SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.I never look back, darling. It distracts from the now.
♥
maar dan met meer hoofd doekjesquote:Op dinsdag 12 mei 2009 10:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
Met alvast een voorproefje op de opening in Gouda:
[ afbeelding ]
Game on!
Leuk!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 11:02 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ben verantwoordelijk voor de marketing, communicatie en PR van een semi-overheidsinstantie.
Bron: ADquote:Komst H&M nog maar het begin
Door RUUD F. WITTE
GOUDA - Van drie kanten rukt de vernieuwing van de Goudse binnenstad op. Aan de noordkant wordt al enige tijd gesleuteld aan het winkelcentrum Vredebest en nu blijkt Green Real Estate (van textielsuper Zeeman) plannen te hebben voor de zuidkant. En daartussen is projectontwikkelaar Redevco plannen aan het voorbereiden om de C&A Passage te revitaliseren.
Alle drie hebben ze grootse plannen, vooral als het gaat om het binnenhalen van klinkende namen. Een naam die op alle drie de lijstjes voorkomt is de H&M (Hennis en Mauritz). Deze week is bekend geworden dat Green Real Estate die ‘strijd’ heeft gewonnen. De modezaak komt in het huidige pand van textielsuper Zeeman, dat voor dat doel grondig wordt gerestaureerd.
Er blijven nog genoeg grote, aansprekende namen over voor een vestiging in Gouda. Multi Vastgoed heeft een zaal vol ondernemers deze week logo’s getoond van bedrijven die het in Gouda goed zouden doen: Tommy Heiliger, New Yorker, Triumph, Dille & Kamille en zo gaat het nog even door. Zowel de Goudse projectontwikkelaar als Green wijst er op dat die namen niet zomaar worden genoemd. H. Vink, directeur van Multi Vastgoed: ,,Neem plaatsen als Woerden en Alphen. Die hebben hun centra ontwikkeld. Ze zijn aantrekkelijker geworden voor het winkelend publiek. Gouda kan niet achterblijven.’’
Gouda heeft jaren geschermd met de historische binnenstad als decor. Daarin kon de stad zich onderscheiden. Elke binnenstad kan een modezaak X hebben, maar nergens kun je een bezoek aan die zaak combineren met een loopje langs het stadhuis of een monumentale kerk als de St.-Jan. Dat werkt niet voldoende meer. De Goudse binnenstad moet opgekrikt worden om het wegvloeien van omzet te voorkomen.
Je als ontwikkelaar afkeren van een binnenstad van Gouda die beperkingen in de maatvoering kent, is de gemakkelijkste weg, maar niet de slimste. De binnenstad heeft potentie, zegt A. Verdood, directeur van Green Real Estate. Hij wist er op dat Gouda regionaal gezien (nog) zeer sterk is, een mooi stadscentrum heeft en strategisch is gelegen in de Randstad. En al moppert de Gouwenaar wel over het parkeren, Gouda is goed bereikbaar en heeft – bepaald niet uit te vlakken – een grote naamsbekendheid.
Voor Green is de komst van H&M nog maar het begin. Maandagmiddag is bekend gemaakt dat in het pand Wijdstraat 1, waar tot voor enkele jaren de speelautomatenhal Hommerson was gevestigd, de ING bank komt. Ook komt er een postkantoor in en – nog niet aanwezig aan de zuidkant van de binnenstad – geldautomaten. Verdoold: ,,Ik heb de eerste tekeningen voor de nieuwe opzet al gezien. Het ziet er waanzinnig uit.’’ Het eerder dit jaar door modezaak Van Uffelen verlaten pand wordt het nieuwe onderkomen voor de al genoemde textielsuper Zeeman.
De Wijdstraat wordt nog verder ontwikkeld, maar niet in een hoog tempo. Van de 27 panden heeft Green er 17 in bezit. Verdoold: ,,We sturen niemand weg. Als iemand vertrekt, kijken we wel goed naar wat we hier willen. We gaan dus wel sturen in het aanbod, maar niet met grote haast.’’
De C&A Passage krijgt na een renovatie ook nieuwe winkels. Een naam die daarbij is genoemd, is die van modezaak Zara. Het plan heeft gevolgen voor hier gevestigde ondernemers Team Kapsalon, Escape Mode en woonwinkel De Bokkesprong.
Het plan van Multi Vastgoed valt net buiten de binnenstad, maar zo ziet de Goudse projectontwikkelaar dat absoluut niet. Vink spreekt eerder van een vergroting van het centrum. Meer ruimte voor winkels die aan een groter pand behoefte hebben en op een bijzonder fraai punt. Nu ziet de loop van het station naar de binnenstad er niet uit (de Vredebest is geen prettige loopstraat en het Kleiwegplein is rommelig, aldus Vink), maar straks wel. Dan wordt het één geheel. De verbinding tussen de twee gebieden is nog een hele puzzel. Aanvankelijk werd aan een hoge, zeer moderne traverse gedacht, maar de uitvoering valt tegen. Een ‘tunnel’ à la de Koopgoot in Rotterdam is moeilijk, omdat de gracht moet worden gepasseerd. Architecten en andere deskundigen buigen zich nog over een oplossing.
Nederland kent grote winkels, zoals een V&D, een Bijenkorf en bijvoorbeeld een Media Markt. Is het aantal ketens niet te beperkt voor een nieuw winkelcentrum bij, OK, in de Goudse binnenstad? Vink: ,,Toen we in 1997 de Koopgoot bouwden, waren we heel trots dat we een zaak als The Sting kregen. Die was wel 450 vierkante meter groot. Trots waren we. Nu is de winkelruimte van dat bedrijf al vertienvoudigd.’’ Er zijn, zegt hij, nog genoeg winkels die zich in Gouda willen vestigen, maar tegen de beperkingen in ruimte aanlopen. En ook tegen beschikbare ruimte. ,,Neem zaken als Man at Work en Esprit zitten nu aan het einde van de Kleiweg, terwijl ze middenin een winkelgebied horen.’’
Zoals de Wijdstraat (op de genoemde voorbeelden na) niet binnen de kortste keren is veranderd, zo is ook het winkelcentrum Vredebest niet snel gerealiseerd. Vink denkt over ongeveer een jaar een ontwikkelingsplan te hebben.
TOT NU TOE
Eind negentiende eeuw: Vroom en Dreesmann trekt in het witgepleisterde gebouw De Zon.
1909: De Zon wordt gesloopt. Daarvoor in de plaats komt een modern warenhuis in Jugendstilstijl, ontworpen door de Rotterdamse architect P.G. Buskens.
1942: Pand is inmiddels eigendom van V&D en wordt ingrijpend gewijzigd. Aan de kant van de Dubbele Buurt wordt het gebouw uitgebreid in dezelfde stijl. De erker boven de hoofdingang verdwijnt, net als veel andere stijlelementen.
1965: V&D verruilt het pand voor de Kleiweg. De daarop volgende vijftien jaar komen er verschillende andere bestemmingen. Zo huist er een BMW-dealer er en een dumpwinkel.
1979: Woninginrichting Hage betrekt het pand.
1990: Pand wordt verkocht aan C. Kemner, eigenaar van automatenhal Sportland, afkomstig van de Nieuwehaven. Kemner laat het pand grotendeel in oude staat terugbrengen.
2002: Sportland wordt overgenomen door het Haagse Hommerson.
2008: Hommerson verkoopt De Zon aan Green Real Estate, het vastgoedbedrijf van de Zeeman-groep.
Vroeger hing er altijd een A4'tje op die zaak met de prijzen, waaronder dus een 'baartje'quote:Op woensdag 1 april 2009 23:04 schreef Scaurus het volgende:
Baartje?
Zeker! En Gewoon Gouds vind ik een van de leukere locaties om dat te doenquote:
Central of de Zalmquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bè gister weer gespot op het station.
Oja! Tips gevraagd! Wil het uitgaansleven van Gouda eens beetje gaan verkennen, maar wil niet tussen de aso's en/of de puistige pubers staan. Wanneer het beste gaan? Vrijdag- of zaterdagavond en waarheen? Gewoon beetje normale muziek, geen disco, normaal volk. Leeftijd 25+ tot 40 ofzo.
Je heb Vidocq nog, al weet ik niet of hij op vrijdagavond n beetje lang open is. Ik weet niet of de Irish pub al een beetje open is, anders kan je daar ook kijken. En dan heb je nog Kamphuisen, de oude Beursklok. En misschien nog dat Onder de Sintjan ook wat is, maar daar kom ik zelf eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bè gister weer gespot op het station.
Oja! Tips gevraagd! Wil het uitgaansleven van Gouda eens beetje gaan verkennen, maar wil niet tussen de aso's en/of de puistige pubers staan. Wanneer het beste gaan? Vrijdag- of zaterdagavond en waarheen? Gewoon beetje normale muziek, geen disco, normaal volk. Leeftijd 25+ tot 40 ofzo.
ja idd, kom ik regelmatig. heel gezelligquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:34 schreef Tokamak het volgende:
achter de Agnietenkapel bedoel je?
ken ik nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:39 schreef cheese. het volgende:
[..]
ja idd, kom ik regelmatig. heel gezellig
Ik zag het indd gisteravondquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:18 schreef Corkscrew het volgende:
Onder de St. Jan is kortgeleden weg/failliet gegaan.
Klopt, er is laatst ingebroken bij iemand die ik ken.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:05 schreef Mip1988 het volgende:
kreeg van de week een brief van de politie thuis dat er nogal wordt ingebroken in de buurt (bloemendaal)
Niet als je langs zo'n weg woont , de Noothoven van Goor is ook weer opgelapt merkten we van de weekquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:21 schreef Mip1988 het volgende:
het gebeurt s nachts dus dat scheelt weer qua overlast
Die kon het ook wel gebruiken!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:23 schreef knars het volgende:
[..]
Niet als je langs zo'n weg woont , de Noothoven van Goor is ook weer opgelapt merkten we van de week
Het is lekker weer, dus ik stel voor gewoon een terrasje te pakken bij b.v. Gewoon Goudsquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:34 schreef Leandra het volgende:
Ik woon er niet maar ben wel regelmatig in Gouda, en nou komt mijn zoon van 17 samen met zijn vriendin binnenkort een weekendje hier.
Waar kunnen ze een beetje leuk naartoe qua uitgaan?
Zorg dat je op afspraak gaat, hoef je ook niet te wachten. Sowieso: vrijdag is dè ADV-dag...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:10 schreef Mip1988 het volgende:
wat is het gemeentekantoor toch een kut tent zeg![]()
zit je daar een uur (!) te wachten, kun je je handtekening op een formuliertje zetten, betalen en sta je binnen 5 minuten weer buiten![]()
![]()
van doorwerken hebben ze daar duidelijk nog nooit gehoord
bovendien is het een ultramoderne tent, dus waarom er een nieuw kantoor moet komen van ¤ 46,5 miljoen is mij een raadsel
Het Rekam info-kanaal is hier een grote streperige bende, de rest gaat nog wel geloof ik.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:48 schreef Whiskers het volgende:
Om het falen van Rekam weer eens te benoemen; sinds het vorige week een klein beetje geonweerd heeft, is de analoge tv ontvangst van Rekam weer episch slecht.
Meer mensen hier last van, of is het een complot van caiway om whiskers aan digitale televisie te helpen...
Grote kans dat je tv er net 'naast zit'. Dan doet vaakt het geluid het niet. Probeer hem eens handmatig af te stemmen?quote:Op zondag 12 juli 2009 21:20 schreef Littlecreep het volgende:
Nergens last van eigenlijk. Het is niet slechter dan dat het normaal al is. De enige verandering is dat België Eén opeens ook op een ander kanaal zit, alleen doet het geluid het niet.
Ik ben toen heel de wijk doorgefietst achter de heli aanquote:Op zondag 5 juli 2009 21:28 schreef Tokamak het volgende:
Net n politie-heli boven Goverwelle, heeft bijna n halfuur rondgecirkeld. Vertrok daarna in de richting van haastrecht. In goverwelle is veel blauw gesignaleerd (bikers, auto's en busjes). Vermist persoon? P2000 meldt niets...
Oh, is het probleem niet hoor. Op een ander net doet België Eén het wel gewoon, alleen opeens zat ie ook op een andere zender waar het geluid het niet deed.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:02 schreef 907 het volgende:
[..]
Grote kans dat je tv er net 'naast zit'. Dan doet vaakt het geluid het niet. Probeer hem eens handmatig af te stemmen?
Dat bevestigt eigenlijk mijn vermoeden. Als je analoog kijkt weet ik zeker dat ie er net naast staatquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:11 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Oh, is het probleem niet hoor. Op een ander net doet België Eén het wel gewoon, alleen opeens zat ie ook op een andere zender waar het geluid het niet deed.
Hallo bijna-buuvquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:24 schreef Fionaaaa het volgende:
Ja, het is tegen de v. Baerlestraat aan.
Wat een enorm verschil is er te zien tussen "mijn" stukje KA en
bijv. de Jan Philipsweg/ Herenstraat enz, enz....Daar zou ik
voor geen goud willen wonen, sorry.
Ik heb niets gehoord.quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:28 schreef Axi het volgende:
oh ja die geur.... jakkes ik dacht eerst ff dat mn riool weer verstopt zat.... maar ik rook t aan de voorkant van t huis ook!? Had hem ook nog niet eerder in de vogelbuurt geroken BE...
Iemand enig idee wat er vannacht aan de hand was?? Kan me niet voorstellen dat de brandweer voor de grap halverwege de nacht een rondje Gouda rijdt met sirene's aan... ?! Was in elk geval klaarwakker...
Zal wel de politie Gouda zijn op zoek naar nieuwe kleine kindjes om te misbruikenquote:Op zondag 5 juli 2009 21:28 schreef Tokamak het volgende:
Net n politie-heli boven Goverwelle, heeft bijna n halfuur rondgecirkeld. Vertrok daarna in de richting van haastrecht. In goverwelle is veel blauw gesignaleerd (bikers, auto's en busjes). Vermist persoon? P2000 meldt niets...
Ik woon in Oosterwei maar heb nergens last van hoor. Het wordt erg overdreven in de media.quote:Op zaterdag 29 augustus 2009 11:31 schreef PietjePuk007 het volgende:
Hallo!
Aangezien de huizen / appartementen in Gouda een stuk goedkoper zijn dan in Leiden ben ik aan 't overwegen om er iets te gaan kopen. Welke wijken moet je absoluut niet zitten qua criminaliteit? Oosterwei is berucht, nog meer
?
Tankstation, een garage en een autodealer.quote:
Ach, als je 200 meter verder loopt zit je in de Martenstraat en linksaf naar de dijk toe is het net zo erg... Overigens kan je de Martensingel nauwelijks tot Kort Haarlem rekenen in vergelijking met de arbeidershuisjes van de rest van de wijk. Net zo min als je de Joubertstraat moet rekenen tot de Oosterwei.quote:Op donderdag 17 september 2009 10:15 schreef naatje_1 het volgende:
Ik woon in kort haarlem in de buurt van het centrum... en ik heb geen last van die marokjes*woont op de burgermeester martenssingel
*
Catsveld is best wel prettig wonen, voor zover ik weet.quote:Op woensdag 23 september 2009 09:12 schreef PietjePuk007 het volgende:
Gister 3 woningen bekeken aan 't Catsveld, daarna gegeten aan 't plein bij de kermis.
Wij hadden ook wel trek, maar hij was al dicht toen wij naar huis gingen.quote:Op woensdag 23 september 2009 14:34 schreef knars het volgende:
Enige voordeel van de kermis: het markeert altijd de terugkeer van dé oliebollenkraam. Gisteravond voor het eerst sinds 2 of 3 januari weer genoten van lekkere verse oliebollen
Hoeiquote:Op woensdag 23 september 2009 15:05 schreef knars het volgende:
Gelukkig heb je nog ongeveer 3,5 maand de tijd om je slag te slaan
X_M, volgens mij hebben jullie een date.
heb ik om jou advies gevraagd?quote:
http://www.nufoto.nl/foto(...)innenstad-gouda.htmlquote:
UIt 2008.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:35 schreef waterkip het volgende:
[..]
http://www.nufoto.nl/foto(...)innenstad-gouda.html
http://www.forumgouda.nl/viewtopic.php?f=18&t=122
Het was mijn buurman,en ik heb heel wat te stellen met heb gehad.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:43 schreef Duvel het volgende:
OK, wat jij dus eigenlijk bedoelt te zeggen is:
Er is iemand vermoord in Gouda, Adrie van Zanten. Voor deze moord is een verdachte aangehouden, Rini Schouten. Inmiddels is Rini Schouten, bijgestaan door advocate Inez Weski, vrijgesproken door de rechter.
Zonder het daadwerkelijke vonnis kunnen wij hier natuurlijk weinig over zeggen. Blijkbaar rammelde de bewijsvoering zodanig dat vrijspraak volgde. Maar waarom je dat middels zo'n tendentieus tekstje meent te moeten melden blijft mij onduidelijk.
Familie van het woonbotenverhaal bedoel je,Yep.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:49 schreef Brighteyes het volgende:
Bijzonder slecht geschreven idd.
Het is mij niet helemaal duidelijk aan wiens kant je staat. Ben je nou voor of tegen Rini Schouten?
Als dit de Schouten is die ik denk dat het is, is het dan dezelfde, of familie van die andere moordenaar?
Ja, die dus idd.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:55 schreef waterkip het volgende:
[..]
Familie van het woonbotenverhaal bedoel je,Yep.
Maar daar is Ronny Heine toen voor de kast ingegaan.
En vreemd... tsja... blijkbaar hebben ze geld zat voor een goeie advocaat. En als het verhaal van justitie niet waterdicht is heb je de kans dat ze dus vrijuit gaan...quote:Voor of tegen ,hij is hier weg.
dat is wat telt ,maar dit is dus de tweede keer dat met behulp van Weski casht ,Weski die ook Kouwenhoven en Bouterse heeft verdedigt.
Vreemde situatie toch?
Net als dat de dader van de bijlmoord bij je om de hoek ,stierf voor zijn berechting.
wat denk je dat het met de persoonlijkheid van Rini doet ,voelde zich al boven de wet verheven.quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 10:58 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ja, die dus idd.
[..]
En vreemd... tsja... blijkbaar hebben ze geld zat voor een goeie advocaat. En als het verhaal van justitie niet waterdicht is heb je de kans dat ze dus vrijuit gaan...
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 11:13 schreef Duvel het volgende:
Ah, het is iets persoonlijks! Sorry hoor, maar de tijd dat de lokale penose zijn vetes in mijn straat uitvocht, ligt alweer meer dan een jaar achter mij.
Nou als je je even ingelezen had zoals de link vermeld:quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:32 schreef knars het volgende:
Er gebeurt niet méér op zwaar crimineel gebied in Gouda dan in andere steden. En net als overal is een vaardige advocaat vaak in staat om z'n goed betalende cliënten succesvol te verdedigen. Dan maakt het niet meer uit of die persoon uit Gouda komt, Rotterdam, Lutjebroek of New York.
Maar als je je oud buurman met z'n complete naam op internet neerzet als een moordenaar, iets wat dus vrij eenvoudig gegoogled kan worden en op jou kan worden herleid, ben je dan wel handig bezig? Ik geloof dat niemand het leuk vindt om publiekelijk voor moordenaar te worden uitgemaakt. Ja, tenzij je een carrière in de gangsta rap ambiëert ofzo.
Waar baseer je dat op?quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 13:32 schreef knars het volgende:
Er gebeurt niet méér op zwaar crimineel gebied in Gouda dan in andere steden.
Doe jij toch ook, met je suggestieve AD-quotjes?quote:
weet je iets uit de eerste hand ,quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Doe jij toch ook, met je suggestieve AD-quotjes?
ja het boekenbal zal het niet wordenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:34 schreef Duvel het volgende:
Jouw gebrek aan schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid is funest voor je betoog.
Beetje late reactie... maar opgegroeid in de vondelstraat, constantijn huygensstraat. Leuke buurt daar hoor.. ! Ik heb nog steeds familie wonen in de buurt van de trefkuil. Bestaat die eigenlijk nog wel ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:24 schreef Fionaaaa het volgende:
Ja, het is tegen de v. Baerlestraat aan.
Wat een enorm verschil is er te zien tussen "mijn" stukje KA en
bijv. de Jan Philipsweg/ Herenstraat enz, enz....Daar zou ik
voor geen goud willen wonen, sorry.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:44 schreef waterkip het volgende:
[..]
ja het boekenbal zal het niet worden
Komen die Chinees en die patatzaak ook weer daarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:06 schreef Whiskers het volgende:
Iemand enig id wanneer de C1000 in de Heester weer opengaat? Die tijdelijke permanente op de Groenheuvel lijkt momenteel ontmanteld te worden...?
Hey! Plekje gevonden? Waar?!quote:
Ik heb mijn extra fietsje gewoon via marktplaats gescoord... Maar er zijn regelmatig van die fietsopruimacties bij het station, door de politie. Misschien houden die wel een soort sale? Moet je even informeren! Misschien weet die fietsenboer aan de Bloemendaalzijde daar ook wel wat vanquote:Op maandag 23 november 2009 09:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, waar kan je een goede herenfiets kopen (al dan niet 2ehands) voor < 250 euro?
Nieuwe haven zit 2e Hans Fietsen ,tegenover de pizzaboer (ongeveeer in het midden aan de winkelzijde .quote:Op maandag 23 november 2009 09:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, waar kan je een goede herenfiets kopen (al dan niet 2ehands) voor < 250 euro?
Nou, waarom niet nu!quote:Op maandag 23 november 2009 15:53 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm..... dan is er iets mis met mijn geheugen...
Ik zal er eens langs lopen als het droog is.
Je meent hetquote:Op maandag 23 november 2009 15:57 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
omdat het zo weer gaat regeneneer dat je er bent gaat het weer regenen
nee, het was sarcastischquote:
Mooi, want dan tuf ik Gouda weer binnen met de trein!quote:Op maandag 23 november 2009 16:01 schreef naatje_1 het volgende:
vanaf 17:30 loop je trouwens helemaal geen risico meer, volgens buienradar
Ik ookquote:Op maandag 23 november 2009 16:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Mooi, want dan tuf ik Gouda weer binnen met de trein!
Jij alleen vanuit een andere richting denk ikquote:
quote:Op maandag 23 november 2009 16:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mooi, want dan tuf ik Gouda weer binnen met de trein!
handig heh, dat internetquote:
Alphen, met de boemel.quote:Op maandag 23 november 2009 16:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jij alleen vanuit een andere richting denk ik
vanaf de lage gouwe aan de rechterzijde tussen de parketboer en de speelgoedzaakquote:Op maandag 23 november 2009 15:53 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm..... dan is er iets mis met mijn geheugen...
Ik zal er eens langs lopen als het droog is.
Bij ons ging de aardlek er zelfs van uit.quote:Op maandag 23 november 2009 18:42 schreef PietjePuk007 het volgende:
Enorme flits ook.
Hier idemquote:Op maandag 23 november 2009 20:13 schreef 907 het volgende:
[..]
Bij ons ging de aardlek er zelfs van uit.
En toen was het donker!
Daar heb ik dus van de week heel fijn in de str*nt gestaan.quote:Op maandag 23 november 2009 18:48 schreef waterkip het volgende:
[ afbeelding ]
Emmastraat ,hondenuitlaatgebied of toch weer even niet .
Links niet toegestaan/rechts wel toegestaan
op het pad niet toegestaan (loslopen)
Ook geen enkele put in de straat,leuk met dit weer .
![]()
Is weer echt over nagedacht
Als iedereen het nou opruimt is er niks aan de hand ,maar ja het is niet in de APV opgenomen.quote:Op dinsdag 24 november 2009 08:52 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Daar heb ik dus van de week heel fijn in de str*nt gestaan.![]()
Rechts... daar waar het dus niet mag.
Ranzig stuk sowieso. Ik ga wel weer op de stoep lopen voortaan.
Dan doe je dat toch.quote:Op woensdag 25 november 2009 21:50 schreef waterkip het volgende:
Minister tolereert moslimabusje
GOUDA - Minister Eberhard van der Laan van Integratie laat het 'moslimabusje' in Gouda ongemoeid. Dat heeft de bewindsman laten weten na vragen van de PVV.
In het busje worden allochtone oudere vrouwen vervoerd naar de dagopvang of het zorgcentrum. Zo komen de vrouwen die niet kunnen klokkijken op tijd op hun bestemming. Ook zit er een vrouw achter het stuur, omdat veel vrouwen door de thuissituatie niet kunnen worden opgehaald door een man.
Van der Laan is niet blij met de dienst, maar zal het niet verbieden, meldt RTV West. Wie er moeite mee heeft, kan klagen bij de Commissie Gelijke Behandeling
Dat is natuurlijk hetzelfde dat cafe Onder De Sint-jan zijn nachtvergunning kwijtraakte omdat hij deze bevolkingsgroep weigerde in zijn etablissement,
maar je knap levensmoe moet wezen om je als autochtone nedelander in het koffiehuis in de Aaltje baksteeg of cafe Pitstop te begeven als tering kaaskop.
quote:Op zaterdag 28 november 2009 17:04 schreef Duvel het volgende:
Hé BE, liep jij met een blauwe fiets aan je hand door de stad vanmiddag?
Ik zal volgende keer wel ff zwaaien.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Beetje late reactie.
Zou best eens heel goed kunnen.
Even denken hoor... Volgens mij wel ja.![]()
Eng dit!![]()
Was het niet rotweer toen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer wel ff zwaaien.Mits je dan wat vrolijker kijkt.
Hee vrolijkerd, wat vind jij van de kerstboom? Wel of niet?quote:
Wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hee vrolijkerd, wat vind jij van de kerstboom? Wel of niet?
Wansmaakquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wel natuurlijk.
En een knipperend rendier op het balkon.
Dan zetten we hem op het dak.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wansmaak
En dat rendier is er al aan de James-zijde
Mag jij doen danquote:
Ik plak 'm wel achter een zolderraam.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mag jij doen dan. Ik ga niet helpen
.
Dat vind ik primaquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik plak 'm wel achter een zolderraam.
Ik richt er een webcam op.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat vind ik prima. Zolang ik het maar niet hoef te zien
.
Als jij de hele avond naar een knipperend rendier wilt kijken, be my guestquote:
Rond 19:00 uur wordt de kerstboom ontstoken door moslimburgemeester Cornelis van Gouda.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:12 schreef ikziejewel het volgende:
Dinsdag is het zeker weer kaarsjesavond?
Iemand enig idee hoe laat?
heb ik om jou advies gevraagd!quote:
Vind jij mijn opmerking een advies? Iemand vraagt om info over kaarsjesavond en jij komt met zo'n achterlijke opmerking die echt niets toevoegt. En dan ook nog een grote bek teruggeven? Kssst, terug in je hok!quote:
Duvelquote:Op zondag 13 december 2009 08:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vind jij mijn opmerking een advies? Iemand vraagt om info over kaarsjesavond en jij komt met zo'n achterlijke opmerking die echt niets toevoegt. En dan ook nog een grote bek teruggeven? Kssst, terug in je hok!
Doe eens nietquote:Op zondag 13 december 2009 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
Mensen zoals Waterkip zijn nou voor mij de reden om me te schamen voor Gouda.
*verdwijnt uit dit topic, hiermee wil ik echt niet geassocieerd worden...
Dat is wat ik de hele tijd al doe, en als je er echt last van hebt... je bent modquote:Op zondag 13 december 2009 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, jullie hebben eig. ook wel gelijk ook.
*negeerstand aan gooit!
Brrrr, ik kan daar echt zo ongelofelijk slecht tegen...
Kan je mooi na de kerst weer (een tegel) mee gaan ophogen!quote:Op zondag 13 december 2009 13:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb de kerstboom trouwens op 't plein voor 't winkelcentrum gekocht, kreeg er zelfs een emmer zand bij.
quote:Op zondag 13 december 2009 13:52 schreef 907 het volgende:
[..]
Kan je mooi na de kerst weer (een tegel) mee gaan ophogen!
Of aan de gemeente doneren als teken dat ze de straten moeten ophogenquote:Op zondag 13 december 2009 13:52 schreef 907 het volgende:
[..]
Kan je mooi na de kerst weer (een tegel) mee gaan ophogen!
Mag ik je uitnodigen om een avondje naar De Riethoek te komen ,mag je aan die oudjes uitleggen waarom ze na zonsondergang de straat niet alleen meer opdurven .quote:Op zondag 13 december 2009 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
Mensen zoals Waterkip zijn nou voor mij de reden om me te schamen voor Gouda.
je mag van mij aannemen dat ik de rit niet uitzit ,quote:Op zondag 13 december 2009 16:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Verhuis. In ieder geval uit dit topic aub.
Ok. Vanavond wel je medicijnen innemen he!quote:Op zondag 13 december 2009 16:32 schreef waterkip het volgende:
[..]
je mag van mij aannemen dat ik de rit niet uitzit ,
alleen nog een slachtoffer voor mijn huis
en dan doei ja !
Ja Efexor of Prozac is de oplossingquote:Op zondag 13 december 2009 16:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ok. Vanavond wel je medicijnen innemen he!
Vast wel. Maar om daar kaarsjesavond mee te verpesten, lijkt me echt bijzonder ongewenst.quote:Op zondag 13 december 2009 17:41 schreef Krullehoofd het volgende:
Gewoon oogkleppen ophouden, in Gouda is absoluut niks aan de hand
Dat is toch voor de toeristenquote:Op zondag 13 december 2009 18:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vast wel. Maar om daar kaarsjesavond mee te verpesten, lijkt me echt bijzonder ongewenst.
Buitengewoon constructieve post, het sarcasme druipt er vanaf. Vanwaar al deze emotie ?quote:Op zondag 13 december 2009 22:15 schreef knars het volgende:
Pleur op dan, als je Gouda zo kut vindt. Alleen klagen en roepen en janken om WIlders verandert zo weinig. Of blijf, en probeer constructieve oplossingen te bedenken, dan doe je ten minste nog iets leuks met je frustratie.
probeer constructieve oplossingen te bedenken:quote:Op zondag 13 december 2009 22:15 schreef knars het volgende:
Pleur op dan, als je Gouda zo kut vindt. Alleen klagen en roepen en janken om WIlders verandert zo weinig. Of blijf, en probeer constructieve oplossingen te bedenken, dan doe je ten minste nog iets leuks met je frustratie.
Waar zit dit restaurant ? Zelf ben ik wel te spreken over Central.quote:Op maandag 14 december 2009 13:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zijn hier trouwens meer fans van Restaurant Brunel aanwezig? Wij hebben er nu een aantal keer gegeten en het is echt heerlijk eten in een sfeervolle omgeving.
Het wildmenu dat ze nu hebben is ook echt een aanrader.
http://www.restaurantbrunel.nl/quote:Op maandag 14 december 2009 14:19 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Waar zit dit restaurant ? Zelf ben ik wel te spreken over Central.
Aantal keer geweest, heerlijk idd!quote:Op maandag 14 december 2009 13:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zijn hier trouwens meer fans van Restaurant Brunel aanwezig? Wij hebben er nu een aantal keer gegeten en het is echt heerlijk eten in een sfeervolle omgeving.
Het spijt mij. Ik gaf niet bepaald het goede voorbeeldquote:Op maandag 14 december 2009 01:43 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Buitengewoon constructieve post, het sarcasme druipt er vanaf. Vanwaar al deze emotie ?
Tofquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:24 schreef muisje-eliza het volgende:
ik kom binnenkort in Gouda wonen
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:24 schreef muisje-eliza het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:24 schreef muisje-eliza het volgende:
en neequote:Op woensdag 16 december 2009 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog mensen naar de kaarsjesavond geweest? Wij wel en we waren erg melig. Tot groot ongenoegen van 2 vrome vrouwtjes achter ons
.
Nee, F. was niet thuis en de 2 spruiten hier zijn eig nog net te klein ervoor. Mss volgend jaar en anders het jaar erop.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog mensen naar de kaarsjesavond geweest? Wij wel en we waren erg melig. Tot groot ongenoegen van 2 vrome vrouwtjes achter ons
.
Nope, niks van gezien, behalve het bord KAARSJESAVOND P bij de Hill en het groenhovenpark.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
leuke foto'squote:Op woensdag 16 december 2009 20:09 schreef waterkip het volgende:
[..]
http://www.artisticsoluti(...)sjesavond/index.html
Hoaxquote:
Daar nog niet gegeten wel al heel vaak langsgereden.quote:Op maandag 14 december 2009 13:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
moeders trein had 3 kwartier vertraging, ze is toen maar weer even huiswaarts gegaanquote:Op donderdag 17 december 2009 10:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Half uurtje vertraging, als je er rekening mee houdt dat 't vast een bende is valt dat wel mee.
De meeste scholieren gaan er gewoon vol zelfvertrouwen overheen, met succes. Je moet alleen niet gaan twijfelenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm, ik ga zo toch echt de fiets proberen.
Naja. We'll see!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |