quote:
Nee, maar wel in de doorsnee stamkroeg in den lande.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:02 schreef FuTilE het volgende:
Zijn er 'aanverwante middelen' in de Bunker?
Geef toe, er was weinig reden om te twijfelen aan de legitimiteit van het bericht.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:00 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
En die zal nooit in de bosjes gaan liggen. Bij zoiets gevoeligs leg ik die verantwoordelijkheid bij de redactie.
Wel stel ik de vragen die ik in het kader van het spel belangrijk vind. Hoe luguber en hard dat ook is overgekomen.
Derde baksteen onder de 2e zigzag in de luchtruimtequote:Op maandag 11 mei 2009 14:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Zijn er 'aanverwante middelen' in de Bunker?
OP voor COS!quote:
quote:
Eerste ijkpunt voor definitie "Azijngleuf"quote:Op maandag 11 mei 2009 13:50 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ze heeft dan ook niet veel te lijden gehad hè? Pannenkoeken bakken, 8 uur haar snavel houden, op haar dooie gemakkie fietsen tijdens de fysieke opdracht en een draadje doorknippen. Poeh hé.![]()
En komt er iets vervelends komt als meelwormen eten dan weigert ze.
Die klopt niet meer. Maar oh well.quote:
Boven, derde kastje links, achter het koffiezetapparaat, net naast de regieruimtequote:Op maandag 11 mei 2009 14:02 schreef Copycat het volgende:
Waar vind ik die OP eigenlijk???
ijkpunt voor op de man/vrouw spelen: Check!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:03 schreef Pek het volgende:
[..]
Eerste ijkpunt voor definitie "Azijngleuf"![]()
*check*
Achteraf deel ik die conclusie.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:02 schreef FuTilE het volgende:
[..]
Geef toe, er was weinig reden om te twijfelen aan de legitimiteit van het bericht.
De enige scheldwoorden die ik ooit gecensureerd heb zien worden zijn cracksnol en bokitoquote:Op maandag 11 mei 2009 14:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ijkpunt voor op de man/vrouw spelen: Check!![]()
Een ieder mag zijn/haar eigen mening hebben en uiten, volgens mij is schelden niet toegestaan.
Zeker weten? * Maanvis is een uitstekende overlijdensberichtenschrijver.quote:
Ik heb vroeger een ongelukje gehad met een fles schoonmaakazijn.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:09 schreef Pek het volgende:
Azijngleuf is al schelden? En ik gooi niet eens met ziektes enzo
Het hoeft niet gecensureerd te worden maar het punt is duidelijk, hij is het niet met BQ eens, dat mag, geen punt, maar dit soort dingen vind ik niet prettig lezen, het is een COS en geen brand elkaar maar af naar believen.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
De enige scheldwoorden die ik ooit gecensureerd heb zien worden zijn cracksnol en bokito.
Ik scheld zelf praktisch nooit, maar je moet niet schrikken van wat er hier allemaal op 't forum wordt geschrevenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:06 schreef kahaarin het volgende:
[..]
ijkpunt voor op de man/vrouw spelen: Check!![]()
Een ieder mag zijn/haar eigen mening hebben en uiten, volgens mij is schelden niet toegestaan.
in.je.gleuf?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een ongelukje gehad met een fles schoonmaakazijn.
Ok, Ph-waarde is a bitch, maar tochquote:Op maandag 11 mei 2009 14:10 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik heb vroeger een ongelukje gehad met een fles schoonmaakazijn.
Ik ga daar verder liever niet op in. Maar een trauma is het wel.quote:
Ik ben weer terug, mijn hondje heeft zijn eerste jaarlijks prikje gekregen.quote:
Nou, schelden is een groot woord misschien maar waarom zou je mensen als azijngleuf betitelen als ze een andere mening hebben dan jij, jij hebt ook je voorkeuren toch? Zoals eerder gezegd, ik vind het niet prettig om dit soort dingen terug te lezen. Ook al zijn de streams saai, gebeurt er niets en is er niet veel om commentaar op te hebben, elkaar persoonlijk aanspreken op een mening vind ik niet nodig.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:09 schreef Pek het volgende:
Azijngleuf is al schelden? Ik gooi niet eens met ziektes enzo
Ik bespeur een politiek correcte uitspraak omwille van contractuele overeenkomstenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:02 schreef Copycat het volgende:
[..]
Nee, maar wel in de doorsnee stamkroeg in den lande.
hey hoi!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:14 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Ik ben weer terug, mijn hondje heeft zijn eerste jaarlijks prikje gekregen.
Ga nu eerst even terug lezen wat ik gemist heb
Dit is Fok!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:15 schreef kahaarin het volgende:
[..]
Nou, schelden is een groot woord misschien maar waarom zou je mensen als azijngleuf betitelen als ze een andere mening hebben dan jij, jij hebt ook je voorkeuren toch? Zoals eerder gezegd, ik vind het niet prettig om dit soort dingen terug te lezen. Ook al zijn de streams saai, gebeurt er niets en is er niet veel om commentaar op te hebben, elkaar persoonlijk aanspreken op een mening vind ik niet nodig.
Dit is absoluut niet alleen naar jou gericht, het valt me op dat dit steeds meer gebeurd en dat vind ik jammer.Da's mijn mening.
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:16 schreef FuTilE het volgende:
Ik bespeur een politiek correcte uitspraak omwille van contractuele overeenkomsten
JIj tikt dit vanaf je mobieltje terwijl je in de bosjes ligt?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:00 schreef akveor het volgende:
[..]
![]()
En die zal nooit in de bosjes gaan liggen. Bij zoiets gevoeligs leg ik die verantwoordelijkheid bij de redactie.
Wel stel ik de vragen die ik in het kader van het spel belangrijk vind. Hoe luguber en hard dat ook is overgekomen.
Rest mij niets anders dan familie, vrienden en andere nabestaanden en ook specifiek Jeroen mijn deelneming te betuigen met dit droeve verlies. Dat zij veel troost en steun mogen vinden om hun gemis dragelijk te maken.
nee dank jequote:Op maandag 11 mei 2009 14:17 schreef FuTilE het volgende:
Heeft er hier iemand toevallig een onverklaarbare (maar uiterst diepgewortelde) fetisj voor het doen van administratieve werkzaamheden?
Ik zit hier al 1 maand aan te kijken tegen een verzameling post, facturen en correspondentie van de belastingdienst die zijn weg nog niet heeft gevonden heeft naar de buitengewoon burgerlijk blauwe klappers die ik daartoe aangeschaft heb. Iemand die ik daarmee een plezier kan doen?
Lijkt me echt iets voor de 'ojee, wat nou' rubriek van de Tina!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:12 schreef Copycat het volgende:
[..]
Ik ga daar verder liever niet op in. Maar een trauma is het wel.
Die rubriek had Tina toentertijd nog niet. Ik moest het met een gelijksoortige rubriek in de Anita doen. Adding insult to injury.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:27 schreef Maanvis het volgende:
Lijkt me echt iets voor de 'ojee, wat nou' rubriek van de Tina!
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:24 schreef Pek het volgende:
Eline zoent met meisjes![]()
M'n miepelepietje steigerde
Dequote:Op maandag 11 mei 2009 14:27 schreef Copycat het volgende:
[..]
Die rubriek had Tina toentertijd nog niet. Ik moest het met een gelijksoortige rubriek in de Anita doen. Adding insult to injury.
Ik trek het niet meer...oh, toch welquote:Op maandag 11 mei 2009 14:28 schreef snetje het volgende:
Eline heeft geen zusterpakje maar zou er wel 1 willen hebben.. ze heeft wel handboeien
geen idee of dat al bekend mag worden, maar zwart voor ogen lijkt me duidelijk, niet echt spectaculair om naar te kijken dusquote:Op maandag 11 mei 2009 14:21 schreef snetje het volgende:
48 uur Bob de Bouwer staat er bij de weekuitdaging.. 48 uur het liedje van Bob de Bouwer zingen![]()
de gesprekken in de bunker worden ondertussen pikanter
ik heb er nog wel 1 voor drquote:Op maandag 11 mei 2009 14:28 schreef snetje het volgende:
Eline heeft geen zusterpakje maar zou er wel 1 willen hebben.. ze heeft wel handboeien
Volgens mij niet ik ben helaas van de saaiheid in slaap gevallen, wilde nog wel zo graag met hun mee doen.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:05 schreef swarmahoer het volgende:
is er vannacht eigelijk nog iets spectaculairs gebeurd, tussen 4 en nu?
Jaquote:
Ik ookquote:
Doe d'r dan ook een klisma bij, misschien vind Pek dat ook wel lekker als ie met 'r gaat datenquote:
Het MOET juist bekend worden? We moeten weten waarop we stemmen!quote:Op maandag 11 mei 2009 14:31 schreef swarmahoer het volgende:
[..]
geen idee of dat al bekend mag worden, maar zwart voor ogen lijkt me duidelijk, niet echt spectaculair om naar te kijken dus
bob the bouwer lijkt me iig een leuke uitdaging, die wel wat frustratie te weeg kan brengen
Streamer uitdaging: Laat Peter 25000 berichtjes lezen.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:34 schreef beequeen het volgende:
Als Peter thuiskomt gaat hij eerst 2 dagen Hyven.
Die hebben ze niet in die maten dacht ikquote:
Ja, leg hem even in de watten.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:35 schreef Spooky4u het volgende:
Streamer uitdaging: Laat Peter 25000 berichtjes lezen.
Jij moet dan ook niet denken.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:36 schreef Neemmijnietserieus het volgende:
Die hebben ze niet in die maten dacht ik![]()
doe je die volgende keer aan mocht ik nog langskomenquote:
Niks om te schamen, teken dat ie werktquote:Op maandag 11 mei 2009 14:24 schreef Pek het volgende:
Eline zoent met meisjes![]()
M'n miepelepietje steigerde
Niet.quote:
Maar dan mogen wij meegenieten. No thanx.quote:
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:38 schreef bbgirltje het volgende:
[..]
Niks om te schamen, teken dat ie werkt![]()
Neeeeeeeeeeeeeeeeee ikke niet hoor. Zou wel even Lientje willen tongen bijt ik meteen die tong eraf dan is het lekker stil met der gepiepquote:
Wat een vreemde vragen van Peter, het lijkt erop dat hij toch wel veel van de dames wilt wetenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:16 schreef kahaarin het volgende:
[..]
hey hoi!Ah gossie, vanaf nu een hekel aan de beste man/vrouw of viel het mee?
Is dat zo? Is daar onderzoek naar gedaan?quote:
Alle mannen zijn mietjesquote:Op maandag 11 mei 2009 14:41 schreef beequeen het volgende:
[..]
Is dat zo? Is daar onderzoek naar gedaan?
And what about men?
Lol, ach ja, als de kat van huis is.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:32 schreef beequeen het volgende:
On Topic: Peter doet een Jeroentje? Sexvragen stellen die hij zelf niet wilde beantwoorden toen Jeroen ze stelde. Jeeezzz.
Marielin is bi.
quote:Op maandag 11 mei 2009 14:42 schreef Pek het volgende:
Nou Danny, of je hebt het mis, of we hebben een lading kastbibies hiero
Mijnquote:
Nou dat dacht ik nou net ook, vorig week werd hij er nog zo kribbig om en wilde niks vertellen om zijn (ex)vriendin te beschermenquote:Op maandag 11 mei 2009 14:32 schreef beequeen het volgende:
Ik val niet over het woord azijngleuf hoor, moest er zelfs om lachen. Ka, je bent lief.![]()
On Topic: Peter doet een Jeroentje? Sexvragen stellen die hij zelf niet wilde beantwoorden toen Jeroen ze stelde. Jeeezzz.
Marielin is bi.
Mannenhoop gok ik.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:42 schreef Pek het volgende:
Vragen staat vrij, nu Jeroen er niet is om daar commentaar op te geven kan hij bonden met de dames.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:39 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Wat een vreemde vragen van Peter, het lijkt erop dat hij toch wel veel van de dames wilt weten![]()
*Hij had al een paar maanden geleden kennis met hem gemaakt toen hij heel ziek was . En nu net vond hij hem ook niet zo aardig hij sprong gelijk weer met zijn voorpoten in mijn nek toen hij op de tafel moest staan en de prik aan zag komen
Dat vind dan wel weer grappig als ze die opdracht krijgt en dan wel gewoon de verwarming aan zodat ze het lekker warm heeftquote:
Je hebt gelijk. Niet alle vrouwen zijn bi. Er zijn ook zat lesbiënnes.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:42 schreef Pek het volgende:
uit de brief van Amber blijkt dus dat hij een vriendin heeft ..quote:Op maandag 11 mei 2009 14:45 schreef evaxsis het volgende:
[..]
Nou dat dacht ik nou net ook, vorig week werd hij er nog zo kribbig om en wilde niks vertellen om zijn (ex)vriendin te beschermen
Ja of Bob de Bouwer is in een overal met helmpje rondlopen?quote:Op maandag 11 mei 2009 14:21 schreef snetje het volgende:
48 uur Bob de Bouwer staat er bij de weekuitdaging.. 48 uur het liedje van Bob de Bouwer zingen![]()
ik heb 't over de erotische kant van het bi-spectrumquote:Op maandag 11 mei 2009 14:45 schreef Susi het volgende:
Gaat het om bi-zijn als in dat je er mee wil zoenen of dat je er verliefd op wordt
Zit nog wel een verschil in![]()
Ik hou niet van knuffelige vanilleseks en vrouwenseks associeer ik daarmee. Zacht, lief. Doet u mij maar een man.quote:Op maandag 11 mei 2009 14:49 schreef Danny het volgende:
ik heb 't over de erotische kant van het bi-spectrum
quote:Maandag 11-05-2009 11:51 uur
De poll "privileges doorgeven?" is bij dezen gesloten. De uitslag is als volgt:
- ja alleen na exit 26%
- Nee, nooit 41%
- Soms, hangt er van af 33%
Het is duidelijk, priviles mogen niet doorgegeven worden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |