quote:contest closed. @jon_jensen got it awhile ago. Bertolini is the oldest (7/71), Simoni (8/71), Voigt (9/17/71), and yours truly (9/18/71)
Ik geloof dat jij het parcours nog eens wat beter moet bestuderenquote:Op maandag 11 mei 2009 16:51 schreef trxq het volgende:
hoelang is het nog en wat zou morgen de test voor amstrong zijn, het is toch een vlakke rit?
quote:Giro d'Italia: Leipheimer ongedeerd na klapband in afdaling
Levi Leipheimer (foto, midden) is zondag tijdens de tweede etappe in de Giro ontsnapt aan een zware val. Hij kreeg in de gevaarlijke afdaling van de Montebello een klapband bij een snelheid van 65 kilometer per uur. Als bij een wonder kwam de Amerikaan ongedeerd uit het voorval. Hij en de andere favoriet voor de eindoverwinning in de Ronde van Italie, Ivan Basso, verloren wel dertien seconden op de belangrijkste concurrenten.
‘Ik was echt doodsbang,’ zegt de renner van Astana op zijn Twitter-pagina. ‘Mijn voorband ontplofte bij een snelheid van 65 kilometer per uur. Gelukkig ben ik er in geslaagd om naast de weg tot stilstand te komen, want als ik tegen het asfalt was geknald, was mijn Giro misschien al voorbij geweest.’
Deze valpartij was ook wel vrij ver voorin, ook Cavendish zat erachter, en driekwart van het peloton. Dat kun je niet volledig aan menchov verwijten.quote:
Cavendish en Menchov.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:26 schreef Szura het volgende:
Petacchi in het roze.
En wat is die achterstand![]()
En wie zitten er bij?
Volgens mij zit Mentsjov niet in die groep hoor.quote:
In welke groep dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens mij zit Mentsjov niet in die groep hoor.
Nee, die zat daarvoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens mij zit Mentsjov niet in die groep hoor.
Bijna recht tussen de benen van die kerelquote:
IDD ze hadden gewoon contador moeten halen bij Rabo die gast maakt ten minste niet van zulke domme fouten.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:31 schreef Ereinion het volgende:
Mooi overwinning van Petacchi weer, hij valt hier toch wel positief op deze Giro.
MenchovHoe vaak heeft die wel niet in zo'n situatie gereden?
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:32 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
IDD ze hadden gewoon contador moeten halen bij Rabo die gast maakt ten minste niet van zulke domme fouten.
Valpartij voorin peloton.. konden er 40 door (waren er al 10 vooruit ofzo) kan gebeuren toch?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:32 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
IDD ze hadden gewoon contador moeten halen bij Rabo die gast maakt ten minste niet van zulke domme fouten.
Net als gister, zat hij ook al zeer slecht. Hij heeft nog heel veel te leren.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:31 schreef TheArt het volgende:
Farrar zat echt veeeeeel te ver bij het aangaan van die sprint. Edoch had hij toch nooit gewonnen tegen Petacchi.
Wel toevallig dat hij er dan weer niet door konquote:Op maandag 11 mei 2009 17:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Valpartij voorin peloton.. konden er 40 door (waren er al 10 vooruit ofzo) kan gebeuren toch?
Het was idd wel heel erg ver voorin het peloton, en de weg was volledig geblokkeerd.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Valpartij voorin peloton.. konden er 40 door (waren er al 10 vooruit ofzo) kan gebeuren toch?
Gisteren was ie er wel gewoon door, dus ik weet niet wat je uit je net zwetst.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:35 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Wel toevallig dat hij er dan weer niet door kon
Nouja die 25 seconden waren natuurlijk een alles behalve precieze schatting lijkt me. Maar nog steeds wel hard gereden sinds de val.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:32 schreef TheArt het volgende:
Menchov verliest 24 sec. Die heeft dus in de slotkilometers in zijn eentje zelfs 1 sec. gepakt op het peloton.
mijn netquote:Op maandag 11 mei 2009 17:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gisteren was ie er wel gewoon door, dus ik weet niet wat je uit je net zwetst.
Altijd zo makkelijk... Op een spelfout ingaan ipv op het, terechte, punt dat in de post wordt gemaakt.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Doe niet zo triestJe weet precies wat ik bedoel.
Dus je hebt geen argumenten meer?quote:
Je kunt Rabo verwijten dat hij blijkbaar slechts omringd was.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:46 schreef marcodej het volgende:
Jammer voor Menchov, maar de valpartij gebeurde zo ver voorin dat hem nauwelijks iets te verwijten valt.
Eens.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je kunt Rabo verwijten dat hij blijkbaar slechts omringd was.
Al heeft hij acht man van Rabo om zich heen, als iedereen in de remmen moet knijpen voor een valpartij dan heb je ook weinig aan je ploeg. Ja, dan kan je ze daarna wel op kop zetten om het gat met het eerste peloton weer dicht te rijden, maar als daar een LPR met evenredige krachten loopt te sleuren dan zal Rabo er hooguit een paar seconden vanaf krijgen.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wie zegt dat die 25 secondne ooit geklopt hebbenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:32 schreef TheArt het volgende:
Menchov verliest 24 sec. Die heeft dus in de slotkilometers in zijn eentje zelfs 1 sec. gepakt op het peloton.
Helemaal eens.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:52 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Al heeft hij acht man van Rabo om zich heen, als iedereen in de remmen moet knijpen voor een valpartij dan heb je ook weinig aan je ploeg. Ja, dan kan je ze daarna wel op kop zetten om het gat met het eerste peloton weer dicht te rijden, maar als daar een LPR met evenredige krachten loopt te sleuren dan zal Rabo er hooguit een paar seconden vanaf krijgen.
Rabo? Net zat je je pijlen nog op Menchov persoonlijk te richten.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:55 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Jawel je kunt Rabo verwijten dat hij blijkbaar slecht omringd was
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:55 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Jawel je kunt Rabo verwijten dat hij blijkbaar slecht omringd was
Afgaande op het feit dat 4 man en later Menchov in zijn eentje geen seconde heeft verloren op wat in eerste instantie het gat was, lijkt me dat onwaar.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:52 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Al heeft hij acht man van Rabo om zich heen, als iedereen in de remmen moet knijpen voor een valpartij dan heb je ook weinig aan je ploeg. Ja, dan kan je ze daarna wel op kop zetten om het gat met het eerste peloton weer dicht te rijden, maar als daar een LPR met evenredige krachten loopt te sleuren dan zal Rabo er hooguit een paar seconden vanaf krijgen.
Ach met die GPS-systemen van tegenwoordig kan je dat wel wat makkelijker zeggen. En als waren het een paar sec. minder geweest, dan was het nog een goeie prestatie geweest.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Wie zegt dat die 25 secondne ooit geklopt hebben
Ja hij had moeten aangeven dat hij niet omringd meer was.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:56 schreef UltraR het volgende:
[..]
Rabo? Net zat je je pijlen nog op Menchov persoonlijk te richten.
Met elk contracommentaar op jouw posts probeer je je daarna weer uit je hoekje te lullenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:57 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ja hij had moeten aangeven dat hij niet omringd meer was.
Om in de geest van dit topic te blijven, "slechts" ?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ach laat ook maar zitten dan. Als jullie geen kritisch iemand hier willen hebben ga ik wel weer wegquote:Op maandag 11 mei 2009 17:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Met elk contracommentaar op jouw posts probeer je je daarna weer uit je hoekje te lullen.
Was het laatst niet ook in een formule 1 of tennis-topic dat je zo triest zat te posten?
Daar eindigen discussies altijd mee bij jouquote:Op maandag 11 mei 2009 18:01 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ach laat ook maar zitten dan. Als jullie geen kritisch iemand hier willen hebben ga ik wel weer weg
Je mag best kritisch zijn maar kom dan met goede argumenten ofzoquote:Op maandag 11 mei 2009 18:01 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ach laat ook maar zitten dan. Als jullie geen kritisch iemand hier willen hebben ga ik wel weer weg
Toen ze bij de beelden van na die val even naar de voorkant van die valpartij schoten, zag je dat zowat de hele Barloworld ploeg op de grond lag en weinig aanstalten maakten om op te staan, je zag er een paar renners overheen klauteren/springen, waaronder twee van Rabo. Dat zullen Menchov en Ardilla geweest zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Helemaal eens.
We hebben niks gezien van die val, dus we kunnen niets zeggen. We weten alleen dat de val ver vooraan in het peloton gebeurde. Het kan best dat Menchov en Ardila even later weer op de fiets konden springen en de rest nog moest wachten. Dat kan ook gebeuren als je amper een paar plaatsen verder zit.
Kritiek hebben is makkelijk. Het gaat om de argumenten erachter.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:01 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Wie ben jijquote:Op maandag 11 mei 2009 18:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar eindigen discussies altijd mee bij jou.
Leg jij dan maar eens uit hoe het komt dat Menchov vaak een paar seconden verliest door dit soort "fouten". En armstrong dit nooit overkomt.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:05 schreef UltraR het volgende:
[..]
Kritiek hebben is makkelijk. Het gaat om de argumenten erachter.
Voor of na de valpartij?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:57 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ja hij had moeten aangeven dat hij niet omringd meer was.
Ik mag hopen van niet. Als 'ie in de eerste groep zat, dan had 'ie echt op Menchov moeten wachten.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:08 schreef franklop het volgende:
jongens, wat ik nog het meest jammere vind is dat ik Ten Dam ook niet heb gezien in eerste groep, of heb ik hem gemist?
Zat in de groep op anderhalve minuut.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:08 schreef franklop het volgende:
jongens, wat ik nog het meest jammere vind is dat ik Ten Dam ook niet heb gezien in eerste groep, of heb ik hem gemist?
Dat bedoel ik het is altijd wat met die Menchov dan kan hij wel eens pech hebben maar die vlieger gaat niet elke keer op. Een Armstrong of Contador zou nooit op zo'n domme manier tijd verspillen. (dan heb ik niet over vandaag) maar over al die andere keren dat hij ook tijd verloor terwijl dat gewoon niet nodig was.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, Menchov. Hij zit zeker niet elke keer achter de valpartij (en rijdt dus niet elke keer achter de feiten aan), maar elke keer dat het zo is, is natuurlijk wel een keer teveel. Er zijn voldoende toppers die het nooit lijkt te overkomen.
Klopt, Armstrong zie je nooit liggen, die dwingt dat op de een of andere manier gewoon af.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:12 schreef SaintOfKillers het volgende:
Ach, Menchov. Hij zit zeker niet elke keer achter de valpartij (en rijdt dus niet elke keer achter de feiten aan), maar elke keer dat het zo is, is natuurlijk wel een keer teveel. Er zijn voldoende toppers die het nooit lijkt te overkomen.
Menchov heeft vooral een aantal keren tijd verloren door een matige afdaling. Dat is weliswaar in zekere zin dom, maar als je niet harder kan/durft, dan gaat het niet harder. En de bocht uitvliegen omdat je toch probeert bij te blijven is nog dommer en kost vrijwel zeker meer tijd.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:15 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik het is altijd wat met die Menchov dan kan hij wel eens pech hebben maar die vlieger gaat niet elke keer op. Een Armstrong of Contador zou nooit op zo'n domme manier tijd verspillen. (dan heb ik niet over vandaag) maar over al die andere keren dat hij ook tijd verloor terwijl dat gewoon niet nodig was.
Dat was in het peloton.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:17 schreef Sautor het volgende:
[..]
Klopt, Armstrong zie je nooit liggen, die dwingt dat op de een of andere manier gewoon af.
(Op Californie afgelopen feb na dan, weet alleen niet of dat in een peloton val of tijdritval was)
Met als verschil dat dit tijdverlies er komt door onoplettendheid, gebrek aan concentratie. De hongerklop krijg je vaak door overconcentratie, teveel focus op andere dingen.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:18 schreef Wombcat het volgende:
Zowel Contador als Armstrong hebben wel eens tijd verloren door een hongerklop, dat is Menchov dan weer nooit overkomen op een beslissend moment (voor zover ik weet).
Al die andere keren zoals die ene waaieretappe in de Tour.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:15 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Dat bedoel ik het is altijd wat met die Menchov dan kan hij wel eens pech hebben maar die vlieger gaat niet elke keer op. Een Armstrong of Contador zou nooit op zo'n domme manier tijd verspillen. (dan heb ik niet over vandaag) maar over al die andere keren dat hij ook tijd verloor terwijl dat gewoon niet nodig was.
Tijdsverlies door een hongerklop is imo veel verwijtbaarder aan de renner als tijdsverlies door een val. Die hongerklop voorkomen heb je 100% in eigen handen. Een valpartij kun je nooit met 100% zekerheid voorkomen. Wel kun je de kans verkleinen door ver voorin te zitten.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:22 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Met als verschil dat dit tijdverlies er komt door onoplettendheid, gebrek aan concentratie. De hongerklop krijg je vaak door overconcentratie, teveel focus op andere dingen.
Waarschijnlijk beiden te vermijden door een alerte helper.
Leipheimer had dan wel klapband vanvoor bij de laatste helling, dat kan je hem helemaal niet kwalijk nemen.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:01 schreef FritsVanEgters het volgende:
Het is echt niet zo dat Menchov er altijd bij zit. Gisteren dus niet bijvoorbeeld en vele anderen wel, zoals Leipheimer en Basso.
Ja precies, en in de Vuelta van 2007 zou Caisse d'Epargne voor Efimkin ook wel even een waaier trekken. Menchov zat rustig in het wiel van de Caissers. Toen zijn ze er maar weer mee gestopt. Om maar aan te geven dat Menchov echt niet altijd de klos is, integendeel.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:26 schreef FritsVanEgters het volgende:
[..]
Al die andere keren zoals die ene waaieretappe in de Tour.
quote:Menchov indrukwekkend
"Menchov maakte indruk in de achtervolging, maar ik had liever gezien, dat hij dat vandaag nog niet hoefde te laten zien", verzuchtte ploegleider Adri van Houwelingen, die de schade nog beperkt vond. "Denis zat denk ik in veertigste positie toen de valpartij plaats vond. Hij zat net aan de verkeerde kant waardoor het wat langer duurde om weer op de fiets te springen. Helaas. Ik hield even mijn hart vast, maar uiteindelijk valt het nog mee. Denis had andere ploegmaats bij zich, maar hij was er het snelste door van allemaal. We hebben ook geluk gehad dat hij schadevrij is gebleven en het tijdsverschil valt lager uit, dan ik even vreesde."
Mauricio Ardila was aanvankelijk de enige Raborenner in de groep der favorieten, maar hij moest op bevel van de ploegleider wachten op zijn kopman. Ardila kon nog even steun verlenen, maar loste op vijf kilometer bij het moordende tempo van Menchov. Van Houwelingen denkt dan ook, dat extra ploegmaats het verschil niet kleiner had gemaakt. "Zo goed was Denis en zo hard reden ze vooraan. Ik denk niet dat we dat gat dicht hadden gereden. Ja, dan is de prestatie van Denis des te indrukwekkender. Ik blijf dan ook een goed gevoel houden. Hij is prima in orde. Dat is vandaag wel gebleken."
Dat klopt natuurlijk best wel. Was best sterk. Benieuwd naar morgen, als we voor het eerst de bergen gaan verkennenquote:
Ik wel, een vrije dagquote:Op maandag 11 mei 2009 23:11 schreef knep het volgende:
Hopelijk morgen tijd om de etappe een beetje te volgen.
Wat hij zegt. Super gedaan!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:23 schreef Leatherface het volgende:
Hulde voor je zeer uitgebreide en mooie voorbeschouwingen Dutch.
Volgens mij zo rond de klok van 15:15 uur - 15:30 uur.quote:
zal hij voor eigen succes mogen gaan of misschien springplankertje voor sassyboy?quote:
Die gaat zowiezo voor leipo rijden want hij zelf is niet goed genoeg en hij wilt leipo in dienst voor de tour. ben eerder benieuwd of hij gaat kunnen volgen vandaag. Of beter gezegd of hij niet teveel tijd gaat verliezen en dus nog steeds een behoorlijk klimmer is ondanks zijn mindere conditie/voorbereiding/jaren afwezigheid.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:58 schreef Sjiznit het volgende:
Ben erg benieuwd hoe Astana het zal doen met Leipheimer en Armstrong. Wie gaat er voor wie rijden.
wie is sassyboy? (sastre rijd bij andere ploeg toch?)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
zal hij voor eigen succes mogen gaan of misschien springplankertje voor sassyboy?
oepsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:13 schreef Devpartner het volgende:
[..]
wie is sassyboy? (sastre rijd bij andere ploeg toch?)
Nergens voor nodig dat de een voor de ander gaat rijden vandaag. Daar hebben ze Horner, Brajkovic, Popovych en Rubiera al voor. Vandaag zal het misschien wel voor Armstrong zijn zelfs, met het oog op de leiderstrui.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:12 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Die gaat zowiezo voor leipo rijden want hij zelf is niet goed genoeg en hij wilt leipo in dienst voor de tour. ben eerder benieuwd of hij gaat kunnen volgen vandaag. Of beter gezegd of hij niet teveel tijd gaat verliezen en dus nog steeds een behoorlijk klimmer is ondanks zijn mindere conditie/voorbereiding/jaren afwezigheid.
Zo dacht ik er zelf ook over, armstrong staat immers 5e en de 4 boven hem gaan no way voor hem finishen deze etappe. Het zou me niks verbazen dat Armstrong eindigt in het roze vandaag.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dat de een voor de ander gaat rijden vandaag. Daar hebben ze Horner, Brajkovic, Popovych en Rubiera al voor. Vandaag zal het misschien wel voor Armstrong zijn zelfs, met het oog op de leiderstrui.
Passop Rogers is in vrij goede doen, die moet toch zeker Armstrong kunnen evenaren. DiLuca staat vlak achter armstrong dus zal zeer moeilijk worden om roze te pakken vandaag. Of hij moet dicht tegen zijn 'goed' niveau zitten (dauphine niveau), maar dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zo dacht ik er zelf ook over, armstrong staat immers 5e en de 4 boven hem gaan no way voor hem finishen deze etappe. Het zou me niks verbazen dat Armstrong eindigt in het roze vandaag.
Toch vraag ik me af of Armstrong echt voor Leipo gaat rijden. Van Leipheimer is toch wel bekend dat hij beter presteert als hij rijdt in het belang van de ploeg dan als aangewezen kopman. Volgens mij flikt Armstrong hem op de eerste beste klim als hij de kans daar toe krijgt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:12 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Die gaat zowiezo voor leipo rijden want hij zelf is niet goed genoeg en hij wilt leipo in dienst voor de tour. ben eerder benieuwd of hij gaat kunnen volgen vandaag. Of beter gezegd of hij niet teveel tijd gaat verliezen en dus nog steeds een behoorlijk klimmer is ondanks zijn mindere conditie/voorbereiding/jaren afwezigheid.
Dank! Dan gaat de TV vanaf 15.45 aanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:07 schreef Dos37 het volgende:
http://www.gazzetta.it/Sp(...)anMartino_CR_FIN.pdf
timetable van vandaag
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:19 schreef Ericr het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af of Armstrong echt voor Leipo gaat rijden. Van Leipheimer is toch wel bekend dat hij beter presteert als hij rijdt in het belang van de ploeg dan als aangewezen kopman. Volgens mij flikt Armstrong hem op de eerste beste klim als hij de kans daar toe krijgt.
Denk niet dat Armstrong de vorm heeft maar mocht Leipo breken dan zie ik Armstrong niet snel als dienende renner.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat de wens van de armstrong fans is. Geloof er niks van dat dat gaat gebeuren. Het zou me niks verbazen dat armstrong rustig mee naar boven peddelt..
Als ik van 1 iemand hoop dat hij niet wint is het Menchov welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:31 schreef franklop het volgende:
Rabo neemt toch maar zekere voro onzekere, treintje van 7 man voor Menchov ofzo
Heul nietquote:
idd, hij zit te sterven in het wiel op dit momentquote:
? ik wist niet dat er een livestream was. Ik zit hier met de laptop voor de tv. Overigens is het tot dusver erg saai.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:07 schreef el_salvador het volgende:
doet de sporza livestream het bij jullie ook niet?
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:13 schreef Colnago het volgende:
[..]
Zal wel meer met doping te maken hebben.
Jep, is maar goed ook met die afdaling in het vooruitzicht. Menchov, Ten Dam en Ardila zijn dat. De verwachte namen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:13 schreef marcodej het volgende:
Drie Rabo's redelijk van voren als ik het goed zie.
Donder een eind op uit dit topic als je alleen maar dit soort posts kan plaatsen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:13 schreef Colnago het volgende:
[..]
Zal wel meer met doping te maken hebben.
Dat zou gezien het feit dat je Giro d'Armstrong zegt niet best zijn want dan wordt dat alleen nog meer.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:13 schreef Szura het volgende:
Het lijkt wel de Giro d'Armstrong in plaats van Giro d'Italia![]()
Zou me trouwens niks verbazen, eerzuchtig als ie is, dat Armstrong voor het roze gaat vandaag
Eurosport, sporzaquote:
de belg! sporzaquote:
Na de afdaling 20km 'vlak' dan beginnen zequote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:18 schreef Cavalier1 het volgende:
Wanneer gaan ze beginnen aan de slotklim?
Binnen nu en een 20 / 25 minuten denk ik ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:18 schreef Cavalier1 het volgende:
Wanneer gaan ze beginnen aan de slotklim?
Mooi tochquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:33 schreef Falco het volgende:
Sporza, waarvan een commentaar meldt dat ie moet pissen
misschien niet vandaag, maar ik verwacht toch wel het één en ander van hem in de bergen, aangezien hij het daar zal moeten doenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:51 schreef sitting_elfling het volgende:
Haha, die 2 commentators zijn soms erge droogkloten.
Overigens deel ik niet de verwachting dat de Cunego spektakel laat zien.
Popovich rijdt als blindegeleidehond van Armstrongquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:51 schreef sitting_elfling het volgende:
Haha, die 2 commentators zijn soms erge droogkloten.
exactly, maar het zal NU niet lang meer durenquote:
Ja.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:04 schreef Gripper het volgende:
En, wordt er al geklommen? Want dan ga ik ook snel thuis de TV aanzetten!
Nou ze zullen wel 2 km voor de meet gaan ofzo, schijterds om tijd te verliezenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:05 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
exactly, maar het zal NU niet lang meer duren![]()
we zijn al aant klimmen.
Ze noemen het nu 'The Old Boss' mahwhahahaquote:
Hmmmm... een poef in het peloton en alles is dichtquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:17 schreef Bonobo11 het volgende:
Komop Jens, alles geven voor de overwinning
Nee joh, Menchov zat aan het wiel van Ten Dam net. 146 is Horrillo, no way dat die er bij zitquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:19 schreef franklop het volgende:
Volgens mij zit Menchov r niet bij hoor, zag ten dam, en 146 ofzo
dacht hem in het wiel van Armstrong te zienquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:19 schreef franklop het volgende:
inderdaadquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:21 schreef Szura het volgende:
Nou lekker met z'n allen naar de streep rijden
9e dus.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:19 schreef franklop het volgende:
al gevonden :p
Ik vond het wel een aardig slot, maar de gehele rit had wel spectaculairder mogen zijn.quote:
Nou niet alsof het vandaag zo'n onmogelijk zware etappe was en alsof er iemand echt voluit ging op deze klim...dat is wel even belangrijk om te onthouden...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:29 schreef Zwansen het volgende:
Toch knap van Armstrong dat ie zo lang mee kan. Slechts 7 weken na zijn val. Als hij dit nu al kan, heeft ie gewoon echt kansen om podium te rijden in de Tour.
Soler was de enige die wat leven in de brouwerij bracht, de rest zat maar in het wiel van Basso's mannen. Had toch wat meer strijd verwacht om het roze aan het eindquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:30 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik vond het wel een aardig slot, maar de gehele rit had wel spectaculairder mogen zijn.
Tsja er zijn meer renners die dat kunnen. Freire kon het ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:29 schreef Zwansen het volgende:
Toch knap van Armstrong dat ie zo lang mee kan. Slechts 7 weken na zijn val. Als hij dit nu al kan, heeft ie gewoon echt kansen om podium te rijden in de Tour.
Rare keuze idd, Mentsjov kan ook dit soort finishes winnen namelijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:31 schreef UltraR het volgende:
Wat een dieptreurige regie. Viel me nog mee dat ze in de laatste 500 meter niet snel nog even de roze trui groep in beeld brachten.
Saaie rit verder. Ik begreep niet helemaal waarom Menchov zo hardnekkig het wiel van de Astana's koos. Een Italiaanse topper (Di Luca) lijkt me toch een veel logischer keus.
Tegen Sastre en Evans misschien, niet tegen Di Luca, Garzelli of Cunego.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Rare keuze idd, Mentsjov kan ook dit soort finishes winnen namelijk.
Klopt, misschien voor morgen dat hij weet dat Armstrong geen goed wiel isquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Neuh hoor, tegen de Di Luca's, Garzelli's en Pellizotti's kan Menchov echt niets beginnen bij zo'n aankomst. Als het steiler is, heeft hij wel een kansje, maar dit was een laatste halve km. van amper 1% ofzo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat viel volgens mij ook wel mee, want hij zat regelmatig diep in het peloton niet eens in de buurt van renners van Astana.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:36 schreef marcodej het volgende:
Menchov is nog aardig opgeschoven dan. Die is dus gewoon goed. Vreemd inderdaad, dat ie consequent het wiel van de Astana's koos.
Helemaal niet joh. Er zaten nog 6 Rabo's in dat eerste peloton van 100 man na de eerste col. Dan moet je toch echt eens beter leren kijken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:37 schreef Wopper1 het volgende:
Menchov.
Ten Dam.
Volgens mij waren de Rabo's bijna allemaal al gelost na 100 Meter op de 1e col.
Ook niet geheel onverwacht aangezien ze maar 2 goede klimmers mee hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:37 schreef Wopper1 het volgende:
Menchov.
Ten Dam.
En Ardila dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:40 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ook niet geheel onverwacht aangezien ze maar 2 goede klimmers mee hebben.
Had Ardila oom verwacht in de grote groep voor. Valt tegen dus van hem.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:37 schreef Wopper1 het volgende:
Menchov.
Ten Dam.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |