Ik zal volgende keer wel ff zwaaien.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:23 schreef Brighteyes het volgende:
[..]Beetje late reactie.
Zou best eens heel goed kunnen.
Even denken hoor... Volgens mij wel ja.![]()
Eng dit!![]()
Was het niet rotweer toen?quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:27 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik zal volgende keer wel ff zwaaien.Mits je dan wat vrolijker kijkt.
Hee vrolijkerd, wat vind jij van de kerstboom? Wel of niet?quote:
Wel natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:37 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hee vrolijkerd, wat vind jij van de kerstboom? Wel of niet?
Wansmaakquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:41 schreef Duvel het volgende:
[..]
Wel natuurlijk.
En een knipperend rendier op het balkon.
Dan zetten we hem op het dak.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:42 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Wansmaak
En dat rendier is er al aan de James-zijde
Mag jij doen danquote:
Ik plak 'm wel achter een zolderraam.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:47 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Mag jij doen dan. Ik ga niet helpen
.
Dat vind ik primaquote:Op dinsdag 8 december 2009 10:49 schreef Duvel het volgende:
[..]
Ik plak 'm wel achter een zolderraam.
Ik richt er een webcam op.quote:Op dinsdag 8 december 2009 10:49 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dat vind ik prima. Zolang ik het maar niet hoef te zien
.
Als jij de hele avond naar een knipperend rendier wilt kijken, be my guestquote:
Rond 19:00 uur wordt de kerstboom ontstoken door moslimburgemeester Cornelis van Gouda.quote:Op zaterdag 12 december 2009 17:12 schreef ikziejewel het volgende:
Dinsdag is het zeker weer kaarsjesavond?
Iemand enig idee hoe laat?
heb ik om jou advies gevraagd!quote:
Vind jij mijn opmerking een advies? Iemand vraagt om info over kaarsjesavond en jij komt met zo'n achterlijke opmerking die echt niets toevoegt. En dan ook nog een grote bek teruggeven? Kssst, terug in je hok!quote:
Duvelquote:Op zondag 13 december 2009 08:00 schreef Duvel het volgende:
[..]
Vind jij mijn opmerking een advies? Iemand vraagt om info over kaarsjesavond en jij komt met zo'n achterlijke opmerking die echt niets toevoegt. En dan ook nog een grote bek teruggeven? Kssst, terug in je hok!
Doe eens nietquote:Op zondag 13 december 2009 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
Mensen zoals Waterkip zijn nou voor mij de reden om me te schamen voor Gouda.
*verdwijnt uit dit topic, hiermee wil ik echt niet geassocieerd worden...
Dat is wat ik de hele tijd al doe, en als je er echt last van hebt... je bent modquote:Op zondag 13 december 2009 13:48 schreef Brighteyes het volgende:
Ja, jullie hebben eig. ook wel gelijk ook.
*negeerstand aan gooit!
Brrrr, ik kan daar echt zo ongelofelijk slecht tegen...
Kan je mooi na de kerst weer (een tegel) mee gaan ophogen!quote:Op zondag 13 december 2009 13:49 schreef PietjePuk007 het volgende:
Heb de kerstboom trouwens op 't plein voor 't winkelcentrum gekocht, kreeg er zelfs een emmer zand bij.
quote:Op zondag 13 december 2009 13:52 schreef 907 het volgende:
[..]
Kan je mooi na de kerst weer (een tegel) mee gaan ophogen!
Of aan de gemeente doneren als teken dat ze de straten moeten ophogenquote:Op zondag 13 december 2009 13:52 schreef 907 het volgende:
[..]
Kan je mooi na de kerst weer (een tegel) mee gaan ophogen!
Mag ik je uitnodigen om een avondje naar De Riethoek te komen ,mag je aan die oudjes uitleggen waarom ze na zonsondergang de straat niet alleen meer opdurven .quote:Op zondag 13 december 2009 13:36 schreef Brighteyes het volgende:
Mensen zoals Waterkip zijn nou voor mij de reden om me te schamen voor Gouda.
je mag van mij aannemen dat ik de rit niet uitzit ,quote:Op zondag 13 december 2009 16:29 schreef XcUZ_Me het volgende:
Verhuis. In ieder geval uit dit topic aub.
Ok. Vanavond wel je medicijnen innemen he!quote:Op zondag 13 december 2009 16:32 schreef waterkip het volgende:
[..]
je mag van mij aannemen dat ik de rit niet uitzit ,
alleen nog een slachtoffer voor mijn huis
en dan doei ja !
Ja Efexor of Prozac is de oplossingquote:Op zondag 13 december 2009 16:33 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Ok. Vanavond wel je medicijnen innemen he!
Vast wel. Maar om daar kaarsjesavond mee te verpesten, lijkt me echt bijzonder ongewenst.quote:Op zondag 13 december 2009 17:41 schreef Krullehoofd het volgende:
Gewoon oogkleppen ophouden, in Gouda is absoluut niks aan de hand
Dat is toch voor de toeristenquote:Op zondag 13 december 2009 18:09 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Vast wel. Maar om daar kaarsjesavond mee te verpesten, lijkt me echt bijzonder ongewenst.
Buitengewoon constructieve post, het sarcasme druipt er vanaf. Vanwaar al deze emotie ?quote:Op zondag 13 december 2009 22:15 schreef knars het volgende:
Pleur op dan, als je Gouda zo kut vindt. Alleen klagen en roepen en janken om WIlders verandert zo weinig. Of blijf, en probeer constructieve oplossingen te bedenken, dan doe je ten minste nog iets leuks met je frustratie.
probeer constructieve oplossingen te bedenken:quote:Op zondag 13 december 2009 22:15 schreef knars het volgende:
Pleur op dan, als je Gouda zo kut vindt. Alleen klagen en roepen en janken om WIlders verandert zo weinig. Of blijf, en probeer constructieve oplossingen te bedenken, dan doe je ten minste nog iets leuks met je frustratie.
Waar zit dit restaurant ? Zelf ben ik wel te spreken over Central.quote:Op maandag 14 december 2009 13:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zijn hier trouwens meer fans van Restaurant Brunel aanwezig? Wij hebben er nu een aantal keer gegeten en het is echt heerlijk eten in een sfeervolle omgeving.
Het wildmenu dat ze nu hebben is ook echt een aanrader.
http://www.restaurantbrunel.nl/quote:Op maandag 14 december 2009 14:19 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Waar zit dit restaurant ? Zelf ben ik wel te spreken over Central.
Aantal keer geweest, heerlijk idd!quote:Op maandag 14 december 2009 13:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
Zijn hier trouwens meer fans van Restaurant Brunel aanwezig? Wij hebben er nu een aantal keer gegeten en het is echt heerlijk eten in een sfeervolle omgeving.
Het spijt mij. Ik gaf niet bepaald het goede voorbeeldquote:Op maandag 14 december 2009 01:43 schreef Krullehoofd het volgende:
[..]
Buitengewoon constructieve post, het sarcasme druipt er vanaf. Vanwaar al deze emotie ?
Tofquote:Op dinsdag 15 december 2009 21:24 schreef muisje-eliza het volgende:
ik kom binnenkort in Gouda wonen
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:24 schreef muisje-eliza het volgende:
quote:Op dinsdag 15 december 2009 21:24 schreef muisje-eliza het volgende:
en neequote:Op woensdag 16 december 2009 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog mensen naar de kaarsjesavond geweest? Wij wel en we waren erg melig. Tot groot ongenoegen van 2 vrome vrouwtjes achter ons
.
Nee, F. was niet thuis en de 2 spruiten hier zijn eig nog net te klein ervoor. Mss volgend jaar en anders het jaar erop.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nog mensen naar de kaarsjesavond geweest? Wij wel en we waren erg melig. Tot groot ongenoegen van 2 vrome vrouwtjes achter ons
.
Nope, niks van gezien, behalve het bord KAARSJESAVOND P bij de Hill en het groenhovenpark.quote:Op woensdag 16 december 2009 09:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
.
leuke foto'squote:Op woensdag 16 december 2009 20:09 schreef waterkip het volgende:
[..]
http://www.artisticsoluti(...)sjesavond/index.html
Hoaxquote:
Daar nog niet gegeten wel al heel vaak langsgereden.quote:Op maandag 14 december 2009 13:35 schreef XcUZ_Me het volgende:
moeders trein had 3 kwartier vertraging, ze is toen maar weer even huiswaarts gegaanquote:Op donderdag 17 december 2009 10:03 schreef PietjePuk007 het volgende:
Half uurtje vertraging, als je er rekening mee houdt dat 't vast een bende is valt dat wel mee.
De meeste scholieren gaan er gewoon vol zelfvertrouwen overheen, met succes. Je moet alleen niet gaan twijfelenquote:Op vrijdag 18 december 2009 10:26 schreef XcUZ_Me het volgende:
Hm, ik ga zo toch echt de fiets proberen.
Naja. We'll see!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |