Niet als je langs zo'n weg woont , de Noothoven van Goor is ook weer opgelapt merkten we van de weekquote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:21 schreef Mip1988 het volgende:
het gebeurt s nachts dus dat scheelt weer qua overlast
Die kon het ook wel gebruiken!quote:Op zaterdag 27 juni 2009 17:23 schreef knars het volgende:
[..]
Niet als je langs zo'n weg woont , de Noothoven van Goor is ook weer opgelapt merkten we van de week
Het is lekker weer, dus ik stel voor gewoon een terrasje te pakken bij b.v. Gewoon Goudsquote:Op woensdag 1 juli 2009 10:34 schreef Leandra het volgende:
Ik woon er niet maar ben wel regelmatig in Gouda, en nou komt mijn zoon van 17 samen met zijn vriendin binnenkort een weekendje hier.
Waar kunnen ze een beetje leuk naartoe qua uitgaan?
Zorg dat je op afspraak gaat, hoef je ook niet te wachten. Sowieso: vrijdag is dè ADV-dag...quote:Op vrijdag 3 juli 2009 11:10 schreef Mip1988 het volgende:
wat is het gemeentekantoor toch een kut tent zeg![]()
zit je daar een uur (!) te wachten, kun je je handtekening op een formuliertje zetten, betalen en sta je binnen 5 minuten weer buiten![]()
![]()
van doorwerken hebben ze daar duidelijk nog nooit gehoord
bovendien is het een ultramoderne tent, dus waarom er een nieuw kantoor moet komen van ¤ 46,5 miljoen is mij een raadsel
Het Rekam info-kanaal is hier een grote streperige bende, de rest gaat nog wel geloof ik.quote:Op zondag 12 juli 2009 19:48 schreef Whiskers het volgende:
Om het falen van Rekam weer eens te benoemen; sinds het vorige week een klein beetje geonweerd heeft, is de analoge tv ontvangst van Rekam weer episch slecht.
Meer mensen hier last van, of is het een complot van caiway om whiskers aan digitale televisie te helpen...
Grote kans dat je tv er net 'naast zit'. Dan doet vaakt het geluid het niet. Probeer hem eens handmatig af te stemmen?quote:Op zondag 12 juli 2009 21:20 schreef Littlecreep het volgende:
Nergens last van eigenlijk. Het is niet slechter dan dat het normaal al is. De enige verandering is dat België Eén opeens ook op een ander kanaal zit, alleen doet het geluid het niet.
Ik ben toen heel de wijk doorgefietst achter de heli aanquote:Op zondag 5 juli 2009 21:28 schreef Tokamak het volgende:
Net n politie-heli boven Goverwelle, heeft bijna n halfuur rondgecirkeld. Vertrok daarna in de richting van haastrecht. In goverwelle is veel blauw gesignaleerd (bikers, auto's en busjes). Vermist persoon? P2000 meldt niets...
Oh, is het probleem niet hoor. Op een ander net doet België Eén het wel gewoon, alleen opeens zat ie ook op een andere zender waar het geluid het niet deed.quote:Op dinsdag 14 juli 2009 15:02 schreef 907 het volgende:
[..]
Grote kans dat je tv er net 'naast zit'. Dan doet vaakt het geluid het niet. Probeer hem eens handmatig af te stemmen?
Dat bevestigt eigenlijk mijn vermoeden. Als je analoog kijkt weet ik zeker dat ie er net naast staatquote:Op dinsdag 14 juli 2009 22:11 schreef Littlecreep het volgende:
[..]
Oh, is het probleem niet hoor. Op een ander net doet België Eén het wel gewoon, alleen opeens zat ie ook op een andere zender waar het geluid het niet deed.
Hallo bijna-buuvquote:Op dinsdag 28 juli 2009 16:24 schreef Fionaaaa het volgende:
Ja, het is tegen de v. Baerlestraat aan.
Wat een enorm verschil is er te zien tussen "mijn" stukje KA en
bijv. de Jan Philipsweg/ Herenstraat enz, enz....Daar zou ik
voor geen goud willen wonen, sorry.
Ik heb niets gehoord.quote:Op zondag 2 augustus 2009 10:28 schreef Axi het volgende:
oh ja die geur.... jakkes ik dacht eerst ff dat mn riool weer verstopt zat.... maar ik rook t aan de voorkant van t huis ook!? Had hem ook nog niet eerder in de vogelbuurt geroken BE...
Iemand enig idee wat er vannacht aan de hand was?? Kan me niet voorstellen dat de brandweer voor de grap halverwege de nacht een rondje Gouda rijdt met sirene's aan... ?! Was in elk geval klaarwakker...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |