weet je iets uit de eerste hand ,quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 15:58 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Doe jij toch ook, met je suggestieve AD-quotjes?
ja het boekenbal zal het niet wordenquote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:34 schreef Duvel het volgende:
Jouw gebrek aan schriftelijke uitdrukkingsvaardigheid is funest voor je betoog.
Beetje late reactie... maar opgegroeid in de vondelstraat, constantijn huygensstraat. Leuke buurt daar hoor.. ! Ik heb nog steeds familie wonen in de buurt van de trefkuil. Bestaat die eigenlijk nog wel ?quote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:24 schreef Fionaaaa het volgende:
Ja, het is tegen de v. Baerlestraat aan.
Wat een enorm verschil is er te zien tussen "mijn" stukje KA en
bijv. de Jan Philipsweg/ Herenstraat enz, enz....Daar zou ik
voor geen goud willen wonen, sorry.
quote:Op dinsdag 13 oktober 2009 16:44 schreef waterkip het volgende:
[..]
ja het boekenbal zal het niet worden
Komen die Chinees en die patatzaak ook weer daarquote:Op woensdag 21 oktober 2009 13:06 schreef Whiskers het volgende:
Iemand enig id wanneer de C1000 in de Heester weer opengaat? Die tijdelijke permanente op de Groenheuvel lijkt momenteel ontmanteld te worden...?
Hey! Plekje gevonden? Waar?!quote:
Ik heb mijn extra fietsje gewoon via marktplaats gescoord... Maar er zijn regelmatig van die fietsopruimacties bij het station, door de politie. Misschien houden die wel een soort sale? Moet je even informeren! Misschien weet die fietsenboer aan de Bloemendaalzijde daar ook wel wat vanquote:Op maandag 23 november 2009 09:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, waar kan je een goede herenfiets kopen (al dan niet 2ehands) voor < 250 euro?
Nieuwe haven zit 2e Hans Fietsen ,tegenover de pizzaboer (ongeveeer in het midden aan de winkelzijde .quote:Op maandag 23 november 2009 09:32 schreef PietjePuk007 het volgende:
mogguh, waar kan je een goede herenfiets kopen (al dan niet 2ehands) voor < 250 euro?
Nou, waarom niet nu!quote:Op maandag 23 november 2009 15:53 schreef Brighteyes het volgende:
Hmmm..... dan is er iets mis met mijn geheugen...
Ik zal er eens langs lopen als het droog is.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |