Nou, het klinkt inderdaad wel interessant jaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:01 schreef moussy het volgende:
Ja, we willen allemaal op onze liefde van ons leven schieten!
quote:
ja ze had het al over zeezout gehad, daar spoelt ze mee. Piercer zit in Rotterdam en zij zit van dr enkel tot dr lies in een brace (en dus ook een rolstoel)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:14 schreef k_i_m het volgende:
Spoelen met kokend water met zeezout. En niet (!!) eruit halen, maar terug naar de piercer.
Het staafje is waarschijnlijk te kort omdat haar lip zo gezwollen is.
ja, zij had het over wonderolie ofzo?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:17 schreef k_i_m het volgende:
Ik kreeg van mijn piercer een flesje mee met ontsmettingsspul wat je erop kon spuiten, dat hielp ook altijd goed bij beginnende ellende. Ik weet alleen niet meer hoe het heet.
Bij mij is het resultaat van het spoelen meestal met een dag wel zichtbaar. De volgende dag is wat er ook ontsteekt vrijwel altijd over. Zit er niet een andere piercer dichter in de buurt? Daar kan ze ook naartoe voor advies, daar zullen ze heus niet lullig over doen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:16 schreef huuphuup het volgende:
[..]
ja ze had het al over zeezout gehad, daar spoelt ze mee. Piercer zit in Rotterdam en zij zit van dr enkel tot dr lies in een brace (en dus ook een rolstoel)hendig...
Mn moeder is nu onderweg zusje is erg in paniek geloof ik nu ze belde huilend op![]()
thanks voor de tip
Ze zien der aankomenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:31 schreef Faja-Lobi het volgende:
dat ziet er behoorlijk pijnlijk uit Huup. Is er geen piercingshop in de buurt waar ze woont?
Ze kan ook even bellen en uitleggen dat ze niet mobiel genoeg is om helemaal naar de piercer te gaan die het verkloot heeft. Ik durfde mijn piercing er nooit zelf uit te halen en heb dat ook bij een wildvreemde tattoo en piercingshop toen gevraagd, geen enkel probleem.quote:
Buuv, lief dat je aan mij dacht...maar waarom precies? Of ben ik nu een doosje?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 12:35 schreef debuurvrouw het volgende:
Zo! we zijn weer terug. Ik vond het echt een heeeeeeeeeeele gave voorstellingIk geloof niet dat alle kinderen dat ook vonden, maar ik heb nog genoten. Nog aan Memmel gedacht
![]()
hier zijn we geweest. Drempelen.![]()
Balen zeg Huup!Hopelijk krijg je iemand te pakken zeg!
onverdund zou ik niet doen, dan vallen er gaten in.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:38 schreef Faja-Lobi het volgende:
oh zie je vergeet ik het weer. Even een stomme vraag misschien maar als je iets wat van origine wit is en nu grauw geworden wilt bleken hoe moet dat dan? Alleen bleek in een emmer of verdunt?
verdunnen 1/10 ofzo, anders beschadigt het weefsel te sterkquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:38 schreef Faja-Lobi het volgende:
oh zie je vergeet ik het weer. Even een stomme vraag misschien maar als je iets wat van origine wit is en nu grauw geworden wilt bleken hoe moet dat dan? Alleen bleek in een emmer of verdunt?
OK, ik doe vast een paar gokjes:quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:43 schreef Memmel het volgende:
Buuv, lief dat je aan mij dacht...maar waarom precies? Of ben ik nu een doosje?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:45 schreef Belana het volgende:
oei die piercing![]()
pfff...ik heb ziggo en dus storing...
bel je ze...krijg je een bandje te horen dat de klantenservice storing heeft, of je later even terug wilt bellen![]()
![]()
per 30 juni zitten we ergens anders...
Nee, juist wèl verdunnenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:46 schreef Faja-Lobi het volgende:
okay onverdunt dan en enig idee hoe lang je zo iets moet laten staan?
Ik doe zulke dingen niet met bleek, maar met Echfaquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:38 schreef Faja-Lobi het volgende:
wat liefquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:47 schreef Rewimo het volgende:
Belana, hoe is het met je? Hou je het nog steeds goed vol?
En in de zon hangenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:48 schreef moussy het volgende:
[..]
Ik doe zulke dingen niet met bleek, maar met Echfa
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |