Deze valpartij was ook wel vrij ver voorin, ook Cavendish zat erachter, en driekwart van het peloton. Dat kun je niet volledig aan menchov verwijten.quote:
Cavendish en Menchov.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:26 schreef Szura het volgende:
Petacchi in het roze.
En wat is die achterstand![]()
En wie zitten er bij?
Volgens mij zit Mentsjov niet in die groep hoor.quote:
In welke groep dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens mij zit Mentsjov niet in die groep hoor.
Nee, die zat daarvoor.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Volgens mij zit Mentsjov niet in die groep hoor.
Bijna recht tussen de benen van die kerelquote:
IDD ze hadden gewoon contador moeten halen bij Rabo die gast maakt ten minste niet van zulke domme fouten.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:31 schreef Ereinion het volgende:
Mooi overwinning van Petacchi weer, hij valt hier toch wel positief op deze Giro.
MenchovHoe vaak heeft die wel niet in zo'n situatie gereden?
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:32 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
IDD ze hadden gewoon contador moeten halen bij Rabo die gast maakt ten minste niet van zulke domme fouten.
Valpartij voorin peloton.. konden er 40 door (waren er al 10 vooruit ofzo) kan gebeuren toch?quote:Op maandag 11 mei 2009 17:32 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
IDD ze hadden gewoon contador moeten halen bij Rabo die gast maakt ten minste niet van zulke domme fouten.
Net als gister, zat hij ook al zeer slecht. Hij heeft nog heel veel te leren.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:31 schreef TheArt het volgende:
Farrar zat echt veeeeeel te ver bij het aangaan van die sprint. Edoch had hij toch nooit gewonnen tegen Petacchi.
Wel toevallig dat hij er dan weer niet door konquote:Op maandag 11 mei 2009 17:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Valpartij voorin peloton.. konden er 40 door (waren er al 10 vooruit ofzo) kan gebeuren toch?
Het was idd wel heel erg ver voorin het peloton, en de weg was volledig geblokkeerd.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:33 schreef franklop het volgende:
[..]
Valpartij voorin peloton.. konden er 40 door (waren er al 10 vooruit ofzo) kan gebeuren toch?
Gisteren was ie er wel gewoon door, dus ik weet niet wat je uit je net zwetst.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:35 schreef Palmboom313 het volgende:
[..]
Wel toevallig dat hij er dan weer niet door kon
Nouja die 25 seconden waren natuurlijk een alles behalve precieze schatting lijkt me. Maar nog steeds wel hard gereden sinds de val.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:32 schreef TheArt het volgende:
Menchov verliest 24 sec. Die heeft dus in de slotkilometers in zijn eentje zelfs 1 sec. gepakt op het peloton.
mijn netquote:Op maandag 11 mei 2009 17:37 schreef TheArt het volgende:
[..]
Gisteren was ie er wel gewoon door, dus ik weet niet wat je uit je net zwetst.
Altijd zo makkelijk... Op een spelfout ingaan ipv op het, terechte, punt dat in de post wordt gemaakt.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 17:41 schreef TheArt het volgende:
[..]
Doe niet zo triestJe weet precies wat ik bedoel.
Dus je hebt geen argumenten meer?quote:
Je kunt Rabo verwijten dat hij blijkbaar slechts omringd was.quote:Op maandag 11 mei 2009 17:46 schreef marcodej het volgende:
Jammer voor Menchov, maar de valpartij gebeurde zo ver voorin dat hem nauwelijks iets te verwijten valt.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |