http://www.restaurantbrunel.nl/quote:Op maandag 14 december 2009 14:19 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Waar zit dit restaurant ? Zelf ben ik wel te spreken over Central.
Aantal keer geweest, heerlijk idd!quote:Op maandag 14 december 2009 13:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zijn hier trouwens meer fans van Restaurant Brunel aanwezig? Wij hebben er nu een aantal keer gegeten en het is echt heerlijk eten in een sfeervolle omgeving.
Het wildmenu dat ze nu hebben is ook echt een aanrader.
Het spijt mij. Ik gaf niet bepaald het goede voorbeeldquote:Op maandag 14 december 2009 01:43 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Buitengewoon constructieve post, het sarcasme druipt er vanaf. Vanwaar al deze emotie ?
Tofquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:24 schreef muisje-eliza het volgende:
ik kom binnenkort in Gouda wonen
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:24 schreef muisje-eliza het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:24 schreef muisje-eliza het volgende:
en neequote:Op woensdag 16 december 2009 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog mensen naar de kaarsjesavond geweest? Wij wel en we waren erg melig. Tot groot ongenoegen van 2 vrome vrouwtjes achter ons
.
Nee, F. was niet thuis en de 2 spruiten hier zijn eig nog net te klein ervoor. Mss volgend jaar en anders het jaar erop.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog mensen naar de kaarsjesavond geweest? Wij wel en we waren erg melig. Tot groot ongenoegen van 2 vrome vrouwtjes achter ons
.
Nope, niks van gezien, behalve het bord KAARSJESAVOND P bij de Hill en het groenhovenpark.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
leuke foto'squote:Op woensdag 16 december 2009 20:09 schreef waterkip het volgende:
[..]
http://www.artisticsoluti(...)sjesavond/index.html
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |