abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  woensdag 13 mei 2009 @ 09:05:51 #201
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_68967984
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 23:15 schreef moussy het volgende:
Slaapwandelen is een ding, maar ik vind het toch knap dat ik een kind heb wat boven aan de trap op het randje gaat zitten en zo naar beneden piest

Cas in de bocht... het begint nu wel ernstig te worden zo.
Oh ja. dat is hier ook al eens gebeurd. Ook een open trap trouwens. Hij is er overheen gegroeid. Heel zelden nog hoor ik 'm boven lopen, her en der deuren openen en moppelen. "Eerste deur rechts" is uit als ie slaapt geloof ik. (wij hebben een soort prijzenslag overloop met 7 deuren)

En goeiemorgen natuurlijk. Moed verzamelen om onkruid te gaan trekken.

[ Bericht 0% gewijzigd door debuurvrouw op 13-05-2009 09:51:18 ]
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 13 mei 2009 @ 09:06:59 #202
114177 Diaan73
Sinds 31-05-07: Peacewoman!!!
pi_68968011
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:05 schreef debuurvrouw het volgende:

[..]

Oh ja. dat is hier ook al eens gebeurd. Ook een open trap trouwens. Hij is er overheen gegroeid. Heel zelden nog hoor ik 'm boven lopen, her en der deuren openend en moppelen. "Eerste deur rechts" is uit als ie slaapt geloof ik. (wij hebben een soort prijzenslag overloop met 7 deuren)

En goeiemorgen natuurlijk. Moed verzamelen om onkruid te gaan trekken.
Ow dat moet ik ook nog, maar niet vandaag morgen misschien.
Make love, not war ☮
  woensdag 13 mei 2009 @ 09:12:10 #203
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_68968139
Ja, zo heb ik het al een week uitgesteld. In mijn gewone tuin is dat niet zo erg, maar in mijn groentetuin. *spijt heeft*

Moussy gefeliciteerd met je grote dochter! Je hebt een tiener

En wat ellendig van je wasmachine Diaan. Zonder zitten kan écht niet heb ik laatst gemerkt.
Het maakt ook niet uit of je koopt, kraakt of huurt, buurvrouw is steeds in de buurt.
  woensdag 13 mei 2009 @ 09:13:47 #204
12721 Sugar
...maakt plannen
pi_68968184
Moussy, gefeliciteerd!!!
Dat alle stoplichten groen zijn, de geluiden precies goed, de lucht blauwer dan anders, wind mee en het geluk achterop!
  woensdag 13 mei 2009 @ 09:14:24 #205
114177 Diaan73
pi_68968213
Ik had het "geluk" dat ik net al mn wassen had gedraaid en Twan er niet was, dus we konden nog even door zonder te wassen, maar morgen moet ie toch echt wel weer draaien.

Ow in de groentetuin moet dat wel ja...
Make love, not war ☮
pi_68968356
ik krijg een droger!
Van mijn schoonpapa! Die heeft één over!
En hij heeft er een plekje voor gevonden in mijn huis ook
pi_68968380
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:14 schreef Diaan73 het volgende:
Ik had het "geluk" dat ik net al mn wassen had gedraaid en Twan er niet was, dus we konden nog even door zonder te wassen, maar morgen moet ie toch echt wel weer draaien.
Dat is wel net mazzel dan
pi_68968477
wat lekker Free!!
ik doe een poting tot opruimen/schoonmaken, maar dat is geen optie met een kind erbij...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 13 mei 2009 @ 09:27:15 #209
223594 krijtlijk
beetje bleekjes
pi_68968539
quote:
Op dinsdag 12 mei 2009 22:23 schreef Brighteyes het volgende:
Oh ja, nog vergeten, de supergave See Kai Run schoentjes voor Sasha en de baby zijn binnen. En ze zijn echt zo gaaf!
Alleen moeten Sasha's voeten wel nog even flink doorgroeien, want ze zijn wel erg groot.
Er was gezegd dat ze klen vielen, dus ik heb ze idd niet te klein besteld.
Maar goed... het is nog zomer tot augustus ofzo, dus hij heeft nog even om erin te groeien.

Lilah, wat een cutie ben je toch!
Welke schoentjes heb je gekocht, en waar?
Ik ben ook op zoek naar schoentjes van dat merk, maar degene die ik op het oog heb zijn overal uitverkocht
Onzettend balen.
  Redactie Frontpage / Spellchecker woensdag 13 mei 2009 @ 09:27:38 #210
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_68968550
Mous, gefeliciteerd met MiniMous 10 alweer!

Straks een vergadering en daarna in het kader van de Gezondheidsweek een Shiatsumassage
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
  woensdag 13 mei 2009 @ 09:27:49 #211
114177 Diaan73
pi_68968562
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:21 schreef freecell het volgende:

[..]

Dat is wel net mazzel dan

Lekker dat je een droger krijgt!! Ik zou niet meer zonder willen/kunnen. moet de wasmachine het wel doen, anders heeft het nog geen zin

Ow dat lijkt me lekker zo'n massage Rewimo.

BE, ik vind het ook erg leuke schoentjes welke heb je gekocht?
Make love, not war ☮
  woensdag 13 mei 2009 @ 09:29:24 #212
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68968612
Mous gefeli met je mooie meid!

Fijn freecell!

Alle slaapwandel verhalen
Zomerkind <3 & Winterkind <3
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68968723
jeejtje diaan wat een hoop voorrijkosten.
wij worden als het goed is ook gebeld vandaag voor de wasmachine. net een nieuwe wasmachine en meteen bij de 2de draai met de 1ste was al gelijk een foutmelding en nu de 2/3 weken later word het steeds erger. dus nu toch maar even aan de bel trekken waarschijnlijk de verwarmingselement. nou daar heb ik geen 500 euro voor neergelegd

opruimen ik moet ook maar helaas kan niet.

freecel wat lief dat je een droger krijgt
mama van 3 kids!
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 09:33:40 #214
5428 crew  miss_sly
pi_68968742
Wat kun je doen tegen duiven op je balkon?
Er is een duivenkoppel dat ons balkon gevonden heeft en daar ben ik niet zo gecharmeerd van. Ik heb niet zo'n trek in een hoop duivenstront all over the place. Bovendien komen ze rond een uur of half 7 op het balkon zitten koeren en daar worden we wakker van. Heb ze vanochtend al 5 keer weggejaagd, maar ze bijven terugkomen en ik ben er natuurlijk vaker niet dan wel.
And the young, they can lose hope cause they can't see beyond today,. ..
The wisdom that the old can't give away
  woensdag 13 mei 2009 @ 09:33:57 #215
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68968756
Mous, gefeli met rene! is ze al 10 joh

en Cas wat een maf verhaal lijkt me rare gewaarwording als je ineens je kind de trap af ziet plassen.
als je er niks van zegt, slaapt ie dan door? gaat ie dan weer in zn bed liggen ofzo?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
pi_68968779
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:33 schreef miss_sly het volgende:
Er is een duivenkoppel dat ons balkon gevonden heeft en daar ben ik niet zo gecharmeerd van. Ik heb niet zo'n trek in een hoop duivenstront all over the place. Bovendien komen ze rond een uur of half 7 op het balkon zitten koeren en daar worden we wakker van. Heb ze vanochtend al 5 keer weggejaagd, maar ze bijven terugkomen en ik ben er natuurlijk vaker niet dan wel.
volgens mij niet veel. Wij jagen ze ook weg. Hebben ook onwijze last van kraaien.

ik geloof dat er zo een stofzuiger uit het raam gaat vliegen hier.. dat stomme ding zuigt niet eens meer een haartje op
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
  woensdag 13 mei 2009 @ 09:36:25 #217
114177 Diaan73
pi_68968841
Ja belachelijk veel. Maar de kennismonteur komt om 13:00 uur langs, het is waarschijnlijk alleen maar de voorkant af, droogmaken en dat voorkant er weer op... gelukkig niets ernstigers.
Make love, not war ☮
  woensdag 13 mei 2009 @ 09:38:20 #218
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68968887
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:33 schreef miss_sly het volgende:
vriendin van mij heeft er ook enorm last van, vooral dat ze er wakker van wordt enzo. Bij haar gaan de literflessen chloor er erg hard doorheen
het schijnt te helpen maar ze gebruikt alleen chloor enzo in de winter, het ruikt uiteraard behoorlijk naar zwembad

en er zijn anti-duivenstrips en anti-duiven ehm korrels of spray ofzo te koop maar die zijn in Nederland verboden geloof ik, dan zou je via Belgie moeten bestellen. Ik zal es googelen voor wat ik bedoel.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 13 mei 2009 @ 09:38:57 #219
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68968908
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:34 schreef Vicky het volgende:

[..]

volgens mij niet veel. Wij jagen ze ook weg. Hebben ook onwijze last van kraaien.

ik geloof dat er zo een stofzuiger uit het raam gaat vliegen hier.. dat stomme ding zuigt niet eens meer een haartje op
gewoon de zak verwisselen

vervelend als ie echt stuk is
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68968969
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:38 schreef huuphuup het volgende:

[..]

heb geen zak Heb stofreservoir.
Ding is gewoon op...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 13 mei 2009 @ 09:41:55 #221
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_68968981
moussy gefeliciteerd

en miss_sly geen idee

Vicky idd zak eens verwisselen misschien?

da's balen vicky
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_68968992
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:38 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Eerste wat ik dacht
  woensdag 13 mei 2009 @ 09:43:12 #223
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68969006
miss_sly, bij het balkon van F. op zijn flat hadden we eerst stroken zilverfolie opgehangen, dat schrikte ze wel een tijdje af, maar op een gegeven moment niet meer. Toen hebben we maar een net voor de opening gehangen... Niet zo heel mooi, maar ja, wel afdoende.

Diaan, ik heb deze voor Sasha:

En laarsjes gemaamd Sasha voor de baby.

Maar wel dus spijt dat ik niet gewoon 2 paar sandaaltjes heb gekocht, in 2 maten.
pi_68969022
schattige schoentjes BE

krijg net een mailtje van M. dat ik een nieuwe stofzuiger mag bestellen!
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 13 mei 2009 @ 09:46:17 #225
56471 pinquit
oh my lama!
pi_68969080
ohh die sandaaltjes!! tot welke maat gaan die?
erf de ogen van je kind - kijk erdoor
  woensdag 13 mei 2009 @ 09:47:34 #226
114177 Diaan73
pi_68969115
Ow wat een schattige schoentjes Ik hou niet zo van sandalen, Twan heeft ze ook nooit gehad, maar deze zijn echt wel leuk.

Ik ben bezig mn i-pod te updaten, jeetje wat staat daar veel op zeg....
Make love, not war ☮
  woensdag 13 mei 2009 @ 09:48:06 #227
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68969131
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:41 schreef Vicky het volgende:

[..]

heb geen zak Heb stofreservoir.
Ding is gewoon op...
ghehe ik had je wel zo bijdehand ingeschat dat je dat toch wel geprobeert zou hebben als er een zak inmoest
vroeger in mijn studentenhuis gingen de stofzuigers echt vrij hard zeg maar. Kwam ik thuis zag ik alweer een van de gezamenlijke stofzuigers bij het grofvuil staan dus ik nagevraagd, bleek het steeds hetzelfde meisje te zijn die ze wegdeed met de mededeling "ze zijn stuk, hij zuigt niet meer"
Ja doos, verwissel de zak es?

@Miss_sly, hier via deze site kun je al wat dingen bestellen tegen duiven.

BE, die schoentjes zijn echt superleuk
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68969232
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:48 schreef huuphuup het volgende:

[..]

ghehe ik had je wel zo bijdehand ingeschat dat je dat toch wel geprobeert zou hebben als er een zak inmoest
vroeger in mijn studentenhuis gingen de stofzuigers echt vrij hard zeg maar. Kwam ik thuis zag ik alweer een van de gezamenlijke stofzuigers bij het grofvuil staan dus ik nagevraagd, bleek het steeds hetzelfde meisje te zijn die ze wegdeed met de mededeling "ze zijn stuk, hij zuigt niet meer"
Ja doos, verwissel de zak es?

en nu moet ik gaan kiezen.. weet je oheveel stofzuiger er te koop zijn....
nou denk dat ik gewoon ienemienemutte doe
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 13 mei 2009 @ 09:54:13 #229
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68969310
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:51 schreef Vicky het volgende:

[..]

Eentje met een HEPA uitblaasfilter
beperkt je keus gelijk flink
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68969329
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:51 schreef Vicky het volgende:

[..]

Die van mij is dramatisch, geen zakken bij te krijgen Zelfs niet online! Dus ik moet altijd zelf gestaande zakken gaan bijknippen.
Iets om op te letten dus; zijn de zakken simpel te verkrijgen.
pi_68969344
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:54 schreef freecell het volgende:

[..]

Die van mij is dramatisch, geen zakken bij te krijgen Zelfs niet online! Dus ik moet altijd zelf gestaande zakken gaan bijknippen.
Iets om op te letten dus; zijn de zakken simpel te verkrijgen.
ik wil geen zak

Huup, heb er een gevonden met Hepafilter
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 09:57:59 #232
5428 crew  miss_sly
pi_68969428
Een net is natuurlijk precies niet wat we willen, dus dat gaan we nog even uitstellen.

huup, die site...daar staan best nare dingen op maar misschien zo'n electronische vogelverjager, dat zou wel wat kunnen zijn. Ga het schaap eens voorleggen. Het is echt heel erg irritant.

Schaap heeft er bij zijn oude huis ook last van gehad, maar dat werd door de gemeente opgelost door een aantal keer per jaar een roofvogel (of meerdere, dat weet ik niet) een paar dagen los te laten. Heel natuurlijke oplossing. Ik ga hier echt niet met lijm ofzo aan de gang, dat vind ik echt niet kunnen
  woensdag 13 mei 2009 @ 09:59:30 #233
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68969473
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:57 schreef miss_sly het volgende:
Een net is natuurlijk precies niet wat we willen, dus dat gaan we nog even uitstellen.

huup, die site...daar staan best nare dingen op maar misschien zo'n electronische vogelverjager, dat zou wel wat kunnen zijn. Ga het schaap eens voorleggen. Het is echt heel erg irritant.

Schaap heeft er bij zijn oude huis ook last van gehad, maar dat werd door de gemeente opgelost door een aantal keer per jaar een roofvogel (of meerdere, dat weet ik niet) een paar dagen los te laten. Heel natuurlijke oplossing. Ik ga hier echt niet met lijm ofzo aan de gang, dat vind ik echt niet kunnen
Haha idd nare dingen

Hier staan wat diervriendelijkere tips. Geen idee of ze allemaal echt heel erg goed werken maar voor nu zou je het even kunnen proberen op zich.

-edit- lijm zou ik ook niet doen, dan moet je zo ook zelf van t balkon plukken brrrr
zo'n roofvogel zou idd ook een optie kunnen zijn. Kun je met de VVE ofzo niet zoiets regelen? Valkenier langs laten komen?

Lekker duif bbq-en
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 09:59:56 #234
5428 crew  miss_sly
pi_68969488
huup, dat meisje in je studentenhuis wat een doos!

wat is een hepafilter?
  woensdag 13 mei 2009 @ 10:00:01 #235
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_68969494
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:46 schreef pinquit het volgende:
ohh die sandaaltjes!! tot welke maat gaan die?
Ik heb ze net besteld in een maatje kleiner.
Ik heb nu een mt. 5 besteld, dat moet 21 zijn. Maar op die site stond dus idd ook wel dat ze groot vallen.
Ik heb thuis een mt 6, dat zou dan 22 zijn. Kan wel, maar Sasha verzuipt daar echt nog compleet in.

Ze zijn er wel groter, maar het is een crime ze te vinden. Via de europese shop in Spanje kan wel, maar dan betaal je je blauw aan verzendkosten.

Welke maat heeft Max?

Diaan, ik hou idd ook niet zo van sandaaltjes, zeker niet die je hier in NL veel ziet, bruin en nog meer bruin, maar ik vond deze zo tof.
pi_68969501
zo, nieuwe stofzuiger is besteld

deze gaat het worden
♥ A ♥ & ♥ T ♥
pi_68969531
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:59 schreef huuphuup het volgende:

[..]

Haha idd nare dingen

Hier staan wat diervriendelijkere tips. Geen idee of ze allemaal echt heel erg goed werken maar voor nu zou je het even kunnen proberen op zich.

-edit- lijm zou ik ook niet doen, dan moet je zo ook zelf van t balkon plukken brrrr
zo'n roofvogel zou idd ook een optie kunnen zijn. Kun je met de VVE ofzo niet zoiets regelen? Valkenier langs laten komen?

Lekker duif bbq-en
quote:
huur een valkenier in, of zet een carbitkanon op je balkon.
Verder denk ik niet dat je dit op een diervriendelijke marnier kan oplossen.
wat een grapjas
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 13 mei 2009 @ 10:01:28 #238
114177 Diaan73
pi_68969541
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 10:00 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
deze gaat het worden
Dat heb je snel gedaan Mooie stofzuiger
Make love, not war ☮
  woensdag 13 mei 2009 @ 10:02:09 #239
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68969558
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:59 schreef miss_sly het volgende:
huup, dat meisje in je studentenhuis wat een doos!

wat is een hepafilter?
uh.. filtert het stof op een bepaalde manier.
Wat het precies doet ben ik vergeten maar ik heb ontzettend last van huismijt-allergie en bij een gewone stofzuiger wordt juist dat weer direct terug de lucht ingeblazen. Zo'n filter houdt dat tegen.
Ik heb zelf dus niets aan een stofzuiger zonder zo'n ding.
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
pi_68969577
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 10:01 schreef Diaan73 het volgende:

[..]

Dat heb je snel gedaan Mooie stofzuiger

ja kan alle stofzuigers wel bekijken, maar het zijn er zoveel.

krijg van M. een mailtje:
kan je a.s. dinsdag bevallen? ;-)

dan ben ik maandag roostervrij
dinsdag verlof ivm bevalling
woensdag verlof ivm bevalling
donderdag hemelvaart
vrijdag een brugdag
zaterdag / zondag weekend
maandag roostervrij.

en dan nog
1 week vrij
en 2 weken halve dagen...
♥ A ♥ & ♥ T ♥
  woensdag 13 mei 2009 @ 10:03:26 #241
143848 huuphuup
Dorksided
pi_68969598
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 10:01 schreef Vicky het volgende:

[..]

[..]

wat een grapjas
ghehe tsja, pessimisten zitten dr altijd bij he

maar ik vind die van die schuimrubber stripdingen wel een goeie eigk.
Als je bij xenos voor 1.49 zo'n muggenhoor koopt dan zitten er ook van die strips bij. Best een gokje waard als het werkt

En ik had het al gezegd maareh, hippe stofzuiger
Polkadotflying
Want zo is het ook!
初戀的香味就這樣被我們尋回
  woensdag 13 mei 2009 @ 10:05:56 #242
131983 debuurvrouw
The girl nextdoor
pi_68969677
Is een roofvogelvlieger dan misschien een idee? Volgens mij gebruiken ze die ook wel bij boomgaarden enzo.
Toen ik even ging googlen vond ik een heel weblog van een amsterdamse deelraadswethouder.

klik!
Misschien dat je daar nog tips kan vinden. Lijkt mij echt ellendig.
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 10:06:18 #243
5428 crew  miss_sly
pi_68969685
Mooie stofzuiger Vicky

Iets op het balkonhek plakken, of die windmolentjes (iets wat geluid maakt dus) zou best kunnen werken. Zal eea ook eens voorleggen aan schaap ben die beesten echt spuugzat!
pi_68969707
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:55 schreef Vicky het volgende:

[..]

ik wil geen zak

Huup, heb er een gevonden met Hepafilter
Goed punt
  woensdag 13 mei 2009 @ 10:14:46 #245
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_68969955
Sochtends
Ik mis jullie in de SC maar ben druk enzo
doei!
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_68969962
mooie stofzuiger vicky

freecell wat voor stofzuiger heb je dan?
mama van 3 kids!
  † In Memoriam † woensdag 13 mei 2009 @ 10:15:50 #247
37843 lady-wrb
kortaf
pi_68969988
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 09:57 schreef miss_sly het volgende:

zet dit op je balkon:

woensdag 13 mei 2009 @ 10:17:01 #248
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_68970026
Rocka
Engaging Infinite Improbability Drive..
  Moderator woensdag 13 mei 2009 @ 10:18:27 #249
5428 crew  miss_sly
pi_68970073
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 10:15 schreef lady-wrb het volgende:

[..]

zet dit op je balkon:

[ afbeelding ]
Haha, dat zei schaap gisteren ook al: weten die beesten niet dat ze op de dam thuishoren

† In Memoriam † woensdag 13 mei 2009 @ 10:18:59 #250
37843 lady-wrb
kortaf
pi_68970091
quote:
Op woensdag 13 mei 2009 10:00 schreef Vicky het volgende:
[ afbeelding ]
deze gaat het worden
dat ziet er goed uit
wat is het er voor een?

wij hebben nu een miele (er is geen zijn alleen maar betere)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')