quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:13 schreef Colnago het volgende:
[..]
Zal wel meer met doping te maken hebben.
Jep, is maar goed ook met die afdaling in het vooruitzicht. Menchov, Ten Dam en Ardila zijn dat. De verwachte namen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:13 schreef marcodej het volgende:
Drie Rabo's redelijk van voren als ik het goed zie.
Donder een eind op uit dit topic als je alleen maar dit soort posts kan plaatsen.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:13 schreef Colnago het volgende:
[..]
Zal wel meer met doping te maken hebben.
Dat zou gezien het feit dat je Giro d'Armstrong zegt niet best zijn want dan wordt dat alleen nog meer.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:13 schreef Szura het volgende:
Het lijkt wel de Giro d'Armstrong in plaats van Giro d'Italia![]()
Zou me trouwens niks verbazen, eerzuchtig als ie is, dat Armstrong voor het roze gaat vandaag
Eurosport, sporzaquote:
de belg! sporzaquote:
Na de afdaling 20km 'vlak' dan beginnen zequote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:18 schreef Cavalier1 het volgende:
Wanneer gaan ze beginnen aan de slotklim?
Binnen nu en een 20 / 25 minuten denk ik ?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:18 schreef Cavalier1 het volgende:
Wanneer gaan ze beginnen aan de slotklim?
Mooi tochquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:33 schreef Falco het volgende:
Sporza, waarvan een commentaar meldt dat ie moet pissen
misschien niet vandaag, maar ik verwacht toch wel het één en ander van hem in de bergen, aangezien hij het daar zal moeten doenquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:51 schreef sitting_elfling het volgende:
Haha, die 2 commentators zijn soms erge droogkloten.
Overigens deel ik niet de verwachting dat de Cunego spektakel laat zien.
Popovich rijdt als blindegeleidehond van Armstrongquote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:51 schreef sitting_elfling het volgende:
Haha, die 2 commentators zijn soms erge droogkloten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |