Central of de Zalmquote:Op woensdag 10 juni 2009 20:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bè gister weer gespot op het station.
Oja! Tips gevraagd! Wil het uitgaansleven van Gouda eens beetje gaan verkennen, maar wil niet tussen de aso's en/of de puistige pubers staan. Wanneer het beste gaan? Vrijdag- of zaterdagavond en waarheen? Gewoon beetje normale muziek, geen disco, normaal volk. Leeftijd 25+ tot 40 ofzo.
Je heb Vidocq nog, al weet ik niet of hij op vrijdagavond n beetje lang open is. Ik weet niet of de Irish pub al een beetje open is, anders kan je daar ook kijken. En dan heb je nog Kamphuisen, de oude Beursklok. En misschien nog dat Onder de Sintjan ook wat is, maar daar kom ik zelf eigenlijk nooit.quote:Op woensdag 10 juni 2009 20:31 schreef XcUZ_Me het volgende:
Bè gister weer gespot op het station.
Oja! Tips gevraagd! Wil het uitgaansleven van Gouda eens beetje gaan verkennen, maar wil niet tussen de aso's en/of de puistige pubers staan. Wanneer het beste gaan? Vrijdag- of zaterdagavond en waarheen? Gewoon beetje normale muziek, geen disco, normaal volk. Leeftijd 25+ tot 40 ofzo.
ja idd, kom ik regelmatig. heel gezelligquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:34 schreef Tokamak het volgende:
achter de Agnietenkapel bedoel je?
ken ik nietquote:Op donderdag 11 juni 2009 23:39 schreef cheese. het volgende:
[..]
ja idd, kom ik regelmatig. heel gezellig
Ik zag het indd gisteravondquote:Op vrijdag 12 juni 2009 22:18 schreef Corkscrew het volgende:
Onder de St. Jan is kortgeleden weg/failliet gegaan.
Klopt, er is laatst ingebroken bij iemand die ik ken.quote:Op zaterdag 20 juni 2009 21:05 schreef Mip1988 het volgende:
kreeg van de week een brief van de politie thuis dat er nogal wordt ingebroken in de buurt (bloemendaal)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |