Eens.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Je kunt Rabo verwijten dat hij blijkbaar slechts omringd was.
Al heeft hij acht man van Rabo om zich heen, als iedereen in de remmen moet knijpen voor een valpartij dan heb je ook weinig aan je ploeg. Ja, dan kan je ze daarna wel op kop zetten om het gat met het eerste peloton weer dicht te rijden, maar als daar een LPR met evenredige krachten loopt te sleuren dan zal Rabo er hooguit een paar seconden vanaf krijgen.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Wie zegt dat die 25 secondne ooit geklopt hebbenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:32 schreef TheArt het volgende:
Menchov verliest 24 sec. Die heeft dus in de slotkilometers in zijn eentje zelfs 1 sec. gepakt op het peloton.
Helemaal eens.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:52 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Al heeft hij acht man van Rabo om zich heen, als iedereen in de remmen moet knijpen voor een valpartij dan heb je ook weinig aan je ploeg. Ja, dan kan je ze daarna wel op kop zetten om het gat met het eerste peloton weer dicht te rijden, maar als daar een LPR met evenredige krachten loopt te sleuren dan zal Rabo er hooguit een paar seconden vanaf krijgen.
Rabo? Net zat je je pijlen nog op Menchov persoonlijk te richten.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:55 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Jawel je kunt Rabo verwijten dat hij blijkbaar slecht omringd was
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:55 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Jawel je kunt Rabo verwijten dat hij blijkbaar slecht omringd was
Afgaande op het feit dat 4 man en later Menchov in zijn eentje geen seconde heeft verloren op wat in eerste instantie het gat was, lijkt me dat onwaar.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:52 schreef Bismarck het volgende:
[..]
Al heeft hij acht man van Rabo om zich heen, als iedereen in de remmen moet knijpen voor een valpartij dan heb je ook weinig aan je ploeg. Ja, dan kan je ze daarna wel op kop zetten om het gat met het eerste peloton weer dicht te rijden, maar als daar een LPR met evenredige krachten loopt te sleuren dan zal Rabo er hooguit een paar seconden vanaf krijgen.
Ach met die GPS-systemen van tegenwoordig kan je dat wel wat makkelijker zeggen. En als waren het een paar sec. minder geweest, dan was het nog een goeie prestatie geweest.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:55 schreef Szura het volgende:
[..]
Wie zegt dat die 25 secondne ooit geklopt hebben
Ja hij had moeten aangeven dat hij niet omringd meer was.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:56 schreef UltraR het volgende:
[..]
Rabo? Net zat je je pijlen nog op Menchov persoonlijk te richten.
Met elk contracommentaar op jouw posts probeer je je daarna weer uit je hoekje te lullenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:57 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ja hij had moeten aangeven dat hij niet omringd meer was.
Om in de geest van dit topic te blijven, "slechts" ?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:48 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ach laat ook maar zitten dan. Als jullie geen kritisch iemand hier willen hebben ga ik wel weer wegquote:Op maandag 11 mei 2009 17:59 schreef Szura het volgende:
[..]
Met elk contracommentaar op jouw posts probeer je je daarna weer uit je hoekje te lullen.
Was het laatst niet ook in een formule 1 of tennis-topic dat je zo triest zat te posten?
Daar eindigen discussies altijd mee bij jouquote:Op maandag 11 mei 2009 18:01 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ach laat ook maar zitten dan. Als jullie geen kritisch iemand hier willen hebben ga ik wel weer weg
Je mag best kritisch zijn maar kom dan met goede argumenten ofzoquote:Op maandag 11 mei 2009 18:01 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ach laat ook maar zitten dan. Als jullie geen kritisch iemand hier willen hebben ga ik wel weer weg
Toen ze bij de beelden van na die val even naar de voorkant van die valpartij schoten, zag je dat zowat de hele Barloworld ploeg op de grond lag en weinig aanstalten maakten om op te staan, je zag er een paar renners overheen klauteren/springen, waaronder twee van Rabo. Dat zullen Menchov en Ardilla geweest zijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:56 schreef TheArt het volgende:
[..]
Helemaal eens.
We hebben niks gezien van die val, dus we kunnen niets zeggen. We weten alleen dat de val ver vooraan in het peloton gebeurde. Het kan best dat Menchov en Ardila even later weer op de fiets konden springen en de rest nog moest wachten. Dat kan ook gebeuren als je amper een paar plaatsen verder zit.
Kritiek hebben is makkelijk. Het gaat om de argumenten erachter.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:01 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Wie ben jijquote:Op maandag 11 mei 2009 18:02 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Daar eindigen discussies altijd mee bij jou.
Leg jij dan maar eens uit hoe het komt dat Menchov vaak een paar seconden verliest door dit soort "fouten". En armstrong dit nooit overkomt.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:05 schreef UltraR het volgende:
[..]
Kritiek hebben is makkelijk. Het gaat om de argumenten erachter.
Voor of na de valpartij?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:57 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Ja hij had moeten aangeven dat hij niet omringd meer was.
Ik mag hopen van niet. Als 'ie in de eerste groep zat, dan had 'ie echt op Menchov moeten wachten.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:08 schreef franklop het volgende:
jongens, wat ik nog het meest jammere vind is dat ik Ten Dam ook niet heb gezien in eerste groep, of heb ik hem gemist?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |