogel zou idd ook een optie kunnen zijn. Kun je met de VVE ofzo niet zoiets regelen? Valkenier langs laten komen?
Lekker duif bbq-en
wat een grapjasquote:huur een valkenier in, of zet een carbitkanon op je balkon.
Verder denk ik niet dat je dit op een diervriendelijke marnier kan oplossen.
Dat heb je snel gedaanquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:00 schreef Vicky het volgende:
![]()
zo, nieuwe stofzuiger is besteld
[ afbeelding ]
deze gaat het worden
uh.. filtert het stof op een bepaalde manier.quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:59 schreef miss_sly het volgende:
huup, dat meisje in je studentenhuiswat een doos!
wat is een hepafilter?
quote:Op woensdag 13 mei 2009 10:01 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dat heb je snel gedaan![]()
Mooie stofzuiger
ghehe tsja, pessimisten zitten dr altijd bij hequote:
Goed puntquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:55 schreef Vicky het volgende:
[..]
ik wil geen zak
Huup, heb er een gevonden met Hepafilter
zet dit op je balkon:quote:Op woensdag 13 mei 2009 09:57 schreef miss_sly het volgende:
Een net is natuurlijk precies niet wat we willen, dus dat gaan we nog even uitstellen.
huup, die site...daar staan best nare dingen opmaar misschien zo'n electronische vogelverjager, dat zou wel wat kunnen zijn. Ga het schaap eens voorleggen. Het is echt heel erg irritant.
Schaap heeft er bij zijn oude huis ook last van gehad, maar dat werd door de gemeente opgelost door een aantal keer per jaar een roofvogel (of meerdere, dat weet ik niet) een paar dagen los te laten. Heel natuurlijke oplossing. Ik ga hier echt niet met lijm ofzo aan de gang, dat vind ik echt niet kunnen
Haha, dat zei schaap gisteren ook al: weten die beesten niet dat ze op de dam thuishorenquote:
dat ziet er goed uitquote:Op woensdag 13 mei 2009 10:00 schreef Vicky het volgende:![]()
zo, nieuwe stofzuiger is besteld
[ afbeelding ]
deze gaat het worden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |