Wat hij zegt. Super gedaan!quote:Op dinsdag 12 mei 2009 09:23 schreef Leatherface het volgende:
Hulde voor je zeer uitgebreide en mooie voorbeschouwingen Dutch.
Volgens mij zo rond de klok van 15:15 uur - 15:30 uur.quote:
zal hij voor eigen succes mogen gaan of misschien springplankertje voor sassyboy?quote:
Die gaat zowiezo voor leipo rijden want hij zelf is niet goed genoeg en hij wilt leipo in dienst voor de tour. ben eerder benieuwd of hij gaat kunnen volgen vandaag. Of beter gezegd of hij niet teveel tijd gaat verliezen en dus nog steeds een behoorlijk klimmer is ondanks zijn mindere conditie/voorbereiding/jaren afwezigheid.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 13:58 schreef Sjiznit het volgende:
Ben erg benieuwd hoe Astana het zal doen met Leipheimer en Armstrong. Wie gaat er voor wie rijden.
wie is sassyboy? (sastre rijd bij andere ploeg toch?)quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:09 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
zal hij voor eigen succes mogen gaan of misschien springplankertje voor sassyboy?
oepsquote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:13 schreef Devpartner het volgende:
[..]
wie is sassyboy? (sastre rijd bij andere ploeg toch?)
Nergens voor nodig dat de een voor de ander gaat rijden vandaag. Daar hebben ze Horner, Brajkovic, Popovych en Rubiera al voor. Vandaag zal het misschien wel voor Armstrong zijn zelfs, met het oog op de leiderstrui.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:12 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Die gaat zowiezo voor leipo rijden want hij zelf is niet goed genoeg en hij wilt leipo in dienst voor de tour. ben eerder benieuwd of hij gaat kunnen volgen vandaag. Of beter gezegd of hij niet teveel tijd gaat verliezen en dus nog steeds een behoorlijk klimmer is ondanks zijn mindere conditie/voorbereiding/jaren afwezigheid.
Zo dacht ik er zelf ook over, armstrong staat immers 5e en de 4 boven hem gaan no way voor hem finishen deze etappe. Het zou me niks verbazen dat Armstrong eindigt in het roze vandaag.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:19 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nergens voor nodig dat de een voor de ander gaat rijden vandaag. Daar hebben ze Horner, Brajkovic, Popovych en Rubiera al voor. Vandaag zal het misschien wel voor Armstrong zijn zelfs, met het oog op de leiderstrui.
Passop Rogers is in vrij goede doen, die moet toch zeker Armstrong kunnen evenaren. DiLuca staat vlak achter armstrong dus zal zeer moeilijk worden om roze te pakken vandaag. Of hij moet dicht tegen zijn 'goed' niveau zitten (dauphine niveau), maar dat geloof ik niet.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:20 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Zo dacht ik er zelf ook over, armstrong staat immers 5e en de 4 boven hem gaan no way voor hem finishen deze etappe. Het zou me niks verbazen dat Armstrong eindigt in het roze vandaag.
Toch vraag ik me af of Armstrong echt voor Leipo gaat rijden. Van Leipheimer is toch wel bekend dat hij beter presteert als hij rijdt in het belang van de ploeg dan als aangewezen kopman. Volgens mij flikt Armstrong hem op de eerste beste klim als hij de kans daar toe krijgt.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 14:12 schreef Devpartner het volgende:
[..]
Die gaat zowiezo voor leipo rijden want hij zelf is niet goed genoeg en hij wilt leipo in dienst voor de tour. ben eerder benieuwd of hij gaat kunnen volgen vandaag. Of beter gezegd of hij niet teveel tijd gaat verliezen en dus nog steeds een behoorlijk klimmer is ondanks zijn mindere conditie/voorbereiding/jaren afwezigheid.
Dank! Dan gaat de TV vanaf 15.45 aanquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:07 schreef Dos37 het volgende:
http://www.gazzetta.it/Sp(...)anMartino_CR_FIN.pdf
timetable van vandaag
quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:19 schreef Ericr het volgende:
[..]
Toch vraag ik me af of Armstrong echt voor Leipo gaat rijden. Van Leipheimer is toch wel bekend dat hij beter presteert als hij rijdt in het belang van de ploeg dan als aangewezen kopman. Volgens mij flikt Armstrong hem op de eerste beste klim als hij de kans daar toe krijgt.
Denk niet dat Armstrong de vorm heeft maar mocht Leipo breken dan zie ik Armstrong niet snel als dienende renner.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:26 schreef sitting_elfling het volgende:
[..]
Ik denk eerder dat dat de wens van de armstrong fans is. Geloof er niks van dat dat gaat gebeuren. Het zou me niks verbazen dat armstrong rustig mee naar boven peddelt..
Als ik van 1 iemand hoop dat hij niet wint is het Menchov welquote:Op dinsdag 12 mei 2009 15:31 schreef franklop het volgende:
Rabo neemt toch maar zekere voro onzekere, treintje van 7 man voor Menchov ofzo
Heul nietquote:
idd, hij zit te sterven in het wiel op dit momentquote:
? ik wist niet dat er een livestream was. Ik zit hier met de laptop voor de tv. Overigens is het tot dusver erg saai.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 16:07 schreef el_salvador het volgende:
doet de sporza livestream het bij jullie ook niet?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |