9e dus.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:19 schreef franklop het volgende:
Volgens mij zit Menchov r niet bij hoor, zag ten dam, en 146 ofzo
al gevonden :p
Ik vond het wel een aardig slot, maar de gehele rit had wel spectaculairder mogen zijn.quote:
Nou niet alsof het vandaag zo'n onmogelijk zware etappe was en alsof er iemand echt voluit ging op deze klim...dat is wel even belangrijk om te onthouden...quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:29 schreef Zwansen het volgende:
Toch knap van Armstrong dat ie zo lang mee kan. Slechts 7 weken na zijn val. Als hij dit nu al kan, heeft ie gewoon echt kansen om podium te rijden in de Tour.
Soler was de enige die wat leven in de brouwerij bracht, de rest zat maar in het wiel van Basso's mannen. Had toch wat meer strijd verwacht om het roze aan het eindquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:30 schreef Falco het volgende:
[..]
Ik vond het wel een aardig slot, maar de gehele rit had wel spectaculairder mogen zijn.
Tsja er zijn meer renners die dat kunnen. Freire kon het ook.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:29 schreef Zwansen het volgende:
Toch knap van Armstrong dat ie zo lang mee kan. Slechts 7 weken na zijn val. Als hij dit nu al kan, heeft ie gewoon echt kansen om podium te rijden in de Tour.
Rare keuze idd, Mentsjov kan ook dit soort finishes winnen namelijk.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:31 schreef UltraR het volgende:
Wat een dieptreurige regie. Viel me nog mee dat ze in de laatste 500 meter niet snel nog even de roze trui groep in beeld brachten.
Saaie rit verder. Ik begreep niet helemaal waarom Menchov zo hardnekkig het wiel van de Astana's koos. Een Italiaanse topper (Di Luca) lijkt me toch een veel logischer keus.
Tegen Sastre en Evans misschien, niet tegen Di Luca, Garzelli of Cunego.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Rare keuze idd, Mentsjov kan ook dit soort finishes winnen namelijk.
Klopt, misschien voor morgen dat hij weet dat Armstrong geen goed wiel isquote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Neuh hoor, tegen de Di Luca's, Garzelli's en Pellizotti's kan Menchov echt niets beginnen bij zo'n aankomst. Als het steiler is, heeft hij wel een kansje, maar dit was een laatste halve km. van amper 1% ofzo.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:32 schreef Falco het volgende:
[..]
Dat viel volgens mij ook wel mee, want hij zat regelmatig diep in het peloton niet eens in de buurt van renners van Astana.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:36 schreef marcodej het volgende:
Menchov is nog aardig opgeschoven dan. Die is dus gewoon goed. Vreemd inderdaad, dat ie consequent het wiel van de Astana's koos.
Helemaal niet joh. Er zaten nog 6 Rabo's in dat eerste peloton van 100 man na de eerste col. Dan moet je toch echt eens beter leren kijken.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:37 schreef Wopper1 het volgende:
Menchov.
Ten Dam.
Volgens mij waren de Rabo's bijna allemaal al gelost na 100 Meter op de 1e col.
Ook niet geheel onverwacht aangezien ze maar 2 goede klimmers mee hebben.quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:37 schreef Wopper1 het volgende:
Menchov.
Ten Dam.
Volgens mij waren de Rabo's bijna allemaal al gelost na 100 Meter op de 1e col.
En Ardila dan?quote:Op dinsdag 12 mei 2009 17:40 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
Ook niet geheel onverwacht aangezien ze maar 2 goede klimmers mee hebben.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |