Ja dat kan.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:30 schreef Syrena het volgende:
Nu jullie het er toch over hebbenKun je met de iPhone synchroniseren met Outlook? Want daarom wil ik zo'n smartphone.
En dat je er op kunt internetten met wifi en bellen met Skype en en en en en![]()
Het is waarschijnlijker dat iemand hem ergens een gracht ingetrapt heeft. Randjes hebben we nog naar gekeken, we hebben zelfs nog bij vuilnisbakken naar binnen gegluurdquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:08 schreef Brighteyes het volgende:
k_i_m, mss was het wel een hele brave borst die het ding bij de politie afgegeven heeft? Of daar ergens in de buurt op een randje heeft gezet ofzo?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:38 schreef freecell het volgende:
[..]
Dat weten we over een jaar ongeveerSerieus.
Hier heb ik rondom de tuin witte peper gestrooid....geen kat die nog binnen durft.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:37 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmmzzz...
Ons kattezeik probleem wordt steeds boeiender.
Echt... 220V om de tuin heen. Jammer dat het niet mag.
Deze waren hetquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:57 schreef De_Taartjesfee het volgende:
een jaar? wtf? waarom zo lang?
Kimwelke schoen was het?
Balen joh!
dat is prima hoor, ik heb hem ook niet echt nodig. Heb je er nog wel wat aan gehad??quote:Op dinsdag 12 mei 2009 21:14 schreef k_i_m het volgende:
Oh diaan, ik was vergeten de envelop met de folder op de bus te doen, heb hem net weer gevonden op de kapstok waar ik hem keurig klaar had gezet om mee te nemen. 3 dagen geleden. Dus hij komt er weer aan!
Gisteren was bij tros radar dat je niet zomaar kunt skypen met een iphone.. (of wat voor telefoon dan ook)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:30 schreef Syrena het volgende:
En dat je er op kunt internetten met wifi en bellen met Skype en en en en en![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |