dat is n late reactie, ze is nu al bijna uitgerekend johquote:Op maandag 11 mei 2009 14:27 schreef Sander het volgende:
Oh en moblo, gefeliciteerd!
Ik lees het nu pas op het fotoboek
stel je voor dat jij er op aangesproken zal wordenquote:
Ja hoor! Ik ben er een keertje niet en IB laat Yashi meteen winnen. Rukker!quote:
Verplaats die stok eens ouwequote:Op maandag 11 mei 2009 14:48 schreef swarmahoer het volgende:
gaan we nog catannen? en met wie speelde je net eigelijk ?
ik heb m daar neergelegdquote:Op maandag 11 mei 2009 16:12 schreef Houniet het volgende:
[..]
Verplaats die stok eens ouwe [ afbeelding ].
hij is net zo groot als een boek, dus past prima in je tasquote:Op maandag 11 mei 2009 16:21 schreef Houniet het volgende:
Ik ben de hele week in Nijmegen, maar ik weet niet of ik met de auto ga. En met die stok de trein in...
.
blije doosquote:
kan je plaatsen opnoemen die geen saaie bende zijn danquote:Op maandag 11 mei 2009 16:56 schreef Houniet het volgende:
Ik was vandaag bij de Medische Bibliotheek van de RU. Wat een saaie bende daar zeg.
Mijn klas bijvoorbeeldquote:Op maandag 11 mei 2009 17:02 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
kan je plaatsen opnoemen die geen saaie bende zijn dan?
heb m gedownload, eens ff kijkenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:12 schreef Houniet het volgende:
Houniet - Springmix 2009
helemaal onderin te downloaden
Met oude en nieuwe mooiweer platen.
ik snap heel goed waar haar instelling vandaan komt, heb ik zelf ook n handje vanquote:Op maandag 11 mei 2009 17:43 schreef morgane het volgende:
Had je dan niet iets eerder moeten beginnen?
Meest irritant, als je dat zelf ook weet, maar je toch nog van die wijsneuzen hebt die dat even moeten benadrukkenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:43 schreef morgane het volgende:
Hmm eigenlijk wel maar toch hou ik altijd hoop dat ik hele verslagen etc gewoon in één dag van tevoren kan maken. En meestal lukt dat ook wel [ik bedoel, als ik een 5.5 heb ben ik al tevreden, dus waarom zou ik eerder beginnen?] maar vandaag gaat het dus niet lukkenquote:Op maandag 11 mei 2009 17:43 schreef morgane het volgende:
Hehe ja? Leukquote:Op maandag 11 mei 2009 18:40 schreef morgane het volgende:
Haha Houniet, Last.FM herkent je mp3tje. Je wordt nog beroemd
Welk nummer wordt er trouwens na 14 min. ingemixt? Dat is precies de stijl die ik met de sambaband speelsowieso goede mix, echt chille muziek
terwijl ik normaal eigenlijk niks met 'dance' heb.
lekkere weekquote:Op maandag 11 mei 2009 18:54 schreef Mikkie het volgende:
Niet om jullie jaloers te maken ofzo hoor, maar check het weer in Boedapest waar ik donderdag heen vertrek! Alleen zaterdag sowieso regen, en verder 20+ graden![]()
.
[ afbeelding ]
Lekker luchtig slapen, liefst in de zonquote:Op maandag 11 mei 2009 18:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Damn, keihard in slaap gedonderd toen we even op bed gingen liggen.. Dat had ik niet verwacht
Of nouja keihard, wel zo'n slaap waarbij ik de muziek die aanstond wel meekreeg.
Donderdagochtend weg en donderdagmiddag terug, weekje dusquote:
Wat ga je daar doen dan?quote:Op maandag 11 mei 2009 19:01 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Donderdagochtend weg en donderdagmiddag terug, weekje dus.
Ik straks inderdaad ook, maar ik had het wel verwacht. Even de laatste restjes alcohol verwerken.quote:Op maandag 11 mei 2009 18:58 schreef Yashaaaaa het volgende:
Damn, keihard in slaap gedonderd toen we even op bed gingen liggen.. Dat had ik niet verwacht
Of nouja keihard, wel zo'n slaap waarbij ik de muziek die aanstond wel meekreeg.
Studiereis vanuit de studievereniging van de uni. Beetje pedagogische instellingen enzo bekijken. En bier drinken natuurlijk. Véél bier drinkenquote:
het gaat om wederzijdse acceptatie mikkiequote:Op maandag 11 mei 2009 19:20 schreef Mikkie het volgende:
Dat moet niet moeilijk zijn, alle vrouwen liggen aan je voeten, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |