En de lader zo rap stuk is. Ik heb er een paar online bij gekocht. Er ligt er 1 in mijn tas, bij mijn laptop en boven bij mijn bedquote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:33 schreef snoopy het volgende:
iPhone is superHet enige nadeel vind ik dat de batterij zo snel leeg is.
Ga je westfries praten ?quote:
Bellen en sms-en? Getsie zeg!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:02 schreef pinquit het volgende:
ik heb een telefoon waarmee je kan bellen en smsenprepaid!
ohja, en er zit een radio op, fijn voor in bad
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:18 schreef Memmel het volgende:
Koot, is die envelop al binnen? Ik was even bang dat ik mijn eigen postcode erop gezet had. Maar ik heb niks ontvangen, zelf. Vandaar
Leukquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:30 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn vanavond naar Hotel Atlantico geweest met Marc-Marie Huibregts, Paul Groot, Hajo Bruins en Dick van den Toorn en het was echt gaaf
Stiekem ook wel een beetje grappig toch?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:18 schreef moussy het volgende:
Ik hoor Cas kuchen boven aan de trap en zeg nog ga lekker naar bed jongen en ineens hoor ik gekletter
Ik wou het niet zeggen taartjesfee maar als ik dik word dan is het jouw schuld!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:19 schreef De_Taartjesfee het volgende:
Oh ik krijg steeds trek van m`n avatar. Hoe erg
quote:
Oh okquote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:21 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen taartjesfee maar als ik dik word dan is het jouw schuld!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:21 schreef Raissa het volgende:
[..]
Ik wou het niet zeggen taartjesfee maar als ik dik word dan is het jouw schuld!
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 23:15 schreef moussy het volgende:
Slaapwandelen is een ding, maar ik vind het toch knap dat ik een kind heb wat boven aan de trap op het randje gaat zitten en zo naar beneden piest
Cas in de bocht... het begint nu wel ernstig te worden zo.
Ik kan dat niet hoor, mijn man wel, die is een echte westfries..die zingt echt zowat. Ik kom niet verder dan Nohh moidje doeh es eff normaal Gelukkig spreekt ie ook ABN..quote:Op woensdag 13 mei 2009 08:53 schreef innepin het volgende:
Muuhhhh reageer ik es braaf op iedereen, krijg ik een foutmelding, hele post weg![]()
Poging 2:
Stout! Doe es Westfries praten? Ah toe?![]()
Ah okee. Jammer welquote:Op woensdag 13 mei 2009 09:01 schreef Stout het volgende:
[..]
Ik kan dat niet hoor, mijn man wel, die is een echte westfries..die zingt echt zowat. Ik kom niet verder dan Nohh moidje doeh es eff normaal Gelukkig spreekt ie ook ABN..
Ik kom uit Emmeloord, daar spreken ze behoorlijk ABN. Ik versta wel zowat alle dialecten/talen
Wij hebben daarover nog getwijfeld en besloten niet te gaanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 22:30 schreef miss_sly het volgende:
Wij zijn vanavond naar Hotel Atlantico geweest met Marc-Marie Huibregts, Paul Groot, Hajo Bruins en Dick van den Toorn en het was echt gaaf
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |